Koira metsästyskaveriksi!

metsästysmiettijä

Haluaisin koirani oppivan metsästystä, mutta koska itse en metsästä, on tuo hieman hankalaa. koirallani, englanninspringerpanielilla, on jo nyt taipumusta lintujen ylösajamiseen, joten selvästikin koira on kovasti metsästyksen suuntaan taipuvainen. kasvattajan luona harjoiteltu, minulle sanottiin heti, että minun poika tietää metsästyksen päälle jo valmiiksi jotain.
sen vuoksi olenkin tässä miettinyt, että mistäköhän onnistuisin löytämään sellaisen nettisivuston/nettipalstan, jossa metsästystä harrastavat etsivät itselleen koiraa, jolle opettaa metsästyksen perusteita tai itse metsästystä? haluaisin nimittäin, että koirani pääsisi tuota metsästystä kokeilemaan, joten olisin valmis myös itse tulemaan mukaan ja katsomaan kuinka se tapahtuu.

2

238

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hunter 09

Moi!

Mistäpäin olet?

Mitään aikaisempaa kokemusta?

• metsästysmiettijä

Asu lahdessa. Olen tällä hetkellä todennäköisesti lähdössä armeijaan heinäkuussa, joten koirani tarvitsisi puoleksi vuodeksi tai vuodeksi väliaikaista sijoituskotia, jossa saisin käydä koiraani aina sillon tällöin katsomassa. toivon perheen olevan metsästystä harrastava, koiraystävällisiä ja sellaisia, joilla on aikaa koiralle. koirani on tällä hetkellä 7 kk eli kesällä olisi tuo vuosi melkein täynnä. vielä ei ole kokemusta metsästyksestä, mutta minulla on mahdollista kasvattajan kautta opettaa koiraani, jos uusi perhe haluaisi jo jotain oppineen koiran metsästyskaveriksi. yhteydenotot tälle sivulle tervetulleita!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1460
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      61
      699
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      665
    7. 51
      652
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. 76
      566
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    Aihe