Ehkäisy petti :/

apuaa!!!

Heti alkuun sanon että haluan kommentteja jotka auttais eikä mitään ''ei ton ikäisten pitäis mitään seksiä harrastaa''. Asiaan... olen piaan 16v tyttö ja olen seurustellu poikaystäväni kans piaan 1½vuotta. Poikaystäväni on 17v. Ollaan oltu seurustelun aikana monesti yhdynnäs mutta nyt kävi niin että ehkäisy petti ja raskaustesti näytti sitä mitä pelkäsinki :(( Tästä asiasta tietää vaan mun lisäksi myös 17vuotias siskoni jolle pystyn puhumaan ihan kaikesta

34

1235

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräsvain.

pakko sun on kertoa. Jos on asiallinen ja fiksu nuorimies niin ottaa asian rauhallisesti ja pohtii sitä kanssasi, eikä missään nimessä ole heti ensimmäisenä jättämässä sinua tms.

• apuaa!!!

En vaan tiedä miten aloittaisin kertomisen:/ Se on TODELLA asiallinen ja fiksu joka ei halua kellekkään mitään pahaa:)

• romanceboy
        apuaa!!! kirjoitti:

En vaan tiedä miten aloittaisin kertomisen:/ Se on TODELLA asiallinen ja fiksu joka ei halua kellekkään mitään pahaa:)

Hän ei todellakaan uskoaksenibole sinua jättämässä. Tuon ikäiset eivät jättäisi enää, koska ovat oletettavasti järkeviä. Jättäminen ei nähkääs muuta sitä asiaa että lapsi on hänenkin ;)

• järkeä yläpäähän

jälkiehkäsypilleri olis varmaan kannattanu ottaa jos raskaus ei oo toivottu..

• romanceboy

Sinun täytyy kertoa poikaystävällesi, että hänestä on tulossa isä. Jos et kerro, saatat menettää hänen luottamuksensa. Lapsi on myös hänen, joten on oikeus ja kohtuus että kerrot asiasta. Jutelkaa asiasta kunnolla. Viimekädessä sinä päätät haluatko pitää lapsen vai abortoida.

Poikaystäväsi saattaa reagoida millä tavalla vain. Itse luultavasti hämmentyisin, mutten usko että kauhistuisin :) Lapset ovat ihania. Puhukaa myös vanhempienne kanssa :) Terveyskeskuksessakin osataan varmasti neuvoa :)

• apuaa!!!

Sitä lasta en todellakaan voisi pitää koska on opiskeluja ja kaikkeea muuta:/ Äiti varmasti huutais mulle vaikka onki lääkäri.

• romanceboy
        apuaa!!! kirjoitti:

Sitä lasta en todellakaan voisi pitää koska on opiskeluja ja kaikkeea muuta:/ Äiti varmasti huutais mulle vaikka onki lääkäri.

Opiskella voi saman aikaisesti. ja voi jäädä sairaslomallekin :) Ette ole ainoita tätä tapausta läpikäyviä ;)

Jos vain halua ja uskallusta riittää, niin pitäkää ihmeessä lapsi :) se tekee teidät onnelliseksi ihan varmasti :) Älkää ajatelko sitä vain siltä kannalta että vaippaa pitää vaihtaa yms. Vanhempanne varmasti auttavat lastenlapsensa kaitsemisessa mielellään, kunhan vähänaikaa tottuvat ajatukseen :)

• apuaa!!!
        romanceboy kirjoitti:

Opiskella voi saman aikaisesti. ja voi jäädä sairaslomallekin :) Ette ole ainoita tätä tapausta läpikäyviä ;)

Jos vain halua ja uskallusta riittää, niin pitäkää ihmeessä lapsi :) se tekee teidät onnelliseksi ihan varmasti :) Älkää ajatelko sitä vain siltä kannalta että vaippaa pitää vaihtaa yms. Vanhempanne varmasti auttavat lastenlapsensa kaitsemisessa mielellään, kunhan vähänaikaa tottuvat ajatukseen :)

Mut en ole vielä valmis äidiksi =// enkä halua riistää poikaystävältäni vapautta ja sitä aikaa mitä nuoret viettää normaalisti

• ......

Lapset ovat paskoja. Itse vaikka repisin oman pennun kohdusta irti ja heittäisin mereen kuin kasvattaisin aikuiseksi. Hitto.

• Help is here.

No siis kerro ny pojalle. harvalla menee tollasesta paska housuu jos menee, nii poika vaihtoon.

Kauan on aikaa yhdynnästä? Jos siitä on vielä alle 72 tuntia nii jälkiehkäisypillerit voi auttaa.
      Muussa tapauksessa abortti. Huom. abortti pitää tehä sit 3kk:n sisällä.
      muuten pitää lapsi pyöräyttää ulos.
      Näin siis jos et halua lasta pitää.

• apuaa!!!

perjantaina olin yhdynnäs eli jälkiehkäisy ei auta enään.. :'((

• Help is here.
        apuaa!!! kirjoitti:

perjantaina olin yhdynnäs eli jälkiehkäisy ei auta enään.. :'((

abortti sitten, jollet teiniäidiksi halua.

soita terveyskeskukseen ja kysy apua. ei aborttia tarvii pelätä. nykyää sen voi tehdä lääkkeillä mikäli raskaus on alle 9 viikkoa. en noista ikärajoista tiedä että vaatiiko alle 16v vanhempien suostumusta tai jotain. että tuskin sitä salaa voit tehdä ja en toki suosittelekaa. vanhempien kanssa kannattaa jutella asiasta ja poikaystävän joka on kuitenkin lapsen isä.

• romanceboy
        Help is here. kirjoitti:

soita terveyskeskukseen ja kysy apua. ei aborttia tarvii pelätä. nykyää sen voi tehdä lääkkeillä mikäli raskaus on alle 9 viikkoa. en noista ikärajoista tiedä että vaatiiko alle 16v vanhempien suostumusta tai jotain. että tuskin sitä salaa voit tehdä ja en toki suosittelekaa. vanhempien kanssa kannattaa jutella asiasta ja poikaystävän joka on kuitenkin lapsen isä.

Abortin voi tehdä aina ilman vanhempien suostumusta.

• apuaa!!!
        Help is here. kirjoitti:

hmm.. oon mä paljon pahempaakin kokenu eli enköhän mä tästä jotenki selviä. Kiitos kaikille hyvistä neuvoista!

• Hei!

Nyt äkkiä sitten lääkäriin, mitä nopeemmin teet päätöksen aportista, sitä helpommin ja nopeemmin se voidaan tehdä! Ei ole iso juttu lue vaikka netistä. Et tarvii lasta tässä vaiheessa elämää ja ylipäätään kukaan ei enää tarvii tähän maailmaan lisää niitä rääkyviä palloja. Saat taas elää vapaana ja onnellisena sen päätöksen tehtyäsi :) Vuoden päästä voit vaan muistella hyvällä näitäkin aikoja... Seuraavan kerran 2x ehkäsy sitten eli pojalle kortonki ja sulle pillerit.

• apuaa!!!

En mä täs vaihees elämää todellakaan haluais lasta! mut joskus joo. kiitos sullekkin avusta:)

• Hei!

Nuku vaan rauhassa ja mee huomenna lääkärin juttusille :) He hoitavat asian kuntoon, sun tehtävänä on vaan ihmetellä. Hyvää yötä!

• apuaa!!!

Voisin ehkä puhua äitille kun se on lääkäri.. oon niin ujo etten viitti mennä kasvotusten juttelemaan tuntemattomalle:/ Hyvää yötä ja kiitos avusta!:)

• Coiviccu
        apuaa!!! kirjoitti:

Voisin ehkä puhua äitille kun se on lääkäri.. oon niin ujo etten viitti mennä kasvotusten juttelemaan tuntemattomalle:/ Hyvää yötä ja kiitos avusta!:)

Perjantaina petti ja nyt jo tiedät että olet raskaana.. Seems really legit

• apuaa!!!
        Coiviccu kirjoitti:

Perjantaina petti ja nyt jo tiedät että olet raskaana.. Seems really legit

25.1 perjantai. Anteeks tämä epäselvyys :/

• Chrisse Von de Carp

Abortti on väärin, olitpa sitten minkä ikäinen tahansa. Ihmiset eivät voi itse päättää, tappavatko lapsen vai synnyttävätkö sen. Se on pieni elämänalku, ja jos se on tuleva, sitä ei pidä estää syntymästä.

• Viha ja raivo

Hemmeti minä vihaan teitä abortin vastustajia... -.- Teidän mielestänne abortti on väärin, mutta silti hyväksyitte sen abortti lääkärin murhan (Kansasissa 2009) Minun uskonnon kirjassani on kuva teistä hulluista sen lääkärin hautajaisissa kaikkien hänen omaistensa edessä kylttien kanssa, joissa lukee että "God sent the shooter" ja "You're all going to hell" Alkiollakin on enemmän järkeä, kuin teillä.

• apuaa!!!

Haluaisin lapselleni kunnon elämän mut täs iäs en todellakaan voisi antaa lapselle hyvää elämää koska olen ite vielä itse lapsi :/

• hkjhjhkjhkj

Hyvä ajattelutapa, abortti on hyvä ratkaisu. Adoptioonkaan en laittaisi, koska lapsellakaan ole mukavaa kun ei tiedä oikeista vanhemmista, tulevaisuudesssa rupeaa etsimään ja syyllistää sitten.

• Vielä...
        hkjhjhkjhkj kirjoitti:

Hyvä ajattelutapa, abortti on hyvä ratkaisu. Adoptioonkaan en laittaisi, koska lapsellakaan ole mukavaa kun ei tiedä oikeista vanhemmista, tulevaisuudesssa rupeaa etsimään ja syyllistää sitten.

Parin viikon ikäsellä alkiolla ei ole mitään elämän edellytyksiä, se ei osaa ajatella, ei liikkua, se ei ole vielä ihmisen muotoinen, ei aivoja, ei mitään, mikä tekisi siitä ihmisen. Siksi se on yhtälailla elävä kuin vaikkapa lakastunut ruohonkorsi. Jos lapsi olisi jo ollut puoli vuotta kehittymässä, sitten abortti tuhoaisi kirjaimellisesti uuden elämän, mutta ei tässä tapauksessa.

• abortti

Olet vasta kohta 16vuotias.Sinulla ei ole mitään koulutusta mihnkään ammattiin.
      Olette vielä molemmat ala-ikäisiä.Teillä ei suurella todennäköisyydellä ole mitään kunnollisia tuloja.
      Sinulla& poikaystävälläsi on siis monta syytä tehdä abortti.
      Harva 16 vuotias on kypsä äidiksi.Vai haluatko että kaverisi elävät nuoruuttaan ja käyvät bileissä ym.., sinä et pääsisi mihinkään, sinun olisi oltava kotona vauvan kanssa?
      Suosittelen siis lämpimästi aborttia!

Ja jos tietää että ehkäisy pettää niin ei muuta kuin apteekkiin ja ostamaan jälkiehkäisypillerit.Niitä saa jo 15-16 vuotias ilman reseptiä.Mutta nekin pillerit pitää ottaa 72 tunnin kuluessa yhdynnästä.

• tärkeilijä?

joo eiköhän ap ole jo sanonut aika selvästi ettei halua äidiksi, mitä sä täällä vielä hoilotat...

• apuaa!!!

No siis en todellakaan halua äidiksi vielä!! Poikaystävällä on kyl hyvät tulot jo nyt kun sen perhees on maataloutta mis hän tekee myös töitä mut se ei tähän asiaan kuitenkaan liity.

• joo o o

Jos sä tiiät että ehkäsy ei oo 100% varmaa niin kyllä sun pitäs aina olla varautunut siihen et raskaaks voi tulla. Jos pelkäät että et osaa toimii sellases tilantees oikeen ni älä sit harrastele sitä seksiä

• wanna be viisas?

eiköhän tuon kaikki tiedä ettei mikää ole 100 varmaa...
        turha esitttää viisasta. saa seksiä silti harrastaa.
        ihan normaalia jos pieni teinityttö säikähtää asiaa että on raskaana...

• apuaa!!!

No kyl mä tiiän ettei mikään ehkäsy ole 100% varma! No eikö se oo ihan oma asia harrastaako seksiä vai ei? Loistava lisäys vaan parisuhteeseen:)

• apuaa!!!
        wanna be viisas? kirjoitti:

eiköhän tuon kaikki tiedä ettei mikää ole 100 varmaa...
        turha esitttää viisasta. saa seksiä silti harrastaa.
        ihan normaalia jos pieni teinityttö säikähtää asiaa että on raskaana...

Kiitos tuesta:) Kerroin jo äidilleni joka on lääkäri niin helpotti todella paljon kun sai kerrottua ja se lupas auttaa asias:) Poikaystäväni oli aluksi vähän ymmällään asiasta mut lupas olla mahdollisimman paljon tukena ja auttaa myös asias

• AbortinKannattajatRY

Abortti.

• kkkkko

Oisko trolli en tosiaa usko että oot voinu tehdä luotettavan testin noin nopeasti. Miksi et edes käynyt hakemassa jpilleriä jos tiesit että ehkäsy petti vaan sen sijaan teit raskaustestin? En usko, että osaat edes käyttää sellaista. Anyway mene lääkäriin tai koulun terkkarille joka sua neuvoo sitten siitä eteenpäin. Ja jos noin kauan olisit poikkiksesi kanssa seurustellut niin ei ole mikään vaikea asia sanoa tollasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      79
      4274
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      49
      3603
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2521
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2031
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1779
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1705
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1511
    8. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1477
    9. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1319
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      46
      1253
    Aihe