kommentti

Turkulover

Minkä takia turkulaissi pitää täsä ny haukkua ain? Ihmisiähän kui vaa he o siinä mis muutki. . Sitäpaitsi murre o aivan mielettömän hyvän kuuloist! Turku o suamen paras paikka! Olkaa te mitä mielt ei sunkka vaan mut turku ei mar o ain paras!

9

1666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erno

sama suomeksi, kiitos

• Turkulover

ei sitä kaikille kerrota.. ;)

• stadilover
        Turkulover kirjoitti:

ei sitä kaikille kerrota.. ;)

...äijäni on turusta,ja siks kai mä snadisti diggaan ja jopa snaijaan kun skrivataan tai bamlataan Turkuu.mut on parempi pitää himpessä yhtä turkulaista ku vierailla siel provinssis.

Ja mä kyl diggaan murteist ne on tosi kliffoja oli sit turkuu tai jopa savoo!Stigatkaa vaan lisää legendaa murteilla.

• paras
        stadilover kirjoitti:

...äijäni on turusta,ja siks kai mä snadisti diggaan ja jopa snaijaan kun skrivataan tai bamlataan Turkuu.mut on parempi pitää himpessä yhtä turkulaista ku vierailla siel provinssis.

Ja mä kyl diggaan murteist ne on tosi kliffoja oli sit turkuu tai jopa savoo!Stigatkaa vaan lisää legendaa murteilla.

haha.. Turku on paras paikka
        hetken jo luulin mutta sitten huomasin että olenkin vitsi osastolla...Hahaahhahahhah hah

• Turkulover
        paras kirjoitti:

haha.. Turku on paras paikka
        hetken jo luulin mutta sitten huomasin että olenkin vitsi osastolla...Hahaahhahahhah hah

Kyl mää vain olin tosissani ja nii om mone muukki sanonu ku totanoi kehuin Turkua. Nimpal mukavast Turku o suamen ainova oikea vai kummottos kaupunki! :)

• stadilover
        Turkulover kirjoitti:

Kyl mää vain olin tosissani ja nii om mone muukki sanonu ku totanoi kehuin Turkua. Nimpal mukavast Turku o suamen ainova oikea vai kummottos kaupunki! :)

..oli snadisti himman vetoo,mut tuu käymää stadis,niin hiffaat mikä on stadi ja mikä ei.Mut tuu yksin ettei ala tuntuu siltä et koko kylä tänne haluu tunkee,ja tuo borkan kans jotai nisuu tullessas,se on niiku kohteliasta...

• Turkulover
        stadilover kirjoitti:

..oli snadisti himman vetoo,mut tuu käymää stadis,niin hiffaat mikä on stadi ja mikä ei.Mut tuu yksin ettei ala tuntuu siltä et koko kylä tänne haluu tunkee,ja tuo borkan kans jotai nisuu tullessas,se on niiku kohteliasta...

Kyl meilläpäin o ollut tapana tuara pullapitko tuliaisiks! Ei sunkka jos vastas olet Kyl mar sit helsinki rautatieasemal niin ei sunkka täält olas tulos matkalaukut pakattuna! Ja Turku o tiätty suamen ainova oikea kaupunki. :)

• stadilover
        Turkulover kirjoitti:

Kyl meilläpäin o ollut tapana tuara pullapitko tuliaisiks! Ei sunkka jos vastas olet Kyl mar sit helsinki rautatieasemal niin ei sunkka täält olas tulos matkalaukut pakattuna! Ja Turku o tiätty suamen ainova oikea kaupunki. :)

..eipäs nyt aleta koppaviks,toisaalta oon snaijannu,et antaa turkulaisten funtsii näit keissejä omalla tavallaan,ne kun on niin pirun sniiduja jos niille alkaa bamlaa totuuksii,ne alkaa hirveenä spiidaa ja sniffaa klyyvarii ja sitä skidimäistä käytöstä ei aina jaksa..eli,joo joo turku on Suomen ainut stadi..vaik kersatki tietää mikä totuus on...:);)

• Turkulover
        stadilover kirjoitti:

..eipäs nyt aleta koppaviks,toisaalta oon snaijannu,et antaa turkulaisten funtsii näit keissejä omalla tavallaan,ne kun on niin pirun sniiduja jos niille alkaa bamlaa totuuksii,ne alkaa hirveenä spiidaa ja sniffaa klyyvarii ja sitä skidimäistä käytöstä ei aina jaksa..eli,joo joo turku on Suomen ainut stadi..vaik kersatki tietää mikä totuus on...:);)

Kyl te helsinkiläiset olette sit niin pirun eteviä! :) En ol kui mun nysse tarttis sano missään kui vaa välis maininnut olevani turkulaine - nimpal mukavast ainoastas ei sunkka pitäväni turust. Ja hän murre saa minut kuumaks!Et tämmöst tietoo tähä väliin. . ja kiva et olet vihroinki kanssani totanoi samaa mielt turust ;) :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      41
      10583
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      126
      10142
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      22
      7927
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6334
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      30
      4922
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      56
      4743
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      117
      4076
    8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      125
      3429
    9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      62
      3147
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      226
      3085
    Aihe