Etsin puoliskoa ulkosuomalaisista..

Muutto_lintu

MInä haluaisin löytää miehen joka asuu ulkomailla ja käy vain kesäisin suomessa. Ihan siis suomalaisen miehen. Alkaa taas niin kyllästyttää tää melankolinen kansa ja pimeä, kylmä talvi. Olen 49v sinkkunainen, varmasti täysin varteenotettava morsio/ ystävä ehdokas. Savuton ja raitiskin, tosin en mikään tiukkapipoinen : ) Vaan mistäpä sitä löytäisi näitä ehdokkaita?

Ei kertakaikkiaan innosta täältä suomesta puoliskon etsiminen. Ei vaan tunnu siltä että tänne haluaisin jäädä. Aikoinaan olen asunut Ruotsissa sekä Espanjassa jonkin aikaa. Lasten takia olen asunut täällä suomessa jotta he saavat hyvän koulutuksen sekä voivat itse valita suuntansa elämässä. No, vanhempi tytär asuu Kiinassa, asunut jo useamman vuoden. Sitä ennen hän asui ruotsissa ja ehti hankkia sieltä kansalaisuudenkin. Nuorempi lapsi on suunnitellut jo useamman vuoden Jenkkeihin muuttamista. Se on hänen haaveensa. Minulla ei jää tänne suomeen ketään kaipaamaan eikä kaivattavaa.
Siskopuoleni asuvat Ruotsissa. Missähän päin palloa se minun paikkani olisi? Jossain Kiinan, USAn ja Ruotsin välimaastossa : D Taitaa olla aika laaja alue....

4

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuttolinnunpoika

      Voi sinä muuttolintunen, viestisi on houkutteleva, olisi ihana tavata sinut, ihan vain ihmisenä, parisuhde voi sitten kuitenkin olla ongelma... mä olen katsos gay, minulla on hyvin paljon lähipiirissäni naisia, mutta suuri rakkauteni on juuri mieheni kanssa sammumassa, etsin uutta, noo en edes tiedä vielä mitä, 15 vuotta on tullut oltua tuon saman miehen kanssa... mutta jos kiinnostaa, että oltais kavereita niin kirjoita vaan... ehkä kaipaisin vain sitä, että jollakin olisi suomalainen ajatuksenjuoksu, mies tai nainen, yksi lysti, mä olen nelikymmpinen ja asun täällä saksankielisessä Keski-Euroopassa.

      • Muutto_lintu

        Voi kun ikävää että parisuhteesi on loppumassa :( Toivottavasti jaksat olla positiivinen ja ajatella tulevaisuutta


    • sinkkumies37

      voi, lisää tällaisia ilmoituksia :) Minä taidan tosin olla hieman poikanen sinulle mutta tämä sai täällä Sveitsissä hymyilemään :)

    • Meikäpoika

      Minä olen vasta aikeissa muuttaa aurinkorannoille. Nyt asun Suomessa. Ulkosuomalainen olen ollut. Viimeiset vuodet olen työskennellyt täällä. Olen vapaa mies lähtemään, kun käytännön järjestelyt saan hoidetuksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3633
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      165
      2242
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1959
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1834
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      396
      1268
    6. 80
      1195
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1071
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1010
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      960
    Aihe