Tiedonkalasteluviestejä liikeenteessä

Hei käyttäjät!

Suomi24:n käyttäjille on lähetetty viime aikoina viestejä, joissa kalastellaan käyttäjien tietoja. Viesteissä on pyydetty lähettämään muun muassa sähköpostin käyttäjätunnus ja salasanatietoja sekä muita henkilökohtaisia tietoja.

Haluamme muistuttaa, että käyttäjien ei pidä missään tapauksessa antaa mitään luottamuksellista tietoa tuntemattomille tahoille. Epäilyttäviä viestejä tai viesteissä olevia mahdollisia linkkejä ei myöskään kannata avata.

Ylläpito ei koskaan tiedustele käyttäjien tietoja (mm. käyttäjätunnus, salasana, henkilötunnus, tilinumero) sähköpostin välityksellä. Kaikki Suomi24:n käyttäjäviestintä on myös kirjoitettu selkeästi suomen kielellä.

Terveisin,
Elina
Suomi24

17

4931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiittää tiedosta

      t, pihtiss

    • leilim64

      Kuules Elina,
      Minä olen polvillani mekein
      rukoillut että saisin poistettua treffit sivulta profiilini pois, koska se ei ole toiminut tammikuun alusta alkaen. Ei pääse neuvoillanne poistamaan, ei minkäänlaisilla. Nyt olen profiiliini kirjoittanut kaikkien siellä käyvien luettavaksi miten kurkkua myöten täynnä olen. Lukuisat valitukseni ettei toimimatonta profiilia kannata siellä roikottaa, ei mene teille jakeluun. EI SITTEN MILLÄÄN! Turha vaiva, EI PÄÄSE POISTAMAAN ITSE EI MITENKÄÄN. EI TAATUSTI.

      leilim64

      • tii20

        mun profiili ei ota vastaan mitään, eikä myöskään lähetä mitään. yksityisyysasetus mahdollistaa sen. tosin en ymmärrä, miksi tiedonkululle asetetaan esteitä, kun tiedon pitäsi saada liikkua vapaasti.


    • nyt riittää

      Hei ylläpitäjä!
      Laitoimme ilmoituksen perättömästä ja loukkaavasta viestistä 5.2. 2013. Haluamme saada tietoon henkilön kenellä on tarve aiheuttaa perheellemme kärsimystä. Siispä, miten toimitaan?

      • jaajaa.

        tällaiset asiat hoidetaan palautelomakkeella. miksi esität asiasi täysin eri asialle avatussa keskustelussa?

        sinulla ei ole oikeutta saada s24 ylläpidolta tietoja s24 keskusteluiden käyttäjistä. sinun on tehtävä rikosilmoitus ja vaadittava rangaistusta, jotta asia selvitetään. viranomaiset saavat tarvittaessa kaikki tiedot s24 ylläpidolta.


    • Eipä niillä sähköpostin tiedoilla kuitenkaan tee mitään, kun posti EI TOIMI !!!

    • kal4

      niinpä niiin

    • Ärsyyntynyt leijona

      Kehoitan vaihtakaa pois tästä suomi24 sähköpostista,heillä on aina jotain mukamas jotain pieniä ongelmia lupaavat korjata mutta eipä korjaajat tunnu ymmärtävän mitään.Itse katselin tätä helkutin sotkua muutaman vuoden ja sitten paloi käämit lopetin koko roskan ja vaihdoin toiseen sähköpostiohjelmaan enkä ole katunut.Nyt pelaa ei tarvitse enää sieltäpäin ongelmista kysellä kun ei edes vastausta saanut.En ikinä enää halua kuulla koko suomi24 sivuista mitään,korjaajat kun valehtelivat heidän ongelmistaan.Hyvästi

    • Inkeri

      Hei,

      Kun aikoinaan liityin Suomi24:n sähköpostin käyttäjäksi, niin ehdoissa sanottiin, että osoitteita ei myydä markkinointitarkoituksiin.
      Nyt ole kaksi kertaa saanut, viimeksi eilen, lehtitarjouksia Suomi24.fi - osoitteesta.
      Mitä tämä tarkoittaa? Oletteko alkaneet myydä osoitteitamme, ilmoittamatta siitä meille? Juridisesti asia on vakava.

    • 4+78

      kaikki sähköposti osoittet on kaupan kun ne kerran on jonkun tietoon antanut... sielklä ne leviää muitten postien mukana kun vaan osaa ne sieltä napata.... sentakia en ikinä käytä koko sähköpostia kun en tarvi mihinkaan... puhelin on nopeempi kaikin puolin.

    • 15+19

      Miten voi tulla säpostia tälläisillä tiedoilla, yksi vastotrivi kopioituna

      Vastaanottaja: "Postmaster", "Administrator"

    • talvilumi1

      miksi kun yrittää muutta tietoja tai katsoa kuvaa hyppää ..aina yhteisöön..????

      • peli_can

        Hei, vika on ollut jo muutaman päivän ja vikailmoituskin tehty... odotellaan...


    • Tällaisen viestin sain tänään sähköpostiini ja haiskahti todella huijaukselta, minulla on tämä jäljellä vielä..

      Hyvä käyttäjä,

      sinun sähköposti vanhenee pian.

      Keskeytymisen välttämiseksi klikkaa alla olevaa linkkiä ja päivitä sähköpostisi

      Klikkaa tästä päivittää

      Suomi24 Webmail

      herättää todella epäillystä!!!

    • Selvä Pyy

      "Kaikki Suomi24:n käyttäjäviestintä on myös kirjoitettu selkeästi suomen kielellä."

      Ja miten tämä sopii yhteen maamme kaksikielisyyden ja kielilain kanssa? Miksi Suomi24 ei kommunikoi selkeästi molemmilla kotimaisilla kielillä? Pitääkö tästä kirjoittaa HBL:ään, että asia saadaan ojennukseen?

      • stiin1

        tuli viesti tilin päivitys otsikkona, jos et päivitä tiliä, niin sähköposti loppuu kokonaan olemasta! Tekstissä oli kirjoitus virheitä ja kaavakkeessa kysyttiin salasana ja sähköpostiosoite. Mikä tämmöinen on?


    • Vois tuon roskapostisuodattimenkin saada taas kuntoon, kymmenisen shaissea tullu taas vuorokauteen läpi(vaikka ainakin osa lähettäjistä ON jo blokattuna!!)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      233
      1800
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1403
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1085
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      940
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      811
    Aihe