9 lk terveystarkastus!!!

pooooooooooooooooika

Eli mitä siellä tarkastetaan, poika olen...

24

8049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e98564363

      No mul ainaki tehtiin silleen, et se lääkäri haluu tietää et tuleeko sulta spermaa, niin se runkkas mua siihen asti kunnes laukesin

      • Anonyymi

        Tämän jälkeen odotan tarkastusta innolla


      • Anonyymi

        Höpsis.


    • lukiopoitsu

      mul teki saman hitto et nolotti ko laukesin sille et lenti sen paijalle. oli kyl iha kivaa ko oli nuori ja kaunis terkkari. otan osaa jos teil siel on joku vanha mummo.

      • the-n1k0

        voiko siltä välttyä? en millää haluis antaa jonkun koskea mun *kröhöm*


    • 13+7

      miuta keppiä se ainakii tunnusteli kädellä. ei olla siit paljoo kavereiten kaa puhuttu ni en tiiä onks kaikkille käyny samoin. varmaa jos kerrot sille et oot lauennu ja kivespussis on iha varmast laskeutunu ja esinahka ei oo liian tiukka ni ei se sit välttämättä kokeile luulisin

    • eijumankauta

      Joo no huhhuh mulla oli se sama tarkastus ja kyllähän siellä pyysi terkkari minua hänelle perspanon antamaan ja seoli 40kissa että juokse poika pakoon niin lujaa ku jaloistas pääset

    • lukiolais-poitsu

      juu siis aika monissa kouluissa tarkastetaan tuo sperman tulo koska sillä voidaan tarkastaa oletko fyysisesti kehittynyt toisen-asteen koulutukseen. Joissain kouluissa se terkkari käytännössä siis runkkaa sinua, tai sitten menet itse vessaan runkkaamaan purkkiin. Vanhemmmat terkkarit kyllä usein runkkaavat sinua koska se on vanhempi käytäntö ja siinä voidaan samalla katsoa esinahan kireys. Noloahan se on ja siitä ei kukaan kyllä viitsi puhua. Itekkin en sen jälkeen paljon terkkarilla käynyt koska nolotti hirveästi se tilanne. Ja tuo perse-pano on paska puhetta

      • Paskanpuhuja

        Paskaa puhut


    • kyIIästynyt

      Onko koskaan tullu mieleen kysyä siltä terkkarilta?

      Tonni vetoa siitä ettei spermantuloa tutkita koskaan keneltäkään.

    • asdfghjkflgtkglko

      EI HERRANJUMALA SPERMAN TULOA TUTKITA!!!!!!! usko mua

      • 6lk poika

        Siis vitut se niille kuuluu et tuleeko vai ei? Mitä ne sil tiedol tekee? Alkaako muka pitää jotain runkkaus koulua? Hirvittää sinne meno mut on kai pakko.... ja toi perse pano juttu on paskaa!!!!!


    • inhottava tosikko

      Spermaa ja perspanoja muka... lakatkaa fantasioimasta lapset.

    • looking_forward

      Lusikalla testataan onko kivesten kasvu normaalia eli ns. lusikkatesti

      • tosikko.tylsimys

        Ja siinäkin taas yksi kaupunkilegenda... Osaapa olla hauskaa.


      • eifantasia
        tosikko.tylsimys kirjoitti:

        Ja siinäkin taas yksi kaupunkilegenda... Osaapa olla hauskaa.

        Ei noita voi edes kaupunkitarinoiksi sanoa, pervojen sairaita fantasioita korkeintaan.
        Runkata alaikäistä ja seksiä vielä, vankilassa sellaiset lääkärit ja terkkarit olisivat.


      • Anonyymi
        eifantasia kirjoitti:

        Ei noita voi edes kaupunkitarinoiksi sanoa, pervojen sairaita fantasioita korkeintaan.
        Runkata alaikäistä ja seksiä vielä, vankilassa sellaiset lääkärit ja terkkarit olisivat.

        Joo tosiaan meil nuorisovankilassa oli yks lääkäri joka sano olleensa aiemmin terveyssisarena yläasteella mut oli sit saannu siirron sinne, tutki nyt vankityttöjen ja - poikien intiimialueet siellä.

        Tosi mukava tyty oli, teki lusikkatestinkin niin ettei se ees oikein sattunu ja kokeili esinahan, pussien painon jne kädellänsä vuosien kokemuksella


    • espoopooika

      Vanha kunnon suoli24, vastaukset eivät ikinä petä.

      Meillä tehtiin normaalit aiemmissakin tarkastuksissa tehdyt testaukset ja sitten lääkäri nopeasti tarkasti "kehitysasteen" eli housuja piti laskea sen verran, että lääkäri näki paljonko karvoitusta oli ja että kivekset roikkuivat normaalisti. Mihinkään ei siinä koskettu.

    • jjbohbvhijijijnj

      Meidän koulussa ei ole koskaan mitään tarkastuksia ollutkaan.

    • lusikkatesti

      • Anonyymi

        Paitsi ettei sellaista ole kuin trollien mielikuvituksessa.

        Sivumennen sanoen kivekset ja esinahka tarkastetaan vitosluokalla eikä ysillä. Katsokaa vaikka terkkarien ohjeista.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      lätty kii

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe