corolla 2002 1.6 onko normaalia,että lämmöt on koko ajan mielestäni korkealla,lähellä kiehumispistettä.kaikki nesteet on tarkistettu,vesipumppu myös.termostaatti uusittu,jäähdytys puhallin testattu.vika vaan jatkuu.pelkään seurauksia esim,kansi vauriota. kertokaa onko muilla samallaisia kokemuksia?
lämmöt
5
430
Vastaukset
- tojohojo
Vie takuuhuoltoon jos lämmöt korkealla vuoden 2002 autossa pitäisi olla takuu vielä voimassa ellet ole jo 100tkm ajellut?
- oku
takuu on voimassa ja olen käyttänyt autoa 4-kertaa saman asian takia huollossa,eivät vain löydä vikaa.sanovat kaikki olevan kunnossa.osia on vaihdettu vaikka kuinka mutta oireet eivät poistu.sitähän minä pelkään,että kun takuu loppuu aikanaan kyllä sitten alkaa viat löytymään kun minä olen maksajana.
- Tojohojo
oku kirjoitti:
takuu on voimassa ja olen käyttänyt autoa 4-kertaa saman asian takia huollossa,eivät vain löydä vikaa.sanovat kaikki olevan kunnossa.osia on vaihdettu vaikka kuinka mutta oireet eivät poistu.sitähän minä pelkään,että kun takuu loppuu aikanaan kyllä sitten alkaa viat löytymään kun minä olen maksajana.
Vie auto huoltoon lämpöjen ollessa koholla (lähellä kiehumispistettä). Kyllä poikien pitäisi jotain asialle tehdä jos huomaavat että lämmöt ovat epänormaalin korkealla.
- Kölli
oku kirjoitti:
....onko todellista???
Tällaisissa tapauksissa on ainakin vanhemmiten ollut kyseessä anturi- tai mittarivika. - oku
Kölli kirjoitti:
....onko todellista???
Tällaisissa tapauksissa on ainakin vanhemmiten ollut kyseessä anturi- tai mittarivika.lämpö on mitattu suoraan jäähdyttäjästä,raakasti vain kinttaat kädessä korkki auki ja mittari pudotettu sisälle.korkein arvo 98 astetta.tuli korkista ulos pulppuamalla.kyllä korjaamolla uskovat,että lämmöt ovat liian korkeat,eivät vain löydä syytä miksi näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2885933Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki443479Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1462690"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2242131Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol951686- 641087
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni134905Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9885Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11844