Elikkäs ostin MW3 tuossa vuosi sitten suunnilleen ja oli ongelmia multiplayeriin yhdistämisessä... sitten perhetuttu tuli jotain tekemään tälle modeemille ja sano jotain jostain siltaavasta yhteydesta LANin kautta ja sitten alko toimimaan. no sitten pelailin siinä ilosena sun muuta blaablaa
NO MUTTA nytten modeemi on meillä vaihtunut ulkomaanreissun aikana ja sama skeida jatkuu... en pääse multiplayeriin vaikka kuinka laittelen ps3n kautta internetasetuksia ja tää nyt alkaa ketuttaa ku aina ilmottaa ettei pääse MPta pelaamaan.
Elikkä olisko sitten vastauksena ihan että siltaava yhteys johonkin LAN-porttiin vai pitäiskö mun jotai muutakin alkaa säätää?
Kiitoksia!
Call of Duty: MW3
sheriffi93
2
115
Vastaukset
- mw33
Sama ongelma joskus! Kannattaa kokeilla sammuttaa se verkko ja laittaa päälle.
. - elustaani
jos otat modeemista yhteyden pleikkaan et tarvitse mitään siltausta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774642- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848