hei, haluaisin ostaa koiran, olen pähkäillyt jo jokusen vuoden koiran ostamista mutta minua askarruttaa koiraveron maksu ym
jepulis
7
375
Vastaukset
- juu uu
niin... ?
- damn you
eikös ole kaupunki kohtainen tuo koiravero
- mikäs se on??
mikä on koiravero? D:
- zembra
Käsittääkseni nykyisin koiraveroa peritään vain Helsingssä ja Tampereella, joten muualla tämä historian jäänne ei enää ole käytössä. Tampereella vero on suuruudeltaan 34 €.
- Jokunenvaa
Turhaa sitä murehdit :) Mä en oo koskaan helsingissä sitä maksanut, ja enpä tule koskaan sitä maksamaankaan :)
- muumijo
ei ole
- uytrdsdfg
Koiravero on Helsingissä sen 50€. Käytännössä sitä ei vahdita millään tavalla, vaan verotus perustuu omaan ilmoitukseen.
Koiraverojen tulothan ei millään tavalla mene koirien hyväksi, vaan se uppoaa valtion kassaan muiden sekaan.
Itse en ole sitä koskaan maksanut, enkä tule maksamaankaan, koska en todellakaan saa siitä hyvästä mitään palveluita. Koirani eivät häiritse ketään, kakat ne tekee metsään, jossa ne ei ketään häiritse ja ne on hyvin koulutettuja, ei hauku tms. En käytä koirapuistoja enkä muitakaan palveluita, sen sijaan maksan aika kalliisti esim. koirahallien käytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211128
- 116994
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97832- 87758
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa218601- 49559
- 40559
- 25525