Aiemmin jo joku kyseli ks.vaunuista. Kävin myös katsomassa Lastenturvassa niitä. Myydäänköhän näitä vaunuja muualla? Siellä olivat huomattavasti kalliimmat kuin esim. Briot.... Onko kokemuksia lisää noista vaunuista? Kummat paremmat kolmi vai nelipyöräiset?
Kiitos jo etukäteen.
Happy Baby tuplat, kokemuksia?
2
567
Vastaukset
- ...
mulla ei oo henk.koht kokemusta, mutta ne vaikuttavat hyviltä. Semmoset tulee tähänkin taloon kun on toisenaika. Itse pidän noin yleensäkkin 4 pyöräsestä mallista, tuntuu jotenkin huterilta noi 3 pyöräset ja jos varsinkin tuplavaunuissa ajattelee niin pelkäisin niiden kippaavan. Happy babyllä se 4 pyöränen tais olla nimeltään "spider".
Hei!
Mulla on ollu Happy Baby Spider Duo-rattaat käytössä 0-1v 2-3 vuotiaille sisaruksille yhteensä vuoden ajan siis.
Tosi hyvät on ollu ja just nimenomaan nelipyöräsenä ei oo yhtään edes huterat. Oon vaunujen toinen käyttäjä ja mua ennen ne oli kaksosilla. Mulla on yks kova koppa ja 2 ratasosaa ja sit mulla on pehmeet tavarakorit. Parasta noissa on ollu ku mun pienempi lapsi syntyi kesällä. Sain vauvan suojattua hyttysverkolla ja muilla systeemeillä omalle puolelle ja isompi lapsi ei siihen päässyt käsiksi eikä myöskään joutunu istumaan hirveen toppauksen alla. Se oli kans plussaa että vauva oli kasvot mua päin ja sitten isompi lapsi näki eteenpäin.
Nyt sitten kun lapset on isompia niin on ollu hyvä, ettei tuo pienempi pääse huitomaan isompaa ja repimään hiuksista.
Vaikka noi on tosi isot niin niillä pääsee aika ketterästi kulkemaan ja lapset ei tunnu hirveen painavilta siellä kyydissä. Onneks.
Noita löytyy aina välillä sarjassa huuto.netistä käytettynä. Mulla ainakin noi 04vuotiset on edelleen ihan toimivat ja niissä on suurin vika kolhut mitä on tullu ku koluaa ovista.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1652581Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22668