Haluaisin koirani oppivan metsästystä, mutta koska itse en metsästä, on tuo hieman hankalaa. koirallani, englanninspringerpanielilla, on jo nyt taipumusta lintujen ylösajamiseen, joten selvästikin koira on kovasti metsästyksen suuntaan taipuvainen. kasvattajan luona harjoiteltu, minulle sanottiin heti, että minun poika tietää metsästyksen päälle jo valmiiksi jotain.
sen vuoksi olenkin tässä miettinyt, että mistäköhän onnistuisin löytämään sellaisen nettisivuston/nettipalstan, jossa metsästystä harrastavat etsivät itselleen koiraa, jolle opettaa metsästyksen perusteita tai itse metsästystä? haluaisin nimittäin, että koirani pääsisi tuota metsästystä kokeilemaan, joten olisin valmis myös itse tulemaan mukaan ja katsomaan kuinka se tapahtuu.
Koira metsästyskaveriksi!
2
163
Vastaukset
- Hunter 09
Moi!
Mistäpäin olet?
Mitään aikaisempaa kokemusta?- metsästysmiettijä
Asu lahdessa. Olen tällä hetkellä todennäköisesti lähdössä armeijaan heinäkuussa, joten koirani tarvitsisi puoleksi vuodeksi tai vuodeksi väliaikaista sijoituskotia, jossa saisin käydä koiraani aina sillon tällöin katsomassa. toivon perheen olevan metsästystä harrastava, koiraystävällisiä ja sellaisia, joilla on aikaa koiralle. koirani on tällä hetkellä 7 kk eli kesällä olisi tuo vuosi melkein täynnä. vielä ei ole kokemusta metsästyksestä, mutta minulla on mahdollista kasvattajan kautta opettaa koiraani, jos uusi perhe haluaisi jo jotain oppineen koiran metsästyskaveriksi. yhteydenotot tälle sivulle tervetulleita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk306471Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin193294Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521420Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_201352Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.271275PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1781271- 1391125
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport451066- 39936
- 145850