Vai miten se meni

Muito prazer

Sen verran huonosti äkkilähtöjä kaukomaille tarjolla, että hätäratkaisuna ajattelin Madeiraa ja Fuchalia sekä hotelli Windsoria.

Millaista tuolla tähän aikaan vuodesta on? Lämpötila vaikuttaisi olevan Kanarian lukemissa.

14

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Junttien

      hiihtolomat vieneet kaikki matkat, mutta Madeiralla ilmeisesti sateista eikä hotelleissakaan lämmitystä.

      • olet niin

        Sehän riippuu hotellista onko lämmitetty vai ei ja sama juttu uima-altaiden osalta.
        "Kas kummaa", jos loma-ajat lisää matkojen kysyntää...


    • Koskaan ei voi tietää varmaksi, mutta perussää on kuin Suomen kesä läpi koko vuoden. Funchalin tienoilla on lämpimintä. Ylhäällä vuorilla saattaa olla jopa 10-15 astetta viileämpää. Jos et ole ennen ollut, niin mene ihmeessä. Itse lähtisin, jos voisin.

      • Aalright

        Taidanpa käväistä sitten...


    • Vielä kolme vk

      Olen ollut täällä Funchalissa nyt neljä viikkoa, eikä ole satanut tippaakaan. Itse asiassa on menossa toinen perättäinen kuiva talvi.

      • Todo bem

        Hienoa kuulla.


      • Paljonko tällä

        hetkellä lämpötila Funchalissa?


      • Kato itte

      • No niinpä

    • aina kesä

      Olin viime vuonna näihin aikoihin ja oli ihan kiva ilma, siinä 20 asteen molemmin puolin. Valitse hotelli, jossa lämmitetty uima-allas. Me emme kyllä hotellihuoneessa lämmitystä kaivanneet. Funchal on kiva kohde, jossa yhdistyy mukavasti kaupunki- ja rantaloma.
      Kannattaa kierrellä vanhassa kaupungissa, mm. kauppahalli aika elämys.

    • arcoiris2

      ei Funchalissa juurikaan lämmitystä tarvita...kevääseen päin on kallistumassa sielläkin...ellei satu iskemään kova sadekausi...tänä talvena on kyllä ollut pitkästä aikaa kuivaa...olin joulun uuden vuoden ja loppiaisen siellä 4 vk eikä satanut kuin puoli tuntia koko aikana...mutta esim edellisenä talvena samoihin aikoihin oli melkoisen vilakoita iltoja ja satoikin usein ja lisäksi oli yksi reippaampi myrsky....lämpimämpää siellä kumminkin on kuin Suomessa ja kaikkea kivaa katsottavaa ja onhan se paljon esim. Kanarian saaria laadukkaampi paikka

      • Heh heh

        " onhan se paljon esim. Kanarian saaria laadukkaampi paikka"

        Mikä ei olisi?


    • Rauhassa vaan

      Arcoiriksella on vahvat omat mielipiteet, suotakoon se hänelle :)

      Ja miksiköhän hiihtolomalla matkustavat ovat juntteja? Minusta on hienoa, että ne joilla on kouluikäisiä lapsia, matkustavat koulujen loma-aikana eivätkä ota "omaa lomaa" muuna aikana. Varmasti moni perhe reissaisi mielellään muuten jonain toisena ajankohtana ja nyt jopa maksavat kalliimman hinnan matkoistaan. Ketä tämä nyppii niin voi hyvin valikoida ihan minkä vaan muun viikon vuodessa. Ihme marinaa.

    • arcoiris2

      nooh kyllä näin talvella olen ennemmin siellä tylsällä Kanariallakin kuin täällä kaulaa myöten hangessa...mistä nyt kukakin tykkää....niin ja kyllä minä nyt väittäisin etteivät nuo Bulgariat, Romaniat ja Turkitkaan mitään kovin tasokkaista paikkoja ole...mutta kylläpä niihinkin kansaa tunkee kun sinne puoli ilmaiseksi pääsee, niin että se niistä vahvoista mielipiteistä......pitäisin paljon ikävämpänä toisten pilkkaamista junteiksi...mikähän se sinä itse mahdat olla...joku Savon perukoilta Helsinkiin muuttanut ja itsesi pääkaupunkilaiseksi korottanut...kannattaisi vähän miettiä mitä sieltä päänupista suoltuu...ja koska teitä taviksia eivät kiinnosta sellaisten ihmisten mielipiteet jotka esim Madeirasta jotakin tietävät niin miksi ihmeessä viitsisi vaivautua teitä auttamaan ja neuvomaan...kun olette niin kovin fiksuja ja osaavia niin selvitkää ihan omin avuin....sillä tavoin sitä saa sen oppaiden tarjoaman pinta rääpäisyn joka paikasta, mutta sehän useimmille riittääkin. Adeus!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe