Tyttöjen terveystarkastus

000000000000

Eli mitä yleensäkin tytöille tehdään terkkarilla? Luokilla 5-9. Tehdäänkö mitään noloa? Joskus terkkari on nostanut housut nopeasti katsoakseen karvoitusta, mutta ei muuta. Tuleeko muilla luokilla jotain noloa ja mitä ylipäätäänsä siel tehdään? Kiitos vastaajille!

14

1922

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyIIästynyt

Kysy siltä terkkarilta.

• HennuliHemuli

No ei paljon mitään outoa. Paino, pituus ja ryhti nyt katotaan yleensä aina ja sitten joissakin kouluissa näkö ja värinäkö testataan. 8. on lääkärin tarkastus. Riippuu ihan itsetunnosta ja ihmisestä, että mikä on noloa. Seiskalla terv.hoitaja puhuu seksiin ja ehkäisyyn liittyvistä asioista tarkastuksen aikana. Sitten kyselee mielipiteitäsi asioista esim. milloin itse voisit kuvitella harrastavasi seksiä, mitä mieltä olet päihteistä...jne. Eli ei mitään kummempia. Ei kyllä mulla oo housuihin katteltu, on korkeintaan ollu lappu josta on ite saanu näyttää missä vaiheessa omasta mielestä on rintojen kehitys ja alapääkarvat. Toivottavasti oli jotakin apua :) Ja vielä, että ei terveystarkastuksia kannata jännittää, terv.hoitaja ei arvostele tai muutakaan, lisäksi hänellä on monta "tarkastettavaa" oppilasta päivittäin ei hän muistele kellä millanenki kroppa ja paljon painaa. Tietysti nyt vasta tulin ajatelleeksi, että voisit olla poika, mutta melkein samat jutut ois pojallakin.

• HennuliHemuli

Voi elämänkevät nyt sitten taas tajusin että olethan sinä tyttö :D

• amsdkgklögksdf

Noh meil ainakin 7 luokal oli: paino, pituus, kuulo, ryhti... ja sit tietty terkkari kyseli kaikkee esim et: onks menkat alkanua? meneeks koulus hyvin? onks kamui ja tätä rataa

• Huhheijakkaa

Kiitos. En ala jännittää terkkaria :D nuo poikien terkkaritarkastukset (kun jostain kuulin) nostivat vaan niskakarvat pystyyn :)

• propofoli

Kaupunkilegendoja nuo poikien jutut.

• teheths

Ei minulla ole terkkari koskaan nostanu (tai laskenut) housujani katsoakseen onko minulla karvoitusta tai mitään muutakaan.

Pituudet ja painot on käyty läpi, ei sen kummempaa. Jos terveydenhoitaja pyytää sinua esim. riisuutumaan, sinun ei ole pakko tehdä sitä, mikäli et halua. Myös rokotuksista voi halutessaan kieltäytyä.

• Adowe

Yleensä vain pillun kireys ,perse jia tiissit ja totta kai lääkärisetäraiskaa sut rautadildol...

• kinosti

ei vit*u repesin noille ylemmille^ :DD

• Anonyymi

En tiiä mut 4lk piti olla ilman vaatteita mut siis alusvaatteilla

• Anonyymi

Ja nää on aika sus juttui mut mul on murrosikä ja rinnat ja valkvuot juu vihaaan mua

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      238
      5981
    2. Eduskunnan setämiehet eivät häiritse

Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.
      Maailman menoa
      39
      4808
    3. KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!

Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa
      Hybridi- ja sähköautot
      10
      4286
    4. Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on
      Hybridi- ja sähköautot
      12
      3031
    5. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      119
      2987
    6. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      77
      2469
    7. Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu
      Maailman menoa
      121
      2416
    8. Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella

Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/
      Ikävä
      190
      1679
    9. Oletko ollut

Oletko omasta mielestäsi ollut sokea asioille?
      Ikävä
      46
      1649
    10. Bussipysäkki katos!

Mitäpä mieltä uudesta katoksesta?
      Suomussalmi
      69
      1316
    Aihe