Kaipaisin neuvoa! Olen menossa naimisiin heinäkuun lopulla. Olen isokokoinen, ja aion laihduttaa nyt niin paljon kuin itsestäni irti saan...
Nyt 'havahduin' siihen, että koska pukua pitäisi lähteä sovittamaan? En näe järkeä, että vielä sovittelisin mitään koska aion tosiaan laihtua reippaasti...
Koska siis viimeistään täytyisi lähteä sovittelemaan? Haluaisin vuokrata puvun, mutta ostaakin voin jos löytyy edullinen - alle 500€ puvun täytyisi olla (onko edes mahdollista löytää xxl-kokoiselle morsiamelle näillä ehdoilla?)
Kiitos paljon.
XXL morsian ja puku
3
254
Vastaukset
- marde3
Kyllä on mahdollista löytää..meepä kattoon netistä uusia pukuja löytyy esim jenjenhousesta,upeita ja uusia,ei kalliita!!! jos olet faccebookissa,laita hakuun esim.hääkirppis tai hääpuvut niin pääset hakee jäsenyyttä...siellä löytyy kyllä ja voithan itsekin laittaa sinne ostoilmoituksen samoin kuin tori.fi.
itse olen kans menos naimisiin kesällä ja samat jutut ku sulla.olen samaa kokoa ja laitoin tori.fi ilmoituksen nyt tulossa ens viikolla postissa sovitukseen hääpuku ja kengä,hinta 150ekee kerran käytetyt!!! joten kyllä niitä isojakin kokoja löytyy..ajattelin myös itsekin laihduttaa mut ei se helppoo oo..
Tässä vinkkejä sulle ja onnea puvun etsintään.:-) - bride2014
Onnea puvun etsintään! Itsekin olin alunperin kokoa 56 ja nyt matkalla alaspäin (tavoitteena koko 44-46). Havahduin samaan ongelmaan, eli ettei pukuja tunnu löytyvän meille isoille ja ensimmäisen kerran elämässäni laihdutan nyt. Häät onneksi vasta kesällä 2014, eli puvun etsintä alkaa vasta syksyllä.
Itse olen katsellut paljon ulkomaisia nettikauppoja ja ihan hakusanalla plus size wedding dress. Ole kuitenkin nettikauppojen kohdalla aina varovainen ja selvitä googlettamalla käyttäjien mielipiteitä nettisivusta ja tuotteista. - lixiaoyan
We have a huge selection of dresses, Cheap wedding dresses,Special occasion dresses,Party dress and fashion dresses for sale! Cheap enough!
http://www.newdressshop.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446