Mulla on epäsäännöllinen kk-kierto johtuen pco:sta, ja kierron tasoitukseen käytän silloin tällöin terolut-keltarauhashormonia (ohje: aloitus 15 pv kuukautisten alusta, 10:n päivän ajan). Juuri nyt käytän terolutia, ja laskeskelin että viimeisen terolutnapin jälkeen menkat alkais perjantaina tai lauantaina, ja nyt en todellakaan halua että mulla olis lauantaina menkkoja. Tiedossa nimittäin olis kunnon tyttöjen ilta saunomisen ja biletyksen merkeissä, ja menkat olis aikamoinen riesa tolloin. Kysynkin siis että voinko jatkaa terolutin syömistä 10:n päivän sijasta 13 päivään asti, onkohan siitä jotain erityistä haittaa tai voiko tolleen edes siirtää menkkoja?
Kiitos jos joku osaa auttaa!
Kiitos jos joku osaa auttaa!
Vastaukset 2
Vanhimmat
Et voi syödä terolut-pillereitä ehdottamallasi tavalla, koska Terolut saattaa käynnistää menkkasi jo aikasemminkin siis jo ennen kuin 10 päivää on täynnä, ainakin mulla menkat on saattaneet alkaa terolutin aikana jo 7 päivänkin jälkeen. Lääkärikin sanoi että syöt sen 10 päivän ajan tai sitten jos menkat alkaa jo ennen sitä niin lopetat syönnin siihen!
tee niinkuin suunnittelit. Saat hormonikiertosi niin sekaisin, että sen kanssa olet vielä helisemässä pitkän aikaa.