vanhempi konstaapeli

raiskattu

Minut raiskattiin viime syksynä. Halusin nais-poliisin koska en pystynyt puhumaan tästä mies-poliisille. En haluaisi tästä sen enempää puhua, paitsi sen verran kuinka sairaasti tämä poliisi puhui/huusi minulle...hän ei uskonut että minut oli raiskattu,vaan uskoi yhtä "vihamiestäni" joka meni antamaan kyseiselle poliisille aivan perättömän lausunnon(kostoksi lupauksen pettämiseen.kyse aivan muista asioista) -että olisin keksinyt raiskauksen,jotta saisin korvauksia.Kyseessähän oli meidän "entisten ystävyksien" välinen riita,joka lopulta sitten paljastui väärinkäsitykseen...jota en pysty ehkä ikinä antamaan anteeksi. Hän sai tämän tutkivan poliisin uskomaan minun olevan patologinen valehtelija ja psykopaatti.Olen ollut kyllä vakavasti masentunut,mutta tällaisia diaknooseja minulle ei ole mielisairaalassa todettu.
Tosin nyt tämän jutun jälkeen olen taas hyvin masentunut ja lievässä psykoosissa. Tämä poliisi ei uskonut mitään mitä puhuin,vaikka puhuin totta.Lisäksi hän haukkui minua kuulustelujen aikana,jne..Minä itkin kokoajan,enkä pystynyt puhumaan. Yritin tehdä useasti itsemurhan kuulustelujen jälkeen.Hän oli kokoajan raiskaajan puolella...se tuntui niin sairaalta. Menetin työkykyni ja niin poispäin..Odotan traumaterapiaan pääsyä tällähetkellä. Minulla on vielä edessä yksi kuulustelu tälle poliisille, ja en tiedä enää mitä tehdä jos hän on minulle samanlainen.Mitä minun pitäisi tehdä???

5

1036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-guard

Kannattaa ottaa yhteyttä jutun tutkinnanjohtajaan (tai hänen esimieheensä) ja pyytää, että juttuun vaihdetaan toinen tutkija tai että ainakin kuulustelut hoitaisi toinen tutkija.

Kun en tiedä tapauksesta tai paikkakunnasta mitään tarkempaa, niin on vaikea sanoa onnistuuko tuo, mutta kannattaahan sitä yrittää.

• kantelu

hämeenlinnaan,sieltä löytyy kaikkien poliisien päällikkö. hämeenlinnan hallinto-oikeus on kait oikea osoite,keskus osaa neuvoa sinut eteenpäin,jos neuvoo.
      sisäasiain ministeriön myötävaikutuksella suomi on poliisivaltio. oletteko panneet merkille,millä ylimielisellä ja kansalaista halventavalla tavalla ne kirjoittelee täällä netissä?
      poliisi on sika.

• tietää

eli Hämeenlinnassa ei todellakaan ole kaikkien poliisien päällikkö!
        Poliisin ylinjohto on sisäasiainministeriössä Helsingissä ja ylin päällikkö on poliisiylijohtaja.

• mä vaan

Joopa joo, ja lehmätkin lentää. Epäilen vahvasti että sinä olet taas yksi niistä naisista jotka huutavat isoon ääneen että minut on raikattu vaikka mitään ei ole tapahtunut.
      Valitettavan paljon tapahtuu juuri raikauksista näitä perättömiä lausuntoja, onneksi nykyään ei enää automaattisesti uskota naista näissä jutuissa.
      Vaan asia tutkitaan ja jos nainen on tehnyt perättömän rikosilmoituksen saa nainen siitä syytteen.

• eerr

dfggddgd

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      111
      2732
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1734
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      18
      1728
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      269
      1612
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      11
      1564
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      27
      1268
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      27
      1139
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1072
    9. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      88
      1048
    10. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    Aihe