Olin viettämässä kavereitten kanssa perjantai-iltaa normaaliin tapaan. Pohjiksi kiskottiin lava kaljaa per nuppi. Sitten lähdettiin keskustaan. Bongasin taksin ikkunasta "DTM" lyhenteen. Autourheilun ystävänä halusin mennä DTM-ajoon. Kaverini eivät jostain syystä lämmenneet ajatukselle. Naureskelivat vain. Niinpä menin DTM:ään yksin.
Viimeinen muistikuva on DTM:n baaritiskiltä, jossa komeita miehiä parveili ympärilläni tusinan verran. Sitten meni filmi poikki.
Aamulla heräsin jonkun karvaisen äijän vierestä alastomana. Ja persettäni särki kamalasti ja siitä reiästä tuli valkovuotoa. Suussanikin oli paskan maku. Karvainen äijä vain myhäili tyytyväisenä vieressäni.
Menin vessaan kuselle. Penikseni oli kovettuneen paskakerroksen päällystämä. Vilkaisin itseäni peiliin ja naamassakin oli ruskeita viiruja.
Puin nopeasti päälle ja lähdin nopeasti ulos kauheassa morkkiksessa. Laahustin synkkänä, kunnes yhtäkkiä sain kaveriltani viestin: "Ei kerta homoks tee".
Viesti piristi synkän mieleni ja iloisesti kirmasin kotiin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Persesärkykään ei enää tuntunut.
DTM
takakonttimies
0
613
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....648799Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3076621Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995917- 1523830
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1541964
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171776- 321458
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191226