kommentti

Turkulover

Minkä takia turkulaissi pitää täsä ny haukkua ain? Ihmisiähän kui vaa he o siinä mis muutki. . Sitäpaitsi murre o aivan mielettömän hyvän kuuloist! Turku o suamen paras paikka! Olkaa te mitä mielt ei sunkka vaan mut turku ei mar o ain paras!

9

1597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erno

      sama suomeksi, kiitos

      • Turkulover

        ei sitä kaikille kerrota.. ;)


      • stadilover
        Turkulover kirjoitti:

        ei sitä kaikille kerrota.. ;)

        ...äijäni on turusta,ja siks kai mä snadisti diggaan ja jopa snaijaan kun skrivataan tai bamlataan Turkuu.mut on parempi pitää himpessä yhtä turkulaista ku vierailla siel provinssis.

        Ja mä kyl diggaan murteist ne on tosi kliffoja oli sit turkuu tai jopa savoo!Stigatkaa vaan lisää legendaa murteilla.


      • paras
        stadilover kirjoitti:

        ...äijäni on turusta,ja siks kai mä snadisti diggaan ja jopa snaijaan kun skrivataan tai bamlataan Turkuu.mut on parempi pitää himpessä yhtä turkulaista ku vierailla siel provinssis.

        Ja mä kyl diggaan murteist ne on tosi kliffoja oli sit turkuu tai jopa savoo!Stigatkaa vaan lisää legendaa murteilla.

        haha.. Turku on paras paikka
        hetken jo luulin mutta sitten huomasin että olenkin vitsi osastolla...Hahaahhahahhah hah


      • Turkulover
        paras kirjoitti:

        haha.. Turku on paras paikka
        hetken jo luulin mutta sitten huomasin että olenkin vitsi osastolla...Hahaahhahahhah hah

        Kyl mää vain olin tosissani ja nii om mone muukki sanonu ku totanoi kehuin Turkua. Nimpal mukavast Turku o suamen ainova oikea vai kummottos kaupunki! :)


      • stadilover
        Turkulover kirjoitti:

        Kyl mää vain olin tosissani ja nii om mone muukki sanonu ku totanoi kehuin Turkua. Nimpal mukavast Turku o suamen ainova oikea vai kummottos kaupunki! :)

        ..oli snadisti himman vetoo,mut tuu käymää stadis,niin hiffaat mikä on stadi ja mikä ei.Mut tuu yksin ettei ala tuntuu siltä et koko kylä tänne haluu tunkee,ja tuo borkan kans jotai nisuu tullessas,se on niiku kohteliasta...


      • Turkulover
        stadilover kirjoitti:

        ..oli snadisti himman vetoo,mut tuu käymää stadis,niin hiffaat mikä on stadi ja mikä ei.Mut tuu yksin ettei ala tuntuu siltä et koko kylä tänne haluu tunkee,ja tuo borkan kans jotai nisuu tullessas,se on niiku kohteliasta...

        Kyl meilläpäin o ollut tapana tuara pullapitko tuliaisiks! Ei sunkka jos vastas olet Kyl mar sit helsinki rautatieasemal niin ei sunkka täält olas tulos matkalaukut pakattuna! Ja Turku o tiätty suamen ainova oikea kaupunki. :)


      • stadilover
        Turkulover kirjoitti:

        Kyl meilläpäin o ollut tapana tuara pullapitko tuliaisiks! Ei sunkka jos vastas olet Kyl mar sit helsinki rautatieasemal niin ei sunkka täält olas tulos matkalaukut pakattuna! Ja Turku o tiätty suamen ainova oikea kaupunki. :)

        ..eipäs nyt aleta koppaviks,toisaalta oon snaijannu,et antaa turkulaisten funtsii näit keissejä omalla tavallaan,ne kun on niin pirun sniiduja jos niille alkaa bamlaa totuuksii,ne alkaa hirveenä spiidaa ja sniffaa klyyvarii ja sitä skidimäistä käytöstä ei aina jaksa..eli,joo joo turku on Suomen ainut stadi..vaik kersatki tietää mikä totuus on...:);)


      • Turkulover
        stadilover kirjoitti:

        ..eipäs nyt aleta koppaviks,toisaalta oon snaijannu,et antaa turkulaisten funtsii näit keissejä omalla tavallaan,ne kun on niin pirun sniiduja jos niille alkaa bamlaa totuuksii,ne alkaa hirveenä spiidaa ja sniffaa klyyvarii ja sitä skidimäistä käytöstä ei aina jaksa..eli,joo joo turku on Suomen ainut stadi..vaik kersatki tietää mikä totuus on...:);)

        Kyl te helsinkiläiset olette sit niin pirun eteviä! :) En ol kui mun nysse tarttis sano missään kui vaa välis maininnut olevani turkulaine - nimpal mukavast ainoastas ei sunkka pitäväni turust. Ja hän murre saa minut kuumaks!Et tämmöst tietoo tähä väliin. . ja kiva et olet vihroinki kanssani totanoi samaa mielt turust ;) :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe