Lukea tällaisia uutisia.
http://yle.fi/uutiset/raportti_irlannin_valtio_osavastuussa_naimattomien_aitien_orjuuttamisesta_pesuloissa/6482300?origin=rss
Tälläkin palstalla on oikein pitkä ketju jossa pähkäillään onko ateistilla moraalia.
Hitto soikoon, onko uskovaisella vähäisintäkään moraalia? Kysyn vain. Lapsia käytetään seksuaalisesti hyväksi, elämäsään epäonnistuneita nuoria naisia sorretaan ja käytetään sumeilematta hyväksi. Näitä uutisia saa tämän tästä lukea, ja nämä uutiset eivät lopu.
Kysymys: Miksi usko vie teiltä myötä elämisen taidon?
Alan pikku hiljaa olla valmis kriminalisoimaan kaikenlaisen uskonnon tunnustamisen.
Anteeksi vähän provosoiva aloitus, mutta alkaa tosiaan jo vähän nyppimään tuollaisten uutisten lukeminen.
Alkaa vähän jo nyppimään.
8
71
Vastaukset
- joo ja silleen
Kukaan ei väitä, ettei ateistilla voi olla moraalia.
Ateismissa vaan ei ole syvimmillään moraalia. Se kun pohjautuu pelkkään sattumaan ja kaaokseen.- zyrt
Yritähän nyt lopultakin tajuta, että ateismi tarkoittaa jumaliin uskomattomuutta, ei-teismiä, uskonnottomuutta.
- käsittämätöntä
Järkyttävää. :(
En minä ainakaan tunnistanut itseäni enkä ketään tuntemaani uskovaista kuvailustasi. Vastauksena kysymykseesi: elämisen taito ei ole viety ja usko sen minulta viimeisenä veisi.
- zyrt
Olen nähnyt tuon Magdalena-sisaret dokumentin. Viime vuonna tuli myös dokumentti Espanjasta nimellä Varastetut lapset, jossa katolinen kirkko järjestelmällisesti myi vastasyntyneitä "sopiville" aviopareille.
http://www.kotimaa24.fi/uutiset/ulkomaat/6364-katolinen-kirkko-osallistui-espanjassa-lapsikauppaan - ;:;
Jaa olikin kyse Marian palvojista, eli katolisista. Raamatun kanssa katolisuudella ei ole mitään tekemistä. Mutta jos ateistit eivät erota uskovia toisistaan, niin sitten voin minäkin pitää kaikkia ateisteja Stalinin kaltaisina hirviöinä, jotka potentiaalisesti uhkaavat elämääni laittamalla kaikki uskovat samaan ryhmään, josta sitten sanovat heidän kaikkien olevan moraalittomia hirviöitä. Ehkäpä pitäisi tehdä jotakin ateistien taltuttamiseksi, kun kohta en uskalla ovesta ulos uskontofoobisten ateistien pelossa. Alkaa nimittäin jo nyppimään ateistien vinkuminen uskovien moraalittomuudesta, epätieteellisyydestä ja ties mistä, ihan kuin me Jumalaan uskovat olisimme vielä jotain apinoita ja ateistit arjalaista herrakansaa. Ai mutta niinhän ateistit tosiaan taitavat uskoa.
Kaikkein vaatallisin uskonto on se, johon uskovat eivät tiedä olevansa uskonnon uhreja.
http://creation.com/atheism-a-religion- ???
"Raamatun kanssa katolisuudella ei ole mitään tekemistä."
Ihanko totta? Onko niillä ihan eri henkilöt uskonnossaan kuin luterilaisilla?
- Ma5a
Teistit kuittaavat tällaiset asiat aika helposti. Onneksi ateistit ovat vielä sentään huolissaan teistä teisteistä ja teidän moraalista.
Ateisteilla on kaiken tämän uskontojärjettömyyden edessä ihan oikeaus olla vähän vihainen. Kaikelle tälle uskovaiset vain pudistavat päätään ja jatkavat uskonsa tukemista silmää räpäyttämättä. Ilmeisesti mikään ei ole niin pahaa, että olisi perusteita erota kirkosta. Sen sijaan tuetaan kirkkoa pysymällä jäsenenä ja ongelmat sen kun toistuvat toistumistaan. Onneksi Suomessa ei olla ihan näin syvällä enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2251968Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551237Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784