Kaarnakari on mielestäni luonut aivan uuden kansainvälisen tason jännityskirjatyylin. Taustamaailmana ovat sotatapahtumat, mutta hänen Operaatio-kirjansa ovat muutakin kuin sotakirjoja. Ne ovat todella koukuttavia jännityskirjoja jonkun Tom Clancyn tapaan. Piristäviä poikkeuksisa jo pitkään samallaa kaavalla toimineessa jännityskirjallisuudessamme.
Kirjan tapahtumat on upotettu ovelasti todellisiin tapahtumiin niin tarkasti, että lukijan on vaikea erottaa toden ja kuvitellun rajaa. Tai ehkä ne ovatkin totta? Hyvin on kirjailija tehnyt kotiläksynsä. Tai mistä lie on tietonsa kaivanut. Operaatiokirjoja on julkasitu tähän mennessä kolm: Operaatio Übung -42, Operaatio Chevalier ja Operaatio Finljandija. Kaikki tarttuvat sotahistoriamme kuumiin aiheisiin. Mitä mieltä muut olette näistä?
KAARNAKARI on kova koukuttaja
Koukutuksen uhrei
1
118
Vastaukset
- Finljandija
Hauska videopätkä:
http://www.youtube.com/watch?v=sW66vwSA9VI
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 714831
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383326- 492813
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262728Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52169- 232061
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91488