Ruumiillinen kurittaminen

luunappi..........

ja väkivalta ovat kaksi eri asiaa. Gorillat ja simpanssit opettavat jälkeläisiään ruumiillisella kurittamisella. Unohtakaa luomisteorianne. Nyt on menty ojasta allikkoon kun lapsen tukistaminen, luunappi tai tukkapölly on suurta väkivaltaa professoorien teorioissa omaa lastansa kohtaan, tai kouluissa ei saa oppilasta opettajat kohta edes kätellä. Kun lapsi ei opi ja tiedä miltä ruumiillinen kuritus tuntuu, on aikuisiässä vaikea hallita omaa käyttäytymistä, koska kivun ymmärtäminen on poissa joka kohdistuu toiseen ihmiseen. Lapsiin kohdistuva väkivaltainen kuritus (nyrkki, kättäpidempi väline ym) opetus mielessä on tuomittavaa, koska se tekee ihmisestä väkivaltaisen persoonan. Luonnostaan ihmiset ovat "läpsijöitä" vailla mitään suurempaa väkivaltaista ominaispiirrettä.

3

319

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ug ug

Huomaan että kuulut älykkyydeltäs samaan kastiin sinpansienkanssa... Voisit kysyä jos sulle olis tilaa korkea saaressa :::D

• 6lapsenäitykkä

Mitenköhän saataisiin nuo koira emot lopettamaan pentujensa näykkäseminen ja niskasta ravistelu ja murinat kasvatusmielessä.
      Eron huomaa hyvin siinä kun joku on "ihmisäitinä" orvolle koiranpennulle, niin pennusta ei tule lällyttelemällä minkäänlaista koiraa.
      Miten muka ihmislapseista tulee lällyttelemällä oikeita ihmisiä.
      En tarkoita että lapsia pitäisi hakata tai ravistella, mutta esim. hento niskavilloista kiinniotto on tehokkaampi kuin puolen tunnin puhuttelu.
      Ihmisiä omistani tuli, eikä mitään rääväsuisia häirikköjä vaikka saivat joskus tukkapöllyä.

• fyys. väkivalta

Kurituksen koivuniemenherra ja nahkaremmi ovat fyysistä väkivaltaa (Rikoslaki LUKU 21 §6).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      115
      949
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      116
      857
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      694
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      54
      586
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe