jepulis

hei, haluaisin ostaa koiran, olen pähkäillyt jo jokusen vuoden koiran ostamista mutta minua askarruttaa koiraveron maksu ym

7

102

Vastaukset

• niin... ?

• eikös ole kaupunki kohtainen tuo koiravero

• mikä on koiravero? D:

• Käsittääkseni nykyisin koiraveroa peritään vain Helsingssä ja Tampereella, joten muualla tämä historian jäänne ei enää ole käytössä. Tampereella vero on suuruudeltaan 34 €.

• Turhaa sitä murehdit :) Mä en oo koskaan helsingissä sitä maksanut, ja enpä tule koskaan sitä maksamaankaan :)

• ei ole

• Koiravero on Helsingissä sen 50€. Käytännössä sitä ei vahdita millään tavalla, vaan verotus perustuu omaan ilmoitukseen.

Koiraverojen tulothan ei millään tavalla mene koirien hyväksi, vaan se uppoaa valtion kassaan muiden sekaan.

Itse en ole sitä koskaan maksanut, enkä tule maksamaankaan, koska en todellakaan saa siitä hyvästä mitään palveluita. Koirani eivät häiritse ketään, kakat ne tekee metsään, jossa ne ei ketään häiritse ja ne on hyvin koulutettuja, ei hauku tms. En käytä koirapuistoja enkä muitakaan palveluita, sen sijaan maksan aika kalliisti esim. koirahallien käytöstä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.