Eli mitä yleensäkin tytöille tehdään terkkarilla? Luokilla 5-9. Tehdäänkö mitään noloa? Joskus terkkari on nostanut housut nopeasti katsoakseen karvoitusta, mutta ei muuta. Tuleeko muilla luokilla jotain noloa ja mitä ylipäätäänsä siel tehdään? Kiitos vastaajille!
Tyttöjen terveystarkastus
17
1283
Vastaukset
- kyIIästynyt
Kysy siltä terkkarilta.
- HennuliHemuli
No ei paljon mitään outoa. Paino, pituus ja ryhti nyt katotaan yleensä aina ja sitten joissakin kouluissa näkö ja värinäkö testataan. 8. on lääkärin tarkastus. Riippuu ihan itsetunnosta ja ihmisestä, että mikä on noloa. Seiskalla terv.hoitaja puhuu seksiin ja ehkäisyyn liittyvistä asioista tarkastuksen aikana. Sitten kyselee mielipiteitäsi asioista esim. milloin itse voisit kuvitella harrastavasi seksiä, mitä mieltä olet päihteistä...jne. Eli ei mitään kummempia. Ei kyllä mulla oo housuihin katteltu, on korkeintaan ollu lappu josta on ite saanu näyttää missä vaiheessa omasta mielestä on rintojen kehitys ja alapääkarvat. Toivottavasti oli jotakin apua :) Ja vielä, että ei terveystarkastuksia kannata jännittää, terv.hoitaja ei arvostele tai muutakaan, lisäksi hänellä on monta "tarkastettavaa" oppilasta päivittäin ei hän muistele kellä millanenki kroppa ja paljon painaa. Tietysti nyt vasta tulin ajatelleeksi, että voisit olla poika, mutta melkein samat jutut ois pojallakin.
- HennuliHemuli
Voi elämänkevät nyt sitten taas tajusin että olethan sinä tyttö :D
- Tohtori toljonen
Terveydenhoitaja (mies) pyytää sinua riisumaan vaattesi. Seuraavaksi hän tökkii kyrvällään sinun jokaista koloasi aina korvasta peräaukkoon.
- tälle kommentille
muute iha repes. Meillä oli 7.luokalla miesterkkari, mut ei ne noin käyttäydy
- amsdkgklögksdf
Noh meil ainakin 7 luokal oli: paino, pituus, kuulo, ryhti... ja sit tietty terkkari kyseli kaikkee esim et: onks menkat alkanua? meneeks koulus hyvin? onks kamui ja tätä rataa
- Huhheijakkaa
Kiitos. En ala jännittää terkkaria :D nuo poikien terkkaritarkastukset (kun jostain kuulin) nostivat vaan niskakarvat pystyyn :)
- propofoli
Kaupunkilegendoja nuo poikien jutut.
- teheths
Ei minulla ole terkkari koskaan nostanu (tai laskenut) housujani katsoakseen onko minulla karvoitusta tai mitään muutakaan.
Pituudet ja painot on käyty läpi, ei sen kummempaa. Jos terveydenhoitaja pyytää sinua esim. riisuutumaan, sinun ei ole pakko tehdä sitä, mikäli et halua. Myös rokotuksista voi halutessaan kieltäytyä. - dsas2
5. luokkalaisilla katsotaan paidan alle ja jos ei ole rintoja, se tarkoittaa että tytöllä on hyvin vakava sairaus (lautautuminen) ja terkkari suosittelee lääkäriin menemistä.
- vmcyv
Kyl me 5. jouduttii olee siin ainakii 10min. Ilman paitoi. Ja kyl se housuihi katto...
- rehtori2
yläasteellaa yleensä terveydenhoitaja pyytää sua sit niitte muitte tarkastuksien jälkee ottaa su pikkarit pois ja testaa sun kyrpäsietokykyy semmosel puhallettaval dildol joka sit täysmittasena on joku 50cm ja 30cm halkasijaltaan
- Adowe
Yleensä vain pillun kireys ,perse jia tiissit ja totta kai lääkärisetäraiskaa sut rautadildol...
kinosti
ei vit*u repesin noille ylemmille^ :DD
- Anonyymi
En tiiä mut 4lk piti olla ilman vaatteita mut siis alusvaatteilla
- Anonyymi
Ja nää on aika sus juttui mut mul on murrosikä ja rinnat ja valkvuot juu vihaaan mua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi4774145Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä743136Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461490- 831294
Yleltä tiukka nootti Sohvaperunat-sarjan tyypeistä: "Halutessaan ja tapauskohtaisesti harkiten..."
Näin "Sohvis-julkkiksia" suojellaan! Toisaalta ovathan nämä ihmiset itse lähteneet mukaan reality-ohjelmaan. Että mitä m21125417-vuotiasta lukiolaispoikaa epäillään perheenisän murhasta Pyhtäällä
Perheenisä löytyi kuolleena kotipihastaan loppuvuonna 2023 Heinlahdesta Myyrynmäeltä. Poliisi epäilee murhasta kotkalais291212Janne Kataja uudessa elämäntilanteessa - Vauva tuli, tyttäret jo teini-iässä: "On jo vähän..."
Janne Kataja on uudessa elämäntilanteessa, 44-vuotiaana hän tuli kolmatta kertaa isäksi. Tyttäret edellisestä liitosta14962Olet mun herkkä kohta
Vaikutuksesi minuun on valtava. Käsitätköhän miten paljon tunnen takiasi? Miten paljon elämäni on muuttunut sen jälkeen59949- 57904
Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.71877