Varsinkin vanhempien ihmisten kannattaa olla varuillaan näiden ovelta ovelle kiertelevien mamu-kaupustelijoiden suhteen.
Ei tiedä mitä taka-ajatuksia näillä kaupustelijoilla on.
Ovelta ovelle mamut
17
275
Vastaukset
- j-pennasen veli
Paska aloitus taas sinulta veli poika.
- j-pennasen isä
Oikein hyvä aloitus taas sinulta poikani.
Tämä veljenäsi esiintyvä henkilö näyttää olevan mielenterveyspotilaita.- j-pennasen äiti
j-pennasen isä ja j-pennanen ovat kumpiki saamattomia vätyksiä kusta lurahtanu varmaan tehdessä sekkaan.Huomasin liian myöhään kun otin sen torvelon ukosi.
- j-pennasen isoisä
Mamumimmelit tervetuloa vaan!
- j-pennasen isoäiti
Tuo ukko on dementoitunut. Huutelee postiluukusta ja tarjoilee rahojaan kaikille ohikulkeville naisille, kun silmä välttää.
- Kuuromykätkiertää
Aiheellista on todellakin varoittaa näistä ns. kauppiaista.
Tiedä mitä putsaavat kun huomaavat otollisen tilanteen.- Tiedustelijoita ?
Tiedä vaikka käyvät ensin tsekkaamassa paikkoja.
Sitten tulevat höperöimpiin kohteisiin tekemään varsinaisen keikan.
- ei osteta mitään....
Juu, joku mulatti kiersi viime viikolla täällä Kirkkoaholla talosta taloon. Isäntä vetäsi oven nokan eestä kiinni, oli likellä ettei vetässy nyrkillä ensin... :D
- kyyditystä
Oikea PERIAATE !
- 1125
Eikö se ollunna toisinpäin et se meinas vetäst isäntää turpaan , mut kerkis laittaa oven kiinni nokan eestä..
- Evil eye
Persettä kun näyttää ovenraosta ni mamu luulee että pahan silmä tuijottaa.
- en anna vettäkään
jos mun ovelle tulee joku "!urpo" niin lähtee ku kuppa töölöstä.vaikka oonkin nainen!!!!!!!!!!!!!
- runnare
Ai sinulla on kokemusta kupasta hahhahaahhaheheheehe en anna vettäkään
- Kätön Pekka
Onkohan kukaan koskaan ostanut näiltä kauppiailta mitään ?
- Kukaan täysipäinen
Ei varmaan.
Tai sitten joku pöljäke
- häiriköitä pihalla
Täällä Kuurnassa oli naapurissa käynyt joku länkisääri-apina jonkun tirehtöörin kanssa pihalla mölyämässä, oesko nuo jostaen karanna, joutasivat aenakin kiinni.
- RUNNARELLE
runnare!!!!!!!mä kirjoitin ,että lähtee ku KUPPA TÖÖLÖSTÄ.mene hoitoon ääliö,jos et osaa oikolukea!!!!!!!!!!! SÄ NÄKÖJÄÄN OOT NIIN HELEVETIN TYHYMÄ.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314054- 462777
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422745- 302473
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82465Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3152306- 382009
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481702Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461653- 1411507