XXL morsian ja puku

Apuakaipaava33

Kaipaisin neuvoa! Olen menossa naimisiin heinäkuun lopulla. Olen isokokoinen, ja aion laihduttaa nyt niin paljon kuin itsestäni irti saan...
Nyt 'havahduin' siihen, että koska pukua pitäisi lähteä sovittamaan? En näe järkeä, että vielä sovittelisin mitään koska aion tosiaan laihtua reippaasti...
Koska siis viimeistään täytyisi lähteä sovittelemaan? Haluaisin vuokrata puvun, mutta ostaakin voin jos löytyy edullinen - alle 500€ puvun täytyisi olla (onko edes mahdollista löytää xxl-kokoiselle morsiamelle näillä ehdoilla?)

Kiitos paljon.

3

281

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marde3

Kyllä on mahdollista löytää..meepä kattoon netistä uusia pukuja löytyy esim jenjenhousesta,upeita ja uusia,ei kalliita!!! jos olet faccebookissa,laita hakuun esim.hääkirppis tai hääpuvut niin pääset hakee jäsenyyttä...siellä löytyy kyllä ja voithan itsekin laittaa sinne ostoilmoituksen samoin kuin tori.fi.

itse olen kans menos naimisiin kesällä ja samat jutut ku sulla.olen samaa kokoa ja laitoin tori.fi ilmoituksen nyt tulossa ens viikolla postissa sovitukseen hääpuku ja kengä,hinta 150ekee kerran käytetyt!!! joten kyllä niitä isojakin kokoja löytyy..ajattelin myös itsekin laihduttaa mut ei se helppoo oo..

Tässä vinkkejä sulle ja onnea puvun etsintään.:-)

• bride2014

Onnea puvun etsintään! Itsekin olin alunperin kokoa 56 ja nyt matkalla alaspäin (tavoitteena koko 44-46). Havahduin samaan ongelmaan, eli ettei pukuja tunnu löytyvän meille isoille ja ensimmäisen kerran elämässäni laihdutan nyt. Häät onneksi vasta kesällä 2014, eli puvun etsintä alkaa vasta syksyllä.

Itse olen katsellut paljon ulkomaisia nettikauppoja ja ihan hakusanalla plus size wedding dress. Ole kuitenkin nettikauppojen kohdalla aina varovainen ja selvitä googlettamalla käyttäjien mielipiteitä nettisivusta ja tuotteista.

• lixiaoyan

We have a huge selection of dresses, Cheap wedding dresses,Special occasion dresses,Party dress and fashion dresses for sale! Cheap enough!
      http://www.newdressshop.com/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      446
      3839
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1652
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1444
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1378
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1336
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1266
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1049
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe