Moi. Eli ensin kysyn, ei varmaan kannata ostaa käytettyy rc autoo. ensinnä meinasin ostaa traxxas e revon sit katoin käytettyjä rc autoja (ei drift) mut kannattaako ostaa polttis ku koko pitäis olla 1:10 kokoo. Nyt jos teil ois hyvä auto joka sopis mulle eli maastos kulkevaa huippu nopeus ois hyvä olla yli 50 KM h tai yli mut akku ei ole vaikee ostaa uutta ja hinta ois 280€-360€ ei tekis kauheesti mieli krossaria.
Vastaukset 2
- rc ajuri
Tai hinta vois olla sittenkin 300€-500€.
Alottelin harrastusta ihan käytetyillä ja ne on toiminu ihan hyvin.tietty jos auto on ollut kauan hyllyn koristeena nii niissä saa varautua siihen että huoltoo joutuu tekemään,kysehän on nyt polttisautoista... itelläni on tällä hetkellä Kyoshon Pureten Fazer subaru,Kyoshon Mad Force Spec edit ja uudesta ostin HPI:n Savage X 4.6.Kössit on pelannu hyvin paitsi Mad Forceen tehtiin 100€ huolto.uusittiin kaikki käynnistimen osat ja kaasuttimen tiivisteet.auto makso käytettyä 150€ ja hilpettä tuli mukavasti mukana. Subaruun tuli mukana kaikki mahdollinen,Kössin täydellinen työkalu pakki kaikkinen työkaluineen ja korjauspukki.auto makso 120 € huutonetin kautta. HPI makso 549€. sähköautoja oon myös kokeillu mut ne ei paljoo sydäntä lämmitä,kyl se polttis on vaan kova sana.talvellakin onnistuu ajaminen ja siihenkin kyllä on omat niksinsä. jos uutta haluat niin kattele Hobbylinnasta,tohon skaalaan saat kyl hyvän auton,osia on runsaasti ja halpoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3741230- 71778
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37716- 50632
- 44615
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri22565SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht360554- 63533
- 84498
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22469