jepulis

hei, haluaisin ostaa koiran, olen pähkäillyt jo jokusen vuoden koiran ostamista mutta minua askarruttaa koiraveron maksu ym

7

377

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu uu

niin... ?

• damn you

eikös ole kaupunki kohtainen tuo koiravero

• mikäs se on??

mikä on koiravero? D:

• zembra

Käsittääkseni nykyisin koiraveroa peritään vain Helsingssä ja Tampereella, joten muualla tämä historian jäänne ei enää ole käytössä. Tampereella vero on suuruudeltaan 34 €.

• Jokunenvaa

Turhaa sitä murehdit :) Mä en oo koskaan helsingissä sitä maksanut, ja enpä tule koskaan sitä maksamaankaan :)

• muumijo

ei ole

• uytrdsdfg

Koiravero on Helsingissä sen 50€. Käytännössä sitä ei vahdita millään tavalla, vaan verotus perustuu omaan ilmoitukseen.

Koiraverojen tulothan ei millään tavalla mene koirien hyväksi, vaan se uppoaa valtion kassaan muiden sekaan.

Itse en ole sitä koskaan maksanut, enkä tule maksamaankaan, koska en todellakaan saa siitä hyvästä mitään palveluita. Koirani eivät häiritse ketään, kakat ne tekee metsään, jossa ne ei ketään häiritse ja ne on hyvin koulutettuja, ei hauku tms. En käytä koirapuistoja enkä muitakaan palveluita, sen sijaan maksan aika kalliisti esim. koirahallien käytöstä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      74
      2465
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      38
      2088
    3. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      28
      945
    4. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      31
      830
    5. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      154
      778
    6. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      58
      640
    7. Paikallinen autokorjaamo

Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi
      Kuhmo
      6
      518
    8. Vihdoinkin tarjolla sushia!

Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su
      Haapavesi
      78
      501
    9. Kenen kanssa koet

Että sinulla on eniten kipinää
      Ikävä
      21
      485
    10. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      33
      462
    Aihe