Nyt se on valittu!

Ockapia

17

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan odotettu...

      ...valinta! Nuo klassikot voittaa aina tällaiset kyselyt.
      Kun samalla "otannalla" tehtäisiin kysely esimerkiksi merkittävimmästä musiikista niin luulenpa että sibeliuksen "Finlandia" olisi aika kärjessä joidenkin muiden klassikkojen kanssa- kuten esimerkiksi Olavi Virta ja "kultainen nuoruus"- näin äkkiä keksittynä.

      Ponttihan on että klassikot on klassikkoja ja sellaisina myös pysyy.
      Kukaan "tässä hetkessä" ei pysty luomaan klassikkoa vaikka kuin yrittäisi apinoida ja matkia jotain maalaria/artistia.
      Jos taidetta/taiteilijaa ei arvosteta tänään tai edes lähitulevaisuudessa niin tuskin siitä muodostuu jotain klassikkoa. Sehän on luonnollista!

      • Ockapia

        "Jos taidetta/taiteilijaa ei arvosteta tänään tai edes lähitulevaisuudessa niin tuskin siitä muodostuu jotain klassikkoa. Sehän on luonnollista!"

        Näikö tosiaan on, taiteenko arvostus ei muutu ajan saatossa?


      • Tässä nyt....
        Ockapia kirjoitti:

        "Jos taidetta/taiteilijaa ei arvosteta tänään tai edes lähitulevaisuudessa niin tuskin siitä muodostuu jotain klassikkoa. Sehän on luonnollista!"

        Näikö tosiaan on, taiteenko arvostus ei muutu ajan saatossa?

        ...ei ollut kysymys yleisesti taiteen arvostuksesta vaan siitä mistä taiteesta tulee klasskikkoja. Lukiluki...jne


      • Ockapia
        Tässä nyt.... kirjoitti:

        ...ei ollut kysymys yleisesti taiteen arvostuksesta vaan siitä mistä taiteesta tulee klasskikkoja. Lukiluki...jne

        Siis vain elinaikanaan arvostetusta taideteoksesta on mahdollista tulla klassikko, ymmärsinkö nyt oikein väitöksesi?


      • Lassikko.
        Ockapia kirjoitti:

        Siis vain elinaikanaan arvostetusta taideteoksesta on mahdollista tulla klassikko, ymmärsinkö nyt oikein väitöksesi?

        Klassikko on esim.(yleensä vanha),teos, johon uusia teoksia verrataan. Sinäkin, ockapia, tulet olemaan klassikko: kaikkia tulevaisuuden narsistisia ja suuruudenhulluja, katkeria ja itseään neroksi luulevia taiteilijoita tullaan vertaamaan sinuun tällä palstalla.


      • Huomaan....
        Ockapia kirjoitti:

        Siis vain elinaikanaan arvostetusta taideteoksesta on mahdollista tulla klassikko, ymmärsinkö nyt oikein väitöksesi?

        ...että sinulla lukihäiriön lisäksi näyttää ymmärrys pätkivän joten on turha jatkaa tätä yksipuolista keskusteluntynkää.


      • Ockapia
        Lassikko. kirjoitti:

        Klassikko on esim.(yleensä vanha),teos, johon uusia teoksia verrataan. Sinäkin, ockapia, tulet olemaan klassikko: kaikkia tulevaisuuden narsistisia ja suuruudenhulluja, katkeria ja itseään neroksi luulevia taiteilijoita tullaan vertaamaan sinuun tällä palstalla.

        Ahaa, sinä siis tunnet minut?

        Mutta osaisitko silloin kertoa kuka olen?


      • Ockapia kirjoitti:

        "Jos taidetta/taiteilijaa ei arvosteta tänään tai edes lähitulevaisuudessa niin tuskin siitä muodostuu jotain klassikkoa. Sehän on luonnollista!"

        Näikö tosiaan on, taiteenko arvostus ei muutu ajan saatossa?

        Mun mielestä toi ja se nimen mukainen maalaus on paskaa. Esim. Paul Gauguinia ja vaikka Goyaa sen sijaan arvostan - tosin arvostaa maailmakin.


      • Ei epäilystäkään!
        Ockapia kirjoitti:

        Ahaa, sinä siis tunnet minut?

        Mutta osaisitko silloin kertoa kuka olen?

        "Ockapia" kyllä nyt paljastui siksi samaksi iänikuiseksi jankuttajaksi joka aivan oikein...on myös lukihäiriöinen. Edes nimee ei tarvitse sanoa kun jokainen tietää kenestä narsistista on kysymys. ;-)


      • Ja...
        Ei epäilystäkään! kirjoitti:

        "Ockapia" kyllä nyt paljastui siksi samaksi iänikuiseksi jankuttajaksi joka aivan oikein...on myös lukihäiriöinen. Edes nimee ei tarvitse sanoa kun jokainen tietää kenestä narsistista on kysymys. ;-)

        ...sinä paljastuit kateelliseksi yhden taiteilijan ajojahtaajaksi ja samaa ajojahtia olet tehnyt lähes kuusi vuotta, mutta että yölläkin kateutesi herättää sinut, vai oliko kipinävuoro sinulla tällä kertaa?


      • Eiku...
        Ja... kirjoitti:

        ...sinä paljastuit kateelliseksi yhden taiteilijan ajojahtaajaksi ja samaa ajojahtia olet tehnyt lähes kuusi vuotta, mutta että yölläkin kateutesi herättää sinut, vai oliko kipinävuoro sinulla tällä kertaa?

        ....tulin silloin juuri työhuoneeltani jossa olen tänäänkin ollut ahkerana klo 06,30 ja tulin nyt jotain puraisemaan sillä aikaa kun kerros kuivuu.
        Toisekseen minun ei tarvii ajojahdata niin kateuden- kuin kunnioituksenkaan vuoksi yhtään kaltaistasi tuntematonta- ja mitäänsanomatonta työtä vieroksuvaa ja narsista harrastelijaa! Oikein naurattaa tuollaiset. Hahahahhah!


      • Voi voi...
        Eiku... kirjoitti:

        ....tulin silloin juuri työhuoneeltani jossa olen tänäänkin ollut ahkerana klo 06,30 ja tulin nyt jotain puraisemaan sillä aikaa kun kerros kuivuu.
        Toisekseen minun ei tarvii ajojahdata niin kateuden- kuin kunnioituksenkaan vuoksi yhtään kaltaistasi tuntematonta- ja mitäänsanomatonta työtä vieroksuvaa ja narsista harrastelijaa! Oikein naurattaa tuollaiset. Hahahahhah!

        ...vai ei sinun tarvitse jahdata toista taiteilijaa ja samaan aikaan teet selvää ajojahtia. Sairaus on jo niin pitkällä, ettei enää ymmärrä edes tekojensa ja sanojensa ristiriitaa.

        Kateus ja katkeruus ovat siis vain sairauden yksi esiintymismuoto!


      • Eiku....
        Voi voi... kirjoitti:

        ...vai ei sinun tarvitse jahdata toista taiteilijaa ja samaan aikaan teet selvää ajojahtia. Sairaus on jo niin pitkällä, ettei enää ymmärrä edes tekojensa ja sanojensa ristiriitaa.

        Kateus ja katkeruus ovat siis vain sairauden yksi esiintymismuoto!

        ...sinähän näytät levittävän tuota "tautiasi" palstalla kaikin mahdollisin keinoin!
        Narsismi voi jopa tarttua näätsä kun aikasi osaat tiettyjä asioita jankata yhtä yksinkertaisille kuin sinä olet. Kateus ja katkeruus liittyy aika luontevasti tohon sairauteesi joten niitä ristiriitoja sinun ei edes kannattaisi yhdistää noissa kommenteissasi.
        Itsestään selvyys sen sijaan on että sinä miespolo olet silti tuntematon, mitäänsanomaton työtä vieroksuva narsisti jolla ei ole muuta tekemistä kuin päivystää tällä palstalla riidankylväjänä milloin missäkin ketjussa. Sehän sinulta onnistuukin ihan luontevasti, narsisti kun olet!
        Ja tiedät tasan tarkaan että sinulla itselläsi ei todellakaan ole niitä eväitä joiden perusteella voisit jonkun olevan sulle kateellinen! Voisit kertoa niistä esimerkiksi? Niinpä, ihan oikein! sinulla ei niitä ole! Hihhihhih! Ja eiku töihin taas.....


      • Sinä...
        Eiku.... kirjoitti:

        ...sinähän näytät levittävän tuota "tautiasi" palstalla kaikin mahdollisin keinoin!
        Narsismi voi jopa tarttua näätsä kun aikasi osaat tiettyjä asioita jankata yhtä yksinkertaisille kuin sinä olet. Kateus ja katkeruus liittyy aika luontevasti tohon sairauteesi joten niitä ristiriitoja sinun ei edes kannattaisi yhdistää noissa kommenteissasi.
        Itsestään selvyys sen sijaan on että sinä miespolo olet silti tuntematon, mitäänsanomaton työtä vieroksuva narsisti jolla ei ole muuta tekemistä kuin päivystää tällä palstalla riidankylväjänä milloin missäkin ketjussa. Sehän sinulta onnistuukin ihan luontevasti, narsisti kun olet!
        Ja tiedät tasan tarkaan että sinulla itselläsi ei todellakaan ole niitä eväitä joiden perusteella voisit jonkun olevan sulle kateellinen! Voisit kertoa niistä esimerkiksi? Niinpä, ihan oikein! sinulla ei niitä ole! Hihhihhih! Ja eiku töihin taas.....

        ...joka jokaikinen päivä kyttäät ja etsit nimimerkkisi suojassa palstalla ajojahtisi kohteen tekemiä kirjoituksia kuten nytkin, jotta pääsisit taas mustamaalaamaan kateutesi kohdetta, kehtaat puhua kateudesta ja katkeruudesta.

        Et ole vain sairas kateudesta, vaan olet jopa niin vajaaälyinen, ettet ymmärrä omia tekojasi!


      • No johan...
        Sinä... kirjoitti:

        ...joka jokaikinen päivä kyttäät ja etsit nimimerkkisi suojassa palstalla ajojahtisi kohteen tekemiä kirjoituksia kuten nytkin, jotta pääsisit taas mustamaalaamaan kateutesi kohdetta, kehtaat puhua kateudesta ja katkeruudesta.

        Et ole vain sairas kateudesta, vaan olet jopa niin vajaaälyinen, ettet ymmärrä omia tekojasi!

        ...muuttuikin ääni kellossa! XD Kateus ja katkeruus sentään jäi pois jonka itsekin ymmärsit absurdiksi. :)
        Koko totuus kuitenkin tämän ketjun jutuissa on että itse olen kirjoittanut postaukset 2- 4- 10- 10- 12.
        Aluksi minäkin olin asiallinen mutta nuo sinulle tyypilliset ja tutut jankkauksesi avasi minun silmäni huomaamaan ja tunnistamaan niin sinulle ominaisen "vääntöhalukkuutesi" ja ilmeisen ärsytyshalukkuutesi niin proppuni paloi ja siitä olen pahoillani!

        Mikä helvetti siinä on että et yleensäkään ymmärrä kirjoitettua tekstiä vaan yrität kaikin mahdollisin keinoin aina kääntää eriävät mielipiteet sinun ajojahdiksesi ihan tahallasi?! Tykkäätkö aina saada ihan henkilökohtaisesti turpaasi jokaisessa ketjussa jonka aloitat?
        Noi sinun vastauksesi oli niitä sinun tyypillisimpiä "käyntikorttejasi" niinkuin aina tällä palstalla. Helvetin taulapää!!!


      • No...
        No johan... kirjoitti:

        ...muuttuikin ääni kellossa! XD Kateus ja katkeruus sentään jäi pois jonka itsekin ymmärsit absurdiksi. :)
        Koko totuus kuitenkin tämän ketjun jutuissa on että itse olen kirjoittanut postaukset 2- 4- 10- 10- 12.
        Aluksi minäkin olin asiallinen mutta nuo sinulle tyypilliset ja tutut jankkauksesi avasi minun silmäni huomaamaan ja tunnistamaan niin sinulle ominaisen "vääntöhalukkuutesi" ja ilmeisen ärsytyshalukkuutesi niin proppuni paloi ja siitä olen pahoillani!

        Mikä helvetti siinä on että et yleensäkään ymmärrä kirjoitettua tekstiä vaan yrität kaikin mahdollisin keinoin aina kääntää eriävät mielipiteet sinun ajojahdiksesi ihan tahallasi?! Tykkäätkö aina saada ihan henkilökohtaisesti turpaasi jokaisessa ketjussa jonka aloitat?
        Noi sinun vastauksesi oli niitä sinun tyypillisimpiä "käyntikorttejasi" niinkuin aina tällä palstalla. Helvetin taulapää!!!

        ...niin, nyt palstamillimetrejä alkaa olla riittävästi, mutta kateutesi kohteen nimen unohdit taas mainita.

        Joten laita nyt se nimi, niin keskustellaan!


    • suur-Suomi

      "Mikä on sinusta merkittävin suomalainen maalaus?"

      " Saturnus syö poikansa jaNäkymä saarnasta!"

      Ding Dong.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1835
    2. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      75
      1513
    3. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1402
    4. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      29
      1337
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      307
      1337
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      116
      1142
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1069
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      987
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      949
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      858
    Aihe