Miksi kukaan ei kiinnostu minusta?

Disconsolete

Oon 27v mies, pitkä, hoikka ja tumma hyvin pitkä tukka. Ulkonäöltäni sanoisin olevani särmikäs mutta hillitty.
Naiset ovat monesti komeaksi kehuneet. Kookkaaksi ovat työkaluakin kutsuneet. Sängyssä naisen kanssa olen kuin elementissäni. Kun saa koskettamalla ja rakastamalla ilmaista itseään ja tunteitaan ja pitää toista hyvänä.
Koulussa en ole ikinä menestynyt ja olen pitkälti omia polkujani joutunut tallaamaan. Kaikki mitä tiedän ja osaan, olen opetellut itse. Yksin.
Osaan soittaa Vivaldia kitaralla ja ymmärrän kvanttimekaniikkaa ja astrofysiikkaa. Tuntemukseni musiikista, elokuvista ja populaarikulttuurista ylipäänsä on erittäin laaja.
Laitan ruokaa lähes päivittäin ja olen siinä taitava. En käytä mitään puolivalmisteita tai eineksiä vaan teen kaiken kädestä pitäen ja rakkaudella.
Pidän itseäni herrasmiehenä, olen aina kohtelias, kiltti ja asiallinen mutta osaan myös ujuttaa huumoria ja hauskuutta elämään. Nauran ja nauratan muita aina kuin mahdollista.
Minulla on myös kaksi pientä lasta yhteishuoltajuudella. Tulin isäksi todella nuorena ja se on asettanut omat haasteensa elämälle.
Mielestäni yllä oleva teksti on ihan hyvä CV pariutumismarkkinoilla, vai onko?
Kuitenkin olen niin yksinäinen että välillä on oikeesti vähän hätä puserossa. Kukaan ei kuule mun musiikkia tai syö mun ruokia. Kukaan ei istu viereeni bussissa tai kuppilassa. Kukaan ei halua viettää mun kanssa aikaa, puhumattakaan siitä että nainen katsoisi haluten.
Seksiä on viimeksi ollut kesällä ja sitä ennen joskus viime talvena. Lähete terapiaan on odottamassa mutta tuntuu siltä että sen voisi surutta repiä jos vaan saisi pitää naista sylissään vaikka puol tuntia viikossa. Se riittäisi.
Kuitenkin tunnen tyyppejä jotka eivät tee mitään, makaavat työttöminä ja toimettomina kännissä ja pilvessä ja silti toosaa tulvii ovista ja ikkunoista. Mitä oikeesti v*ttua?!
Katkeroituminen on hyvää vauhtia käynnissä ja lähinnä vihan ja kiukun voimalla selviää pahimmista yksinäisyyden aalloista.
Jos on vähän parempi päivä niin musahommat jeesaa, upotan itseni musiikkiin ja yritän unohtaa ulkomaailman.
Mutta tätäkö tää nyt sitten on seuraavat pauttiarallaa 40 vuotta? Ei kyllä vakuuta, sanotaan nyt että kymmenisen vuotta vielä tätä menoa ja raja tulee vastaan, ei vaan jaksa.
Pitääkö tässä painaa jotain flaijereita ja jakaa pisin kyliä vai millä tän yksinäisyyden saisi kuriin?

318

15656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tjaas, hmm

      Jospa oletkin niin hyvä "saalis" (anteeksi primitiivinen ilmaisu paremman puutteessa), että naiset eivät uskalla lähestyä. Ainakin tällainen itsensä vähän vähemmän "saaliiksi" mieltävä kuten minä, saattaisin ajatella ettet ehkä minunlaisestani kiinnostuisi. Sehän ei ole välttämättä totta, mutta, jos joku vaikuttaa erityisen hyvältä pakkaukselta päällepäin, ainakin mulle tulee helposti semmoinen tunne että en riittäisi siihen rinnalle.

      • olethyväsaalis

        Komppaan tätä ensimmäistä vastaajaa...se on rankkaa olla parisuhteessa "täydellisen" miehen kanssa...nim. kokemusta on. Pitäisi itse olla täydellinen nainen ja kun ei vaan koko ajan jaksa :/ . Jossain vaiheessa mies kyllästyy ja se sattuu.


      • kiltti.mies.
        olethyväsaalis kirjoitti:

        Komppaan tätä ensimmäistä vastaajaa...se on rankkaa olla parisuhteessa "täydellisen" miehen kanssa...nim. kokemusta on. Pitäisi itse olla täydellinen nainen ja kun ei vaan koko ajan jaksa :/ . Jossain vaiheessa mies kyllästyy ja se sattuu.

        Aloittaja on liian kiltti. Naiset ei vaan tykkää kilteistä miehistä kuten ei minustakaan.


      • kiltti.mies. kirjoitti:

        Aloittaja on liian kiltti. Naiset ei vaan tykkää kilteistä miehistä kuten ei minustakaan.

        Olen samaa mieltä: olet liian kiltti.

        Naiset etsivät miestä jolla on korkeat testosteroniarvot, ja sellainen ilmenee mm. narsistisena käytöksenä, jota naiset kutsuvat "itsevarmuudeksi". Testosteronimiehen naiset haluavat koska se lisää jälkeläisten immuniteettia sairauksille.

        Siinä syy evoluutiobiologiasta miksi NAISET RAKASTUVAT RENTTUIHIN.


      • tietäjä viisas

        ja pas_kat. jos se olis juoppo ja tappaja olisit ihan kuuman.


      • naiset...
        kiltti.mies. kirjoitti:

        Aloittaja on liian kiltti. Naiset ei vaan tykkää kilteistä miehistä kuten ei minustakaan.

        Joku matti nykäsen kaltainen juoppo naisten hakkaaja saa naisia tarvitsematta tehdä mitään koska on julkkis. Naiset haluu mustan silmän riskillä että pääsisivät nykäsen kanssa seiska lehteen setvimään riitojaan. On se vaan hyvää elämää elää juopon kanssa.


      • fgfssgf
        gigantopithecus kirjoitti:

        Olen samaa mieltä: olet liian kiltti.

        Naiset etsivät miestä jolla on korkeat testosteroniarvot, ja sellainen ilmenee mm. narsistisena käytöksenä, jota naiset kutsuvat "itsevarmuudeksi". Testosteronimiehen naiset haluavat koska se lisää jälkeläisten immuniteettia sairauksille.

        Siinä syy evoluutiobiologiasta miksi NAISET RAKASTUVAT RENTTUIHIN.

        Älä nyt taas jaksa jauhaa tuota paskaa. Kyllä on sellasia naisia jotka haluavat hiljaisen ja rauhallisen miehen. Ehkä sellaiset naiset jotka käyvät baareissa luokittelevat miehet johonkin ihme aflauros luokittelulla, mutta suoraan sanottuna en ymmärrä tuollaisia naisia. Heillä on päässä vikaa. Ite en halua itsevarmaa naista, vaan ennemmin sellaisen hieman epävarman.


      • Nuori nainen
        olethyväsaalis kirjoitti:

        Komppaan tätä ensimmäistä vastaajaa...se on rankkaa olla parisuhteessa "täydellisen" miehen kanssa...nim. kokemusta on. Pitäisi itse olla täydellinen nainen ja kun ei vaan koko ajan jaksa :/ . Jossain vaiheessa mies kyllästyy ja se sattuu.

        Naisena kiinnitin huomiota pitkiin hiuksiisi ! Ne ei ole enään muotia . Toinen häiritsevä seikka on se että sinulla on jo lapsia ! Ehdottommasti en ottais miestä jolla on jo perillisiä . Niistä on vaan riitaa tulevaisuudessa . Kolmas asia on ruoka ! Minua ei haittaa mitenkään että välillä syön valmiita ruokia . Se riippuu miten on aikaa valmistaa ruokaa kotona . Viikonlopuisin teen mielellään kotiruokaa esim. lohta paistan uunissa ja siihen kastike ja perunat . Sitten se sexi ! Naiset ei tykkää liian isosta kalusta ! Se käy kipeää naiselle kuka ei ole vielä synnyttänyt . Hellyys ja rakkaus on tärkeämpää kuin sexin laatu ! Minusta aloittajalle sopii nainen jolla on jo lapsia kun sinulla itselläsikin on lapsia . Joten etsi vain joku yksinhuoltaja nainen.


      • nnnn
        olethyväsaalis kirjoitti:

        Komppaan tätä ensimmäistä vastaajaa...se on rankkaa olla parisuhteessa "täydellisen" miehen kanssa...nim. kokemusta on. Pitäisi itse olla täydellinen nainen ja kun ei vaan koko ajan jaksa :/ . Jossain vaiheessa mies kyllästyy ja se sattuu.

        Siis oletko työssä tai olet työtön? Ei kuka halua huolehti sinusta JA myös sinun lapsesta, halo.
        Get a job


      • Näin on
        naiset... kirjoitti:

        Joku matti nykäsen kaltainen juoppo naisten hakkaaja saa naisia tarvitsematta tehdä mitään koska on julkkis. Naiset haluu mustan silmän riskillä että pääsisivät nykäsen kanssa seiska lehteen setvimään riitojaan. On se vaan hyvää elämää elää juopon kanssa.

        Nimimerkki Naiset,unohdit oleellisen mainitessasi Nykäsen .Julkisuutta haluavat naiset piirittävät Mattia niin kauan kun Matista on hyötyä taloudellisesti ja pääsee otsikoihin.


      • taustatekijät
        fgfssgf kirjoitti:

        Älä nyt taas jaksa jauhaa tuota paskaa. Kyllä on sellasia naisia jotka haluavat hiljaisen ja rauhallisen miehen. Ehkä sellaiset naiset jotka käyvät baareissa luokittelevat miehet johonkin ihme aflauros luokittelulla, mutta suoraan sanottuna en ymmärrä tuollaisia naisia. Heillä on päässä vikaa. Ite en halua itsevarmaa naista, vaan ennemmin sellaisen hieman epävarman.

        On, mutta kun nekin naiset taitavat viihtyä siellä omissa ympyröissään/kotioloissaan, aivan kuten ne rauhallisuutta arvostavat miehetkin.

        Mutta ihminen kuitenkin ponnistaa biologiasta, kuten muutkin eläimet ja taustalla vaikuttaa paljon tiedostamattomia toimintamalleja. ihminen ei tosiaan ole mikään liian älykäs tai rationaalinen olento, vaan hyvin monet päätökset tehdään vieläkin tunnepohjalta, koska se tuntuu tai vaikuttaa hyvältä juuri siinä tilanteessa, vaikka järki sanoisi muuta.

        Kaikissa muissa eläinpopulaatioissa ne alfaurokset hallitsevat yleensä pääosaa lauman naaraista, miksi ihmiset eroaisivat tästä merkittäviltä osin? Elämän yksi merkittävä tarkoitus on kuitenkin jatkua ja tähän kuuluu suvun jatkaminen. Miksi vanhemmat eivät sitten sekä tietoisesti pyrkisi saamaan mahdollisen jälkikasvun ja alfaurokset ovat luonnossa se selvästi selvitymiskykynsä ja kykenevyytensä osoittaneita yksilöitä.

        Biologia kuitenkin muuttuu hitaammin kuin ympäröivä yhteiskunta. Onhan osa lihavuudenkin syistä siinä, että heikossa ravintotilanteessa keho joka varastoi itseensä rasvaa pahan päivän varalle on aivan vääränmallinne yhteiskuntaan, jossa ruokaa riittää haaskattavaksi asti.

        BIologiamme vaikuttaa meihin yhä, toisiin enemmän kuin toisiin, vaikka kuinka esittäisimme sivistyneitä ja älykkäitä.


      • sfdfsdfd
        taustatekijät kirjoitti:

        On, mutta kun nekin naiset taitavat viihtyä siellä omissa ympyröissään/kotioloissaan, aivan kuten ne rauhallisuutta arvostavat miehetkin.

        Mutta ihminen kuitenkin ponnistaa biologiasta, kuten muutkin eläimet ja taustalla vaikuttaa paljon tiedostamattomia toimintamalleja. ihminen ei tosiaan ole mikään liian älykäs tai rationaalinen olento, vaan hyvin monet päätökset tehdään vieläkin tunnepohjalta, koska se tuntuu tai vaikuttaa hyvältä juuri siinä tilanteessa, vaikka järki sanoisi muuta.

        Kaikissa muissa eläinpopulaatioissa ne alfaurokset hallitsevat yleensä pääosaa lauman naaraista, miksi ihmiset eroaisivat tästä merkittäviltä osin? Elämän yksi merkittävä tarkoitus on kuitenkin jatkua ja tähän kuuluu suvun jatkaminen. Miksi vanhemmat eivät sitten sekä tietoisesti pyrkisi saamaan mahdollisen jälkikasvun ja alfaurokset ovat luonnossa se selvästi selvitymiskykynsä ja kykenevyytensä osoittaneita yksilöitä.

        Biologia kuitenkin muuttuu hitaammin kuin ympäröivä yhteiskunta. Onhan osa lihavuudenkin syistä siinä, että heikossa ravintotilanteessa keho joka varastoi itseensä rasvaa pahan päivän varalle on aivan vääränmallinne yhteiskuntaan, jossa ruokaa riittää haaskattavaksi asti.

        BIologiamme vaikuttaa meihin yhä, toisiin enemmän kuin toisiin, vaikka kuinka esittäisimme sivistyneitä ja älykkäitä.

        "Kaikissa muissa eläinpopulaatioissa ne alfaurokset hallitsevat yleensä pääosaa lauman naaraista"

        No en nyt sinänsä tiedä, mutta vaikka esimerkiksi siksi että parisuhteessa ollaan sitouduttu elämään tyyliin koko loppuelämä. Eli vaikuttaa siinä nyt kyllä hieman muukin kuin machoilu. Kaikista tärkeintä siinä on se että kumppanin kanssa tulee toimeen. Se mitä kumpikin arvostaa onkin sitten taas eri asia.


      • aivandö
        sfdfsdfd kirjoitti:

        "Kaikissa muissa eläinpopulaatioissa ne alfaurokset hallitsevat yleensä pääosaa lauman naaraista"

        No en nyt sinänsä tiedä, mutta vaikka esimerkiksi siksi että parisuhteessa ollaan sitouduttu elämään tyyliin koko loppuelämä. Eli vaikuttaa siinä nyt kyllä hieman muukin kuin machoilu. Kaikista tärkeintä siinä on se että kumppanin kanssa tulee toimeen. Se mitä kumpikin arvostaa onkin sitten taas eri asia.

        Vaikka alfaurokset hallitsisivat yleensä lauman naaraita ELÄINPOPULAATIOISSA,
        pitää muistaa että ME olemme IHMISIÄ.

        Muutoinkin toi alfan määritelmä machoilu yms ei anna oikeaa kuvaa alfasta. Omega voi sitä myös tehdä, mutta eri tavoin. Omega tulee varmaankin toimen paremmin kuin alfa. Mutta omega ottaa hyödyn alfan toiminnasta usein.


      • v-mäiset naiset
        olethyväsaalis kirjoitti:

        Komppaan tätä ensimmäistä vastaajaa...se on rankkaa olla parisuhteessa "täydellisen" miehen kanssa...nim. kokemusta on. Pitäisi itse olla täydellinen nainen ja kun ei vaan koko ajan jaksa :/ . Jossain vaiheessa mies kyllästyy ja se sattuu.

        "se on rankkaa olla parisuhteessa "täydellisen" miehen kanssa...nim. kokemusta on. Pitäisi itse olla täydellinen nainen ja kun ei vaan koko ajan jaksa :/"

        Miksi olette rasisteja? Teille ei kelpaa epätäydellisyys jos vaaditte itseltänne täydellisyyttä jos mies on täydellinen?

        Vai onko kyse siitä että teillä on tarve laittaa mies tossun alle sillä perusteella että mies on se huonompi osapuoli? Jos mies olisi se "parempi" osapuoli niin ette saisi sitä tossun alle.

        Kumma kun ei ihmiset kelpaa omana itsenään vaan pitää olla joko huonompi tai sitten mies on liian huono luuseri.


      • taustatekijat
        aivandö kirjoitti:

        Vaikka alfaurokset hallitsisivat yleensä lauman naaraita ELÄINPOPULAATIOISSA,
        pitää muistaa että ME olemme IHMISIÄ.

        Muutoinkin toi alfan määritelmä machoilu yms ei anna oikeaa kuvaa alfasta. Omega voi sitä myös tehdä, mutta eri tavoin. Omega tulee varmaankin toimen paremmin kuin alfa. Mutta omega ottaa hyödyn alfan toiminnasta usein.

        Ollaan ihmisiä kyllä, mutta ei pelkästään sen toisteleminen poista meissä vaikuttavia taustatekijöitä. Väitätkö itse tekeväsi päätöksesi pelkästi tiukasti älyyn nojautuen? Koskaan et anna tunteillesi valtaa? Koskaan et tunne ihastuvasi johonkin muuhun kuin omaan kumppaniisi? Eikös ihmisyyttä määrää myös se ettei anna tunteiden viedä? Samanlainen tunne se väkivallan tarvekin on kuin mikä tahansa muu. Jollekin kertyy nakkijonossa paine että nyt on pakko kluputa tuota päänaukojaa, aivan samoin kuin jonkun on nyt vain aivan pakko saada tuo torttu vaikka onkin laihiksella.

        Kuinka paljon esim. sosiaalinen ryhmäpaine pitää meitä koossa, ja estää mm. liiallista tunteiden näyttämistä eri tilanteissa? Ihmisyys on ehkä se mikä pitää eläimellisen puolen aisoissa, mutta ei se ole mikään täydellinen suoja. Tilanteesta ja ihmisestä riippuen tuo raja aaltoilee.

        Kuinka moni nainen esim. kysyttäessä luettelee ihannemiehestään piirteitä, uskollisuutta, ystävällisyyttä jne jne, mutta oma parisuhdehistoria koostuu silti ns. peruskusipäistä? Ja monesti tämä kaikille tilanteen nähneille on ollut aika selvää jo suhteen alusta alkaen. itsekin tiedän jokusen tapauksen, mutta on aika turha mennä toisia neuvomaan, etenkin kun siinä ihastumisen tunnekuohussa ei sivullinen millään rationaalisilla huomioilla tilanteesta saa kuin paskaa niskaansa.

        Parisuhteessa ollaan sidouduttu elämään koko loppuelämä. Näin kirkossa ja juhlapuheissa, mutta entäs todellisuudessa? Sekä avioerotilastot, että tasaiseen tahtiin mm. lääketieteellisten leikkausten ja perinnöllisten sairausten selvitysten yhteydessä selviävät tapaukset, jossa se isä jonka kanssa asutaan olekaan se biologinen isä tai tästä asiantilasta tietoinen. Hakukoneella löytyy nytkin lukemattomia uusia ja vanhoja keskusteluja jossa tulevat äidit nimimerkkien takana pohtivat mitä tehdä kun odotettu kersa onkin vähän toiselle isälle kuin mikä on oletettu.

        On mukava puhella lämpimikseen mukavia ihmisyydestä, ikuisista suhteista ja uskollisuudesta, mutta karu todellisuus vain ei vastaa sitä kirkossa vannottujen valojen määrää ja väkivallan määrä tällä pallolla on loputon.


      • Nainen 84
        Nuori nainen kirjoitti:

        Naisena kiinnitin huomiota pitkiin hiuksiisi ! Ne ei ole enään muotia . Toinen häiritsevä seikka on se että sinulla on jo lapsia ! Ehdottommasti en ottais miestä jolla on jo perillisiä . Niistä on vaan riitaa tulevaisuudessa . Kolmas asia on ruoka ! Minua ei haittaa mitenkään että välillä syön valmiita ruokia . Se riippuu miten on aikaa valmistaa ruokaa kotona . Viikonlopuisin teen mielellään kotiruokaa esim. lohta paistan uunissa ja siihen kastike ja perunat . Sitten se sexi ! Naiset ei tykkää liian isosta kalusta ! Se käy kipeää naiselle kuka ei ole vielä synnyttänyt . Hellyys ja rakkaus on tärkeämpää kuin sexin laatu ! Minusta aloittajalle sopii nainen jolla on jo lapsia kun sinulla itselläsikin on lapsia . Joten etsi vain joku yksinhuoltaja nainen.

        Olen sunkaa aikalailla samaa mieltä NUORI NAINEN, Itse en todellakaan lämpene miehiin joilla pitkät hiukset, eikä myöskään ystäväpiirissäni pidetä miehistä joilla hiukset kuin naisella. Että kehottaisin menemään parturiin ja toinen mikä on niin kohotappas mielummin itsetuntoas ja käyttäydy kuin mies äläkä mikäkin taiteellinen homppeli joka itsesäälissä kieriskelee. Ei varmaan kukaan sinua kotoa hae.. ja moni nainen katselee itsevarmoja, miehekkäitä, huumorintajuisia ja komeita miehiä. Rehellisyys ja tunnetasolla samaa maata oleva vetoaa tietenkin. Mutta ota nyt itsestäsi niskasta kiinni ja menen vaikka teatteriin etsimään kaltaistasi naista, ehkä taiteellinen sielunkumppani löytyy päivänä jonain... eikä onni tule etsien se tulee eläen... Spotanisuutta ja iloisuutta, pilkettäsilmä kulmaan.. sellanen on kiva mies!!


      • Tutkimustietoa jne.
        taustatekijat kirjoitti:

        Ollaan ihmisiä kyllä, mutta ei pelkästään sen toisteleminen poista meissä vaikuttavia taustatekijöitä. Väitätkö itse tekeväsi päätöksesi pelkästi tiukasti älyyn nojautuen? Koskaan et anna tunteillesi valtaa? Koskaan et tunne ihastuvasi johonkin muuhun kuin omaan kumppaniisi? Eikös ihmisyyttä määrää myös se ettei anna tunteiden viedä? Samanlainen tunne se väkivallan tarvekin on kuin mikä tahansa muu. Jollekin kertyy nakkijonossa paine että nyt on pakko kluputa tuota päänaukojaa, aivan samoin kuin jonkun on nyt vain aivan pakko saada tuo torttu vaikka onkin laihiksella.

        Kuinka paljon esim. sosiaalinen ryhmäpaine pitää meitä koossa, ja estää mm. liiallista tunteiden näyttämistä eri tilanteissa? Ihmisyys on ehkä se mikä pitää eläimellisen puolen aisoissa, mutta ei se ole mikään täydellinen suoja. Tilanteesta ja ihmisestä riippuen tuo raja aaltoilee.

        Kuinka moni nainen esim. kysyttäessä luettelee ihannemiehestään piirteitä, uskollisuutta, ystävällisyyttä jne jne, mutta oma parisuhdehistoria koostuu silti ns. peruskusipäistä? Ja monesti tämä kaikille tilanteen nähneille on ollut aika selvää jo suhteen alusta alkaen. itsekin tiedän jokusen tapauksen, mutta on aika turha mennä toisia neuvomaan, etenkin kun siinä ihastumisen tunnekuohussa ei sivullinen millään rationaalisilla huomioilla tilanteesta saa kuin paskaa niskaansa.

        Parisuhteessa ollaan sidouduttu elämään koko loppuelämä. Näin kirkossa ja juhlapuheissa, mutta entäs todellisuudessa? Sekä avioerotilastot, että tasaiseen tahtiin mm. lääketieteellisten leikkausten ja perinnöllisten sairausten selvitysten yhteydessä selviävät tapaukset, jossa se isä jonka kanssa asutaan olekaan se biologinen isä tai tästä asiantilasta tietoinen. Hakukoneella löytyy nytkin lukemattomia uusia ja vanhoja keskusteluja jossa tulevat äidit nimimerkkien takana pohtivat mitä tehdä kun odotettu kersa onkin vähän toiselle isälle kuin mikä on oletettu.

        On mukava puhella lämpimikseen mukavia ihmisyydestä, ikuisista suhteista ja uskollisuudesta, mutta karu todellisuus vain ei vastaa sitä kirkossa vannottujen valojen määrää ja väkivallan määrä tällä pallolla on loputon.

        Jos nyt biologiapohjalla jatketaan, niin olen lukenut tutkimuksista, joissa naista kiinnostava miestyyppi vaihtuu ovulaation kierron mukaan. Kun naisella on suurin todennäköisyys tulla raskaaksi, katsastaa hän nimenomaan noita "supergeenit" omaavia "alfauroksia" parhaan perimän lapsilleen taatakseen. Kun raskaaksi tuleminen taas ei ole yhtä todennäköistä, kiinnittyy huomio näihin tunnollisiin, huomaavaisiin (ts. lapselle hyvä isä) miehiin. En nyt muista mistä tutkimuksen löytää, mutta varmaan google scholarista saattaisi löytyä.

        Disconsoletelle vielä vastaisin. Kuulostat tosiaan ihannetyypiltä (pikkuiset ovat plussaa


      • Tarmolla on asiaa
        Tutkimustietoa jne. kirjoitti:

        Jos nyt biologiapohjalla jatketaan, niin olen lukenut tutkimuksista, joissa naista kiinnostava miestyyppi vaihtuu ovulaation kierron mukaan. Kun naisella on suurin todennäköisyys tulla raskaaksi, katsastaa hän nimenomaan noita "supergeenit" omaavia "alfauroksia" parhaan perimän lapsilleen taatakseen. Kun raskaaksi tuleminen taas ei ole yhtä todennäköistä, kiinnittyy huomio näihin tunnollisiin, huomaavaisiin (ts. lapselle hyvä isä) miehiin. En nyt muista mistä tutkimuksen löytää, mutta varmaan google scholarista saattaisi löytyä.

        Disconsoletelle vielä vastaisin. Kuulostat tosiaan ihannetyypiltä (pikkuiset ovat plussaa

        Nyt on viimeinkin löytynyt paikka, jossa suomalaisen miehen itsevarmuutta, sosiaalisia taitoja ja haluttavuutta naisten silmissä voidaan selvästi parantaa! Tämä paikka on Pelimieskerho:

        www.pelimieskerho.com

        Rekisteröidy heti ja liity keskuuteemme oppimaan täysin uusia asioita parinvalinnan ja sosiaalidynamiikan perusteista!


      • kiltttttti
        gigantopithecus kirjoitti:

        Olen samaa mieltä: olet liian kiltti.

        Naiset etsivät miestä jolla on korkeat testosteroniarvot, ja sellainen ilmenee mm. narsistisena käytöksenä, jota naiset kutsuvat "itsevarmuudeksi". Testosteronimiehen naiset haluavat koska se lisää jälkeläisten immuniteettia sairauksille.

        Siinä syy evoluutiobiologiasta miksi NAISET RAKASTUVAT RENTTUIHIN.

        Kyllä näin on. ystäväpiirissä useita hyvin toimeentulevia, kohteliaita, mukiinmeneviä kilttejä miehiä, joilla ei nappaa.
        Ja sitten nyös on niitä lätkänpelaajia, narsisteja, auervaaroja joilla on omat ja vieraat naiset ja lisää tunkua.
        Mitä enemmän käyttää hyväksi, on röyhkeä ja imartelee sitä enemmän saalista. Ja kun yksi jättää kaksi on tulossa tilalle.

        Perusta sulla kunnossa, alat vaan dissaamaan ja törkyilemään ja pettämään, niin kyllä kauppa käy.

        Ja jos jollakin feministillä nuttura ja pikkarit liian kireällä, älä niistä välitä.


      • kiltti.mies.
        kiltti.mies. kirjoitti:

        Aloittaja on liian kiltti. Naiset ei vaan tykkää kilteistä miehistä kuten ei minustakaan.

        kiitti vaan miinuksista naiset. Menkää vaan naimaan sen juoppo miehen kanssa joka myös pahoinpitelee teitä. Olne mielummin kiltti kuin hakkaava juoppo.


      • NäinMeillä
        kiltttttti kirjoitti:

        Kyllä näin on. ystäväpiirissä useita hyvin toimeentulevia, kohteliaita, mukiinmeneviä kilttejä miehiä, joilla ei nappaa.
        Ja sitten nyös on niitä lätkänpelaajia, narsisteja, auervaaroja joilla on omat ja vieraat naiset ja lisää tunkua.
        Mitä enemmän käyttää hyväksi, on röyhkeä ja imartelee sitä enemmän saalista. Ja kun yksi jättää kaksi on tulossa tilalle.

        Perusta sulla kunnossa, alat vaan dissaamaan ja törkyilemään ja pettämään, niin kyllä kauppa käy.

        Ja jos jollakin feministillä nuttura ja pikkarit liian kireällä, älä niistä välitä.

        Minun lähipiirissäni taas juuri ne kiltit ja kunnolliset ovat parisuhteissa ja enemmän tai vähemmän rentut pääsääntöisesti yksin. Ja niinhän sen kuuluu mennäkin.


      • kiltti mies.
        Näin on kirjoitti:

        Nimimerkki Naiset,unohdit oleellisen mainitessasi Nykäsen .Julkisuutta haluavat naiset piirittävät Mattia niin kauan kun Matista on hyötyä taloudellisesti ja pääsee otsikoihin.

        Onko se taloudellinen hyöty sen arvoista että sa turpaan ja matti kun on kännissä vähän arvelluttava nii henkikin voi lähteä. Onhan se ennenkin puukkoa heiluttanut.


      • vitun kuula
        kiltttttti kirjoitti:

        Kyllä näin on. ystäväpiirissä useita hyvin toimeentulevia, kohteliaita, mukiinmeneviä kilttejä miehiä, joilla ei nappaa.
        Ja sitten nyös on niitä lätkänpelaajia, narsisteja, auervaaroja joilla on omat ja vieraat naiset ja lisää tunkua.
        Mitä enemmän käyttää hyväksi, on röyhkeä ja imartelee sitä enemmän saalista. Ja kun yksi jättää kaksi on tulossa tilalle.

        Perusta sulla kunnossa, alat vaan dissaamaan ja törkyilemään ja pettämään, niin kyllä kauppa käy.

        Ja jos jollakin feministillä nuttura ja pikkarit liian kireällä, älä niistä välitä.

        Turhaa höpötystä. Piste.


      • metsästäjä3444
        nnnn kirjoitti:

        Siis oletko työssä tai olet työtön? Ei kuka halua huolehti sinusta JA myös sinun lapsesta, halo.
        Get a job

        Turpa kii hirvi.


      • kasvakaa.....
        Nainen 84 kirjoitti:

        Olen sunkaa aikalailla samaa mieltä NUORI NAINEN, Itse en todellakaan lämpene miehiin joilla pitkät hiukset, eikä myöskään ystäväpiirissäni pidetä miehistä joilla hiukset kuin naisella. Että kehottaisin menemään parturiin ja toinen mikä on niin kohotappas mielummin itsetuntoas ja käyttäydy kuin mies äläkä mikäkin taiteellinen homppeli joka itsesäälissä kieriskelee. Ei varmaan kukaan sinua kotoa hae.. ja moni nainen katselee itsevarmoja, miehekkäitä, huumorintajuisia ja komeita miehiä. Rehellisyys ja tunnetasolla samaa maata oleva vetoaa tietenkin. Mutta ota nyt itsestäsi niskasta kiinni ja menen vaikka teatteriin etsimään kaltaistasi naista, ehkä taiteellinen sielunkumppani löytyy päivänä jonain... eikä onni tule etsien se tulee eläen... Spotanisuutta ja iloisuutta, pilkettäsilmä kulmaan.. sellanen on kiva mies!!

        Jokaisen oma asia onko minkä pituiset hiukset!! Kyllä maailma olisi tylsä jos kaikki oltaisiin samasta puusta veistettyjä. Kyllä joku pitkä hiuksinenkin mies voi olla komea.....

        Taiteilijaluonteissa ei ole mitään vikaa!!!!!!!!


    • visible_man

      "Lähete terapiaan on odottamassa..."

      (Y)

      • tjaas, hmm

        Eli? Se, että hakee apuja itselleen kuulostaa vain järkevältä. Ei se merkkaa sitä että tarvii olla pakkopaitakunnossa vielä. Vai onko se häpeä, jos jollakulla ei ole kaikki asiat kunnossa? Ja kenen häpeä?


    • BättreFolk

      Hei, astrofyysikkona ymmärrät ettei maailmankaikkeudessa ole edes yhtään atomia jota kiinnostaisi yksinäisyytesi tai kenenkään yksinäisyys. Ymmärrät varmaan että maailma on täynnä ihmisiä joilla on vielä huonommin asiat.
      Edes perusasiat eivät ole kunnossa. Kuten katkerana kirjoitat tyypeistä jotka eivät tee mitään ja saavat toosaa. Koska heillä ei ole mitään menetettävää niin he voivat itsevarmasti olla naisten kanssa ja pimpsaa lohkeaa.

      Sinulla on kapitalistin ongelma. Liian paljon menetettävää jotta voisi nauttia. Voisit kuitenkin itse olla aktiivinen ja vaikka iskeä itsellesi jonkun kivan naikkosen. Suomessa pitää kyllä olla tarkkana että varoo kaikkia niitä hulluja exiä joita naisilla on ollut. Sen takia ruosalainen kaunis blondi lienee paras valinta.

      • ajatus

        Niiin,ymmärrän ap:ta,omalla tavallaan.Itse olen 27v mies enkä ole ikinä seurustelut.Ja ihmisenä,ei minussa ole yhtään mitäään vikaa;Olen avoin,puhelias,kiltti,tasa-arvoinen(oikeasti olen) yms.Taloudellisesti seison omilla jaloillani ja kk tuloni ovat ihan ok.Pari kertaa treffeillä käydessään on neidit ihmetelleet miksi minulla ei ole ketään.Ja tässä tullaankin siihen jyvään jonka jokaisen tulisi oivaltaa;On eriasia olla yksinäinen ja yksin.Ihminen voi elää parisuhteessa,mutta,jos se ei saa siitä sitä tiettyä tukea ja henkistä tyydytystä,niin sitä voi siltikin olla yksinäinen vaikka ei olekkaan yksin.
        Ja toisaalta,jos osaa hyväksyä ajatuksen että on sinkku ja elelee yksin kunnes löytää parisuhteen jossa ei koe olevansa yksinäinen,kääntyy yksin elettykkin aika positiivikseksi,jolloin ei koe enään yksinäisyyttä tai se ei tunnu enään niin pahalta.

        Ja en sano,tottakaii jokainen ihminen tarvitsee läheisyyttä ja toista ihmistä.Mutta,itse ajattelen asian kuten tuossa sanoin jonka käännään mielelläni aina enemmän "kansankielelle" ;Enemmin yksin kuin huonossa seurassa.


      • kokemus2
        ajatus kirjoitti:

        Niiin,ymmärrän ap:ta,omalla tavallaan.Itse olen 27v mies enkä ole ikinä seurustelut.Ja ihmisenä,ei minussa ole yhtään mitäään vikaa;Olen avoin,puhelias,kiltti,tasa-arvoinen(oikeasti olen) yms.Taloudellisesti seison omilla jaloillani ja kk tuloni ovat ihan ok.Pari kertaa treffeillä käydessään on neidit ihmetelleet miksi minulla ei ole ketään.Ja tässä tullaankin siihen jyvään jonka jokaisen tulisi oivaltaa;On eriasia olla yksinäinen ja yksin.Ihminen voi elää parisuhteessa,mutta,jos se ei saa siitä sitä tiettyä tukea ja henkistä tyydytystä,niin sitä voi siltikin olla yksinäinen vaikka ei olekkaan yksin.
        Ja toisaalta,jos osaa hyväksyä ajatuksen että on sinkku ja elelee yksin kunnes löytää parisuhteen jossa ei koe olevansa yksinäinen,kääntyy yksin elettykkin aika positiivikseksi,jolloin ei koe enään yksinäisyyttä tai se ei tunnu enään niin pahalta.

        Ja en sano,tottakaii jokainen ihminen tarvitsee läheisyyttä ja toista ihmistä.Mutta,itse ajattelen asian kuten tuossa sanoin jonka käännään mielelläni aina enemmän "kansankielelle" ;Enemmin yksin kuin huonossa seurassa.

        Kyllä se vain niin on, liian fiksua naiset ei uskalla ottaa .Jo ajatus aina valmistaa ruokkaa kotona, ei herätä haluja kokata ,pitää olla vaihtoehtoja jo tapaamis vaiheessa,hauskempi tutustua mieheen jolla on ei täydelliset tavat puheissaan.Tosi on rentut saa omalta tasoltaan naisia, mutta tuskin se kestää kuin hetken,ja kaikki miehet eivät onneksi renttuile,joten keskitie olis itselle ja toivotulle seuralaiselle se paras ratkaisu


    • 12+15

      Omakehu haisoo...
      Mut tsemppiä kuitenkin, kaikki me ollaan yhtä arvokkaita.

    • kaikki suhteellista

      Sain viimeeksi seksiä en koskaan.

      • Tää on varmaan vitsi tä aloitus. Ap saa seksiä ja on kaksi lastakin joten on varmaan saanut pimppiä paljon enemmän kuin muut yhteensä täällä yksinäisyys palstalla. Kehuu olevansa hyvä panomies kaiken lisäksi. Tuu siten valittaa kun oot ollut 8 vuotta ilman yhtäkään halausta tai oot ollut ilman kavereita 8 vuotta. Mee vaikka panee exääsi jos et kestä.


      • fsdsdfds
        i.like.you kirjoitti:

        Tää on varmaan vitsi tä aloitus. Ap saa seksiä ja on kaksi lastakin joten on varmaan saanut pimppiä paljon enemmän kuin muut yhteensä täällä yksinäisyys palstalla. Kehuu olevansa hyvä panomies kaiken lisäksi. Tuu siten valittaa kun oot ollut 8 vuotta ilman yhtäkään halausta tai oot ollut ilman kavereita 8 vuotta. Mee vaikka panee exääsi jos et kestä.

        Totta, tuokin vähentää kyllä kiinnostumista jos olet kovinkin montaa lyyliä paneskellu, jos miehet etsii kunnollista naista, niin kyllä kunnollinen mieskin vetää pidemmän korren sikaan verrattuna, ainakin sen kunnollisen naisen silmissä ;)


    • älä sure

      Yleensä kaikki älykkäät miehet saavat naisia myöhemmin elämässä. Älä sure, sillä kaikki typerät, vähä-älyiset miehet saavat naisia melkein heti. Viisaiten kanssa on rauhallisempaa.

      • huomautuksena

        Nuorena vaan saa nuorta naista, vanhana vanhaa, ei ole sama.


    • poika parka

      Unohda se kitara ja tartu hanuriin! Eikä siitä työkalusta ole mitään hyötyä, jos ei tulosta synny, kannattaa vähän opetella sitä naisen tyydyttämistäkin.

      • vanha uros

        Ota homollta oppituntia kuinka naista tulee käsitellä .Siinä jää komeampikin mies toiseksi, kun homo ottaa "tilan" haltuunsa. Tästä on historiasta varmoja näyttöjä ja omiakin havaintoja .No rajojemme ulkopuolelta löytyy terveesti asennoituvia naisia .Kehoitan liikkumaan ja olemaan valppaana ei ne kotiin kävele


      • 15+10
        vanha uros kirjoitti:

        Ota homollta oppituntia kuinka naista tulee käsitellä .Siinä jää komeampikin mies toiseksi, kun homo ottaa "tilan" haltuunsa. Tästä on historiasta varmoja näyttöjä ja omiakin havaintoja .No rajojemme ulkopuolelta löytyy terveesti asennoituvia naisia .Kehoitan liikkumaan ja olemaan valppaana ei ne kotiin kävele

        Mikä rajojemme sisäpuolella mättää. Onko joku kuuma peruna, johon ei saa koskea. Jonkun takia. Ja jonkin asian takia.

        Sanoisin että homot varmaankin osaavat naisia "käsitellä", koska oma lehmä ei ole ojassa. Mutta onko homon toimintatavat valonkestäviä. Tulivaan mieleen. Kaikesta ei aina mallia kannata ottaa, vaikka ei heti flaksi käy.


    • joskus saletisti...

      ei muuta kuin yrittämistä, toki ikä kertoisi et miksei ole suhtees, muttta kärsivällisyyttä...

    • no thanks to you

      vika on siinä, että olet aina kohtelias, kiltti ja asiallinen eli sellaiset ovat täysin sietämättömiä tapauksia, nimittäin kiltit miehet. Ja sitten se mikä siellä miehen pöksyissä on niin ei ole mikään työkalu, ellet sitten ole prostituioitu, että jos et ole, niin...

      vika voi olla siinä, että kaikki luulevat sinua seksityön ammattilaiseksi, jos puhut työkalustasi ja sitten taas harva huolii sellaista elämäänsä suhteeseen. Joten jäät niiden ulkopuolelle pelaamaan ammattilaisseksityöntekijöiden liigaa...

      että työkalupakkiasi sitten vaan kuitenkin haluat kirjoituksesi perusteella käyttää ja ylpeästi näyttää...

      tuskinpa sinusta suhteeseen edes olisi ja sitten tuo nauraminen ja naurattaminen, niin suurin osa ihmisistä ei pidä elämääkään vitsinä eikä komediana, vaan ihan tosissaan elellään tätä vaativaa lajia nimeltä suomalaisuus...

      • 14+9

        Joskus vaan tarvitaan voimia, että jaksaa ihan tosissaan elellä sitä vaativaa lajia nimeltä suomalaisuus. Siihen tarvitaan paljon Korkeampia voimia ja ripaus huumoria :)

        Jaksamisiin taas!

        Voihan se olla, että kannattaa vielä se ulkomaan-kortti ottaakäytäntöön.
        Saahan sitä lomailla välillä.


    • Mies24v

      Kuulostaa todella pieniltä noi sun ongelmat mun ongelmiini verrattuna. Olen saanut seksiä elämäni aikana vain yhden ainoan kerran eikä ole mitään varmuutta siitä että saanko seksiä enää koskaan. Muutenkin elämä tuntuu todella raskaalta ja olen masentunut ja pahasti ahdistunut kokoajan.

      • Elli Epeli

        Kumpi sinua vaivaa, sekö, että olet saanut seksiä vain kerran vai ettei sinulle ole löytynyt seurustelukumppania. Jos se pelkästä seksistä on kiinni, niin sitä saa maksullisilta naisilta. Vai vaaditko seksiä heti, kun tapaat naisen. Kaikki naiset eivät nimittäin halua kellahtaa sänkyyn välittömästi, vaan haluavat ensin tutustua mieheen.Et kai pilaa orastavaa suhdetta yrittämällä heti kellistää naisen allesi. Voivoi!


      • köyhä suomalainen
        Elli Epeli kirjoitti:

        Kumpi sinua vaivaa, sekö, että olet saanut seksiä vain kerran vai ettei sinulle ole löytynyt seurustelukumppania. Jos se pelkästä seksistä on kiinni, niin sitä saa maksullisilta naisilta. Vai vaaditko seksiä heti, kun tapaat naisen. Kaikki naiset eivät nimittäin halua kellahtaa sänkyyn välittömästi, vaan haluavat ensin tutustua mieheen.Et kai pilaa orastavaa suhdetta yrittämällä heti kellistää naisen allesi. Voivoi!

        Maksaisko sossu mun huorissakäynnit? Jos ois vaikka kuitti näyttää? Vai keräänkö kuukauden pulloja sen takia?


      • rane 21

        Mies 24v. lle: Ahdistus, masennus, vastoinkäymiset, sairaudet, yksinäisyys ja kuolema sekä syntisyys ovat ihmisenä olemisen puolia (ero muuten eläimiin aika huikea tässäkin suhteessa). Ihminen tajuaa sen, mikä mättää. Annoin 12-vuotiaana Jeesukselle sydämeni. Hän on henkensä kauttaollut murheissani ja iloissani aina kanssani ja suojellusenkelit ovat varjelleet vaaroissa. Nyt olen jo puolivuosisataa täyttänyt. Jos nyt pitäisi alkaa elämään ilman Jeesusta niin se olisi kuin tietokoneen johto vedettäisiin seinästä eli ei siitä mitään tulisi. Etrsikää Herraa, kun hänet löytää voidaan.


      • Vaikea tapaus

        Mies 24v. lle: Ahdistus, masennus, vastoinkäymiset, sairaudet, yksinäisyys ja kuolema sekä syntisyys ovat ihmisenä olemisen puolia (ero muuten eläimiin aika huikea tässäkin suhteessa). Ihminen tajuaa sen, mikä mättää. Ei ole aina elämä helppoa. Annoin 12-vuotiaana Jeesukselle sydämeni. Hän on antanut syntini anteeksi, henkensä kautta hän on ollut aina kanssani ja suojelusenkelit ovat varjelleet vaaroissa. Nyt olen jo puolivuosisataa täyttänyt. Jos nyt pitäisi alkaa elää ilman Jeesusta, olisi se vertauskuvaa käyttäen kuin tietokoneen johdon vetämistä seinästä: ei siitä mitään tulisi. "Etsikää Herraa, kun hänet vielä voidaan löytää."


    • goldie3

      Millainen peppu?

    • taukki1

      Naisia kiehtoo tauski Peltonen tyyppiset miehet Suomessa.

      • mun fantasia

        Minä en ole saanut seksiä ikinä. Ei ole ystäviä eikä mitään. Minä haluaisin kuolla nyt heti koska en jaksa elää yksinäisenä.


      • Pippuri
        mun fantasia kirjoitti:

        Minä en ole saanut seksiä ikinä. Ei ole ystäviä eikä mitään. Minä haluaisin kuolla nyt heti koska en jaksa elää yksinäisenä.

        hei, myt heti ulos! Mene jumppasalille, kirjastoon tms. ja mene jututtamaan ihmisitä jolla on avoin ilme. Kutsu vaikka kahville läheiseen kahvillan. Juttele ja ehdota että juttelisitte toistekin. Maailma on täynnä yksinäisiä ihmisiä jotka haluavat juttuseuraa ja monet kaipaavat romanssiakin. Tee jotain tilanteen korjaamiseksi. Ei kannata odottaa että muut tekisivät. Ota sinä aloite ja ohjat käsiisi. Toivotan sinulle menestystä uusissa mukavissa ihmissuhteissa. Niissä tulee joskus takapakkiakin, mutta so what, se kuuluu elämään. Jos ei elä ei ole menstystä eikä tapakkia. Ota molemmat normaaleina vastaan.


    • Jaa et saa???

      Epätoivo karkottaa, se pitää ensin karistaa. Sullahan on kaikkea jo noin nuorena, mikä ihmeen kiire tossa nyt on?

    • jokuvainonnn

      Hahahha :D Edellinen viesti (no thanks to you) antoi hyvät naurut, kiitos siitä.

      Olen kuitenkin samaa mieltä tuosta, että liikakiltteys on pahasta. Tai saa olla kiltti, mutta mikään nyhverö ei vedä puoleensa.

    • Suomalainen mies

      Minäkin olen erittäin kunnollinen leskimies, mutta naiset pääosin pelkäävät minua MIksi, en tiedä ? En juo, en tupakoi,enkä muutenkaan käyttäydy sopimattomasti.Olen erittäin viriili,siinäkö syy ?

      • Öhöm-möhÖ

        Jaa, mistähän nämä naiset tietää, sun viriilisyyden..Mainostatko sitä ?


      • et juo ollenkaan?

        Absolutismi on sen verran kummallista tässä kulttuurissa, että se voi tuntua vähän liian poikkeavalta.


      • automatic Jörn
        Öhöm-möhÖ kirjoitti:

        Jaa, mistähän nämä naiset tietää, sun viriilisyyden..Mainostatko sitä ?

        Ei se mainosta, mutta se mahtava mulukku möyrii aina sepaluksen välistä itsekseen esille, kun naisia on lähettyvillä.


    • ...

      Taustani on hieman samantyyppinen. Vaikutti todella siltä, että joka luuserille tippuu pesää miten vain ottaa jaksaa. Mutta; ongelmani olikin juuri erinomaiset käytöstävat.

      Aloin kokolailla ignooraamaan naisia, en juuri lyhyttä katsettä enempää suonut, ylimielisyyteni oli todennäköisesti ulospäin näkyvää, otin täysin sikamaisen asenteen naisia kohtaa. Kas! Alkoi naiset kiinnostua. Hämmentävää, mutta totta.

      Naiset haistavat epätoivon. Ne myös haistavat ylimielisyyden ja se on sitä mitä nämä yksilahkeiset haluavat.

      • little_ladybug

        Tähän myös lisään, että jos kauniit naiset ovat tottuneet saamaan huomionosoituksia miehiltä jotain 24/7, niin välinpitämättömän leikkiminen saa myös naiset kiinnostumaan itsestäsi. Se tuo ilmeisesti jännitystä elämään kun huomion samainen ei olekaan niin helppoa.

        Vinkkinä myös ap:lle, hoida omat asiasi kuntoon, käy terapiassa, pääse katkeruudesta ja vihasta eroon. Juttele terapeutin kanssa miten voisit elämääsi parantaa ja koita sitten uudelleen. Usein ulkopuolisen rehellinen mielipide auttaa parhaiten.


      • fgfsgfgfg

        "Naiset haistavat epätoivon."

        Paskat ne mitään haistavat. Kireeperseiset naiset vain tietävät HM :n top10 kokotaulukon perusteella että heillä on kireä perse jota miehet kuolaavat.


      • No, ootko onnellinen? Sinä naisen ymmärryksen ja tajuumuksen tajuaja? Yksilahkeinen ja se jos mikä kertoo asenteenstasi.


    • että silleen

      Laske vaatimuksiasi. Kiinnitä katseesi meihin ATN:iin ja varmasti alat saamaan toosaa. Ne luuserit, katsos, eivät varmana mitään missejä raahaa koteihinsa.

      • rajansa kaikella

        Oma käsi > ATN


    • hhhh5

      olet nössö äidin pikku poika .. ::::::::=))

    • TarmoKar

      Viisaus ei ole mitään valttia parisuhdemarkkinoilla. Sosiaalisuus ja normaalius rulettaa.

    • Dorn Jönner

      Jos sää tollai vaan tiiraat ittees ikkunoista niin ei ihme ettei kukkaan kiinnostu jos oma naama on tärkeämpi kuin muut. Egoistiksi ne ennen sano tuollaisia. Uppoudu vaan musiikkiin, musiikki on tosi kivaa eikä aiheuta koskaan pahaa oloa ja tympeää oloa niinkuin naiset osaavat tehdä.

    • nainen 40

      VOi kun olisin nuorempi niin ilman muuta kiinnostuisin susta, vaikutat kunnon mieheltä ja varmasti löydät itsellesi vielä hyvän kumppanin.

    • mitäs itket siellä onhan noi mausulliset naiset keksitty.

      • Vai niin

        Missä kohtaa naisella on mausu? En ole koskaan päässyt näkemään.


    • jur2

      naiset puhuu toista ja tarkoittaa toista. ei ne haluu mitään homppeli metroa joka on tiskipöydän ja imurin varressa, vaan he haluavat miehen joka hoitaa homman rajusti myös sängyssä ja on muutenkin itsevarma ja miehinen.joten unohda noi naistenlehtien keinotekoiset jutut ja ala käyttäytyyn kuin miehet.

      • :D :D :D

        Rajusti, hah hah!!!! Mullepa toimii toisen huomioiminen, hellyys, nautiskelu, keinuttelu, suutelu, hierominen... Yhden kanssa olen kokenut sellaista - kokenenko enää koskaan? Sellaista rakastelun pitäisi olla. Muistoja, muistoja...


    • Suurinkirjaintenluku

      Hmm. Mene jollekkin kurssille kansanopistoon, hankin harrastus tai rupea pyörimään sinkkutapahtumissa. Luovu vastapainoisesti jostain tavasta,käy ulkona syömässä. Katsele työpaikan naiset. Ole oma itsesti aina kun olet vastakkaisen sukupuolen kanssa tekemisissä. Hymyile jos hymyilyttää. Naura myös itsellesi. Älä odota naivisti pääseväsi nopeasti suhteeseen, pukeudu hyvin, ole siisti, rento ja huumortintajuinen, käy juhlissa. Unohda työhuolet kotiin ja ota vastaan muutos elämääsi.

    • Äijä.

      Jätä tuo neiteily. Eppu Normaalin urheiluhullussa on sulle vastaus:

      "Elävästi muistan kuinka velttoilin silloin
      nuorempana aamuin sekä päivin sekä illoin
      Luin Sartrea, Nietzscheä, Hegelia ja Kanttia,
      se oli kyllä tavallaan kovin intresanttia
      että toiset vei naiset, oli jokaisella heili, ne näet urheili

      Ennen uskoin älyn voittoon,
      oli tapanani lueskella filosofiaa aamunkoittoon
      Kunnes paikalle tuli kas, sulkapallokuningas
      sano minulle huhuu, se on liha joka puhuu
      ja se meidät yhdistää

      Kerran menin ravintolaan, sieltä naisia saa
      mut ne katsoivat vain yhtä jääkiekkoilijaa
      Silloin minäkin päätin pakaroistani näistä
      tehdä niin isot, että silmät putoilevat naisten päistä"

      Leikkaa neitimäinen pitkä tukkasi, unohda tuollaiset kvanttifysiikat ja viisastelut. Jos sun ulkonäkös ei vedä naisia puoleesi niin et sä niitä filosofiallakaan saa. Ala äijäksi ja neiteilyt pois. Silloin irtoaa naista.

    • Tai sitten olet todella passiivinen. Jos lähestyt sataa kahta sataa naista vaikka kuukaudessa niin varmasti yksi tai kaksi suostuu treffeille. Lähesty, Lähesty ja lähesty. Vertaistukea ja tietoa löytyy http://www.pelimieskerho.com

      Jos olet luonteeltasi tylsä, ujo ja epäkiinnostavan näköinen lue ei jännittävä niin muuta myös niitä.

      • ....................

        En suosittele, jos haluat itse rehellisen suhteen. Kannattaa muuttaa itseään, jos aikoo elää jossain muussa todellisuudessa.


      • jkhkhh

        Vertaistukea ja tietoa... siitä kuinka opit esittämään jotain mitä et ole. Itsetunto varmaan paranee ihan vitusti kun huomaat että vain esittämällä saat jonkun naisen jota todellisuudessa et edes halua.

        Ihmiset oppii saamaan sen mitä haluaa, kun ne ymmärtää mikä itselle oikeasti on tärkeää.

        Ei niin, että egoilun takia on pakko saada mimmin numero tai pillua. Kun tajuat tän niin lähdet itsekin foorumilta pois;-)


      • jkhkhh kirjoitti:

        Vertaistukea ja tietoa... siitä kuinka opit esittämään jotain mitä et ole. Itsetunto varmaan paranee ihan vitusti kun huomaat että vain esittämällä saat jonkun naisen jota todellisuudessa et edes halua.

        Ihmiset oppii saamaan sen mitä haluaa, kun ne ymmärtää mikä itselle oikeasti on tärkeää.

        Ei niin, että egoilun takia on pakko saada mimmin numero tai pillua. Kun tajuat tän niin lähdet itsekin foorumilta pois;-)

        Ihminen muuttuu todennäköisesti sellaiseksi minkälaisia arvoja oikeasti haluaa.
        Se mitä todella haluaa ei ole naiset (todennäköisesti vaan esim. yrittäminen, kiinnostava ura/kutsumus ja elämänsä tekeminen mahdollsimman kiinnostavaksi/hyödylliseksi omille päämärilleen ja jännittäväksi.

        Lopullinen päämäärä ei ole pillu eikä edes parisuhde vaan tavoite/unelma joka vaatii heittäytymistä, riskinottoa, tervettä välinpitämättömyyttä muiden ihmisten mielipiteistä, sosiaalisuutta omilla ehdoilla yms. mutta samat hyveet antavat pillua - ei ole oikeastaan väliä kumpi tulee ensin pillu vai kutsumus koska ne ovat saman kolikon kääntöpuolia.

        Eri asia ovat nämä yökerhojen pelimiehet jotka naama irvessä epätoivoisesti etsivät jotain naista joka lankeisi - silloin siitä puuttuu se kutsumusja terve välinpitämättömyys ripustaudut naisiin - ei hyvä.

        Tuolla puhutaan paljon meditoinnista yms. muusta henkisestä kasvusta - etsi oma ja kuuntele itseäsi mutta omankin ääneen voi kadottaa - pelimieskerho voi olla yksi keino etsiä se takaisin ehkä ensimmäistä kertaa - eli kukkia ihmisenä - ole paras mahdollinen versio sinusta - ja itse määrittelet mikä on parasta.

        Pelimiehenä oleminen tai sen opettelu on satamiljoonaa kertaa parempaa kuin uskoontuleminen tai jonko triviaalin toisten ihmisten asettaman määmäärän perässä juokseminen.


      • jkhkhh
        orfeus87 kirjoitti:

        Ihminen muuttuu todennäköisesti sellaiseksi minkälaisia arvoja oikeasti haluaa.
        Se mitä todella haluaa ei ole naiset (todennäköisesti vaan esim. yrittäminen, kiinnostava ura/kutsumus ja elämänsä tekeminen mahdollsimman kiinnostavaksi/hyödylliseksi omille päämärilleen ja jännittäväksi.

        Lopullinen päämäärä ei ole pillu eikä edes parisuhde vaan tavoite/unelma joka vaatii heittäytymistä, riskinottoa, tervettä välinpitämättömyyttä muiden ihmisten mielipiteistä, sosiaalisuutta omilla ehdoilla yms. mutta samat hyveet antavat pillua - ei ole oikeastaan väliä kumpi tulee ensin pillu vai kutsumus koska ne ovat saman kolikon kääntöpuolia.

        Eri asia ovat nämä yökerhojen pelimiehet jotka naama irvessä epätoivoisesti etsivät jotain naista joka lankeisi - silloin siitä puuttuu se kutsumusja terve välinpitämättömyys ripustaudut naisiin - ei hyvä.

        Tuolla puhutaan paljon meditoinnista yms. muusta henkisestä kasvusta - etsi oma ja kuuntele itseäsi mutta omankin ääneen voi kadottaa - pelimieskerho voi olla yksi keino etsiä se takaisin ehkä ensimmäistä kertaa - eli kukkia ihmisenä - ole paras mahdollinen versio sinusta - ja itse määrittelet mikä on parasta.

        Pelimiehenä oleminen tai sen opettelu on satamiljoonaa kertaa parempaa kuin uskoontuleminen tai jonko triviaalin toisten ihmisten asettaman määmäärän perässä juokseminen.

        Ootko koskaan ajatellut miksi se yhdessä vaiheessa meni siihen että jengi alkoi meditoimaan?

        Itsevarmuuden löytäminen on aina hyvä juttu - se ei ole että nuoret sällit kuvittelee olevansa huonompia siksi että joku toinen on saanu sitä piparia enemmän. Kun keskitytään erilaisiin ongelmiin niin aivan varmasti jokainen alkaa aikanaan ajattelemaan että jotain ongelmia todella on.

        Foorumin suurin ongelma on se että se luo kuvitteellisen tarpeen olla jotain sellaista jota ei ole. Tämä eksyttää itsestään vielä enemmän. Aikanaan kun ihmiset siellä tajusi että metsään on menty niin ne lähti sieltä pois ja osa paikkailee itseään ja ihmissuhteitaan edelleen.

        Eli tajuat itsekin, kun se mainitsemasi terve välinpitämättömyys saavutetaan niin mihin foorumianne tarvitaan?


    • 30 vee tyttönainen

      Kuulostat ainakin minusta kiinnostavalta, mutta tuskin itse edes huomaisit minua tai lähtisit ainakin karkuun kun aukaisisin suuni :D

      Mutta joo, tee aloitteita rohkeesti! Nuoremmat naiset nyt kiinnostuu lähinnä perseilijöistä, mutta kolmekymppiset taatusti kiinnostuis susta, jos sulle vaan vähän vanhempi nainen kelpaa.

      • Yksi.nainen

        30-vuotias ei ole mikään "vähän vanhempi" 27-vuotiaalle, vaan voi sanoa suunnilleen samanikäisiksi.
        Silloin kun ollaan 7 v ja 10 v, ikäerolla on jotian merkitystä.


    • Vaimo83.

      Sanon ihan suoraan, että pitkät hiukset ja sivistymättömyys ovat turnoffeja. Siihen kun lisätään vielä kaksi lasta, niin en olisi kiinnostunut. Syy on puhtaasti se, että olen itse ensimmäisellä kierroksella ja toivon omaa perhettä ilman sisaruspuolia sekä kouluttautunutta miestä. Sinulle löytyy varmasti kyllä ottajia vähemmän konservatiivisista naisista.

    • lapseton...

      Kuulostaa muuten hyvältä mutta lapset ovat pikkunen (heh) turnoff. Ei voi mitään :(

    • roskapostiroboottiXY

      Kuule, jossain vaiheessa huomaat että olet paljon paremmassa jamassa ilman sitä 100 kiloista lehmää kinuamassa rahojasi elatusmaksuihin. Ota hupi naisista ja muista käyttää kumia! Yhdessäelo on yhtä helvettiä yleensä. Yksin ihmisen pitää oppia tulemaan itsensä kanssa toimeen, koska olet yksin kun tulet tähän maailmaan ja kun täältä lähdet.

      Akoista ei ole muuta kuin riesaa, sanon 20 vuotta sua nvanhemman kokemuksella.

      Tsemiä.

    • Herra Rungvist

      Ilotytöt niiltä saat aina ei muuta ku tallinaan otat vaikka kaveriksi sen Herra tax freen sieltä putouksesta

      ps.kaksin aina kaunihimpi

      • Ajatteleva puu

        Nukutksää jo?No.lysti se on ihmisen itekseenkin olla,muutoihan minä muuttuisin itekin.Hmm.Metsäksi.


      • aivandö
        Ajatteleva puu kirjoitti:

        Nukutksää jo?No.lysti se on ihmisen itekseenkin olla,muutoihan minä muuttuisin itekin.Hmm.Metsäksi.

        Kaksin on parempi kuin yksin.
        Jos he kaatuvat, toinen auttaa toista nousemaan,
        yksinäistä ei auta kukaan.
        Ja kaksin on lämpimämpää kuin yksin :)
        Yksinäisen kimppuun on helppo käydä, mutta kaksi pitää puolensa
        eikä kolmisäikeinen lanka helposti katkea.

        Kun jotain oikein kiihkeästi tavoittelee, se etääntyy.
        Kun sen ehkä unohtaa, se saattaakin tulla elämääsi.

        Ja toisaalta jokaisen pitää tietää omaltakantilta
        mikä osa on itsekullekin sopiva ja oma.


    • Ansku... ...

      Desiderata

      Kulje tyynenä melun ja kiireen keskellä
      ja muista mikä rauha onkaan hiljaisuudessa.
      Pysyttele hyvissä väleissä kaikkien kanssa
      niin pitkään kuin se alistumatta on mahdollista.
      Puhu totuudesta hiljaa ja selkeästi
      ja kuuntele toisia, sillä kaikilla on tarinansa.

      Karta äänekkäitä ja riidanhaluisia,
      sillä he ovat kiusana hengellesi.
      Jos vertaat itseäsi muihin,
      niin älä tule turhamaiseksi tai katkeraksi,
      sillä aina on ja tulee olemaan suurempia,
      ja pienempiä persoonallisuuksia kuin sinä.

      Iloitse suorituksistasi
      samoin kuin suunnitelmistasi.
      Ole kiinnostunut omasta urastasi,
      vaikka se olisi vähäpätöinenkin.
      Se on kuitenkin vankka kiinnekohta
      ajan vaihtelevissa kohtaloissa.

      Ole varovainen liikeasioissa,
      sillä maailma on kieroutta täynnä
      - älä silti sulje silmiäsi hyveiltä.
      Monet ponnistelevat korkeisiin päämääriin
      ja elämä on täynnä sankaruutta.

      Ole oma itsesi, äläkä pelkää olla hellä.
      Älä suhtaudu kyynisesti rakkauteen,
      sillä kaikkien arkipäiväisen roudan keskeltä
      se nousee kuin ruoho – tuoreena joka kevät.

      Ota opiksesi vuosien neuvot
      ja luovu sopuisasti nuoruuden leikeistä.
      Paljon turhaa pelkoa syntyy väsymyksessä
      ja yksinäisyydessä.
      Ole sovussa luojasi kanssa,
      millaiseksi hänet sitten kuvitteletkin.
      Ole sovussa sielusi kanssa,
      olkoot ponnistelusi ja toiveesi mitkä tahansa.

      Maailmassa on paljon petosta, riistoa
      ja särkyneitä unelmia,
      mutta se on sittenkin Kaunis Maailma.

      Max Ehrmann (1872-1945)

      • Hai poloiset

        Heti synnyttyäänkin ihminen itkee ja jokainen päiväkin opettaa miksi.


    • wnabalfa

      Alfamiehen eleet ne vetää nuoria naisia puoleensa. Se on ikäänkuin vaistomaista niille. Ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä vaan asenteella ja käyttäytymisellä.

    • tosivanhaakka

      Epäilen, että katselet vääränlaisia naisia. Panetko paljon painoa naisen ulkonäölle? Kerrot olevasi itse aika hyvän näköinen, oletko siis itsekin aloitteellinen vain hyvän näköisten naisten kanssa? Usko pois, vähän pulskan taikka muuten vähemmäb haluttavan näköisen naisenkin rinnassa sykkii lämmin sydän ja seksuaalisessa aktiivisuudessakaan ei välttämättä ole puutteita.
      Teepä näin: hakeudu sen tyyppisen naisen seuraan, jollaiset eivät ole sinua koskaan ennen kiinnostaneet. Jos tyttö ei heti ensi tapaamisella ole hyvä keskustelija ja valmis lady, anna hänelle aikaa. Yksikään ihmissuhde ei voi perustua ulkonäköön pidemmän päälle, ja se vähän rumahinenkin alkaa kummasti näyttää kauniimmalta kun siihen tottuu.
      Usko pois, Suomessa on valtavasti suhdetta kaipaavia naisia, eikä miestä tahdo löytyä mistään. Ala vaan etsiä ihan eri paikoista kuin ennen.

      • Klonksis

        AAMEN!! Juuri näin! :) :)


      • Näinontiäkkö

        Höpö höpö, Jos haluaa kestävän ja toimivan parisuhteen, pitää etsiä kumppania omalta tasoltaan (oletuksena on, että tiedostaa oman tasonsa realistisesti). Se, että laskee rimaa ja hyväksyy vaikka ulkoisesti itseään alempitasoisen on käytännössä helpon seksin metsästystä. Minä väitän, että tällaisessa tilanteessa parisuhteeseen se ulkonäkö alkaa ärsyttämään jossain vaiheessa ja tuo ongelmia suhteeseen puolin ja toisin, mustasukkaisuuttakin. Suoraan sanottuna rumaan tottuu ajan kanssa, jos on itsekin ruma, muuten tottumuksen tilalle tulee ärsytys. Missään ei tietenkään voi taata, etteikö oikea rakkaus syttyisi lähtökohtaisesti kahden epäsuhtaisen välille mutta sen on sitten oltava sitä oikeaa rakkauden kemiaa ja biologiaa. Rakastuneen silmissä rumakin kaunistuu, mutta silloin tosiaan hormoonit määrää asian, sitä ei voi itse päättää että nyt mä rakastun tähän, koska se sattuu olemaan se jonka saan. Voin vaikka lyödä vetoa, ettei sellainen suhde kestä. Suomessa kaikki parhaimman näköiset naiset ja rumimmat miehet jäävät yksin, koska hyvän näköiset miehet pariutuvat itseään alempitasoisten naisten kanssa ja naiset eivät kelpuuta oman tasoisiaan miehiä.


      • noentiä2
        Näinontiäkkö kirjoitti:

        Höpö höpö, Jos haluaa kestävän ja toimivan parisuhteen, pitää etsiä kumppania omalta tasoltaan (oletuksena on, että tiedostaa oman tasonsa realistisesti). Se, että laskee rimaa ja hyväksyy vaikka ulkoisesti itseään alempitasoisen on käytännössä helpon seksin metsästystä. Minä väitän, että tällaisessa tilanteessa parisuhteeseen se ulkonäkö alkaa ärsyttämään jossain vaiheessa ja tuo ongelmia suhteeseen puolin ja toisin, mustasukkaisuuttakin. Suoraan sanottuna rumaan tottuu ajan kanssa, jos on itsekin ruma, muuten tottumuksen tilalle tulee ärsytys. Missään ei tietenkään voi taata, etteikö oikea rakkaus syttyisi lähtökohtaisesti kahden epäsuhtaisen välille mutta sen on sitten oltava sitä oikeaa rakkauden kemiaa ja biologiaa. Rakastuneen silmissä rumakin kaunistuu, mutta silloin tosiaan hormoonit määrää asian, sitä ei voi itse päättää että nyt mä rakastun tähän, koska se sattuu olemaan se jonka saan. Voin vaikka lyödä vetoa, ettei sellainen suhde kestä. Suomessa kaikki parhaimman näköiset naiset ja rumimmat miehet jäävät yksin, koska hyvän näköiset miehet pariutuvat itseään alempitasoisten naisten kanssa ja naiset eivät kelpuuta oman tasoisiaan miehiä.

        Suomi24-palstahan on täynnä paskaa, mutta sinä olit kyllä saanut sitä mahdutettua pläjäykseesi harvinaisen paljon.


    • Mitenkä vaativainen itse olet naisen suhteen? Kelpaisiko sinulle sellainen"ei niin haluttava" nainen ja tarkoitan tällä ihan tavista norminaista.
      Oletko varma, ettei katkeruutesi näy tai kuulu sinusta ulospäin. Nainen ei voi tietää sinun taidoistasi ja tiedoistasi, ellei pääse tutustumaan sinuun. Jospa pääsisit tuosta epätoivoisuudesta ja katkeruudesta, sillä se ihan oikeasti voi jo näkyä.
      Toivon sulle onnea naisasioissa, sillä ainakin tuon kirjoituksen perusteella olet loistava mies kenelle tahansa naiselle.
      Joka tapauksessa ole oma itsesi, niinkuin tähänkin asti, sillä aivan varmasti joku nainen sen huomaa ja osaa sitä arvostaa.

    • uppista1

      Pakko kommentoida.

      Jostain syystä aloitusvuorosi, siis esittelysi alkuosuus jätti kylmäksi. Siis KAIKKI asiat kuulostivat hyvältä, eikä niihin ole mitään sanottavaa. Lähinnä tuli fiilis, että mihin sitä toista edes tarvitset..

      Heti kun tekstisi muuttui henkilökohtaisemmaksi - siis jaoit todelliset ajatukset ja tunteesi, tuli fiilis että tässä on ihan varmasti hyvä tyyppi johon (melkein itsekin) haluaisi tutustua. Melkein, sillä tapasin vastikään juurikin samanhenkisen tyypin kuin sinä. =)

    • jkhkhh

      Tässä vähän vastausta pohdittavaksi.

      Miten nainen voisi kiinnostua noiden mainitsemiesi asioiden avulla jos ei tiedä niistä? Nainen oppii arvostamaan ruuanlaittoasi vasta kun on luonasi syömässä. Nainen tykästyy musiikillisuuteesi vasta kun soitat sitä kitaraa sille.

      Pelkästään opettelemalla uusia asioita et saa naista itsellesi. Muutenhan kaikki saisi naisia kun vain opettelisi tekemään ruokaa ja soittamaan ja asia olisi sillä ratkennut. Toki naiset näitä juttuja usein arvostaa.

      Sanoit olevasi kiltti ja kohtelias, nauratat muita mutta viereesi ei istuta. Mieti olisitko vähän liian kiltti tai pyritkö miellyttämään naisia liikaa. Oletko opetellut ruuanlaitot ja soittamiset itseäsi vai muita varten? Liika kiltteys ei pure naisiin vaan usein tietynlainen röyhkeys vetoaa paremmin.

      Tämä saattaa olla se ratkaiseva asia miksi ne pilvessä löhöävät tyhjäntoimittajat usein saa niitä naisia - on sopivasti välinpitämättömyyttä, pahan pojan asennetta ja röyhkeyttä. Se vetoaa moneen naiseen vaikka tulevaisuutta miehen kanssa ei olisikaan. Naiset tykkäävät monesti tällaisista "projekteista".

      Astrofysiikkaa on mukava tuntea mutta naisia sillä ei saa. Myös lapset voi vaikuttaa joidenkin naisten kohdalla.

      Jos kyynistyt tilanne vain pahenee. Mieti mikä ero on sinun ja niiden välillä ketkä saa naisia. Ratkaisu ei ole siinä mitä teet vaan mikä on asenteesi. Voisitko antaa naisten vähän aikaa vain olla?

      Kun yrittää liikaa saa harvoin haluamansa, kun taas lakkaa yrittämästä niin kaikki onnistuu.

      Sellainenkin vaihtoehto on että jos mies on "liian hyvä" niin naisen oma huono itsetunto estää minkään suhteen syntymisen. Tällöin nainen torjuu miehen koska ei tunne itse olevansa riittävän hyvä miehelle. Miksi syy olisi aina sinussa?

    • KaunisNainen.

      Aloittaja tiedätkö sinä millaisen naisen haluat? Olen itse nuori nainen ja kyllästynyt siihen, että miehet tuntuvat salaavan minulta menneisyyttään. Kyllä minulla järkeä päässä, että huomaan, jos minulle valehdellaan. Itse olen ollut avoin menneisyyteni suhteen. Toki en nyt rehvastele negatiivisilla asioilla, mutta aidosti esiinnyn omana itsenäni. Tämä on tehnyt minusta monien silmissä mielenkiintoisen ja haluttavan ihmisen. Arvaatkaan kuinka paljon kaipasin samaa toiselta.

      Yksikin mies piti itseään alfauroksena ja selitti minulle kuinka hyvä mies oli. Jossain vaiheessa sain selville, että entinen tyttöystävä lähti pakoon edelleenkin jostain erikoisesta syystä ja tällä miehellä on taipumusta lääkkeiden ylikäyttöön. Ei nämä yksityiskohdat sinällään minua häirinnyt, mutta se, että mies ei tuntunut luottavan oikein mihinkään. Mies tutki puhelimeni jne. Tapaili useita muita naisia samanaikaisesti... Loppumetreillä vielä haukkui kylmäksi. Vaikea sitä on osoittaa miehelle tunteita, kun tuntuu, että miehelle olen vain yksi nainen sadan muun joukosta.

      Huonointa näissä tietyn tyylisissä miehissä on se, että he ovat aina tyytymättömiä.

      Onnekseni tapasin nykyiseni noin pari vuotta sitten. Suhteen ensimmäinen vuosi meni sydäntäni parannellessa ja vakuuttelussa, että mies on minun suhteeni tosissaan. Tällä hetkellä elän elämäni parasta aikaa, koska vierelläni on tasapainoinen ihminen, joka ymmärtää, että parisuhde on kahden ihmisen välinen kauppa, jossa on tarkoitus jakaa arjen ilot ja surut yhdessä.

      Herätkää nyt ihmiset todellisuuteen ja miettikää, että mitä itse haluatte mieheltä. Minä en ole muuta halunnut kuin turvallisen ja tunnollisen miehen, joka kertoo missä mennään.

    • 4256544

      Itelläni on yks miespuolinen kaveri, joka kans ollu pitkään sinkkuna. Nuoruudessa hällä oli naisia, joita kuitenki petti jatkuvasti, ja jotka sitä mukaa jättivät hänet. On aina ollu hyvännäkönen, sosiaalinen ja kaikin puolin hyvä saalis.

      Iän mukana kuitenki ne naiset väheni. Alkoivat seurustella tahoillaan vakavasti otettavien miesten kanssa. Kaverini siirtyi nuorempiin ja nuorempiin, mut sama jatkui. Uskollisuus oli niin pirun vaikeeta.

      Ikää tuli lisää, ja hälle yllättäen iski kolmenkympin kriisi. Oli pakko saada ja vähän äkkiä joku nainen. Tää oli vaihe, jollon aivan kaikki naiset katos hänen ympäriltään. Mietin joskus, et ihan ku naiset olis haistanu sen epätoivon. Vuodet vaan kului, ja sitä epätoivosemmaks kaverini tuli. Jos joskus sai jonkun -einiinkauniin-naisen sänkyynsä, juoksi nainen viimeistään aamulla pakoon.

      Viimeksi kun häntä näin, kertoi olleensa jo niin pitkään yksin, ettei enää naista edes halua. Tästä en niin tiedä, mutta sen tiedän että se joka naiset hänen ympäriltään karkotti oli epätoivo.

      • mk1

        Don Juan kompleksi. Syynä voi olla syvä turvattomuuden tunne, juontaa ehkä lapsena koetusta hylätyksi tulemisen tunteesta. Pettää itse ensin ja kuvittelee olevansa vahvemmalla. Nykyajan tauti yleensäkin, 30 vuotiaat käyttäytyy kuin murrosikäiset.


      • aivandö
        mk1 kirjoitti:

        Don Juan kompleksi. Syynä voi olla syvä turvattomuuden tunne, juontaa ehkä lapsena koetusta hylätyksi tulemisen tunteesta. Pettää itse ensin ja kuvittelee olevansa vahvemmalla. Nykyajan tauti yleensäkin, 30 vuotiaat käyttäytyy kuin murrosikäiset.

        Joo ja toi epätoivoisuus voi vaikuttaa naiseen painostavasti. Suhde ei solju silleen luontevasti uomiinsa, johon se voisi luiskahtaa ilman epätoivoisuutta tai painostusta, jollain tasolla. Se taso tai asenne, käyttäytyminen voi olla alitajuista jota ei edes itse huomaa.

        Mutta miksi valitsee aina tyypin, joka "juoksee karkuun". Myös sillä karkuun juoksiujalla on myös oma toimintatapansa, jota hän toteuttaa alitajuisesti. Eli joku sitoutumiskammo, toinen haluaa kahlita hänet. Nää toistensa vastaparit pitäis laittaa samaan koppiin saamaan siedätyshoitoa:).

        Vasta sen jälkeen molemmat voisivat edes ajatella normaalia suhdetta. Silloin vanhat historiat ja mahdolliset traumat olis kuitattu. Parantaisivat siten toinen toisensa. Ehkä olis yhteistä jatkoa, ehkä ei, mutta liikaa on ihmisillä traumoja parisuhteista. Enkä ihmettele kun näitä juttuja täällä lukee.


    • 1 2 3 - ja hups!

      1. Lopeta toi itsesääli ja vollotus!
      2. Mee parturiin!
      3. Relaa!!!

      • Kyseenlaistaja

        Ei tuo varsinaista itsesääliä ollut, vaan faktojen luettelemista.
        Älä mene parturiin.
        Kiinnostu itse ensin jostain naisesta ja anna hänen tietää se.


    • RikiMiki

      Aloittaja! Luovu naisen kaipuusta ja hanki itsellesi miesystävä. On paljon miehiä jotka haluaa itselleen miespuolisen ystävän. Miehillä on paljon enemmän annettavaa toisilleen. Valmistatte ruokaa, käytte elokuvissa, lenkillä, hiihtämässä, pyöräretkillä, risteilyillä, vaelluksilla, etelämnmatkoilla jne.. Sulla on jo lapsia, niitä et enää tarvitse. Miehille pitäisi järjestää sellainen oma ystävä-välitys netissä. "Kiskurin" sivuilla on minullakin ystävähaku, mutta hiljaista on ollut.
      Olkaa miehet rohkeampia. Muistakaa, että suomalainen kasvatusmenttaliteetti on aivopessyt meidät kaikki ihannoimaan vain ystävyyttä naisen kanssa.
      Ottakaa mallia etelän miesten ystävyydestä, jossa miehet halailee kaikkia kavereitaan hymyillen. Tosin uskontokien toinen.

      • satiinit

        Kas, onko joku asia mennyt minulta ohi.
        "ihannoimaan vain ystävyyttä naisen kanssa".
        Tää on ihan uusi ajatus, johon törmään.

        Kas, kun miehet ei oo juuri sitä halunneet.
        Heillä kun on jo ystäviä.

        Miten miehet haluaa päästä tuttavuuteen naisten kanssa, kun he eivät halua tutustua.
        Bling. He haluavat sukeltaa suoraan vällyjen alle ilman tuttavuutta.


      • sinisilmä
        satiinit kirjoitti:

        Kas, onko joku asia mennyt minulta ohi.
        "ihannoimaan vain ystävyyttä naisen kanssa".
        Tää on ihan uusi ajatus, johon törmään.

        Kas, kun miehet ei oo juuri sitä halunneet.
        Heillä kun on jo ystäviä.

        Miten miehet haluaa päästä tuttavuuteen naisten kanssa, kun he eivät halua tutustua.
        Bling. He haluavat sukeltaa suoraan vällyjen alle ilman tuttavuutta.

        vielä.
        sehän tarkoittaa hyväksikäyttöä.


    • Uskopois

      Aloittajan ongelman aiheuttajaksi löytyy helposti muutama pätevä syy, jotka korjaamalla tilanne varmasti muuttuu paremmaksi.

      1. Yksinäisyys, se loistaa sinusta kuin majakan valo. Mitä yksinäisempi ja epätoivoisempi olet, sitä vähemmän naiset sinua haluaa. Ja mitä enemmän ahdistut yksinäisyydestäsi ja naisen puutteesta, sitä helpommin sorrut epätoivoisiin tekoihin. Naiset haluavat miehen, joka ei ole yksinäinen eikä ahdistunut, he haluavat miehen jolla on mielenkiintoinen elämä ja jonka kanssa heillä itsellään on parempi olla kuin ilman tätä. Tämä voi tapahtua siitä huolimatta, että suhtautuisit kohtuullisen välinpitämättömästi naiseen. Naiset eivät halua lähtökohtaisesti epätoivoiselta ripustautujalta vaikuttavaa miestä, vaan itsenäisen omia polkujaan kulkevan miehen.

      2. Pätemisen tarve. Kirjoituksestasi syntyy kuva, että pyrit korostamaan arvoasi osaamillasi asioilla ja taidoilla. Tämä on turn off naisille. Naiset kyllä viehättyvät siitä, että miehellä on jokin erikoistaito, he itseasissa pitävät siitä kovasti. Mutta et saa päteä millään kvanttimekaniikalla, jollet sitten ole iskemässä saman alan naista. Kitaransoitto- ja ruuanlaittotaito on hyvä juttu, mutta älä esitelmöi niistä naiselle. Nainen ei halua kuunnella esitelmää vaan haluaa, että sinä kuuntelet mitä naisella on sanottavaa. Samalla kun kuuntelet, soita naiselle serenadi, se toimii kuin häkä. Samalla voit itse kysellä naiselta asioita, kuten miltä hänestä tuntuu. Älä markkinoi itseäsi osaamisellasi ja kehuskele taidoillasi, vaan anna naisen huomata ne käytännössä tekemällä.

      3. Ikä, ulkonäkö, käytös. Hei, olet kuitenkin suht nuori ja katselet maailmaa siitä näkövinkkelistä. Saatko kontaktia oman ikäisiisi ja tyylisiisi naisiin? Vai etsitkö vääriä naisia vääristä paikoista? Uskallatko ottaa luontevasti kontaktia naisiin? Kun minä olin sinun ikäiseni, sain seksiä juomalla itseni känniin ravintolassa ja aamuyön tunteina olin tarpeeksi rohkea lähestyäkseni omalle tasolleni humaltuneita naisia. Seksin saamisen jälkeen ahdistus väheni ja oli helpompi keskittyä etsimään sitä, mitä todella halusin eli oman tasoistani kumppania. Sanotaan, että naiset rakastuvat rentuihin. Sinun ei tarvitse ryhtyä juopoksi, mutta jos haluat kertakäyttönaisen esitä baarissa renttua. Jos olet niin nörtti kuin tekstistäsi vaikuttaa, niin etsi itsellesi nörttinaista. Omien harrastustesi piiristä löytyy satavarmasti samanhenkisiä kuin sinä.

      Lapsesi eivät ole ongelma, näytä naisille että otat vastuuta lapsistasi, naiset ajattelevat että sinä olet hyvää isäainesta. Älä sano, että lapset ovat olleet elämällesi haasteellisia vaikka ne olisivat niin tehneetkin. Jos haluat jakaa kovaa kohtaloasi, se kannattaa tehdä sellaisen naisen kanssa jolla on samanlaiset kokemukset. Muuten sinun kokemuksesi toimivat erottavana eikä yhdistävänä kokemuksena. Äläkä muutenkaan ota elämää liian vakavasti. Sinulla on 40 vuotta aikaa löytää itsellesi se oikea. Kehitä itseäsi ja sosiaalista elämääsi ensisijaisesti. Kun ajatuksesi ei pyöri jatkuvasti naisen löytämisen ympärillä, se oikea purjehtii yllättäen kulman takaa elämääsi.

    • KaunisNainen2

      Lapset eivät toimi. Haluan omia ja kokemuksen olevan molemmille uusi, en äitipuoleksi. Lapset ovat parisuhdemarkkinoilla rasite niin miehille kuin naisillekin. Osa exästä ja/tai exä on ikuisesti elämässä mukana.

    • shadowfax28

      Ainoat vinkit mitä voin naisena sanoa: juttele, juttele aktiivisesti - tälle ei ole oikeata aikaa tai paikkaa: jokainen hetki on oikea(bussissa takana olevalle, kahvilan työntekijälle, ruokakaupan myyjälle jne.) ,ole aidosti kiinnostunut, KUUNTELE, ja anna naisen huomata, että olet OIKEASTI kuunnellut häntä.
      Älä ole aivan liian itsevarma..jätä jotain löytämistä. Hymyile ja nauti siitä että voit tutustua uusiin ihmisiin.

      Ole kuitenkin kiinnostunut naisista oikeista syistä...koska haluat tutustua heihin, tai ole ihastunut hänen/heidän persoonaan, eikä vain siksi, että kaipaat vähän pesää...sellasen naiset kyllä aavistavat hyvin pian.

      Ulkoiset avut ovat sivuseikka, jos mies on pään sisältä kiinnostava;)

    • maanpinnalla

      - itse oppinut, väheksyy koulutusta
      - kova kehumaan itseään
      - leuhkan oloinen
      - tiukka pipoinen....

      - mieheni ei ole tumma, ei hoikka, on lähes kalju, seksi tavallista. en silti vaihtaisi

      arvostaa muitakin ihmisiä kuin itseään
      luotettava, ahkera, ei pröystäile
      raamikas, voimakas
      raksastaa minua

      • tiilenkantaja Teppo

        Raksamiehet raksastaa.


    • pienet on murheet

      no johan on hirveetä... ei mussakaan mitään vikaa ole mutta pillua sain viimeks -90 luvulla... alaikäsenä... saatana.

    • naisen ajatuksia

      Tämä ongelma on yleistä niin miehillä kuin naisilla. Joten muista ettet oikeastaan ole koskaan minkään asian kanssa yksin, vaikka olisitkin näennäisesti "yksin".

      Leikkaa pitkät hiukset lyhyiksi. Niinkuin miesten hiusten näköisiksi, eikä tarvi kyniä niitä kokonaan pois. Voi olla että juuri sinulle ei sovi pitkät hiukset , joillekin miehille voi sopia. Leikkaa mahdollinen partasi tai viiksesi pois. Palataan asiaan sen jälkeen jos vielä on aihetta, mutta tuskin on.

      Oletko jotenkin muuten olemukseltasi epäsiisti. Mieti sitä. Jos sinulle sopii pitkät hiukset, ovatko ne tuuheat ja hyvin hoidetut . Jos eivät ole, niin ne eivät sovi, vaikka muuten sopisivat ja silloin ne kannattaa leikata lyhyiksi. Katsasta vaatetus. Muutama hyvä asu ihan arkinenkin tulee halvemmaksi kuin rättikasa. En kuitenkaan tarkoita, että sinulla olisi vain kulahtaneita t-paitoja kun en tiedä.Käy kysymässä neuvoja tai kysy naisilta. Ihmiset eivät yleensä kylläkään uskalla sanoa mitään kun pelkäävät loukkaavansa.

      Enemmän sosiaalisuutta ja ulospäin suuntautuneisuutta (mikä on vaikeaa jos on luonteeltaan introvertti, mutta ei mahdotonta).
      Etsi sinun musiikista pitävä nainen tai musiikista kiinnostunut nainen. Tai muulla tavoin taidetta ymmärtävä tyyppi. Hänen pitäisi kuitenkin täydentää sinun luonteenpiirteitä eikä olla itsesi kopio eli introvertille olisi paras jotenkin ekstrovertti ja päinvastoin.

      Tavoite. Päätä että esim. kesään mennessä olet parisuhteessa. Jos oikeasti haluat parisuhteen. Joskus luulee ettei halua olla yksin, mutta kuitenkin haluaakin olla yksin (koska on yksin, niin on tiedostamattomasti halunnut niin), eli yksinäisyydellä on jokin tehtävä. Eikä yksinäisyys (t. yksin viihtyminen) kai ole mikään ongelma, mutta jos sen kokee ongelmaksi, niin sen voi muuttaa vain itse.

    • Sintti33

      Kertoisitko tarkemmin sinun tilanteestasi. Eli menetkö juttelemaan itse naisten kanssa ja naiset lähtevät pois vai käykö niin, että sinulle itsellesi ei pääse syntymään tunteita ja annat homman jäädä puolitiehen. Miten sun 'suhteille' yleensä käy?

    • Ihan kuin lukisin omaa elämääni tuosta :(
      allekirjoitan.

    • No tutustutaan nii kerron mikä on vikana :D

      • juuri noin

        Sinä olisit sopiva tuolle aloittajalle ainakin siksi että sinullakin on lapsi tai lapsia.
        Kerroit olevasi ylpeä vanhempi.

        Hieno juttu ja fiksu ehdotus.


    • linda_love

      ehkä ne on ne pitkät hiukset.. just a thought... =)

    • 000000000

      leikkaa tukkasi lyhyeksi. Se ainakin on anisten kiinnostuksen esteenä. Muut ei kiinnostu kuin hevinaiset. Persoonaasi en tunne, mutta pieni oma-aloitteisuus olisi kanssa hyväksi. Mene vaan rohkeasti ravintolassa juttelemaan naisille joista olet kiinnostunut.

    • samat biisit

      Oma käsitykseni parisuhdemarkkinoiden armottomasta viidakosta on, että mies saa itsevarmuudella naisia. Kiltit nössöt eivät kiinnosta ketään. Nyky-yhteiskunnan suurin harha on se, että se yrittää syöttää miehille sellaista mantraa, että pitää olla kiltti koti-isä joka essu pälllä tekee kotityöt. Jenkkitutkimuksen mukaan tällainen mies saa vähemmän seksiä kuin sellainen joka kotitöihin ei osallistu.
      Alottajalle voisin sanoa: leikkaa hiuksesi, pukeudu normaalisti, älä esittele taitojasi vaan ole rento ja itsevarma ja karista epätoivo harteiltasi. Kapakoista et löydä mitään. Harrastusten parista ym. - sieltä ne naiset löytyy. Lapsesi eivät ole este, mutta mielessä käy pakostakin kysymys: miksei se toiminut lasten äidin kanssa vaikka osaat Vivaldisi ulkoa?

    • Mimmi muttei mamma

      Ei sun kielenkäyttö kyllä ihan komppaa tota sun itsekehuluetteloo, pakko sanoa!! Epäkypsyys, itsesääli ja sellanen negatiivinen narsismi loistaa sun kirjotuksessa kyllä niin selkeesti että huh..... Itse juoksisin kirkuen karkuun vaikka kyllä mulla alkaa ihan oikeesti toi biologinen kello vedellä viimeisiään.................

    • Intohimoa kehiin

      Tiedätkö mitä...olen näitä parisuhdemarkkinoita seurannut viime keväästä asti aika intensiivisesti ja olen todennut, että varsinkin täällä Kehä III:n sisäpuolella asuvat miehet ovat yleisesti ottaen niin nokka pystyssä ja ylimielisiä olemukseltaan, että kukaan nainen ei pysty heille tarjoamaan yhtään mitään. Punttisalilla kaikki suorittaa, kukaan ei katso edes silmiin tai jos katsoo, niin on tosi ylimielinen katse. Liikuntapaikoissa harvoin törmää kehenkään mieheen, joka olisi muustakin kiinnostunut kuin itsestään. Treffeillä jos käy, niin tuntuu, että miksi tämä mies oli ylipäätään kysynyt treffeille. Okei, kaikki voi olla ujoutta tai voi olla piilevää katkeruutta, MUTTA se ei poista sitä tosiasiaa, että terve nainen kaipaa miestä ja miehen tulisi olla se elinvoimainen vitaalimies, joka näyttää, että haluaa naisen. Sen takia tällaiset rehentelijät ja kukkopojat saa aina naisia, koska he osaavat näyttää sen, että he haluavat sen naisen. Ruoanlaitot ja musiikkijutut ovat sielullisia juttuja ja tietenkin jos teet ruokaa, niin osoitat välittämistä, mutta intohimo sulta nyt puuttuu.

      • viestintä on poikaa

        ....joka näyttää, että haluaa naisen."


    • gitarista

      Ei Vivaldilla saa naisia. Kokeile mieluummin vaikka jotain latinaisamerikkalaista.

    • Ferefra

      Sinä olet varmaan ihan hyvä tyyppi, mutta jos olet masentunut, sen yleensä aistii. Myös mies, jolle kuka vaan nainen kelpaa on jollain tavalla vastenmielinen. Tutustu ja mieti kenestä ihan oikeasti pidät, haluat varmaan että nainenkin valitsee sinut itsesi vuoksi. Ei vain siksi että näytät tietynlaiselta tai siksi että sinulla on hyvä työ ja rahaa. Ja naiset eivät todellakaan valikoi miehen peniksen koon mukaan, vaan ainakin minä haluan miehen jonka seurassa minulla on hyvä ja turvallista olla ilman että siitä tulee tylsää. Sen jälkeen tulee vasta kaikki muu.

      Vietä kuukausi tai pari ja rakastu itseesi. Älä edes yritä iskeä ketään tai käy treffeillä. Tee asioita joista pidät ja jotka tekevät sinut iloiseksi. Naisena käyn kampaajalla, hieronnassa, tanssin, joogaan, teen itselleni hyvää ja terveellistä ruokaa tai ostan itselleni kukkia. Miehillä on varmaan omat juttunsa. Idea on kuitenkin että ole hyvä itsellesi ja kehollesi. Katson itseni peilistä ja kerron että kelpaan juuri sellaisena kuin olen ja että se oikea tulee kun hänen aikansa on osua polulleni. Juuri nyt olen onnellinen itseni kanssa ja jos tarvitsen jutella jonkun kanssa soitan ystävilleni tai juttelen kissani kanssa.
      Ole kiltti itsellesi. Mies tai nainen joka pitää itsestään kiinnostaa, eikä se ole ulkonäöstä kiinni. Niin, ja ollaan kilttejä toisillemme. Meitä yksinäisiä on paljon, joten vaikka emme kaikki ole toistemme mieleen seurustelumielessä, niin hymy, halaus ja juttuseura kelpaa aina. Tsemppiä kultaseni.

    • Mä olen

      reilu viiskymppinen mies enkä oo nainu yli viiteen vuoteen..

      En oikeestaan enää edes kaipaakaan koko touhua .

      Paljon helpompaa ja mukavampaa olla ilman, kuin turhan vaativaisten ja tyytymättömien naisten kanssa. Kovasti kuitenkin riittää kiinnostuneita naisia esim. juttelemaan ja ovat erittäin ystävällisiä ja mukavia. En vaan enää aio laittaa itseäni sellaiseen pakkorakoon, kun viimeisimmästä eroon silloin joskus pääsin.

      Ei kyllä kiinnosta miehetkään siinä mielessä, eli turha alkaa homoksi arvelemaan.

      • sarvet2

        täysin samaa mieltä.


    • läski lortto

      No ei sinusta kyllä heteroa saa jos ei nainen kiinnosta.

      • Nykymoderni

        postHALOSLAISEN aikakauden SUKUPUOLINEUTRAALIhan tuo on.

        Siis sellainen SUKUPUOLINEUTRAALI, jota seksi töhryineen ja lieveilmiöineen EI voisi vähempää kiinnostaa, saatika että siihen mitään viitsisi satsata. (aikaa, rahaa, vaivaa, energiaansa)

        Noiden sukupuolineutaalien asian parissahan eräs halosen kauden eduskunta ja hallituskin askasteli kovin intensiivisesti... oli sukupuolineutraalia parisuhdetta, sukupuolineutraalien adoptiolain veivuuta sun muuta heihin liittyvää MAALLEMME erittäin tärkeäta lainpohdintaa... kunnes alettiin keksimään jotai nRASISMIIN liittyvää tuubaa....


    • Suomi akat

      Unohtakaa Suomi akat tyystin ja perehtykää muihin.Itsellä thai vaimo ja hyvin olemme sopusoinnussa.
      Kulttuuri eroista sen verran ettei mies vaan halua seksiä kun tietyt jutut loksahtaa paikoilleen jutut ok,itse valmistan myös ruokaa ja eipä meillä ole jaettu eri sukupuolierojen töitä.

      • sivusta seurannut

        Thai naiset on niin tyttömäisiä lautoja ja anteeks, kun olen olemassa hiiriä,
        mutta jos haluaa sellaisen, niin sieltä sitten vaan joukolla hakemaan.


    • T. Nää on niin nähty

      Kuka nainen haluaa olla jonkun besservisserin kanssa?? Tuot itsees ehkä hieman liikaa tykö!

    • JJKPO

      SIKSI

    • possu21

      Uskoisin että ongelmasi on se, että ns. "muusikkotyyppinä" tapaat elinpiirissäsi olevia naisia, jotka ovat sinulle vääränlaisia. Itselläni sama ongelma, mutta olen nainen. Lisäksi oma elinpiirini on suppea ja kyllä, juhlintaillan yms. jälkeen olen ystävieni kautta kuullut, että miehet eivät ole kehdanneet hieroa tuttavuutta, koska eivät "varmaan kelpaisi". Samoja aatoksia itselläni kuin sinulla, eli kyllä meitä löytyy.

      Uskoisin että itse saisin paremmin ilmaistua itseäni erilaisissa piireissä, mutta en viihdy niissä, eikä aika anna myöten, koska haluan viettää sen lasteni kanssa mieluummin kuin etsien kumppania, jota kuitenkin koko sydämestäni itselleni toivon.

      Koska minulla näköä, niin painan sitten niitä kyläpukkeja kerta kuussa vapaallani, ompahan vientiä ja jonoa ovella odottamassa kun helpolla saa, ja keskityn muuten lapsiini. Kaipa parisuhteen aika tulee myöhemmin..?

      Seksin suhteen siis ei ongelmaa (naisella helpompaa PALJON), mutta läheisyys ja kumppanuus puuttuu ja kaipuu suuri.

      • no2villagegoats

        Ei kukaan kunnon mies sinua enää parisuhteeseen kanssasi, kun kaikkien tiedossa on että sinua ovat käyneet kyläpukit joka kuukausi höyläämässä.


    • rakkaudenjeesus

      Itsekin 25 vuotias opiskelija, eikä naiset innostu.. oon tullu siihen tulokseen, että epäpuheliaisuuteni yhdistettynä vähän keskiverto ulkonäköön vaan ei riitä.. aina on joku "parempi" vaikka ei olisikaan minua mitenkään parempi.. alan olemaan vähä sitä mieltä, että ämmät on idiootteja ku ne ei huoli mua. Pieni katkeruus kytee, toisaalta taas alan olemaan sitä mieltä, etten oikein edes tee muijalla mitään. Naispuolisia kavereita on. Ei nainen oo enää edes mikään statussymboli mulle tai mitään enään. Kaikki ihan vitun kaikki hyvät nätit kivat normaalit naiset on suhteessa.. kaiken maailman sekopäät on enää sinkkuina.. vähä ku minä. Voi voi ja lämmin leipä.

      • sinnewaan

        Tee kuin mä, opiskele se ammatti ja sit ponkaset aasiaan. Valinnanvaraa on ja valkkaat jonosta sen sopivan. Muijani tosin on mua fiksumpi kahdella yliopistotodistuksella varustettuna, mut eipä tuo haittaa.


    • Niiin joo näin

      Jos et oo joku kuuluisa rokkari nii leikkaa ne tyttöjen hiukset aluksi pois. Hanki vähän miehistä asennetta ja sopivasti äijämäisyyttä. Unoha fysiikat ja muut tollaset asiat..niillä et tussua tule saamaan ikinä. Sopivan lihaksikas ja kiinteä vartalo yhditettynä siisteihin vaatteisiin vetoaa naisiin. Eli tarkoitan urheilullista vartaloa en mitää turvonnutta salikörilästä:) osaan naisista vetoaa toki myös koulutustaso ja lompakko. Kaksi lasta on varma ongelma varsinkin nyorempien naistn kanssa..aika monet kuitenkin haluavat se "ihan oman" perheen eikä sellaista jossa on lapsia jotka on tehty jossain toisessa suhteessa... Sitten taas on paljon niitä joilla muös on lapsia ja ehkä löydät sieltä jonkun sopivan ja yhtäkkiä teillä onkin iso perhe:)

      • Yksi.nainen

        Tuo on vain kateellinen, itse jo kaljuuntuva eikä ymmärrä mistään yhtään korkealentoisemmista asioista mitään. Ei kannata huomioida.
        Ei ole mitään yhdenlaista naistyyppiä joka on kiinnostunut vain yhdenlaisista miehistä, jollaista tämä tässä yrittää ohjeistaa.
        Aloittaja kuulostaa paljon paremmalta omana itsenään kuin näitä ohjeita noudattaen.


    • nei1

      Olen kaunis nainen ja rehellisesti myönnettäköön, että turhan täydellisen oloinen mies ei hirveästi sytytä. Pikemminkin sellainen "paha poika".

      • Yksi.nainen

        Minua taas kiinnostaa mahdollisimman täydelliseltä vaikuttava mies, olenhan itsekin lähes täydellinen :-)


    • JK JK

      VAI NIIN

    • eronnut nainen

      Haloo ! Olet 2 lapsen yhteishuoltaja. Sinulle sopivin kumppani on toinen eronnut yhteishuoltaja, yksinhuoltaja tai lapsellinen leski.

      En anna sinulle kerjäämääsi sääliä. Uijui kun olet hyvännäköinen kokoinen ja fiksu, esittelisit ongelmasi oikein eli se kun erosit ja nyt pitäis saada sitä kokematonta lapsetonta seuraa? Vastaa teoistasi äläkä kurkottele liian korkealle vai piianko haluat. Toisen lapsellisen kanssa olet samalla tasolla ja voitte miettiä lisääkin lasten hankkimista.

      Tai ole yksin. Et kuitenkaan tee itsellesi mitään niinkuin vihjailet jos vähääkään välität muista kuin itsestäsi, siis lapsistasi. Niin ovat muutkin tehneet. Mutta sinun pitää kurkottaa kuita taivailta.

    • 4556555

      Miehän sanoin, et kukaan ei oo niin luuseri ku Valtosen JUKKA. 40 VUOTTA JA
      NEITSYT ja sillä hyvä.Pillua ei oo haistanukaan koko surkean elämänsä aikana.

    • Yksi.nainen

      Kiinnostuin heti kun luin tekstisi. Olisit tasan minun ihannemies - jos olisit noin 20-30 vuotta vanhempi... Suurin osa ihmisistä on taviksia ja tavisten on helppo löytää toisia taviksia. Olet fiksu, ja fiksuilla on usein vaikeampaa. Se on omakin ongelmani. Sinulla siinä mielessä helpompaa, että nainen kestää aina itseään fiksumman miehen, mutta monen miehen on vaikea sulattaa itseään fiksumpaa naista. Jos sattuu lisäksi olemaan hyvännäköinen, ihmiset tuntevat rimakauhua ja riittämättömyyttä. Ei tarvitsisi. Kukaan meistä ei kuitenkaan ole täydellinen vaan kaikilla on jokin puute jossain.
      Ala ajatella ja vakuuta itsellesi "kaikki ovat kiinnostuneita minusta, kaikki ovat kiinnostuneita minusta, kaikki..." kunnes vakuutut itsekin.
      Vai onko niin, että joku olisi kuin olisikin kiinnostunut, mutta ei sellainen, josta itse olisit kiinnostunut? Niinhän se useimmiten menee ja siinä se pahin ongelma onkin.
      Sinun pitäisi myös löytää joku, josta itse kiinnostut. Sitten valloita hänet ja tadaa, siitä se lähtee.

      • sdfghjklöyök

        Lapset voikin siinä sitten unohtaa, että niitä onkaan, ja uutta vapaata lapsetonta naista jahtaamaan? Uutta lapsetonta naista ei toisen naisen lapset varmaan haittaa? Koska hän ei tiedä mitä lapset tarvitsevat jos hänellä ei niitä ole. Ei puhettakaan realistisuudesta tällä aloittajalla, mutta itsekkyyttä on ylimäärin.


    • avaruuskissa82

      En lukenu muitten kommentteja, kun en jaksanut, mutta ehkä kuitenkin voisit tarvita sitä terapiaa ennen sitä toisen syliä. Kuulosti hiukan siltä, että ajattelet itse tosi paljon, että kukaan ei oo susta kiinnostunut ja mielestäni silloin on vällittää kyllä ympäristöönsäkin sellaista energiaa, että minuun ei kannata kyllä tutustua. Et ehkä välttämättä rakasta itseäsi tarpeeksi. Mistä se johtuu ja miten saisit itsetuntosi korjattua voisi selvitä siellä terapiassa. Vaikkakin tää kuulostaa kliseelta, niin toinen ei voi rakastaa sua, etkä sä voi rakastaa toista ellet rakasta itseäsi. Lyhyitä suhteita voi tulla, mutta pitempiä ei ellei itsetunto ole kohdillaan. Mee ihmeessä sinne terapiaan ja sen jälkeen varmasti se ihana nainenkin löytyy!

    • tanssijatyttönen

      Jos kerran olet musikaalinen niin mene lattarikursseille !! Siis tanssimaan. Siellä on miespulaa aina !!

      Opettele kunnon tanssitaito: Cha chaa, jive, rumba, bugg, tango ja hidas valssi. No foxikin tietty pitää osata ja tavallinen valssi.

      Noi kun menee ja lähdet lähilavalle iltana kun alle kolmikymppiset naisetkin ovat liikenteessä (soittamassa Sinitaivas tai Finlanders) takaan että sinut revitään palasiksi naistentunnilla. Siis lupaan !! Etsi tanssikerho jossa näitä lajeja opetetaan.

    • LUE TÄMÄ

      Jos haluat olla onnellinen, tässä avain siihen: ole kiitollinen kaikesta siitä mitä sinulla on, äläkä murehdi sitä mitä sinulla ei ole. Kun avaat oven onneen, vedät luonnostaan puoleesi kaikkea hyvää, myös rakkautta. Löydät kyllä naisen kun sen aika on.

    • ole oma itsesi

      Olen sitä mieltä että aloittaja ei ole liian kiltti vaan luulee olevansa. Tekstistähän paistaa itserakkaus. Lisäksi hän kierii itsesäälissä.

      Pitää kiinnostua muista ihmisistä ja eikä luulla itse olevansa niin erinomainen. hyvä keskustelutaito ja huomavaisuus ja siisteys on hyvä valtti.

      Huonoa on jo valmis perhe, mihin lapset kuuluu ja naisen pitää heti alkaa äitipuoleksi. Se on rankka tehtävä.

      Miehen kalu ei tee naista tyytyväiseksi. Siis, ei se koko vaan se tapa, millä naisen tyydyttää. Jos ihmisestä puuttuu läheisyys mutta hän roikkuu silti koko ajan kiinni ja kimpussa niin ei sellaisella miehellä ole markkinarakoa naismaailmassa.

      Kun on oma itsensä eikä yritä näytellä muuta, niin sekin on hyvä alku. Ei tarvi yrittää olla viisas ja henkevä, ellei sitä oikeasti ole.

      Minut yritti fiksuudellaan kerran hurmata joku mies joka tekeytyi kultturelliksi, kun kuuli että luen ja maalaan ja olen ahkera käymään taidenäyttelyissä. Hän kehui minulle kuinka luki kahdessa päivässä Tolstoin Humisevan Harjun!!! Tokaisin hänelle että minäkin olen lukenut saman nimisen kirjan mutta kirjoittaja oli Emily Bronte. Oli mies vähän nolo.

    • n.n.n.n.n.n.n.n.n.n.

      Jospa et olekaan niin hauska ja hyvä kokki kuin itse luulet?
      Otat asiat liian vakavasti, relaa vähän. Saman ikäisenä olin samassa tilanteessa. Annoin asian vain olla, keskityin omaan tekemiseen kunnes yht'äkkiä se oli siinä edessä.
      Ehkä minulla kävi vaan tuuri, mutta tuona aikana en antanut itselleni mitään arvoa, annoin mennä vaan ja asiat kääntyi parhain päin.

      Toisaalta, en anna itselleni mitään arvoa nykyisinkään mikä ketuttaa jo etukäteen lasten takia, koska en tule tällä menolla olemaan pitkäikäinen, 50v on aika tiukassa.

      En ole koskaan saanut elämästä mitään irti, olen väärällä planeetalla.

    • aloita harrastus

      Kuulostat todella hyvältä.
      Olet minulle vähän nuori... missä ovat ystäväsi?
      Nyt ihmettelen suuresti mitä nykynaiset etsii?
      Miksi suomalaisia n 30 v miehiä on niin paljon yksinäisinä?
      Et ole ainoa. Yksin ei ole hyvä olla, mutta varsinkin eron jälkeen yksinäisyys lyö kovemmin. Siihen tottuu jonkun verran, mutta koita löytää iloa jostain muustakin ja yksin tekemisestä.

      Toivon todella että löydät itsellesi sydänystävän, mutta ystäviäkin tarvitaan.
      Joo, unohda pilviveikot ja juoppoporukat.

      Miten täällä on niin paljon yksinäisiä?

      • siksi2

        Eronneita miehiä joilla lapsia. Heille sopii eronneet naiset joilla lapsia.


    • rent2

      Kaveri, älä jauha paskaa.

    • tämä vaan

      Pudota rimaa ja lakkaa yrittämästä. Naiset vaistoaa epätoivoisen yrittämisen.

    • __||__

      Kuulostat minusta varsin hyvältä pakkaukselta - lukuunottamatta lapsia. Itse en haluaisi miestä jolla on jo ennestään lapsia, sad but true. Mutta tämä nyt on vain minun mielipiteeni, ehkä joku nainen jolla on itselläänkin lapsia voisi kiinnostua paremmin kuin lapsettomat naiset.

      • _III_

        Eivät lapset kovin suurta osaa hänen elämässään näytellet tekstin perusteella. Jos eronnut mies ei ole luonut läheistä suhdetta omiin lapsiinsa eikä pidä heihin aktiivisesti omasta tahdostaan yhteyttä, niin hän ei ole kovin vahvoilla uusperheen isäksikään. Lisäksi aloittaja on vielä alle 30-vuotias eli nuorempi kuin monet yksinhuoltajanaiset...


    • icelatte

      "hyvin pitkät" hiukset saavat ainakin minut kauas miehestä. siinä mielestäni syy miksi ei kiinnosta, muuten kyllä vaikutat hyvälle hepulle. En kuitenkaan itselleni ottaisi.

      • Wanha kyynikko

        Niinpä niin, mitä "hyvin pitkät" hiukset kertoavat miehen persoonallisuudesta (jos ne ovat hyvin hoidetut)...??


    • erakko

      yksinäisyydestä selviää olemalla yksin ja onhan siulla lapset

    • RON J

      Joopa joo.

    • Taaskirjoitinsuoraan

      Lähde oikeasti edes amk-tasolle opiskelemaan ja vaihda koko tuttavapiirisi samanhenkiseksi sivistyneistöksi ja rupee keskustelemaan tikusta asiaa ja sen sellasta. Tai rupea kovatuloiseksi duunariksi mikäli olet jotenkin taipuvainen kädentaitoihin ja et pelkää likaisia töitä, sopiva vaimo löytyy silloin joko harrastuksen parista tai työelämästä. Vaimo kulkee siis muitten elämänvalintojen mukaan. Tai pysy vaan, mikäli sulla on jo, vakituisessa tehdasduunissa ja mee työväen juhlaan ja pokaa sieltä itelles joku vasemmistohenkinen nainen. Laulakaa vallankumouslauluja taksijonossa ja asukaa vuokralla koko loppuelämänne tai ostakaa talo maalta. Maalla on varmaankin sitäpaitsi paljon parempi elää kuin kaupungissa, siis rennompaa.

    • Nick2

      Itse pidän kaljua ja jotenkin tuntuu siltä että se on vain luonnonlahja.
      Pidän sitä vain omasta tahdosta ja voin kyllä kasvattaa hiukset koska vain.

    • yks nainen

      Kaksi asiaa pisti silmään:
      - En nähnyt mainintaa työstä. Oletko siis työtön? Itselleni sillä ei olisi merkitystä, mutta monille on.
      - En nähnyt myöskään mainintaa liikunnasta.
      Liikuntaa harrastamaton mies on useimmiten aika ruipelo ja lihakseton. Useimmat naiset pitävät kuitenkin siitä, että miehellä on edes hiukan lihaksia, ja liikunta on muutenkin monella tavalla tärkeä osa itsestä huolehtimista. Se auttaa tutkitusti myös masennukseen, jos sellaista on.

      Itseasiassa kolmas asia voi olla noi pitkät hiukset. Itse en ainakaan pidä pitkätukkaisista miehistä - toki joku muu voi pitää.

    • XXYY1

      Olet surkee luuseri, kieriskelet isolla "", mutta tämän päivän järkevät naiset haluavat sisäistä kauneutta ja rautaista ammattitaitoa ja työssä menestymistä, eikä mitään letin kasvattajia. Kukaan ei rupea sinua elättämään, jos sinun vivaldisi ei elätä sinua!

      • Wanha kyynikko

        Korreloiko miehen hiusten pituus hänen "rautaiseen ammattitaitoon", miten miesten, tai miksei naistenkin, hiusten pituus voi vaikuttaa jonkun henkilön menestymiseen työmarkkinoilla??

        Mielestäni, ei mitenkään.....


    • uskalla rakastaa

      Iha ekaks tuli mieleen että oletko sinä kiinnostunut kenestäkään ja toisekseen kelpaisko sun kiinnostuksen kohteeks kuka tahansa esim. Leevin sanoin " typerä ja lihava nainen tai hiljainen ja ujo, entä susi ruma tai siideri pissis tai joku rääväsuu ja huonotapainen, laiska, epäsiisti.Ja kolmanneks tykkäätkö sinä itsestäs.JA MIKS SÄ ET OLE SUN LAPSIES ÄIDIN KAA??? Ja tuo yhteishuoltajuus ei ainakaan ole mikään meriitti sun CV:ssäs. On melkosen hankalaa tulla "äitipuoleks" varsinkin jos sulla on tytär.
      Ja onhan se hyvä jos on hyvä itsetunto ja pystyy kehuu itteensä mut jätä ne jutut työnhakuun, ihmissuhteessa pitää olla inhimmillinen, pitää pystyä näyttämään heikoutensa, avuttomuutensa ja huonot puolensa, olla siis tosi rohkea ja tosi avoin. Sun juttuas lukiessa jo tuli sellanen olo et hui, osaankohan mä edes hymyillä oikein saati että uskaltautuisin intiimiin kanssakäymiseen Herra Unelmien Poikamiehen kanssa, Olisit hei oikeesti kinostuneempi mitä sun mahdollinen tyttöystäväös osaa ku että esittelet hälle sun osaamistas ja taitojas, kyl ne sit iha itestään tulee esille ja kuitenkin on tärkeintä että sä rakastat ku et joku rakastaa sua, näin on

    • ikisinkkumies1982

      Mietin kirjoittavani samasta aiheesta itsekin, mutta törmäsin tähän ketjuun. Kohtalontovereita tuntuisi löytyvän ja sekös piristää kun tietää ettei ole yksin ajatuksien kanssa.

      Ap:ta kehottaisin hankkiutumaan eroon pitkästä tukasta ja luomaan maskuliinisemman tyylin, ja välttämään katkeroitumista keinolla millä hyvänsä viimeiseen hengenvetoon asti.
      Oma ongelmani on hentoisuus mieheksi, jota ei koeta maskuliiniseksi. Jotkut ovat jopa sanoneet sen suoraan ja hyvä niin, minusta se on rehtiä. Olen vain 167cm ja BMI 20.5 ja ikää 30v. Ihmisenä minusta pidetään ja olen sosiaalinen ns. kaikkien kaveri tyyppinen ihminen, joka koetaan luotettavaksi, mukavaksi sanansa mittaiseksi mieheksi. Ehkä se oikea vielä kävelee vastaan kolmannella kierroksella....

    • graszy in dance

      Olet selvästikin "hyvä tyyppi"! Mutta markkinoinnissa voisi olla betraamista. Jos sinusta loistaa ulospäin "antakaa anteeksi olemassaoloni"-asenne, on se varma tapa saada vastaantulevat naiset ohittamaan sinut.

      Ollessani ulkomailla tarkkailin sikäläisiä miehiä, heidän tapaansa lähestyä naisia niinkin onnekkaasti kun he sen tekivät. Yhteinen piirre oli se, että he ikäänkuin keskittyivät siihen mitä he ajattelivat naisesta, eivätkä siihen mitä arvelivat naisen heistä ajattelevan.

      Mitäkö tarkoitan? Olen lähes 60-naisihminen, jo parasta-ennen päiväni ohittanut, mutta kun kaikki vastaantulevat miehet, riippumatta iästä, tai ulkonäöstä osoittivat ihailunsa, ei se voinut olla vaikuttamatta minuun. He katsoivat suoraan silmiin, huulillaan lause"Ooh, mikä nainen!". Ja muutenkin tällä elämänkokemuksella voin vakuuttaa, että salaisuus piileekin juuri siinä. Eli ei siinä, mitä itse oletat olevasi (se jääkakkoseksi, tutustumisen jälkeiseksi ajaksi) vaan siitä mitä annat heidän ymmärtää sinun ajatukseksi heistä. MInä ainakin olen aina ollut myyty miehelle, joka saa minut tuntemaan ainutlaatuiseksi, seksikkääksi, tai yleensa kauniiksi ja haluttavaksi. Älykkyys ja muut osaamiset ovat taas ne, joilla saat mahdollisen suhteen jatkumaan... (Näin pähkinänkuoressa)

      • kerran sen kokenut

        Niin, Ei suomalaiset eli ulkomaalaiset miehet ovat sellasia kullit tanassa seksiseuran etsijöitä. tämä on kokemukseni heistä ihan täällä Suomessa. Nainen vokotellaan noin ja sitten kun nainen on ihastunut saamaansa kohteluun tulee kylmä totuus (olen tapaillut naista (lue avoliitossa sen kanssa jo 7 vuotta), mutta meillä ei mene hyvin (lue tarvitsen jännitystä elämääni) ja sitä rataa.

        tämä aloittaja on melkein samaa sarjaa kullinsa paljasteluineen. Sillähän saa naiset hämättyä. Pää menee sekaisin. mutta keran tuon kaiken koettuaan ei siihen enää lankea.

        Eipä uskoisi, että olet melkein 60 v noin helposti vedätettävissä.


    • Mies24v

      Kuulostaa minun korvaani ehkä hieman itsekkäältä kun joku sanoo ettei minussa ole mitään vikaa. Kaikissahan meissä on jotain vikaa.

    • 27wee

      Viestiketjun aloittajalle:

      Saat mun paikan. Oon lopen kyllästynyt naiseeni ja kaikkeen mitä meidän yhteiseen arkeen kuuluu. Haluan oman elämäni takaisin mutta nainen ei kestä jäädä yksinkään... omakotitalo ja kaikki, miltä kuulostaa?

    • ruottalainen homppel

      naiset ei halua että b-rappu on kipeä senkin homppeli..

    • Olen oooomena

      Tää pointti on varmasti tullut jo ylemmissäkin, mutta sitä ei voi korostaa liikaa. Ei naisille saa olla kiltti heti kättelyssä esim. baarissa. Sun näytyy ns. negata vähän. Eli heittää jotain puolihuolimatonta kettuilua niille. Kiltteys ei valitettavasti "myy" baarissa ja naisten kanssa alkuvaiheessa. Tämän olen kantapään kautta itse oppinut. Älä myöskään ota stressiä siitä, mikä on hyvää kettuilua naiselle. Käytä hyväks sellasia mielentiloja, ku olo tuntuu rennolta ja meet heittään ees jotain ja katot mitä se tilanne tuo mukanaan.

    • paina flaijereita

      Mikä vika sinussa on niinkö. Sinusta puuttuu se tärkein.
      Kysymys kuka se sinä olet.
      Oletko ollut kiinnostunut muista, jutellut muiden asioista. Vai vain miettinyt, mikset kelpaa, kun olet sitä ja tätä.
      En välittäisi istua kuuntelemassa vivaldejasi, mutta istuisin mielelläsi kanssasi ehkä teatterissa ja juttelisin asioista. Kvanttifyysiikat ja mekaniikat ovat monelle hepreaa. Niistä keskustelisin kanssasi silloin tällöin, jos osaat puhua niistä maallikkotasolla selittäen.
      Jos sulla on yksinäistä hanki muitakin harrastuksia, käy muuallakin, kuin baareissa tahi hanki koira. Se monesti lievittää yksinäisyyden oireita. Ja tapaat paljon lenkkipoluilla muita varteenotettavia morsiankandidaatteja. Mut miettimällä vain sitä miksi sinä et kelpaa. Saa koirasikin tulevaisuudessa enemän morsiamia, kuin sinä.

    • noin se menee

      Noin se justiin menee eikä sillaiten miten aloittaja kirjoitti,plääh plääh tunnelma tulee tuollaisesta ukosta.
      Ajatus miksei naiset kiinnostu no mikäpäs ihme tuo on ku luuseri.

    • huolehdi kunnostasi

      Nuorihan sä disconsolete olet vielä, ehdit vielä vakiintua, usko pois! Toi mua pisti silmään, et sulla on tumma ja pitkä tukka. Jos on luonnostaan tumma, ettei värjätty, niin ihan ok. Mutta on paljon nuoria naisia, jotka ei tykkää miehellä pitkistä hiuksista. Et kai käytä pelkästään mustia vaatteita kans? Monia tyttöjä tuollainen yhdistelmä pelottaa. Ei silti, et maininnut mitään vaatteistas. Koska oot musikaalinen, ni opettele tanssimaan , vaik kansalaisopiston alkeiskurssilla, ja mee rohkeasti kesällä johonkin tanssilaval. Ota selvää, missä käy nuoriakin. Netissäkin on tietoo tanssipaikoista, missä niitä on ja voit vaik kysyy, käykö niissä nuoria. Missä käy, niin niissä on aina tyttöjä/nuoria naisia enemmän ku nuoria miehiä. Eikä oo pakko tanssia hyvin, voit sanoo vast opettelevas. Ja niis ollaan selvinpäin.

    • Miesmiesmiess

      Aloittaja! Kukaan sinkkunainen ei halua miestä jolla on lapsia. Usko pois. Sinä et saa kuin lihavan tupakoivan ja juopon naisen, joka on kolmasti eronnut ja kahdesti karannut. Minä löysin hyvän ystävän kiskurin senssipalstalta. Mökkeillään vaelletaan kalastellaan ja matkustellaan yhdessä.

    • cullihaukka

      Ehkä sä tahdot liikaa? Tarkoitan sillä että halusi saada joku ,näkyy läpi. Se ei ole hyvä, se tekee sinusta epätoivoisen ja se karkoittaa naiset(ainakin ne kunnolliset)

      Olisiko mahdollista että menisit johonkin rennonoloiseen kuppilaan, ei yökerhoon, menet kaljalle, otat iltapäivän, istuudut alas ja sitä lukiessa vilkuilet ympäreillesi; pidät tutkaa päällä :) JOS joku potentiaalinen(ei saa olla liian nirso) siihen ilmestyy, niin tee hänelle ele. Pitkä katse, hymy... jos tulee vastakaikua areena on sinun.
      Täytyy vaan muistaa ettei tuo itseään liika esille. Anna Naisen puhua, kiinnostu hänestä ja varmasti hänkin haluaa tietää sinustakin jotain ellei ole ihan bitch.
      Katkeruus on huono asia ja se yleensä paistaa läpi, ihmiset aistii sen, yritä hakea itsellesi rento hyvä fiilis ennen kuin lähdet hakuun. Ja unohda nää netti-treffi jutut. Ihan perseestä ovat. Livenä tietää paremmin ja heti mitä saa, ja ruumiinkeli kertoo kaiken.

      Onnea matkaan :)

    • Mies24v

      Minun kohdallani on varmaan niin että kukapa tällaista mielenterveysongelmaista tytötöntä miestä huolis. Kaikenlisäksi olen liian kiltti ja herkkä luonteeltani. Pitäis vissiin ryhtyä sellaiseksi Turmiolan Tommiksi.

      • Mies24v

        Alkoholia kyllä juon mutta olen aivan liian kiltti kohtelemaan naista kuin paskaa.


    • kuhan kirjoitin

      Mietit turhia asioita. Ei asiat miettimisellä parane.Yksinäisyys, on hetkittäistä.

      Kaikki on yksinäisiä, uskon että moni kokee päivittäin yksinäisyyttä,
      Asia, josta pitäisi puhua yleisesti

      Ei yksinäisyys ole, eikä pidäkään olla häpeän aike, se on mietinnän tulos tulevaisuuteen.

    • Jag för ett tag sedan på en dejt som CITY hade ordnat. Jag gick ensam ut därifrån. Själv har jag provat nät dejting också. Men folk är så passiva & selektiva. Det är inte så att jag inte skulle kunna prata med folk. Utan jag har också att tänka på att vi är ju bara 5% Så jag hamnar ju söka på finska sidan också. Men nog är det väll också så att man bör känna sig själv först? Det är en sak att ha vänner & en annan sak att försöka göra sig av med sitt singel liv. Svårt är det nog att veta var folk finns, som är i ens ålder. Så det kan vara bra att man ställer sig en viss fråga: "vill jag verkligen bo ensam?" Har man vänner så kanske man känner att man kan bo ensam. Men bor man på hyra så är det också en ekonomisk fråga. Och inte bara en social sak. Ens föräldrar kan ha en hemlighet som vi bör lära oss utav. Vill man ha barn tillsammans så bör barnen växa upp med biologiska föräldrar. Och då har man ta sitt ansvar. Skulle någon fråga mig så rekommenderar jag inte sambo/särbo. Ja, för barnens bästa. Att folk säger: "nog hittar du någon åt dig" Är kanske inte tänkt utav den andra.

    • Meischel

      Mikähän siinä tauskissakin kiehtoo, Onkohan sillä iso meisseli. Naisia sillä on aina. Ihan palikka koko äijä.

      • nainen9

        Ei kai sillä ole isoa meisseliä. Se on vaan muuten kookas, siis raameiltaan.
        Siitähän oli niitä paljastelukuvia kun se jossain hillu. Ei voinu olla näkemättä. Sillä on vaan isot luulot itsestään. Se kai siinä kiehtoo, erehdytään luulemaan terveeksi itsevarmuudeksi mitä se ei ole, mutta muistuttaa sellaista. Menneisyys kuitenkin paljastaa asian oikean laidan


    • anskuiini86

      No itse pidän taas kilteistä miehistä.. en ole malli nainen itsekkään enkä halua ollakkaan. Tyydyn siihen mitä olen. Olen äiti ja hyvin yksinäinen ollut aikalailla aina.. sen jälkeen kun äidiksi tulin on kumppanin löytäminen ollut vaikeaa. Oikeastaan ei ole eron jälkeen ollut enää mitään parisuhdetta kun miehet tuntuisi pelkäävän lapsia. Että on meitä naisiakin joita kartataan.

      • vägä vägä böö

        Johtuu niistä sun mukuloista. Kovin moni mies ei halua jonkun toisen äijän tuotoksia elämäänsä.


      • anskuiini86
        vägä vägä böö kirjoitti:

        Johtuu niistä sun mukuloista. Kovin moni mies ei halua jonkun toisen äijän tuotoksia elämäänsä.

        mitäs jos ihmiset oppis kirjoittamaan asiallisia vastauksia eikä aina suoltaisi tuota paskaa.... joka helvetin keskusteluun täälä.


      • perus_mee
        anskuiini86 kirjoitti:

        mitäs jos ihmiset oppis kirjoittamaan asiallisia vastauksia eikä aina suoltaisi tuota paskaa.... joka helvetin keskusteluun täälä.

        Tuo kun nyt harmillisesti sattuu olemaan totta. Itse karttaisin yh-mammaa kaukaa. Jonkun takia hänetkin on jätetty ja edellisen miehen siitokset... Ei haluttua tavaraa alfaurosten markkinoilla. Omegauros kyllä ottaisi mukisematta.
        Elämä on valintoja.


      • Jeijei
        perus_mee kirjoitti:

        Tuo kun nyt harmillisesti sattuu olemaan totta. Itse karttaisin yh-mammaa kaukaa. Jonkun takia hänetkin on jätetty ja edellisen miehen siitokset... Ei haluttua tavaraa alfaurosten markkinoilla. Omegauros kyllä ottaisi mukisematta.
        Elämä on valintoja.

        tuota mistä päättelet että aina yh äidit on jätetty ei teillä ihmisillä tule mieleen että se vois joskus olla myös yhteinen päätös noh big deal.. ja sitäpaitsi on myös yh isejä mutta suurin osa ihmisväestöstä on ahdasmielistä pohjasakkaa kuten esim te kaksi juuri olette.


      • jeijei
        Jeijei kirjoitti:

        tuota mistä päättelet että aina yh äidit on jätetty ei teillä ihmisillä tule mieleen että se vois joskus olla myös yhteinen päätös noh big deal.. ja sitäpaitsi on myös yh isejä mutta suurin osa ihmisväestöstä on ahdasmielistä pohjasakkaa kuten esim te kaksi juuri olette.

        ja lisätäkseni vielä... että aina ei elämä mene kuten satukirjoissa... te ette nää asioita yh vanhempien silmin mutta jos ja kun saatte omia ellei jo ole... niin mistä tiedätte jos vaikka tulette kokemaan sen mitä on olla yksin vaikka lapset oliskin äidillään ei se teidän isyyttä muuta mihinkään suuntaan.. ja sillon te viikonloppu isit olette samalla viivalla yh äitien kanssa. rakkaus kun ei ole ikuista.


      • lapsirakas M

        "en ole malli nainen itsekkään enkä halua ollakkaan"

        Erittäin hyvältä sinä kuviesi perusteella näytät. En tosin saa avattua kuvia isommiksi, kun tämä suomi24:n toiminta on mitä sattuu...vähän kuin käyttäjänsäkin.


    • Juhasanooaivankaiken

      Ota muna käteen ja ala vatkaamaan, käy kaljalla ja pokaa sieltä. Hae joku uusi duuni.

    • Toisenlainenyksinäin

      Kyllä tämä kuullostaa aikalailla suolan hieromiselta yksinäisten haavoihin. Onko todellista ollenkaan vai joku ylläpidon kirjoittama provo. Lapsia on peräti kaksi joten jonkunlainen parisuhde varmaankin on ollut ja jollekin ilmeisesti kelvannut pidemmäksikin aikaa. Seksiäkin on ollut saatavissa pari kertaa viimeisen vuoden aikana.

      Melkoisen kummalliselta tuntuu lukea tuollaista vuodatusta, itse kun on reilusti yli nelikymppinen, yksi nainen kerran melkein harkitsi seksiä kun olin rempannut sen asunnon nättiin kuntoon, mutta päätti sittenkin tarjota ruokaa. Eka miljoona on hankittuna, komea talo jossa olisi lapsillekin tosi kivasti tilaa, treffi-ilmoituksiin kun vastailee tai joskus on naisetkin vastanneet niin pääsee kyllä tapaamisehdotuksiin muutaman viestin jälkeen, mutta kuvan lähettämisen jälkeen tulee ehdotusta että josko ihan muuten vain kirjoiteltaisiin ilman treffailutarkoitusta, joskus muinoin kirjeenvaihto-aikakaudella matkustin kuopioon asti saamaan melko viieleän vastaanoton. Sinkkujen kokoontumisessa sai ahdistelusyytteen kun kysyin kivan tuntuista tyttöä treffeille maaseutuajelulle. Edellisestä halauksestakin on jo toista vuotta. Tanssikursseilla saa heti pakit siinä vaiheessa kun alkeista päästään siihen vaiheeseen että miesten käsketään hakea itselleen pari. Naistuttavien häissä joutuu miettimään että ottaako riskin ja yrittää halata vai tyytyykö kättelemään.

      Noihin hankaluuksiin verrattuna avaajan valitukset tuntuvat kyllä jonkunlaiselta provolta. Jos on sentään jollekin kelvannut lasten tekemisen verran ja myöhemminkin ilmeisesti seksin harjoittamiseen asti jopa useita kertoja vuodessa niin mikä ihme oikein on hätänä? Ja tässkin ketjussa on jo useampi nainen osoittanut melko suoraa kiinnostusta, jollaisesta itse tuskin uskaltaisi edes haaveilla.

      • nainen7

        Aivan niin. Kun lukee sinun tarinasi aloittajan ongelmat ovat todella pieniä. Toiset joutuvat kestämään yksinäisyyttä koko ikänsä ja aloittaja valittaa pienistä ongelmistaan ikäänkuin olisi maailman napa. Sensijaan sinulla on oikeasti vaikeita kokemuksia.

        Pitäisikö sinun sitten, jos ihan oikeasti olet jotenkin vastenmielisen tai vaarallisen ahdistelijan näköinen ja kun se todellakin on sinun kohdalla vain ulkonäköä,harkita jonkinlaista ulkonäköä parantavaa toimenpidettä?
        Tarkoitan plastiikkakirurgiaa, jos sinulla on rahaa, siis jotain pienempää juttua, kun vain tietäisi mitä se olisi. Niissäkin on tietysti riskinsä.

        Se ihmetyttää kun sellaiset ihmiset joiden ulkonäössä ei ole mitään vikaa korjauttavat suurinpiirtein kaiken mitä heissä on ja sitten heitä ihaillaan kauniina.

        Eikähän sinun kannata alkaa tekemään ilmaista työtä ihmisille, jotkut vain käyttävät hyväkseen sitä enemmän mitä enemmän auttaa. Itselleni kerran yksi rakennustaitoinen mies sanoi, että jos tarvitsen remonttiapua, hän voi tehdä tyyliin ilmaiseksi, näin ainakin ymmärsin. Olisin tarvinnut remonttiapua, mutta en sanonut siitä mitään, koska en halunnut käyttää kenenkään hyväntahtoisuutta hyväkseni. Eikä sinun kannata esitellä taloustilannettasi, ettei se vetäisi hyväksikäyttäjiä rahojesi perään.

        Ehkä oli tarkoitettu ettei noista menneistä yrityksistäsi tullut mitään. Ehkä se kiva tyttö ei olisikaan ollut oikea nainen sinulle. Ehkä sinullekin terve itsetunto sillä tavalla, ettet edes yritä halailla vaan odotat että toiset tulevat halaamaan sinua, voisi olla hyvä asenne. Ettet enää oleta, että sinut torjutaan, vaan olet varma että sinut hyväksytään niinkuin muutkin. Ja jos sinua kohdellaan huonosti, osoitat ettet hyväksy sellaista. Tajuaa silloin tekijäkin, miten väärin on kohdellut sinua. Eli jotain uusia keinoja, jos vanhat eivät ole toimineet....


    • P-a-n-o-m-i-e-s

      Se ei pane, joka valikoi!

    • 23ertgyhjkl

      Liity 1%-jengiin, niin naiset lankeavat eteesi.

      • yksin

        Kauhean pitkä tuo viesitketju, en jaksanut lukea. Mutta jospa nyt kommentoin, että nuoret naiset ehkä ei vielä arvosta hyvää ja kilttiä ja fiksua. Itse viiskymppisenä toivoisin sellaisen miehen tapaavani.
        Itsekkäistä narsisteista ja pettureista olen jo saanut tarpeekseni. Nytpä on vain niin, että te kivat ja ihanat olette tässä iässä jo varattuja.
        Koittakaa vaan jaksaa. Kyllä se rakkaus tulee :)


    • Olet onnellisessa asemassa sikäli, että edes saat sitä seksiä. Ei sekään ole kaikkien saatavilla.

    • juppasJ

      Pitäisköhän tunnelukkoja testata, sieltä voi löytyä syyt. Testi netissä: www.tunnelukkosi.fi/testi.php

    • lonely wolf

      Heh, kuullostan aivan sun kaltaiselta ap, mut pienenä erona se, että olen nainen :D Itsekin olen myös ihan lähipiirin mukaan hyvin fiksu ja henkisellä viisaudella varustettu ja aikamoinen "taiteilijasielu", joka taaplaa omia polkujaan muista riippumattomana. Ulkonäköä ja tyylitajuakin löytyy, MUTTA rakkauselämässä on ollu hiljasta eikä kukaan uskalla oikein lähestyä. Treffeillekään eivät ole jotkut uskaltautuneet. Itsekin ollu miehen kanssa viimeks viime kesänä :D Tietty kaveripiiristä aina löytyny joitain ihailijoita, mut ne on tietystä syystä kavereita. Oma maku kun kohdistuu juuri sun kaltasiin pitkätukkasiin, viisaisiin taiteellisiin miehiin, mutta semmoset näyttäs olevan tosi harvassa :/ Se myös olis vielä toivottavaa, että olis vieläpä tervehenkinen eikä viinaan menevä pössyttelijä! Siispä vaikutat ainakin mun mielestä kiinnostavalta ja ihanteelliselta mieheltä, eikä ne lapsetkaan nyt niin välttämättä haittaa. Itsekeskeiset ja keskenkasvuset "alfa" playerit taas ovat meikäläiselle täydellinen turn off!

      Vinkiksi sulle antaisin sen, että jatkat omalla polullasi ja olet rohkeasti ja ylpeästi oma itsesi, keskityt kehittämään itseäsi ja elämääsi mielekkääksi sinkkuna etkä etsimällä etsi itsellesi naista. Kyllä se sulle sopiva sielunkumppani tulee sitten vastaan kun aika koittaa! Jos ei muille sun seura kelpaa niin ne ihmiset ei vain ole sua varten ja ovat eri taajuudella. Se on valitettava fakta, et suurinosa ihmisistä oudoksuu erilaisuutta ja ajattelee egollaan. Asetetaan ihmisiä eri "tasoille" ja muuta typerää! Eiköhän se ihmisen sisäinen kauneus, arvomaailma ja tervehenkisyys oo paljon oleellisempaa kuin ulkoiset meriitit. Btw, terve hyvinvoiva, nahoissaan viihtyvä ihminenhän yleensäkin näyttää hyvältä :) Älä ap myöskään leikkaa sun hiuksia lyhyiks (niin kuin täällä on monet neuvonu)! Terveet hyvinhoidetut pitkät hiukset on kyllä upeet ja hakkaa massamuottiin kynityt lyhyet hiukset mennen tullen.

      Mites, voisiko sun rakkauselämän nihkeys johtua vaikkapa epäsuotuisasta asuinkaupungistakin? Itsekin olen nimittäin tullut siihen tulokseen ettei auta kuin nostaa rohkeesti taas kytkintä ja vaihtaa toivonmukaan suotuisemmille apajille missä olis ehkä inhimillisempi ja luonnonläheisempi meininki kuin näissä suurissa cityissä.

      Et myöskään kuullostanu ainakaan mun korvaan mitenkään ittees korostavalta vaan jotakuinkin terveen itsetunnon omaavalta nuorelta mieheltä, joka tuntee vahvuutensa. Suomalaiseen kulttuuriin kun yleensäkin kuuluu, että jos vähänkin sortuu kehumaan itseään tai toteaa tosiasioita ääneen niin pidetään heti leuhkana, mutta jenkeissä taas se on ihan normaalia! Omasta karvaasta kokemuksesta voin sanoo, että eipä se ole hääppöstä styylata huonon itsetunnon omaavan miehen kanssa, joka ei vahingossakaan kehu itseään. Noilla, jos keillä on paljon ongelmia itsensä kanssa ja tekevät ikäväksi myös kanssakumppanin elämän.

      Ei muuta kuin positiivisin ja valoisin mielin eteenpäin porskuttaen ja terapeutin pakeille juttelemaan, jos siltä tuntuu! :)

    • et sellasta

      meitä on paljon, jotka huolisi kaltaisesi miehen, mutta nykymiehillä yleensä liian suuret vaatimukset naisen suhteen. Itse olen kuulemma todella kaunis ja ihana ihminen jolla tosi hyvä luonne, ujo ja herkkä. En juo, en tupakoi. Olen sellainen kotona viihtyvä ihminen, musikaalinen, taiteellinen,mutta...sitten tulee se mutta....olen eronnut miehstäni joka oli alkoholisti, narsistisen luonteenpiirteen omaava ihminen, joka alisti ja hallitsi pelolla perhettään. Ja niin olen myös 3 lapsen yh- 3 synnytystä takana ja siitä muistona ikävä reppu joka arpinen...totaalinen turnoff miehille: YH, Eronnut, taikasanoja jotka ei johda yhdenkään miehen kanssa eteenpäin. Se kyllästyttää ja turhauttaa tosi paljon. Kaikki munkin tapaamani miehet sanovat " ei haittaa isomahasi, ei se että on lapsia tms...ja kuitenkin siinä on ne ainoat syyt samalla minkä vuoksi asiat ei johda pidemmälle.

      • mies_vm86__

        Pakko kyllä tukea tätä. Vaikka olenkin mies niin mitä tuossa olen paria puolituttua naiskaveria katsellut niin eipähän heilläkään käy flaksi miesten suhteen. Ovat oikeasti kauniita ja hoikkia. Tosin kumpikaan ei välitä käydä baareissa ja pakko kyllä myöntää että siinä vaiheessa ne tutustumispaikat kyllä vähenevät radikaalisti. Tosin ei ole mitään järkeä lähteä baarista hakemaan miestä jos ei koe baariympäristöä omakseen, siellä tuskin ovat muutkaan rauhallisen oloiset miehet. Toinen hyvä paikka olisi työpaikka, mutta tässäkin on varsinkin miesnäkökulmasta todella suuri ongelma. En ihan kevyesti ala ottamaan töissä riskiä koska siellä pitää nähdä sen jälkeen päivittäin. Olen sitä mieltä että varsinkin työympäristössä naisen tulee tehdä aloite. Piste. Sitten vielä se että suomalaiset miehet ovat pääsääntöisesti hiljaisia ja ovat tasa-arvon kannalla joten eivät lähde naista lähestymään julkisissakaan tiloissa. Joten se onkin vaarsin suuri propleema että missä kaksi rauhallista ja hiljaista ihmistä kohtaisi. Ei kyllä ihan heti tule mieleen muu kuin nettideittailu. Sitä kautta tavattaessa voi olla 100% varma että myös toinen osapuoli etsii kumppania. Mutta ei se ole naisillakaan niin helppoa jos ei baarit houkuttele viikonloppuisin tai ei syystä tai toisesta halua sellaista miestä joka käy baareissa viikonloppuisin.


      • risto ruuneberi
        mies_vm86__ kirjoitti:

        Pakko kyllä tukea tätä. Vaikka olenkin mies niin mitä tuossa olen paria puolituttua naiskaveria katsellut niin eipähän heilläkään käy flaksi miesten suhteen. Ovat oikeasti kauniita ja hoikkia. Tosin kumpikaan ei välitä käydä baareissa ja pakko kyllä myöntää että siinä vaiheessa ne tutustumispaikat kyllä vähenevät radikaalisti. Tosin ei ole mitään järkeä lähteä baarista hakemaan miestä jos ei koe baariympäristöä omakseen, siellä tuskin ovat muutkaan rauhallisen oloiset miehet. Toinen hyvä paikka olisi työpaikka, mutta tässäkin on varsinkin miesnäkökulmasta todella suuri ongelma. En ihan kevyesti ala ottamaan töissä riskiä koska siellä pitää nähdä sen jälkeen päivittäin. Olen sitä mieltä että varsinkin työympäristössä naisen tulee tehdä aloite. Piste. Sitten vielä se että suomalaiset miehet ovat pääsääntöisesti hiljaisia ja ovat tasa-arvon kannalla joten eivät lähde naista lähestymään julkisissakaan tiloissa. Joten se onkin vaarsin suuri propleema että missä kaksi rauhallista ja hiljaista ihmistä kohtaisi. Ei kyllä ihan heti tule mieleen muu kuin nettideittailu. Sitä kautta tavattaessa voi olla 100% varma että myös toinen osapuoli etsii kumppania. Mutta ei se ole naisillakaan niin helppoa jos ei baarit houkuttele viikonloppuisin tai ei syystä tai toisesta halua sellaista miestä joka käy baareissa viikonloppuisin.

        Menkää kirjastoon ja opetelkaa sanatonta viestintää eleillä.
        Tai jotain kivaa, kun kevät tulee ja aurinkokin alkaa pilkistään.

        Mutta aloitteellinen saa olla.


    • NÄIN SE MENEE.

      JOSPA LAKKAISIT HAAVEILEMASTA JA OLISIT OMA ITSESI.

    • brokenheart__

      Kyl mua ainaki kiinnostas...

    • Dark Matter

      Oi että kuulostat ihanalta mieheltä:) RRRRRAKASTAN pitkiä hiuksia miehellä....rakastan musikaalisuutta......rakastan kaikkea avaruuteen liittyvää! Katselen usein avaruusdokumentteja, mutta elämässä pitää myös olla rock n' rollia! No mitäpä minusta, kun olen varattu. On outoa, että noin täydellisen kuuloinen mies on yksinäinen. Mikä on mennyt pieleen edellisissä suhteissasi?

    • tervetuloa vaan

      Joukoon.
      Mä olen miettinyt tota samaa asiaa jo yli kolmekymmentä vuotta.
      Taidat olla tamppereen seuduilta?

      Katsos kun naisilta puutuu semmoinen kuin suhteellisuuden taju.
      Sun pitää olla miljonääri ja prinssi kaikkien muiden satojen ominaisuuksien lisäksi.
      Sun pitää täyttää normit 155%, mutta näitä ei sulle kerrota... koskaan.

      Etti vaan se isorintaisin ulkomaalinen blondi ja unohda suomalaiset naiset.
      Ne vie sun rahat, mutta saat pitää hauskaa edes vähän aikaa.

    • Lue tämä!

      Vaikutat epävarmalta ja liian pikkutarkalta. Tarkkailet koko aika itseäsi sen sijaan, että osaisit olla luonteva. Ei naisia kiinnosta ns. ylifiksut ihmiset. Mietippä asiaa päinvastoin. Olisiko sinun helppo lähestyä naista, joka olisi yhtä pikkutarkka kuin sinä olet. Kehut itseäsi toisaalta ja annat ymmärtää, että olet hyvän näköinen ja älykäs. Tuo kuulostaa minusta aika pelottavalta, ei houkuttele lähestymään millään tavalla. Fiksujen ihmisten ei tarvitse leuhkia noilla ominaisuuksilla vaan heille riittää, kun itse tietävät sen. Sanoit opetelleesi kaikki yksin. Kuulehan nyt, kukaan ei täällä maapallolla opi yksinään yhtään mitään. Jotain pientä nyt voi näprätä yksinään, mutta ihminen kehittyy parhaiten olemalla vuorovaikutussuhteessa muiden kanssa.

      Vaikuttaa siltä, että et pohjimmiltaan rakasta itseäsi ja hyväksy itseäsi sellaisena kuin olet. Pystyäkseen rakastamaan muita täytyy ensin hyväksyä itsensä ja rakastaa itseään terveellä tavalla. En tarkoita sairaaloista itserakkautta.

      Sanoit, että sinulle riittäisi, jos saisit lyhyen aikaa rakastella naisen kanssa ja kuvittelet sen olevan rakkautta. Siis joku mekaaninen suoritus voisi korvata sinulle syvällisen tunneyhteyden ja rakkauden naiseen? Et tule koskaan saavuttamaan onnea, jos et muuta käsityksiäsi. Sinä kuljet ikäänkuin kehää, yrität olla yhä parempi, että kelpaisit naisille.
      Vanhempana naisena antaisin sinulle yhden neuvon. Lopeta suorittaminen, laske rimaa ja ole oma itsesi. Naisten on paljon helpompi silloin lähestyä sinua. Pienet puutteellisuudet tekevät ihmisestä inhimmillisen ja silloin vastapuolikin saa luvan olla hieman epätäydellinen. En tarkoita kuitenkaan, että itseään kannattaa väheksyä, mutta heikkouksia ja puutteita voi olla ja joskus ne voi ihan tunnustaakin. Kuinka vapauttavaa!

    • Lonely wolf too

      lonely wolf kirjoittaa asiaa. Tämä sai hymyilemään: Ei muuta kuin positiivisin ja valoisin mielin eteenpäin porskuttaen ja terapeutin pakeille juttelemaan, jos siltä tuntuu! :)

      Voisi todeta. Lauka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. :)

    • tyttö21v

      Hei! tässä muutama syy miksi naiset juoksee karkuun:

      1. Sinulla on pitkä tukka. Hyvin harva nainen pitää pitkästä tukasta (ellet halua jotain hevarityylistä naista)'
      2. Sulla on lapsia. Kukaan alle 30v kenellä ei ole lapsia ei miellään ota miestä jolla on jo lapsia. tavallaan se kertoo vastuuntunnottomuudesta, etenkin kun et ole lasten äidin kanssa yhdessä. lisäksi harva haluaa olla äitipuoli nuorena (jos koskaan) ja oletan, että haet seuraa ikäisistäsi tai hiukan nuoremmista.
      3. ehkäpä suurin syy: sulla ei ole koulutusta. oon pahoillani, mutta joo, naiset arvostavat koulutusta ja PALJON. varsinkin ne naiset, jotka itse ovat kouluttautuneet ja ovat käyneet urakan loppuun asti tai ovat sitä vielä suorittamassa. sitten ne, jotka eivät ole käyneet kouluja, niin ne naiset ovat jo avioituneet erittäin nuorena ja heillä yleensä on jo pari 27 ikävuoteen mennessä. (anteeksi yleistys mutta omalla elämänkokemuksella näin olen huomannut)..

    • gyguuoklkk

      Älä vaan leikkaa pitkää tukkaasi, kuten jotkut ääliöt täällä neuvovat! Jos olet Suomen Peter Steele, olet Täydellinen! Siksi monet naiset pelkäävät sinua. Jos olet komea ja karismaattinen, olet "liian kohtalokas" ja siksi sinua vältellään, ettei tulisi pipi!
      Älä vaan ala tekemään itsestäsi vähemmän täydellistä muiden takia - päinvastoin, hommaa vielä isot lihakset niin olet vieläkin upeampi!
      Löydät vielä oman tasoisesi kumppanin. Rukoile Jumalaa johdattamaan elämääsi sinun Se Oikea, niin Hän saapuu elämääsi sitten kun olette molemmat valmiita ja aika on oikea! Toiset tapaavat Hänet vasta vähän vanhemmalla iällä.
      Sitä ennen keskity tekemään asioita joista oikeasti nautit ja olemaan tyytyväinen yksinkin. Unohda naiset hetkeksi ja keskity muihin asioihin. Monet kirjoittajat ovat oikeassa, epätoivon haistaa ja se karkoittaa naiset! Sinulla ei kuitenkaan ole aihetta epätoivoon, päinvastoin sinulla on varaa valita sellainen nainen joka on vertaisesi ja jonka oikeasti haluat!

      • thwrh5yrhwy5rhgb

        Mmmmmm...Peter Steele.... *kuolaa* :p


      • hyi minkä näköinen
        thwrh5yrhwy5rhgb kirjoitti:

        Mmmmmm...Peter Steele.... *kuolaa* :p

        Piti ihan googlata kuva, Peter Steele on kauhean näköinen mies, variksenpelätin. juoksisin karkuun, kuka tuollaisen perään kuolaa, en ainakaan minä.


      • Shark Mac

        Ei hitto näitä naisten neuvoja! " tilaa netistä lihakset ja sitten rukoilet vaan Jumalaa, että tapaat naisesi vanhana". "naisia ei näy mailla eikä halmeilla mutta sinä vain olet luulosairas. Oikeasti sinulla on varaa valita vertaisesi"

        Toivottavasti ap ei ota tuota tosissaan. Tyypillistä naisten lätinää, jonka tarkoitus on oikeasti vain pitää ne mädät hedelmät pois naisten parisuhdemarkkinapuutarhasta, että saa napsia herkut päältä.


    • EL: ak:IM

      Disconsolete

      Mimmit ei diggaa timanteista. Ne haluaa hiomattoman timantin, jota voi sitten hioskella mieleisekseen. Tai sitten et vain ole niin hauska, kuin kuvittelet olevasi. Vaikea sanoa, kun en tunne sua. Mutta sen tiedän, ettei kvanttifysiikan perusteet ole hyvä avauslause, ellei mimmi ole fyysikko.

      Sun epätoivoisuus on todennäkoisin syy saamattomuuteen. Mimmit vihaa epätoivoista miestä. Tai ei vihaa, mutta käyttäytyy miinusnavan suuntaisesti plus napaan.

      Yksi vinkki. Kokeile 100 prosenttista onnnistumista. Pokaa vasta, kun huomaat toisen kiinnostumisen. Epäonnistuminen pokaamisessa näyttää säälittävältä kaikkien muidenkin mimmien keskuudessa, ketkä saattaisi olla kiinnostunut susta.

    • Hae yh-äitejä

      Jos sinkkunaiset pelkäävät kun sinulla on 2 lasta, siis elatusmaksuja piisaa pitkäksi aikaa ja lastenhoitoa.
      Moni nainen haluaa aloittaa tyhjältä pöydältä miehen kanssa, jonka kanssa hankkii yhteisiä lapsia. Ei siis mitään rasitteita. Sun kannttaa mennä lastesi kanssa jonnekin jossa on yksinhuoltajaäitejä ja tutustua heihin. Vois vaikka tärpätäkin. Jos itselläsi on lapsia, et voi vaatia ettei naisellakin saisi olla niitä.

      • Ei mene kaupaksi

        yh-maisetpa eivät annakkaan pesää niin helpolla. Ovat jo kerran tuon kaiken paskan nähneet

        Kaverista EI ole mihinkään. Soittelee ja kehuu munan koolla. Yh:t arvostaa parempaa.

        Yksin jää.


    • Kylmät kädet

      Nykyajan Suomalaiset naiset tykkäävät elättää jotain ählämiä, jolla saattaa olla useampikin vaimoke (lypsylehmä) ympäri Eurooppaa.

      Kiva siinä on sitten matalaotsaisen koristella itseään kaikenmaailman kultaketjuin.

      • Kuuma lantio

        Joo haukkumalla suomalaiset naiset ja "ählämit" on kyl hieno argumentti. Kaveriko kerto?

        Miten sait tämänkin keskustelun liittymään "ählämeihin", On se kyllä upea kyky.


    • Mummeli :)

      Millaset on omat kriteerisi naisen suhteen? Millaista naista etsit?? Mitä siis haluat ja toivot?? Harmi kun en ole 30 vuotta nuorempi :) vaikutat loitso pakkaukselta ;)

    • Asiantunteva neuvoja

      Käyt vain suihkussa ja olet oma itsesi! Kyllä se siitä!

    • jooo

      naisen löytää parhaiten tanssilattialta. siel vaa kattelee jos joku muija on iskenyt silmänsä suhun ja sit meet sen luo tanssii ja ehottaa et haluuks se lähtee muualle eli panee. jos pääset jonku kotiin, mutta ette välttämättä pane ekalla kerralla, niin suhde voi olla syntynyt jos nainen kuitenki haluaa tavata sinut uudestaan. voit vaikka pyytää hänet leffaan tai tapaatte jossai kahvilassa tai kesäl terassil. ei välttämät tarvi tuoda itsestään esiin hirveesti asioita aluks. antaa naisen hoitaa puhuminen.

    • EI KIITOS

      Olet täydellinen turnoff. Pitkät hiukset ja munan koko jo heti kolmannella rivillä. Koulussa et ole menestynyt, soittelet vaan.

      Kaksi lasta. Ei kiitos. (itselläni on kolme, -silti et kelpaa)

      Ps. Viha ja kiukku auttavatkin tilanteeseen kun tilanteeseen. Jatka samaa rataa.

    • tiutiu811

      Ei se aina helppoa ole tässäkään osotteessa. oon 31v 2 lapsen yh-äippä. Vientiä on aina ollu kunnes sain ekan lapsen.. Vientiä olis, mut vain hauskanpito tasolla. Ei tämäkä kiva ole ku haluis muutaki. Treffeissä oon ettinny sitä jotakin säätöä, mut eipä ole natsannu. Olen "vahvan" näköinen nainen ja oletan että siinä on syy miksi ei kukaan lähde edes kokeilemaan saumojaan. Sama se sitte. Mulle riittää lapset, työ ja lemmikit. Kokeile sinäki niitä suomi24 treffejä..eiköhän siellä jokunen kunnollinenki löydy =)

      • Shark Mac

        Et ole vahvan näköinen vaan vanha ja kahden lapsen yh. Siinä se syy. Oikeasti ketään ei kiinnosta paapoa sun lapsia. Se juna meni jo. No kyllä joku epätoivonen ihan kiva ja kiltti mies sut huolisi mutta sun rimas taas on siihen liian korkealla.


      • ymmärrystä
        Shark Mac kirjoitti:

        Et ole vahvan näköinen vaan vanha ja kahden lapsen yh. Siinä se syy. Oikeasti ketään ei kiinnosta paapoa sun lapsia. Se juna meni jo. No kyllä joku epätoivonen ihan kiva ja kiltti mies sut huolisi mutta sun rimas taas on siihen liian korkealla.

        Turhaa tylyttää, Shark Mac tuolla tavalla.
        31-vuotias ei ole todellakaan vanha millään mittareilla mitattuna.


    • älä odota enää

      Rohkeasti vaan, itse aloitteita tekemään, siinä se on ja tsemppiä!

    • Pukki///

      Naisethan on tuollaisia, elleivät pääse dominoimaan ja pompottamaan kiskovat hameen korvii ja pinkaisevat karkuun.
      Pelkäävät myös henkisesti vahvempaansa

    • Rakasta ja ole rakas

      Tunnistan jotenkin aloittajan fiiliksen. Naisena hoitoja kyllä löytyy, mutta miksi ihmeessä en kelpaa kenellekään parisuhteeseen. Olen kuulemma todella mukava ja hyvännäköinen, mutta silti se ei riitä. Miksi!?! Fiksu nainen, joka on hyvässä työssä, en ole taloudellisesti kenestäkään riippuvainen. Oma asunto, auto, harrikka. Mitä vielä pitäisi olla? Välillä tuskastuttaa katsoa petolinnun peräpuolta muistuttavia naisia joilla on katras lapsia. Hekin ovat silti kelvanneet jollekulle, miksi minä en kelpaa kuin satunnaiseksi hoidoksi. Haluan vain rakastaa ja olla rakastettu! Onko se liikaa pyydetty?

    • kkjj1

      voipi se olla joittenkin kohdalla,että katsovat onko komia ja kuinka paksu lompakko on,mutta kaveria ei kannate hakea juoppoloista siitä ei tule mitään.on niitä kunnollisiakin ihmisiä vähän erinlaisissa paikoissa.

    • Shark Mac

      Olet aika pihalla. Sussa on hyviä puolia mutta:
      "Osaan soittaa Vivaldia kitaralla ja ymmärrän kvanttimekaniikkaa ja astrofysiikkaa. "

      Muijat kuolee tylsyyteen jo lukiessaan tuon.

      "olen aina kohtelias, kiltti ja asiallinen"

      Virheesi numero 1 ! Älä ole aina kiltti, kohtelias ja asiallinen.


      "Nauran ja nauratan muita aina kuin mahdollista."

      Nauratatko myös kiusaamalla? Se ois tärkeää.

      "Mielestäni yllä oleva teksti on ihan hyvä CV pariutumismarkkinoilla, vai onko?"

      " Lähete terapiaan on odottamassa mutta tuntuu siltä että sen voisi surutta repiä jos vaan saisi pitää naista sylissään vaikka puol tuntia viikossa. "

      Hoida ittes kuntoon! Vain naisilla on oikeus olla päästään pipi ja silti parisuhteissa.

      "Kuitenkin tunnen tyyppejä jotka eivät tee mitään, makaavat työttöminä ja toimettomina kännissä ja pilvessä ja silti toosaa tulvii ovista ja ikkunoista. Mitä oikeesti v*ttua?!"

      No oletko koittanut heidän taktiikoitaan? Käytkö salilla? Oletko ajatellut leikata tukkasi?

      "Katkeroituminen on hyvää vauhtia käynnissä"

      Katkeroituminen estää kehityksen.

      " vihan ja kiukun voimalla selviää pahimmista yksinäisyyden aalloista."
      Kun tulee ensimmäinen pettymys parisuhteessa, niin sinä purat sen kiukun siihen toiseen ihmiseen ja siitä tulee tapa.

      Paras tapa saada naisia on olla pikkasen arvaamaton, epäluotettava ja kivalla tavalla kukkomainen. Ei saa olla liian kiinnostunut naisesta ja täytyy kokoajan vaihdella ja olla epäselvä, että onko kiinnostunut vai ei. Ikinä et saa tarvita naista mihinkään. Koskaan ei pidä keskustella asiallisia naisen kanssa, josta olet kiinnostunut ihan alussa. Musiikkihommilla saa naisia myös mutta ois parempi olla keikkaa.

      Yksinäisyyteen auttaa ystävät ja suku. Naiset ovat jotain muuta varten. Naiset eivät ole mikään mielenterveyden pilari.

    • mk1

      Vastasit itse. Minä, minä, minä...Relaa vähän, ei kukaan jaksa täydellistä tyyppiä ja kympin oppilasta.

    • duunari vainen.

      No tiivistäisin vain näin:

      Et kai ole sitten liian käytöstä, mainitsemaasi, viisautta, olemusta ja toimintaasi tappiin asti hifistelevä ja viilaileva huomaamattasi? Moni ihminen kuitenkin vierastaa lopunpelin henkilöä jonka kanssa on jotenkin aina pakko olla vähän siten, että mitä viitsii sanoa kun se menee kummiskin taas jonkun liki kirjakielisen viilailupuheen puolelle. Ihminen kuitenkin lopunpelin pitää vain tietynlaisesta samaistettavasta ja spontaanista ns. tavallisesta samalla viivalla olosta pidemmän päälle ja aika harva ainakaan tavis jaksaa pidemmän päälle henkilöä joka on jotenkin ns. liian korkealentoinen tms.

      No, tiivistän tämän näin: Jokaisella on varmaan ollut perusluokalla se yksi hikipinko jonka tietämys tuntuu menevän joka alueella ylitse huomattavasti muiden sen hetken ikäluokan ajattelutavan. Vaikka olisi miten mukava tyyppi, niin jos on jotenkin ihan liian eri aaltopituudella niin jotenkin vähän vaikea ystävystyä. Ja vielä vaikeampaa jos on itse tietoinen, että on nyt jotenkin vähän parempi ja osaavampi kuin muut ja tuo sen esiin. Moni kun aikuinenkin tuo sen vähän huomaamattaan esiin, joskus itsetutkailu avaa silmiä paljonkin.

      Itsekin käynyt koulua vähän sitä ja tätä aina töitten sivussa ja harrastan ehkä hieman yhteiskunnallisten asioiden ja historian sun muun kaiken nippelitietoa jne. Mutta aina seurassa seuran mukaan. Ne ovat aika harvat tilanteet jossa edes alkaa luetella mitä tutkintoja on käynyt, saati hifistellä jotain. No, joskus jos muu porukka on nuokkunut pöydänkantta vasten ja itse on baarissa ladellut jollekin tyttöselle nuorempana jotain filosofisia näkökulmia (toki ihan pyyteettömästi) niin siinä on saattanut joskus olla vähän sellainen... "noin rentun näköinen ja puhuu tuollaisia, jestas, mä vien sen kyllä kotiini kun tästä lähdetään" -efekti.. Mutta kyllä sen jokainen huomaa milloin on enemmän haittaa kuin hyötyä alkaa ladella jotain omaa "minä tiedän" -juttua. Kukaan jaksa kuunnella.

    • oskari6

      Vika on siinä ettet ole potentiaalinen vaihtoehto, etenkin näiden kohdalla.
      Olet yksinhuoltaja jolloin tuot elämään vastuullisuutta ja velvolliuutta.
      Elämäsi on liian säännöllistä, tasapainoista.
      Olet liian kiltti ja ystävällinen (kertomasi mukaan), miehen kuuluu olla hieman mulkun oloinen ja hieman karkea tai boheemi olemukseltaan tai resupekka, kiinnostaakseen naisia.
      Yhteenvetona voisi sanoa sinulla olevan huonot geenit, verrattuna noihin muihin, (mikäli ajatellaan esim. pelkää suvunjatkamista) juuri noiden em. syiden johdosta.

      Toinen seikka on se että nykyisin naiset hakee vain hetkellistä hektistä sykliä, haetaan hetken nautintoja, ilman velvollisuuksia ja vastuita, sitoutumuuksitta.
      Lisäksi koko nais sukupuoli alkaa olla niin feministä ja narsistisen itsekeskeistä, tekopyhää suorastaan etenkin tällä kuvaamallasi ikäryhmittymällä tai sitä lähellä olevilla.

      Monilla näillä on suhteita yhden tai useamman miehen kanssa samaan aikaan, jonkun kanssa seksistä, rahasta, uran luominen on yksi vain este, jossa olet tiellä, aikaa ei jäisi pilettämiseen, tai muihin turhuuksiin, sinun kanssa seurustellessa olisit naiselle vain riippakivi, joka haittaisi kaikkea hänelle tärkeitä opeteltuja mallinnus käyttäytymistä.

      http://maxim-ex.blogspot.fi/2011/11/parisuhteen-eras-karikko.html

      http://maxim-ex.blogspot.fi/2011/11/naiset-nete-naiset.html
      Tässä varsinkin kommettiosasto on mielenkiintoinen....

    • nainen_84

      Jos et ole hyvännäköinen niin ei tuo yllä oleva teksti auta. PISTE. Jos ei ole hottis niin EI kiinnosta, aivan sama soitatko kitaraa jne. tyylitaju pitää olla, muodikas ja kuuma.
      näin ainakin itse ajattelen. pinnallinen? joo, mutta tää on tätä päivää, emmä ainakaan halua rumaa ihmistä itselleni.

      • lukiva

    • Leskimiesx

      Pettynyt naisiin on ollut niin suuri, että olen vajonnut itsesääliin. En kertakaikkiaa viitsi hakea naisten seuraa,koska turha on toivo löytää sopivaa.Yksi onollut sopiva ja muita ei näköjään enää tule.

    • Yksinäinenkö

      Itse 34v 4 lapsen yh-äiti. Kyllä meitä naisia varmasti on jotka arvostaa kys. asioita, mie ainakin. Tiedän että ei ole helppoa olla yksinkään, mutta se kasvattaa kummasti ihmisenä jos yksin huolehtii kaikesta. Luo tiettyä elämän kokemusta ja lujuutta. Toki sitä toistakin kaipaa. Ite ajattelin että eihän musta varmaan kukaan ole kiinnostunut kun olen yh ja voimakastahtoinen nainen. Löysin onnen kuitenkin treffeiltä tai sanotaanko että mies löysi mut :) hänelläkin 4 lasta. Olemme seurustelleet jo pitkään. En näe että sun tekemisissäs mitään vikaa olisi. Ainoaksi kysymykseksi jää, oletko itse arka lähestymään/ hieman ujo? Annoit kuitenkin ymmärtää että sinulla on ollut jonkinasteisia suhteita (lyhyitä), joten jompikumpihan sen aloitteen on tehnyt. Toki ulkonäkökin varmasti monelle merkkaa, mutta en nyt lähtisi siihen menemään onko jollakin pitkä tukka vai ei. Muilla voi olla toisenlaisia mielipiteitä, mutta mun mielipide asiaan on että, jos ei kelpaa sellaisena ihmisenä kuin on niin sitten se toinen ei kyllä katso muuhun kuin ulkonäköön ja ei osaakaan arvostaa ihmisessä muuta. Toki tietysti jos toinen ei pitäisi millään tavalla itsestään huolta ulkonäöllisesti ja löhöäisi sohvalla, niin ei se oikein varmasti kiinnosta ihmisenä. Kaikki yhdessä tekeminen (vaikka ruoankin ps. kokeile yhdessä joskus jos et ole jo kokeillut), voi lähentää. Mielikuvitus siinäkin rajana :) Elä siis luovuta!

    • faktaapukkaa

      Nainen ei tahdo miehen lapsia riesakseen ja tahdo alkaa äitipuoleksi / varaäidiksi.
      Siksi et kelpaa muille kuin YH:lle.

      • EI ne

        ... YH-akatkaan ala uuden miehen lapsia hoitamaan. Omat kersansa kyllä pitää uuden miesystävän hyväksyä ja jopa alkaa elättämäänkin niitä.


      • kirjoittamaton laki
        EI ne kirjoitti:

        ... YH-akatkaan ala uuden miehen lapsia hoitamaan. Omat kersansa kyllä pitää uuden miesystävän hyväksyä ja jopa alkaa elättämäänkin niitä.

        Miehen velvollisuudet, naisen oikeudet.


    • en niin hyväku sinä

      taidat olla niin omahyväinen ettei kukaan kestä parii lausetta enempää.ryhdy homoksi?

    • liilax...

      Kysypä siltä lastesi äidiltä, mikä sinussa mättää. Hän varmasti tietää sen parhaiten, jos on sinun kanssasi elänyt saman katon alla. Äläkä ala heti puolustelemaan, vaan kuuntele ihan oikeasti, mitä sanottavaa hänellä on. Saatat kuulla totuuden itsestäsi.

    • mies433

      Jos viereesi ei bussissa istuta niin mikä on vikana? Olemus, ulkonäkö, tukka? Pitkätukka käy Fabiolle, hevarille tai ituhipille. Etsi siis hevinainen tai ituhippi. Lapset rajoittaa menojasi parinmuodostusvaiheessa, ei ole spontaaneja menoja naisen kanssa. Mikä on rahatilanteesi? Nainen ei halua kustantaa myös sinun menojasi jos lähdette vaikka viikonlopun matkalle Lontooseen.

      Yksin kaiken opetellut mies ei ole kovin houkuteleva, tietty määrä sosiaalisuutta olisi hyvä. Nainen kun ei saa kaupassa vain sinua vaan myös ystäväsi. Jos he ovat yksinäisiä kvanttimekaniikkaa ja astrofysiikkan tuntijoita niin kovin on yksipuolista.

      Jos olet syvätietäjä musiikin, elokuvien ja populaarikulttuurin saralla naisen tulisi olla myös samanhenkinen. Eli naiseksi tietynlainen musa-leffa-friikki jonka bongaat jossain alan tapahtumassa.

      Kaikkea tätä, ulkonäköäsi, harrastuksiasi, lapsiasi ja menneisyyttä tärkeämpää on olemuksesi ja luonteesi. Jos kaksi samanlaista matrix-takkista pitkätukkaa laittaa vierekkäin ja toinen on hymyilevä ja valloittava ja toinen hiukan ironinen ja altakulmain katsova niin voi olla että se hymyilevä ja avoin vie pitemmän korren.

      Koska olet 27v ei sinulla ole hätää. Itse löysin eron jälkeen itselleni sopivan kun olin 36. Keskity lapsiin, se aika menee liian nopeasti ohi. Nainen löytyy kun lopetat etsimisen. Klisee, mutta itselläni löytyi heti kun lopetin sarjatreffailut ja olin läsnä aidosti naisen kanssa. Lopetin jonkun haavekuvan etsimisen ja vertailun.

    • Reipas Mies

      Ongelma on klassinen.

      Suomalaisessa kulttuurissa bussissa tuntemattoman viereen istumista vältetään, vaikka siinä istuisi David Beckham.
      Et silti ole NIIN upea että hottisnaiset tulisivat tutustumaan itse, mutta kuitenkin supliikkisi naisia kohtaan on sellaista että "kipinää" tarvittais lisää hommaan.

      " Jos kaksi samanlaista matrix-takkista pitkätukkaa laittaa vierekkäin ja toinen on hymyilevä ja valloittava ja toinen hiukan ironinen ja altakulmain katsova niin voi olla että se hymyilevä ja avoin vie pitemmän korren."

      -Nimenomaan näin se menee.

      "Kuitenkin tunnen tyyppejä jotka eivät tee mitään, makaavat työttöminä ja toimettomina kännissä ja pilvessä ja silti toosaa tulvii ovista ja ikkunoista. Mitä oikeesti v*ttua?!"

      -Nämä ovat niitä jänniä miehiä. Usea nainen ei halua tuota hamppumiestä aviomiehekseen mutta kerta-annoksena kyllä piristää harmaata arkea.

      Pilkettä silmäkulmaan ja ole jännä iskijä. Lievä ad/hd- luonnekkaan ei ole pahaksi.

    • Naisen mieleipide

      "Koulussa en ole ikinä menestynyt ja olen pitkälti omia polkujani joutunut tallaamaan. Kaikki mitä tiedän ja osaan, olen opetellut itse. Yksin."

      Jos tämä tosiaan pitää paikkaansa, niin ei hyvä.

      • niin tekee

        Miksi ei hyvä. On sillä kaksi lastakin jo. Jos ei kouluja ole käynyt niin ei se tarkoita että ei lapsia saa. Kyllä naiset on niin tyhmiä että tekee lapsia kaikenlaisten juoppojen kanssa muutenkin vaikka ei olis mitään ammattia.


    • Sä kelpaat

      Olet ihana juuri tuollaisena. Minä nyt satun olemaan naimisissa ja vähän liian iäkäs sinulle. Lakkaa etsimästä, niin löydät rakkauden. Ei sussa ole mitään vikaa. Sä et ole vielä vaan tavannut sitä oikeaa.

    • sssppp

      Minusta aloittaja kuulostaa oikein hyvälle. Salainen unelmani olisi juuri tumma pitkähiuksinen mies joka soittaa kitaraa…itsekin soitan ja musiikki on tosi tärkeä osa elämääni. Vivaldia, vau. Astrofysiikka kuulostaa tosi mielenkiintoiselta. Ihannemieheni onkin kiinnostunut jostain muusta kuin tavan junttijutuista.

      Lapsetkaan eivät haittaa, päinvastoin, itse pidän lapsista mutta en välttämättä halua itse synnyttää.

      Itsellä sama tilanne, meinaa ajatus mennä vähän negatiivisempaan ja katkeraan suuntaan kun tässä yksin on vuodesta toiseen vaikka uskoakseni myös minä olen ihan hyvä paketti. En ala kertomaan ulkonäöstäni tms. sillä täällä heti ajatellaan itserakkaaksi. Aloittajaa sanotaan että kierii itsesäälissä, mutta näyttäkääpä minulle ihminen joka ei sitä tee kun joutuu pitkään elämään yksin ja vain haaveilemaan toisen ihmisen läheisyydestä.

      Minäkin olen menossa terapiaan, olisi pitänyt mennä jo vuosia sitten.

      Minua lähestyvät lähinnä humalaiset. Tosi masentavaa. Miehiin en yksinkertaisesti tutustu missään. Työssäkään en heitä kohtaa.

    • liikennemerkki

      Ehkäpä etsit vääristä paikoista? Tai käytkö juurikaan missään ulkona tai harrastuksissa? Kukaan ei tule kotoa hakemaan.

      Saman henkisiä naisia voi löytää esim. jonkun mielestäsi hyvän bändin keikalta.

      ps. Kuulostat ihan unelmamieheltäni. Tutustuisin mielelläni sinuun, jos kadulla vastaan nyt kävelisit : ) Harmi, että tää suomi taitaa olla liian iso paikka sellaiseen.

    • ymmärtäväinen yrjö

      Eiköhän tuossa tullutkin tärkein esiin. Olet niin viisas ja täynnä itseäsi ettei kukaan ota tosissaan. Eli sinulla on yksinkertaisesti pää kusta täynnä. Kannattais käydä tohtorilla että laskisivat enintä pois.

    • Elämä ei ole reilu

      En tiedä, enkä tiedä itsekkään, miksi olen jäänyt "vanhaksipiiaksi". Ikää on nyt jo 47v ja olen totaalisesti luovuttanut ja lopettanut treffailut ja miesten katselun.

      Minulla on hyvä työpaikka, akateeminen koulutus, olen pidetty työkaverina, ystävien keskuudessa, hyvät välit läheisiin ja sukulaisiin.
      En ole ylipainoinen, olen aika pieni ja monet sanoneet jopa ihan söpöksi ja nätiksi, olen pitkähiuksinen ja urheilullinen.
      Monet ihmettelevät, miksi olen yksin ja ilman miestä.

      En ole kiinnostunut ryyppäämisestä ja baarielämästä, ehkä se on se syy, enkä kestä "junttimaisuutta". Normaalit, kivat ja fiksut miehet ovat aina varattuja, enkä halua olla kenekään jalkavaimo tai syrjähyppy (tähän kyllä tunnun aina kelpaavan!).
      Mielummin siis yksi, vaikka se sattuukin ja elämä tuntuu valuvan hukkaan, olen tosi yksinäinen ja vuosi vuodelta se tekee kipeämpää.

      En ole vuoiskausiin enää saanut esim seuraa matkoille tai lomille. Pariskunnat (kaikki ystäväni ovat perheellisiä tietty, useat toistaja kolmatta kertaa jo naimisissa...) reissaavat vain keskenään tai toisten perheiden kera.
      Joten olen siis yksin suvun mökillä, yksin pvä-Tukhomassa, yksin viikon Pariisissa ja viimeksi Lontoossa. Nyt varasin loman pääsiäiseksi Lappiin hiihtämään, senkin teen yksin.

      Tylsää, olen todennut, että liian kunnollinen ja kiltti ei saa olla. Nainen menee kaupaksi, jos ryyppää, nai ketä tahansa ja suostuu varattujen miesten syrjähypyksi.
      Jos taas odotat edes keskivertoa älykkyyttä ja keskustelutaitoa, itsestäsi huolehtimista ja sitoutumista, odotat turhaan. Ja ainahan nainen on liian vanha ja ruma, kun on yli 30v.

      En jaksa enää, helpommalla pääsee, kun unohtaa kaikki miehet suosiolla. Tasan ei mene elämässä onnenlahjat.

      • vain laatua miehille

        "nainen on liian vanha ja ruma, kun on yli 30v."

        Olet oikeassa.


      • -76-

        Elämän suuria mysteereitä. En henk.koht usko että ulkonäöllä on paljonkaan merkitystä. Jos ei osu oikea kohdalle, niin sitten ei. Tuuripeliä :(


    • lyhyesti sanottuna

      Miehen pitää olla mies, eikä mikään hiiri.

    • Sutenööri

      Nyt liikennemerkin kanssa treffit ja sassiin.

    • noheilolomg

      Siksi, koska et ole olemassa. Olet nettiegoilun ja paskansokeroinnin tulos.

    • STforce

      Nollaa itses! älä ajattele tota.

      Ei baareista kannata mitään Leena-Peruslutkaa itelleen pongata (1v seurustelua yks laps ja yks riita niin se lähtee) näitä Naisia on enemmän kuin " petturi " miehiä.

      Se oikea kun osuu kohdalle niin huomaat että teet asiota hänen eteen mitä et edes ajattele etkä joudu ajattelemaan. Sulla on ollu paskaa mäihää naisten kanssa.

      Vaimoni saa 8 vuoden jälkeenkin vieläkin "perhosia" vatsaansa varsinkin kun yritä en olla mitään (kyllä sen huomaa) Itse olen sängyssä peto ja kotona nallekarhu.

    • hmmm.

      Mitä mies tekee letillä ja hevosen hännällä? Ei mitään.

    • ylikiva elämään

      "Tylsää, olen todennut, että liian kunnollinen ja kiltti ei saa olla. Nainen menee kaupaksi, jos ryyppää, nai ketä tahansa ja suostuu varattujen miesten syrjähypyksi."

      Ei pidä paikkaansa ainakaan minun kohdallani. Kaikkien polkemat naiset roikkuvat minussa kiinni epätoivoisesti mutten hyväksy muita kuin kilttejä ja kunnollisia. He ovat kuitenkin kaikki varattuja. Olen mieluummin koko elämäni yksin kuin että ottaisin naisen, joka ei kelpaa alfamiehille muuta kuin panoleluksi. Haluan sellaisen naisen joka kelpaa alfallekin vaimoksi.

    • Karambola12

      Kuulostat korvaani ihan unelmamieheltä. Oma mieheni on kiltti (ei huuda, riitele, laittaa ruokaa, siivoaa, ei käytä alkoholia jne) ja kyllä kiltitkin menee "kaupaksi". Itse en voisi kuvitellakaan minkäänmuunlaista miestä itselleni.. Oma mieheni oli 31 kun mentiin naimisiin, minä hädin tuskin kahtakymmentä.

      Tsemppiä sinulle, toivottavasti se oikea löytyy pian :)

    • palaa juurillesi

      Mene hänen luokseen jolle olet tehnyt 2 lasta,kysy häneltä mikä sinussa on pielessä,miksi teille tuli ero,jos kerta olet niin hyvä mies kun itse kerrot.

    • niminerkki.erkki

      En osaa soittaa kitaraa ja olen kalju. Ei minustakaan kukaan kiinnostu.

    • Minä en ole kelvannut edes kaveriksi naisille, joten miksi kelpaisin suhteeseen naisen kanssa. No, eipä sillä nykyään enään niin väliä ole. En mä jaksa edes välittää enään ku oon jo tottunut tähän yksinäisyyteen. Sitä vaan tietää et ei koskaan kelpaa kenellekkään. Kaikki ei vaan saa rakkautta ja olen yksin niistä onnettomista.

    • Kysyppä itseltäsi , ihan rehellisesti , mitä itse odotat parisuhteelta ja mitä olet valmis antamaan siihen ?
      Oletko ihan varmasti sinut itsesi kanssa ?

    • Ole valpas

      Sinne vain ihmisten joukkoon baanalle. Ystävän löytäminen on vähän niinkuin asunnon myynti harvaan asutulla seudulla. Ostajia on vain yksi, kun kohdalle sattuu niin siinä kaikki. Ja jos juuri siitä kohdalta ei asuntoa kukaan halua niin pitää odotella, mutta kärkkyä pitää koko ajan.

    • Ihanaa!

      Hei tosi hienoo, et tollasiaki miehiä on olemassa. Kyllä mä ainakin mielummin tollasen miehen ottasin,ku miehen, jonka tarvii jatkuvasti ryypätä ja rellestää. Ikinä en tosin vaan löydä sellasta miestä, joka on oikeesti herrasmies, työssä oleva ja muutakin kuin laiska paska, eikä vaan sitä ensimmäistä 6kk:ta.

    • Taijat vaan

      olla joku pitkätukkanahjus, joka ei osaa parisuhteessa sitten ollakaan. Kuvittelet, että toosaa kun saa, niin se ratkaisee kaikki arkipäivän ongelmat.

      Onhan sulla ollut tilaisuus parisuhteeseen, kun oot kaksi lastakin laittanut alulle. vai miten ne on laitettu alulle? ilman sen kummempia tulevaisuuden suunnitelmia satunnaisessa seksissä, jossa kehuit olevasi elementissäsi...? On susta joku tykännyt ja ilmeissesti myös halunnut seksiä kanssasi.

      Parisuhteessa pitää kantaa myös vastuuta.

      • jdakj kdajj daskj dk

        Kanna sinä vaan naisena se vastuu, ja anna miehelle kiimaista ja kosteaa seksiä, sen takia mies parisuhteeseen edes alkoi!


    • 17+4

      Olet ehkä liian hyvä ihminen naisille ja naiset pelkäävät, että sinä petät häntä muiden naisten kanssa, koska olet hyvännäköinen.

    • miukumauku

      "Kuitenkin tunnen tyyppejä jotka eivät tee mitään, makaavat työttöminä ja toimettomina kännissä ja pilvessä ja silti toosaa tulvii ovista ja ikkunoista. Mitä oikeesti v*ttua?!"

      Olisiko siinä yksi syy miksi et löydä ketään, herra täydellisyys näkee naiset "toosina"

      • ihan realistinen oli

        Ei naisissa ole muutakaan arvokasta.


      • miinusta
        ihan realistinen oli kirjoitti:

        Ei naisissa ole muutakaan arvokasta.

        miinus.


    • katjaana_77

      Ketjua lukiessa tulee mieleen ettei naiset tiiä hyvästä mitään...
      Mulle ei ois lapset haitta, itellänikin on kaksi. Varustelutaso saa olla hyvä,mut ei se kokokaan aina ratkaise. Joillekin miehille pitkät hiukset sopii, on jopa paremman näkösii pitkil ku lyhkäsil hiuksil.
      Totta on et liian itsevarma mies voi karkottaa vähemmän itsevarman naisen. Ja näitä Suomessa riittää (kiitos siitä tv:lle ja muodille)
      Nuoremmat naiset (lue tytöt) ei tiedä mitä miehestä tulisi etsiä ja mikä tekee miehestä tavoittelemisen arvoisen. En tienny minäkään reilu 10v sitten. Nyt 35v, uskon sen tietäväni. Ja ketjun aloittaja on ainakin mun mittapuulla unelmien mies. ONNEA TULEVAISUUTEEN, uskon että se oikea vielä löytyy sullekin.

    • naisellisuus7070

      moi..ihan kokemuksesta voin sanoa,et nykyään etitään vaan pinnallisuutta.ja myös tuo että sulla on kaksi lasta on todellakin punainen lippu monille ihmisille.siitäkin kokemusta.mutta koita silti ajatella positiivisesti ja olla oma itsesi....niin ite oon sulatellut monia kommentteja siitä asiasta mm.et lapset ei oo ongelma..mutta sitten onkin oltu eri mieltä.voimia ja keskity lapsiin ja hyviin ystäviin.

    • Foxy lady

      Sä taidat olla kuule liian hyvä ja älykkään syvällinen tavisnaisille ja ne kokee ittensä riittämättömiks/kelpaamattomiks. Ittekin oon todennu sen kanssasisaristani, et suurinosa on loppupeleissä aika pinnallisia, eivätkä kykene oikein filosofisempiin ja älyllisempiin keskusteluihin. Keskusteluntasot pyörii lähinnä ihmisissä ja arkisissa asioissa, et hohhoijakkaa kuinka kiinnostavaa.. Musta ainakin astromekaniikka ja kvanttifysiikka ovat mielenkiintosia aiheita ja itelläkin jonkun verran tietämystä niistä. Ittekin harrastusmielessä opiskellu mm. sielu- ja parapsykologiaa, et eipä noistakaan pysty paljon kenenkään kanssa keskustelemaan, kun taviksilla tommoset menee jo heti kättelyssä yli hilseen :D Älykäs, musikaalinen ja boheemi mies ois mullekin just passeli, joten suuntaapa säkin katsettasi enempi meihin massasta erottuviin älykkönaisiin ja mee rohkeesti juttusille! Lisäks alat käymään erilaisissa tapahtumissa kuten vegefesteillä, henkisen piirin messuilla jne. niin kohtaat todennäkösesti paremmin samanhenkisiä naisia kuin baareista! Tervehenkiset "helminaiset" kun harvemmin riekkuvat missään baareissa.

    • liehuva fleda

      On pakko lykätä tähän alkuun pari kommenttia. Ettei pitkä tukka miehellä ole enää muotia. Oli tai ei, mitä väliä, jos se miehelle sopii ollen myös hoidettu ja puhdas. Kyllä meitä naisia on, jotka pitävät pitkätukkaista miestä seksikkäänä. Kai nämä muoti-ilmiöiden perässä mieltymyksiään muuttavat ovat muutenkin vailla omaa mielipidettä ja ihmisinä vähän pintaliidokkeja.

      Ja miksei miehellä saisi olla lapsia. Lapsilla on myös äiti, onko hänkin ihan ulkona "pariutumismarkkinoista".

      Jos olet kiltti, sun parhaat vuotesi naisten suhteen ovat edessäpäin. Vanhempana naiset osaavat arvostaa kilttiä miestä, joka on usein myös luotettava, eikä ajattele vain itseään.

      • 42 42 4 4242 24

        Ongelma on se, ettei vanhalla naisella tee mitään. Miksi luulet, että 99% mieheistä katselee mieluiten 18-25 vuotiaita nuoria naisia?


    • huhhuijaaaa

      Minä en ainakaan ottaisi vieraan naisen lapsia riesoikseni. Mitä jos ne ovat vielä semmoisia kauhukakaroita, jotka eivät osaa käyttäytyä sitten lainkaan. Naiset eivät myöskään ole mitään toosia! Pitkä letti miehellä on aina kamala! Hoikat miehet ovat myös rumia, pitää olla lihastakin...

    • ei ei

      Minä erosin vaimostani viime kesänä ja olen kyllä toisten mielestä komea mies. Tiedän kun menen tansseihin niin päät kyllä naisilla kääntyy. Koskaan ei tartte lähteä yksin tansseista pois. Työkalun koko on sitä luokkaa , että naiset tykkää ainakin yhden yön. Tällä hetkellä olen tyytynyt naapurin 2 naiseen jotka haluavat kanssani leikkiä vuorotellen kun varattuja ovat. Ihmettelen miksen tansseista löydä kuin panokavereita vain. Olen ihastuttavalle naiselle monesti kertonut , että haluaisin jatkaa pitempään mutta vastaus on olen varattu ja tapaillaan vaan seksin merkeissä.

    • fsefsfssfsfssfsfsf

      Voi mitä itkua. Itse olen saman ikäinen. Maisteri, absolutisti ja älykäs.
      Naama vaan ei ole nätti, joten en koskaan pariudu.

      Siltikään en itke täällä ja aloita topikkeja aiheesta.

      • Vaikea löytää kaveri

        No tuo ettei ole nätti tulee aina provona jossain vaiheessa keskuteluihin mukaan. Kun katsotaan kaupungilla pariskuntia eipä ne sen kummeman näköisiä ole kuin itsekkään on.


    • lumihiutale..

      Kaikille ihmisille vinkki:

      Ota suomen tai maailman kartta. Piirrä siihen kotisi kohdalle ympyrä. Lähde vetämään viivoja kohteisiin, jossa olet käynyt esim. viimeisimmän vuoden aikana (ei tarvitse olla kovin tarkka).
      Syntyneestä kuviosta näet, mihin elämäsi sijoittuu. Jos kuvio on kovin pieni, viivat lyhyitä tai kuvio harva, ymmärrät, ettet käytä maailman tarjontaa kovinkaan aktiivisesti hyväksesi. Yksi keino on laajentaa elämänaluettasi. Ehkä se tuo uusia ulottuvuuksia, ken tietää.

      On myös mielenkiintoista nähdä, kuinka pienellä alalla sitä maapallolla oikeasti liikkuu.

    • dtrdy

      Miksi tuli ero lasten äidin kanssa?

      Sä et ehkä tavoittele naista tarpeeksi, kohtele häntä ainutlaatuisena ja ole aidosti kiinostunut. Saatatko olla vielä kiinni eksässä?

      Oletko itse liian kranttu?

      Keskitytkö liikaa siihen mitä itse olet etkä siihen mitä se sinun mahdollinen ihastus on?

      Riittäiskö muka oikeesti vaan puol tuntia viikossa kun saisit vaan olla jonkun naisen kanssa lähekkäin?... Toi on se luotaantyöntävin ajatus. Sun pitäis haluta olla koko ajan jonkun tietyn, yhden ja valitun kanssa ja tuoda se ilmi sopivasti vihjaillen, todellisilla eleilläs ja ajatuksillas. Eli niin että et kykene peittään kiinnostustas vaikka yrität. Ennenku oikeesti kohtaat sellasen ihmisen ( tai asian) jonka takia viitsit tehdä todellisia uhrauksia niin elämä tulee oleen merkityksetöntä paskaa vaikka miten päin yrittäisit muuta.

    • No Kerro!

      No jamppa! Mitäs kommentteja ihmisten kirjoituksiin?!

    • 86-86

      Laitatko kaupungin nimen ja linjan numeron missä voisin ehkä viereesi lina-autossa "vahingossa" istua?

    • EI se

      ...täydelliseltä ja ilman puolivalmisteita tai eineksiä harjoitetulta ruuanlaitoltaan ja täydelliseltä käsintiskaamiseltaan taida joutaa istuksimaan mihinkään bussiin tai linja-autoon. Harmi sinnänsä.

    • etsimättälöytyi

      En jaksanut koko ketjua lukea, mutta ap:lle terkut että rakkaus on suuri mysteeri. Se tulee kohdalle jossain muodossa, se vaatii kemiaa eikä sitä voi pakottaa. Ole oma itsesi ja elä elämääsi, olen varma että se oikea tulee vastaan, kun et turhia pingota. Onnea matkaan :)

    • Wanha akka arvelee..

      ...että kyllä sulla on toivoa. Jos ei eron jälkeen tunnu välillä toivottoman yksinäiseltä, niin se on ihme. Sulla on kuitenkin 2 lasta, joten et voi liikaa vajota itsesääliin - tiedät sen varmaan itsekin? Terapia voi olla hyvä, nettiin kirjoitit niin sujuvasanaisesti, että minäkin poikkeuksellisesti luin. Ja jos kirjoittaminen sujuu, niin ehkäpä tulevaisuudessa voisit etsiä seuraa joltain netin deittipalstalta? Jos osaat soittaa Vivaldia, niin mee vaikka kansalaisopistoon musiikin pariin. Harrastuksista löytää samanhenkisiä ihmisiä helpommin kuin mistään muualta.
      Ja vaikkei aina heti löytäisikään Suurta Rakkautta, niin hyvät kaverit piristää kummasti. Lasten kanssa voisit ehkä käydä jossain lasten konsertissa, katsomassa lasten näytelmää - tykkkäisit varmaan itsekin ja näkisit muitakin lapsellisia - isä tuut kumminkin olemaan loppuikäsi, joten ota siitäkin ilo irti.
      Jaksamista! Eikä muuten yksinäisyys ole aina paha asia - kestäisitkö itse naista, joka ei pystyisi olemaan sekuntiakaan yksin/ hiljaa?

      • rrehr433

        ...että kyllä shulla on toivoa. Josh ei elon jälkeen tunnu välillä toivottoman ykshinäisheltä, niin she on ihme. shulla on kuitenkin 2 lashta, joten et voi liikaa vajota itsheshääliin - tiedät shen valmaan itshekin? Telapia voi olla hyvä, nettiin kiljoitit niin shujuvashanaisheshti, että minäkin poikkeukshellisheshti luin. Ja josh kiljoittaminen shujuu, niin ehkäpä tulevaishuudeshsha voishit etshiä sheulaa joltain netin deittipalshtalta? Josh oshaat shoittaa Vivaldia, niin mee vaikka kanshalaishopishtoon mushiikin paliin. Hallashtukshishta löytää shamanhenkishiä ihmishiä helpommin kuin mishtään muualta.
        Ja vaikkei aina heti löytäishikään shuulta lakkautta, niin hyvät kavelit pilishtää kummashti. Lashten kanshsha voishit ehkä käydä joshshain lashten konsheltishsha, katshomashsha lashten näytelmää - tykkkäishit valmaan itshekin ja näkishit muitakin lapshellishia - ishä tuut kumminkin olemaan loppuikäshi, joten ota shiitäkin ilo ilti.
        Jakshamishta! Eikä muuten ykshinäishyysh ole aina paha ashia - keshtäishitkö itshe naishta, joka ei pyshtyishi olemaan shekuntiakaan ykshin/ hiljaa?


    • minä86

      Itse olen nainen ja ehkäpä liian täydellinen nätti poikatyttö, itse löysin mieheni 16-vuotiaana enkä häntä päästäisi millään eikä hän haluakaan, sillä montaa minun kaltaista ei löydy. Nyt olen 26-vuotias ja edelleen yhdessä. Lapset saimme myös nuorena.

      Olen huomannut tässä vuosien varrella, että miehet eivät uskalla lähestyä minua ollenkaan, ei istu bussissa viereen, tai jos tapaamme mieheni tutun esim. kaupassa, kun minä tulen paikalle, ottavat askeleen heti taaksepäin.

      Monia ystäviä minulla ei ole ja tämä johtuu juuri siitä, kun minut useimmiten koetaan uhkana, mutta jos tarkemmin tutustuu niin minusta saa uskollisen ystävän/ kumppanin. Voin olla onnellinen siitä, että mieheni näki jo 10 vuotta sitten pintaa syvemmälle ja uskon, että kyllä joku vielä osaa sinuakin arvostaa.

      Masentua ei kannata, se ei johda kuin syvemmälle ongelmiin, ja jos terapiassa käynti helpottaa niin suosittelen ehdottomasti, että kannattaa käydä juttelemassa, sieltä saa hyviä vinkkejä ja uusia näkökulmia eikä todellakaan leimaudu hulluksi.

      Hanki uusi harrastus, jossa voit tavata uusia ihmisiä, ja sitä kautta ehkäpä jonain päivänä löytää sen oikean, joka arvostaa juuri tuollaista pakkausta.

    • LongPlay. .

      Moi. Yleensä syynä on se että viestit oheisviestinnälläsi naisille ettet tahdo seuraa.

      Siis, aluksi kyse on seurasta... ei seurustelusta... siitä se voi jos on syttyäkseen alkaa romanssi.

      Että ota ihan iisisti, mieti perusasiat kuntoon... millainen on se unelmien nainen. Sitten kanssa kohtuullista se. Tarkoitan jos ihastut ja tunne on molemmin puolinen, ei tarvitse asioita sen kummemmin järjellä vatvoa.

      Rakkaus tulee jos on tullakseen.

      Mut jos olet päällepäsmääjä, itsekeskeinen, saatat huomaamattasi ignoreta lupaaviakin neitosia. Kuka tietää?

      Katso peiliin, fiksaa jos on fiksattavaa.

      Ja onnee vaan, kyllä se parisuhde voi tulla yllättäen eteen, missä tahansa.. who knows.

    • Naiset tykkää

      Hei haloo !!
      Maailmassa on vähintäänkin 2-3 miljardia naista
      Kyllä niistä löytyy jos vaan haluaa
      Ei muuta kuin etsimään...!!!

    • Caraibe

      Jos olet katkera, vedät puoleesi katkeria. Jaettu kärsimys voi jonkin aikaa tuntua helpotukselta ja yhteinen katkeruudessa rypeminen vapauttavalta, mutta todellisuudessa tämä ei ole hyväksi kummallekaan. Ennemmin tai myöhemmin katkeruutenne kiertää lonkeronsa suhteen ympärille ja tukehduttaa sen. Seuraa lisää katkeruutta.

      Jos et tiedä mitä haluat, vedät puoleesi ihmisiä jotka eivät myöskään tiedä mitä haluavat. He saattavat ryhtyä suhteeseen kanssasi ihan vaan siksi että sellaisessa kai kuuluu olla. Sinä et oikein tunnu Siltä Oikealta, mutta onhan se nyt kiva jakaa elämäänsä vähän jonkun kanssa. Ruokaa on fiksumpi tehdä kahdelle kuin yhdelle, ja vuokrassakin säästää, ja on kiva kun on aina seuraa leffailtaan kotisohvalla. Mutta sitten kun Se Oikea kävelee vastaan ja hän yhtäkkiä tajuaakin mitä ovat vailla, sinä olet pian historiaa.

      Jos olet peluri, vedät puoleesi toisia pelureita, tai sitten epävarmoja. Pelurille kelpaat kun sää on kaunis, mutta kun suhteeseen sattuu sadepäiviä tai markkina-arvosi vähän repsahtaa, peluri häviää elämästäsi - tuoltahan saa uusia kumppaneita koska tahansa, miksi pitäisi tyytyä tähän jos tähän tulee vähän vikaa? Epävarma taas takertuu sinuun kuin hukkuva oljenkorteen kun luulee peliäsi todelliseksi vahvuudeksi, ja lopulta et enää kestä hänen vaatimuksiaan vaan haluat itse vapauteen. Täyspäinen, aito ja lämmin nainen, sellainen jonka haluaisit, kuitenkin kiertää pelurin kaukaa.

      Jos olet pinnallinen, vedät puoleesi pinnallisia. Vietät kaiken vapaa-aikasi punttisalilla, palvot ruumiin kauneutta ja kelpuutat kumppaniksi vain kuvankauniin naisen joka myös kuntoilee pakkomielteisellä raivolla. Treenit sujuvatkin hyvin, sparraatte toisianne yhä mahdottomampiin suorituksiin ja iltapalaksi ryystetään proteiinipirtelöä romanttisesti samasta kupista kahdella pillillä. Mutta mitä jos elämä, oikea elämä, joskus astuu väliin? Toinen ehkä sairastuu. Tai saa lapsen. Tai kiinnostuu jostain muusta harrastuksesta. Tai kuvankauniilla, timmikroppaisella naisellasi osoittautuukin olevan häijy, suvaitsematon ja pikkumainen luonne. Tai ruumiinpalvonta muuten vaan alkaa maistua puulta ja pakkosuorittamiselta, eikä sitä enää viitsisi, kun elämässä on niin paljon tärkeämpiäkin asioita eikä se loppujen lopuksi tehnyt kumpaakaan yhtään onnellisemmaksi.

      Jos taas sisälläsi paistaa aurinko, ja aurinkosi valaisee estelemättä kaikkien tapaamiesi ihmisten kasvot, vedät puoleesi hyviä ihmisiä. Lämpimiä ihmisiä. Aitoja ihmisiä. Ihmisiä jotka eivät välitä siitä miltä näytät, mitä tienaat, mitä kouluja olet käynyt, montako lasta sinulla on. Ihmisiä jotka tulevat seisomaan rinnallasi myös niinä päivinä kun aurinkosi yskähtelee ja haluaisi vaan vetää peiton päälleen ja piiloutua koko maailmalta - koska kenelläkään ei ole pelkkiä hyviä päiviä.

      Jos et näe aurinkoasi tai sinulla ei mielestäsi ole sellaista, sinun täytyy löytää se. Kaikilla on, mutta monilla se on puolisammuksissa ja voi huonosti. Kokonaan se ei kuitenkaan voi kuolla, ainoastaan kitua. Tee tosissasi töitä negatiivisen elämänkatsomuksen ja negatiivisten ajatusten kierteen katkaisemiseksi. Tutustu self help -kirjallisuuteen ja -sivustoihin (iso osa näistä kuulostaa aluksi ja vielä lopuksikin pöljiltä ja saattavat suorastaan ketuttaa, mutta kun tätä on tarpeeksi kahlannut läpi ja vähän asioita miettinytkin, niin hitto, sieltähän oikeasti tarttuu jotain mukaan vaikka miten panisi vastaan). Älä koskaan peitä säteilyäsi ja hyvää tuultasi, vaan anna sen virrata vapaasti sinusta kohti muita ihmisiä. Uskalla olla lämmin ensin; moni tulee ulos kuorestaan ja uskaltaa vastata valoosi vain jos joku ensin valaisee heitä, joten tee sinä niin. On pelottavaa mennä ensin, tiedän sen, mutta ajattele sitä näin: vaikka aurinkoisuutesi ei tällä kertaa saisikaan vastakaikua, niin maailma on nyt kokonaisuudessaan silti himpun verran parempi paikka, koska sinä toit siihen vähän lisää rakkautta etkä vaatinut mitään vastalahjaksi. Rakkaus on siitä ihmeellinen resurssi, että se ei vähene siitä että sitä antaa pois, vaan päinvastoin lisääntyy. Ja jos joku voi niin huonosti omissa nahoissaan että vastaa valoosi häijyydellä, niin, no, se on hänen ongelmansa, ei sinun. Älä pelkää kasvojen menetystä; ihminen joka tiuskii ystävällisyydelle näyttää muiden silmissä idiootilta, et sinä.

    • En ole yksin.

      Minulla on kaksi lasta yhteishuoltajuudella. En ole seurustellut kolmeen vuoteen ja silti tunnen eläväni hyvää elämää. Töitä on ja toimeen tulin ihan hyvin. En ole etsinyt naista ja tuskin tulen etsimäänkään. Asiat on hyvin.

    • NämäTökkii

      Olet ollut huono koulussa ja silti väität ymmärtäväsi kvanttimekaniikkaa (Suomessakaan ei ole montaa ihmistä, jotka uskaltavat noin sanoa).
      Mutta sitten sanoit osaavasi soittaa Vivaldia K I T A R A L L A, siinä tuli paljon esille;;;; Vivaldi nimittäin sävelsi lähes kaiken VIULULLE.
      Sitten leikkaa se tukka!

      Ja astu pois tuosta mielikuvitusmaailmasta REAALImaailmaan.

    • mummo 63 v.

      Ole oma itsesi !
      Pidä pitkä tukkasi !
      Sinulla on hienoja ominaisuuksia joita harva nykyajan nainen arvostaa.
      Naiset rakastuvat renttuihin, siksi sinäkin olet jäänyt yksin. Rentun kanssa
      elämä on jännittävää, ei tiedä tarkkaan milloin renttu huitasee mustelmille.
      Sinä olet aarre sellaiselle naiselle joka osaa arvostaa ominaisuuksiasi.
      Käy terapiassa, opit siellä jotakin.
      Muista, et ole yksin .
      Ja muista että sinä soitat kauniisti, vaikka se ei kuulukkaan tänne asti.
      Tee ruokia ja elä herrasmiehen tavoin muutenkin !
      Muista olet arvokas, ainakin minun sydämessä.

    • Xarde

      bwaahaaa nauran näille s24 keskusteluille :D meikää ainaki oksettaa tyypit jotka ulisee et "voiku sais pitää NAISTA SYLISSÄ ees 30min viikossa" hyi helvetti :D kuka ees sanoo sellasta :DDD

    • Fool,Lover,Fool,...

      Ehkä se kun täytät elämäsi kaikella, tarkoitan koulutus on mitä on, mut näköjään harrastuksista tulee 'työ'... kun täytät elämäsi 'elämäntarkoituksen' metsästyksellä... naiset tuntee, että olet vielä 'keskenkasvuinen' tai jotain sinne päin.

      Suosittelen pyrkimään epätoivoisesta parinhausta pois, vahvista niitä asioita jotka on heikkoa, just koulutusta, yhteiskunnallista asemaa, statusta. Ehkä kun et pohdi ongelmaa, joka on, ongelma vähenee ja poistuu lopulta luonnostaan. Kun arvostat mitä teet, arvostat ilmeisesti itseäsi. Luin ettet arvosta 'toimettomuutta'. Tämä on arvo jolla myös itseäsi tuomitset.

    • keskivertonainen

      Miksipä et kiinnostuisi jostakin toisesta, siitä vastapuolesta, itsesi sijaan? Ei se auta vaikka kuinka täydellinen olisit, kiertäisin kaukaa moisen omaan peiliin tuijottajan.

    • tavallinen

      Monet miehet ovat nykyisin niin ylpeitä, ettei kukaan jaksa olla sellaisten kanssa. En tosin tiedä millainen sinä olet?

    • punarinta2

      Voi hyvä luoja. tämä lienee vitsi, onneksi.

    • k p

      Talisaivoille tuli myrkky ja paska neuroosit! heh,heh,heh,jäh,jäh,jäh,heh,heh,heh,jäh,jäh. terv. K P p.0405165477

    • sarana55

      leikkauta pois hevosenhäntäletti. vaihda smokki farkkuihin, valkoinen paita ruudulliseen puuvillapaitaan, helmat housujen päällä roikkuen. hymyile, mutta "näyttele" vaikeasti valloitettavaa. pian naisia on jonoksi asti. :-DDD

    • tuutti555

      öö

    • pitkätukat nam! :P

      Mä taas olen aivan heikkona miehiin, joilla on hyvinleikattu pitemmän mallinen fleda! Lyhyttukkaset taas ei pahemmin tällä tytöllä "viisaria väräytä" :D Pitkä tukka se olla pitää ja sama pätee myös itseeni!

      • yksinäinen.mies

        Olet shemale. Thaimaasta.


      • kaksinkertainenapina

        nami namit vanukkaat on btw iha jees makusii


    • paav064

      aloittaja on selvästi homoseksuaali

    • gfhhgh

      "Kuitenkin tunnen tyyppejä jotka eivät tee mitään, makaavat työttöminä ja toimettomina kännissä ja pilvessä ja silti toosaa tulvii ovista ja ikkunoista"

      No niin, sieltähän se runous taas tuli. Aina kun mies kirjoittaa jotain naisiin liittyvää niin aina sieltä tulee joku ruma, halventava seksuaalinen kommentti. Ihan aina.

      Mitä jos opettelisit kunnioittamaan sitä "toosaa" ja "toosan" omistajaa sen verran, ettet käytä noin rumia sanoja.

    • railireipas

      Jospa onkin niin että olet pääsi täynnä kusta. Kirjoituksestasi ainakin selvästi paistaa ettet ole oikein kunnossa. Psykiatrit vois yrittää auttaa, mutta tuntuu sinun tapauksessasi toivottomalta. Niinkuin Romanialainen sanoisi, daft ca un tufis.

    • DESWQ

      Olen nainen ja ainakin tämä auttoi minua löytämään sen elämänkumppanin miehen, jonka kanssa mennään 12 yhteisen vuoden jälkeen naimisiin.
      Ensiksikin a) tee lista millainen on sinun ihannenaisesi eli listaa kaikki ulkönäöstä pituuteen luonteenpiirteisiin arvoihin ajatuksiin mitä haluaisit harrastaa hänen kanssaan mitä töitä haluaisit hänen tekevän, onko hän rikas köyhä etc. onko hän opiskelija perhesuhteet yleensä on hyvä jos toisella on sisko tai veli jos itselläsikin on, noh poikkeuksiakin on. Eli siis ainoat lapset viihtyvät ainoiden lasten kanssa etc.
      Kun olet listan tehnyt ala ajattelemaan sitä mieti sitä pohdi maalaa kuva se mielessäsi, soita se.
      Sen jälkeen ala etsimään käy kaikenlaisissa kissanristiäisissä, ilmaistapatumat muista visiitit laivalle, reissut ulkomaille , maalle, kirjasto,uinti, pyöräily, bissipysäkit kauppakeskukset, käy paikoissa jotka ovat sydäntäsi lähellä vaatekaupat, levykaupat etc.
      Sitten jonain päivänä tapaat sen oikean minäkin vain tiesin sen heti että tossa se on :). Ja jos tapaat jonkun tytön joka ei heti vastaakaan listaasi niin käy kahvilla, mutta jätä se siihen, elä haaskaa aikaasi turhiin suhteisiin tai siis yhdenillansuhteet tai suhteet jolla ei ole tulevaisuutta.

      Kyllä uskon, että löydät sen tytön, jonka kanssa menet naimisiin, videovuokraamosta vaikka siellähän niitä opiskelijoita on töissä.
      Tai vaikka kokkikurssille tai kädentaitokurssille jossa on naisia, mene yliopistonkahvilaan siellä ne älyköt löytyy.
      Käytä kaikki mahdollisuudet netin kautta ilmotus, kirjeystäväpalstat, baarit (Hard Rock Cafe Stockmania vastapäätä), kysele onko ystävilläsi vapaita siskoja.
      Ja eläkä katkeroidu voihan ollakin että niillä alkoholisti-työtön voi olla naisia, mutta suhteet ei yleensä kestä.
      Ja toivottavasti kerrot heti, että sinulla on lapsia jonkun toisen kanssa, kyllä oikea nainen tajuaa, että saa koko paketin. Ja aina voi tehdä lapsia lisää uuden kumppanin kanssa, toivottavasti pidät entisiin lapsiisi yhteyttä olethan isä ja korrektit välit myös entiseen kumppaniisi.
      Toivottavasti oli apua kaikille, jotka etsivät elämänkumppania tee lista ja etsi ja toivo :)

    • Neuvova

      Yleensä riittää kuva sinusta ,vartalosta ja äla ole vaativa ei heti mitään unelma kaunotarta!

    • Toivotonta

      Mäkin oon tosi pitkä 192cm hoikka. Ulkonäköni on ehkä ruma tai sitten olen vain epäsiisti. Tai sitähän ei tiedä pitääkö kukaan ulkonäöstäni, mutta aika toivottamalta näyttää. Mulla on sellaiset selkeät kasvonpiirteet. Silmät eivät ole ainakaan rumin piirre mussa ehkä kulmakarmat antavat hiukan tuiman illmeen. Nenä ja suukaan ei ole mielestäni mitenkään rumat. Mulla pitäisi olla miehekkäät kasvot, mutta sitä ei kukaan näytä tajuavan. Leuka on ja poskipäät ovat ehkä voimakkaat. Se voi tehdä näöstäni ehkä pelottavan tai ruman. Toivon kuitenkin että joku osaisi arvostaa näitäkin piirteitä.

    • hmm..

      a ) olet hyvä saalis,mutta
      b) sulla on lapsia

      naiset sitoutuu yleensä yhteen mieheen, miehet taas voi siittää
      lukuisia lapsia eri naisten kanssa, et anna luotettavaa kuvaa.

      saisit kyllä varmasti seuraa,mutta valitse sellaisia kenelle sun lapset eivät ole este.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      575
      15281
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      44
      12378
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      362
      8995
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      10
      3917
    5. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      36
      3827
    6. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      359
      2657
    7. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      2157
    8. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      130
      1928
    9. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1753
    10. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      194
      1633
    Aihe