täysimetys ja raskaaksi

kysynpähän vaan

Onko kukaan teistä tullut täysimetyksen aikana raskaaksi? Silleen että menkat ei ollu vielä alkanu ja imetysväli ei ole ollut yli 4 tuntia?

3

423

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolmen äiti

En ole tullut. Ennen jälkitarkastusta kondomi käytössä sen jälkeen minipillerit.
      Ainoa 100% ehkäisykeino on selibaatti. Eli imetys EI kuulu siihen kategoriaan!!

• 3lapsenmamma

Minulla minipillerit, kondomi ja täysimetys ja tuloksena on toinen lapseni, lapsilla siis 11kk ikäeroa. :)

• kyllä

Minä tulin raskaaksi kun synnytyksestä oli kulunut vasta 3kk, vaikka täysimetin esikoista joka oli jatkuvasti tississä kiinni (myös öisin, koska nukkui mun kainalossa) Yllätys oli melkoinen, mutta ei järkytys, sillä olimme kyllä keskustelleet miehen kanssa ja sopineet, että tehdään sisarus heti perään (mutta ei kyllä arvattu että tulisi noin nopasti...) Muksuille lopulta tuli ikäeroa 11kk! Nyt ovat 2 ja 3 vuotiaat, ja odotan kolmatta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      145
      1404
    2. 74
      1254
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      105
      1016
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      50
      945
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      832
    6. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      811
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      40
      808
    8. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      115
      678
    9. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      673
    10. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      77
      663
    Aihe