9 lk terveystarkastus!!!

pooooooooooooooooika

Eli mitä siellä tarkastetaan, poika olen...

24

6470

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e98564363

      No mul ainaki tehtiin silleen, et se lääkäri haluu tietää et tuleeko sulta spermaa, niin se runkkas mua siihen asti kunnes laukesin

      • Anonyymi

        Tämän jälkeen odotan tarkastusta innolla


      • Anonyymi

        Höpsis.


    • lukiopoitsu

      mul teki saman hitto et nolotti ko laukesin sille et lenti sen paijalle. oli kyl iha kivaa ko oli nuori ja kaunis terkkari. otan osaa jos teil siel on joku vanha mummo.

      • the-n1k0

        voiko siltä välttyä? en millää haluis antaa jonkun koskea mun *kröhöm*


    • 13+7

      miuta keppiä se ainakii tunnusteli kädellä. ei olla siit paljoo kavereiten kaa puhuttu ni en tiiä onks kaikkille käyny samoin. varmaa jos kerrot sille et oot lauennu ja kivespussis on iha varmast laskeutunu ja esinahka ei oo liian tiukka ni ei se sit välttämättä kokeile luulisin

    • eijumankauta

      Joo no huhhuh mulla oli se sama tarkastus ja kyllähän siellä pyysi terkkari minua hänelle perspanon antamaan ja seoli 40kissa että juokse poika pakoon niin lujaa ku jaloistas pääset

    • lukiolais-poitsu

      juu siis aika monissa kouluissa tarkastetaan tuo sperman tulo koska sillä voidaan tarkastaa oletko fyysisesti kehittynyt toisen-asteen koulutukseen. Joissain kouluissa se terkkari käytännössä siis runkkaa sinua, tai sitten menet itse vessaan runkkaamaan purkkiin. Vanhemmmat terkkarit kyllä usein runkkaavat sinua koska se on vanhempi käytäntö ja siinä voidaan samalla katsoa esinahan kireys. Noloahan se on ja siitä ei kukaan kyllä viitsi puhua. Itekkin en sen jälkeen paljon terkkarilla käynyt koska nolotti hirveästi se tilanne. Ja tuo perse-pano on paska puhetta

      • Paskanpuhuja

        Paskaa puhut


    • kyIIästynyt

      Onko koskaan tullu mieleen kysyä siltä terkkarilta?

      Tonni vetoa siitä ettei spermantuloa tutkita koskaan keneltäkään.

    • asdfghjkflgtkglko

      EI HERRANJUMALA SPERMAN TULOA TUTKITA!!!!!!! usko mua

      • 6lk poika

        Siis vitut se niille kuuluu et tuleeko vai ei? Mitä ne sil tiedol tekee? Alkaako muka pitää jotain runkkaus koulua? Hirvittää sinne meno mut on kai pakko.... ja toi perse pano juttu on paskaa!!!!!


    • inhottava tosikko

      Spermaa ja perspanoja muka... lakatkaa fantasioimasta lapset.

    • looking_forward

      Lusikalla testataan onko kivesten kasvu normaalia eli ns. lusikkatesti

      • tosikko.tylsimys

        Ja siinäkin taas yksi kaupunkilegenda... Osaapa olla hauskaa.


      • eifantasia
        tosikko.tylsimys kirjoitti:

        Ja siinäkin taas yksi kaupunkilegenda... Osaapa olla hauskaa.

        Ei noita voi edes kaupunkitarinoiksi sanoa, pervojen sairaita fantasioita korkeintaan.
        Runkata alaikäistä ja seksiä vielä, vankilassa sellaiset lääkärit ja terkkarit olisivat.


      • Anonyymi
        eifantasia kirjoitti:

        Ei noita voi edes kaupunkitarinoiksi sanoa, pervojen sairaita fantasioita korkeintaan.
        Runkata alaikäistä ja seksiä vielä, vankilassa sellaiset lääkärit ja terkkarit olisivat.

        Joo tosiaan meil nuorisovankilassa oli yks lääkäri joka sano olleensa aiemmin terveyssisarena yläasteella mut oli sit saannu siirron sinne, tutki nyt vankityttöjen ja - poikien intiimialueet siellä.

        Tosi mukava tyty oli, teki lusikkatestinkin niin ettei se ees oikein sattunu ja kokeili esinahan, pussien painon jne kädellänsä vuosien kokemuksella


    • espoopooika

      Vanha kunnon suoli24, vastaukset eivät ikinä petä.

      Meillä tehtiin normaalit aiemmissakin tarkastuksissa tehdyt testaukset ja sitten lääkäri nopeasti tarkasti "kehitysasteen" eli housuja piti laskea sen verran, että lääkäri näki paljonko karvoitusta oli ja että kivekset roikkuivat normaalisti. Mihinkään ei siinä koskettu.

    • jjbohbvhijijijnj

      Meidän koulussa ei ole koskaan mitään tarkastuksia ollutkaan.

    • lusikkatesti

      • Anonyymi

        Paitsi ettei sellaista ole kuin trollien mielikuvituksessa.

        Sivumennen sanoen kivekset ja esinahka tarkastetaan vitosluokalla eikä ysillä. Katsokaa vaikka terkkarien ohjeista.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      lätty kii

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      448
      2185
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      223
      1946
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1552
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1271
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      146
      1247
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      40
      1114
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      64
      1045
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1034
    Aihe