N.120x60-160x? Jtn. Onko toi sopiva häkki naaras leijonanharjaskanille? Saisi olla n. 2-7 Tuntia Päivässä "vapaalla", eli ei niinki olisi häkissä?! Vastauksia?! :-);-):-!:-$O:-):-Do_Ox-(
Onko tämä hyvä?!
LHK
2
82
Vastaukset
- Sedä
No, panisitko samaan tilaan esim chichuahuan tms. pienen koiran? Mun mielestä kani kuuluu häkkiin yhtä vähän. suosittelen järjestämään kanille oman turvallisen huoneen, tai pitämään sitä vapaana ainakin aina kun joku on kotona.
- Sedä
Taisin muuten lukea tuon epähuomiossa tavallisena tehdashäkkinä kun toi -160 oli tuolla vikana hämysti (yleensähän noi ilmoitetaan pituusxleveysxkorkeus :D) Mut siis toi on jo ihan ok häkki, mutta silti kannattaa antaa aina olla vapaana niin usein kun pystyy, etenkin jo on vain yksi kani sillä sen pitää saada ihmisseuraa paljon :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1991957
- 711706
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91421- 751098
- 811040
- 951019
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.261004Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191954