Varsinkin vanhempien ihmisten kannattaa olla varuillaan näiden ovelta ovelle kiertelevien mamu-kaupustelijoiden suhteen.
Ei tiedä mitä taka-ajatuksia näillä kaupustelijoilla on.
Ovelta ovelle mamut
17
257
Vastaukset
- j-pennasen veli
Paska aloitus taas sinulta veli poika.
- j-pennasen isä
Oikein hyvä aloitus taas sinulta poikani.
Tämä veljenäsi esiintyvä henkilö näyttää olevan mielenterveyspotilaita.- j-pennasen äiti
j-pennasen isä ja j-pennanen ovat kumpiki saamattomia vätyksiä kusta lurahtanu varmaan tehdessä sekkaan.Huomasin liian myöhään kun otin sen torvelon ukosi.
- j-pennasen isoisä
Mamumimmelit tervetuloa vaan!
- j-pennasen isoäiti
Tuo ukko on dementoitunut. Huutelee postiluukusta ja tarjoilee rahojaan kaikille ohikulkeville naisille, kun silmä välttää.
- Kuuromykätkiertää
Aiheellista on todellakin varoittaa näistä ns. kauppiaista.
Tiedä mitä putsaavat kun huomaavat otollisen tilanteen.- Tiedustelijoita ?
Tiedä vaikka käyvät ensin tsekkaamassa paikkoja.
Sitten tulevat höperöimpiin kohteisiin tekemään varsinaisen keikan.
- ei osteta mitään....
Juu, joku mulatti kiersi viime viikolla täällä Kirkkoaholla talosta taloon. Isäntä vetäsi oven nokan eestä kiinni, oli likellä ettei vetässy nyrkillä ensin... :D
- kyyditystä
Oikea PERIAATE !
- 1125
Eikö se ollunna toisinpäin et se meinas vetäst isäntää turpaan , mut kerkis laittaa oven kiinni nokan eestä..
- Evil eye
Persettä kun näyttää ovenraosta ni mamu luulee että pahan silmä tuijottaa.
- en anna vettäkään
jos mun ovelle tulee joku "!urpo" niin lähtee ku kuppa töölöstä.vaikka oonkin nainen!!!!!!!!!!!!!
- runnare
Ai sinulla on kokemusta kupasta hahhahaahhaheheheehe en anna vettäkään
- Kätön Pekka
Onkohan kukaan koskaan ostanut näiltä kauppiailta mitään ?
- Kukaan täysipäinen
Ei varmaan.
Tai sitten joku pöljäke
- häiriköitä pihalla
Täällä Kuurnassa oli naapurissa käynyt joku länkisääri-apina jonkun tirehtöörin kanssa pihalla mölyämässä, oesko nuo jostaen karanna, joutasivat aenakin kiinni.
- RUNNARELLE
runnare!!!!!!!mä kirjoitin ,että lähtee ku KUPPA TÖÖLÖSTÄ.mene hoitoon ääliö,jos et osaa oikolukea!!!!!!!!!!! SÄ NÄKÖJÄÄN OOT NIIN HELEVETIN TYHYMÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618830- 1405073
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.384443- 213628
- 233252
- 603082
- 293007
- 322668
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun4222383- 322319