Silja Linen baarien hinnasto?!?!

lollololol

Paljonkohan sunnilleen Silja Linen yökerhoissa lonkero maksaa tms.?Ja kysytäänkö kuinka helposti papereita baaritiskillä? l

50

11595

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pallomeri ikäkö?

      Mites se henkkareiden tiedustelu laivalla muuttuis, samat pykälät siellä on laissa kuin maissakin, Tallink siljan laivoilla baareissa on hintataso samaa tai hieman korkeampi kuin lähikuppilassasikin

    • Jatta1

      Sijalla on hiukan halvempaa kyllä kuin lähikuppilassa. Etenkin Club One tarjoukset ovat aika hyviä. On muutamia erityylisiä drinkkejä ja joku fiinimpi olut tarjouksessa ja sitten on tietenkin myös alkoholittomat värikkäät Muumi Juomasekoitukset.

      Muistaakseni ne whisky ja gini pohjaiset drinkit ovat siinä 5 - 6 euron maissa. Kyllä siellä varmasti nuoren näköiseltä henkilöltä kysellään papereita niinkuin muuallakin.

    • Näin se menee

      Laivoilla seurataan maissa kaupoissa käyttöön otettua systeemiä. Eli kaikilta alle kolmikymppisiltä kysytään henkkaria ja jos ei sitä ole (on muuten pakko olla, jos laivalle menee), ei tule drinksuakaan.

      • jugge

        Mun kaveri on töissä Viking Linellä Tukholman reitillä.Olen risteilyllä aina kun hän on baarissa työvuorossa.. Hän myy minulle 3 eurolla aina paukut..


      • Kaverilta
        jugge kirjoitti:

        Mun kaveri on töissä Viking Linellä Tukholman reitillä.Olen risteilyllä aina kun hän on baarissa työvuorossa.. Hän myy minulle 3 eurolla aina paukut..

        Mä saan paukut aina ilmaiseksi. Annan sille jonkun paperipalan ja muut olettaa, et se on joku drinkkikupunki.


      • Anonyymi
        jugge kirjoitti:

        Mun kaveri on töissä Viking Linellä Tukholman reitillä.Olen risteilyllä aina kun hän on baarissa työvuorossa.. Hän myy minulle 3 eurolla aina paukut..

        Tärähän tässö kysyttiinkin


    • Turum Poik

      Siljalla on hieman kalliimpaa

      Olut vikinglinellä 4,5€ siljalla 4,9

      Lonkeoron hinta kai samssa tasossa, mutta pienempi tuoppi...

      ja henkkareita ei kysytä juuri koskaan, koska laivoille on 18/21 vuoden ikärajat...

      Itse näytän noin 14 vuotiaalta, ja koskaan ei ole baarissa papereita kysytty, vaikka reissuja on takan noin 22 tänävuonna... laivona ollut siis galaxy, grace, amorella, isabella, baltic princes ja gabriella

      • Kyllä kysytään

        Äläs puhu omiasi. Taidat olla niitä, jotka väittävät, ettei kysytä ja sitten seuraat nauraen, kuinka nuoret narahtavat.

        Onkohan ollut kertaa, jolloin tiskillä ollessani ei nuorilta siinä vierestä oltaisi kysytty. Joka kerta ikää oli ollut riittävästi Samoin tax-freessä olen kuullut tuota papereiden kyselyä ja jonkun kerran on joltain ostokset jääneet tekemättä.

        Nykyisen EU-lain mukaan kysely pitää tehdä kaikilta alle 30-vuotiailta - tai siis noin nuorilta näyttäviltä, ellei henkilöä tunneta.


      • efr wer frwe
        Kyllä kysytään kirjoitti:

        Äläs puhu omiasi. Taidat olla niitä, jotka väittävät, ettei kysytä ja sitten seuraat nauraen, kuinka nuoret narahtavat.

        Onkohan ollut kertaa, jolloin tiskillä ollessani ei nuorilta siinä vierestä oltaisi kysytty. Joka kerta ikää oli ollut riittävästi Samoin tax-freessä olen kuullut tuota papereiden kyselyä ja jonkun kerran on joltain ostokset jääneet tekemättä.

        Nykyisen EU-lain mukaan kysely pitää tehdä kaikilta alle 30-vuotiailta - tai siis noin nuorilta näyttäviltä, ellei henkilöä tunneta.

        Edellen, ikärajat risteilyille on 18/21v...

        Että sen mukaan mennään... eli eipä siellä niitä "nuoria" kauheesti olet


      • lopeta jo!
        efr wer frwe kirjoitti:

        Edellen, ikärajat risteilyille on 18/21v...

        Että sen mukaan mennään... eli eipä siellä niitä "nuoria" kauheesti olet

        lopeta jo tuo paskanjahantasi, yritä jatkossa saada rakentavaa keskustelua aikaan, ota asioista selvää vaikka tutustumalla niihin itse paikan päällä käyden. Näe todellisuus, miten se eroaa kuvitelmistasi


      • Reittimatka
        efr wer frwe kirjoitti:

        Edellen, ikärajat risteilyille on 18/21v...

        Että sen mukaan mennään... eli eipä siellä niitä "nuoria" kauheesti olet

        reittimatkalaiset ei kuulu risteilymatkustajiin, laivalla voi matkata muutenkin kuin vain risteilyjä tehden. Tietäisit tämän jos kävisit joskus laivalla tai osaisit lukea eri varustamojen sivuilta löytyviin tietoihin matkustusvaihtoehdoista laivoilla ....


      • Turum Poik
        Reittimatka kirjoitti:

        reittimatkalaiset ei kuulu risteilymatkustajiin, laivalla voi matkata muutenkin kuin vain risteilyjä tehden. Tietäisit tämän jos kävisit joskus laivalla tai osaisit lukea eri varustamojen sivuilta löytyviin tietoihin matkustusvaihtoehdoista laivoilla ....

        Aika monta kertaa olen sanonut että 16 vuotias voi mennä yksin laivalle ristelylle, jos MAKSAA tarpeeksi, eli tekee sen reittilipuilla...

        Laskuesimerkki yhden hengen matkasta:

        Ensi maanantaina risteily 1-4 hengelle C4 hytissä YHTEENSÄ 12€ turusta tukholmaan ja takas....

        Jos taasen 16 vuotias haluu tehdä ton, tekee hän sen reittimatkoilla jolloin hinnaksi tulee:

        Menomatka 21€
        Paluumatka 40€

        Eli yhteensä 61€

        Eli 16 vuotias pääsee yksin "miniristeilylle" maksamalla 61€ ja 21 vuotias maksamalla 12€

        Eli tekeekö raha kenties nuorista paremmin käyttäyviä, tai millä selität moisen...


      • Turum Poik
        Turum Poik kirjoitti:

        Aika monta kertaa olen sanonut että 16 vuotias voi mennä yksin laivalle ristelylle, jos MAKSAA tarpeeksi, eli tekee sen reittilipuilla...

        Laskuesimerkki yhden hengen matkasta:

        Ensi maanantaina risteily 1-4 hengelle C4 hytissä YHTEENSÄ 12€ turusta tukholmaan ja takas....

        Jos taasen 16 vuotias haluu tehdä ton, tekee hän sen reittimatkoilla jolloin hinnaksi tulee:

        Menomatka 21€
        Paluumatka 40€

        Eli yhteensä 61€

        Eli 16 vuotias pääsee yksin "miniristeilylle" maksamalla 61€ ja 21 vuotias maksamalla 12€

        Eli tekeekö raha kenties nuorista paremmin käyttäyviä, tai millä selität moisen...

        Tuli muuten laskettua että välillä 11.1.2013-8.9.2013 olen tehnyt risteilyn laivoilla yhteensä 25 kertaa.. aika kova tahti vai mitä???

        No ei vaiskaa, yks risteily päättys jo ahvenanmaalle ja takas gracella, eli silloin oltini laivalla vain vajaa 12 tuntia...

        Tosin yksi noista on ollut hesan risteily, jolla taisin olla laivassa noin 43 tuntia, eli menin laivaaln Tiistaina 16:30 ja lähdin Torstaina siinä 12:00 aikaan

        Onneksi ikää on kertynyt jo 25v, joten nuo risteilyt on maksanut vikinglinellä 0-26€ (hesan matka oli 40€) ja TallinkSiljalla noin 26-40€ ajatella jos oisin vasta vaikkapa 17v, niin rahaa ois mennyt tonneja enemmän...


      • Anonyymi
        Kyllä kysytään kirjoitti:

        Äläs puhu omiasi. Taidat olla niitä, jotka väittävät, ettei kysytä ja sitten seuraat nauraen, kuinka nuoret narahtavat.

        Onkohan ollut kertaa, jolloin tiskillä ollessani ei nuorilta siinä vierestä oltaisi kysytty. Joka kerta ikää oli ollut riittävästi Samoin tax-freessä olen kuullut tuota papereiden kyselyä ja jonkun kerran on joltain ostokset jääneet tekemättä.

        Nykyisen EU-lain mukaan kysely pitää tehdä kaikilta alle 30-vuotiailta - tai siis noin nuorilta näyttäviltä, ellei henkilöä tunneta.

        Muistan, kun multa kysyttiin joskus papereita, kun ostin olutta. Joo, näytin ja myyjä tokaisi olet nuorekas ja hyvin säilynyt. Ikäni oli 40 v.


    • 2+11

      Joku puhui Clu One tarjouksista, saako kultakortilla paremmat alennukset drinkeistä kuin pronssikortilla?

      • Hesan Tyttö

        Vois olla muuten siljalla kova veto tämän, että Club One kortilla saisi oluet, lonkerot yms. baarista SAMAAN HINTAAN kuin maissa, eli noin kolmella eurolla....

        Voisi lisätä hieman väkeä laivalla ;)


      • Mistä?
        Hesan Tyttö kirjoitti:

        Vois olla muuten siljalla kova veto tämän, että Club One kortilla saisi oluet, lonkerot yms. baarista SAMAAN HINTAAN kuin maissa, eli noin kolmella eurolla....

        Voisi lisätä hieman väkeä laivalla ;)

        Olut ja lonkero kolmella eurolla. Mistä niitä niin halvalla saa? Tossa lähellä älvi maksaa 5,59 ja sekin on vaan keppanaa.


      • efeferw
        Mistä? kirjoitti:

        Olut ja lonkero kolmella eurolla. Mistä niitä niin halvalla saa? Tossa lähellä älvi maksaa 5,59 ja sekin on vaan keppanaa.

        Turussa.

        Halvin paikka 2,90€ keskustassa

        Toisteksi halvin 3,2€

        4€ paikkoja onkin sitten useampia.

        "Vikinglinen hintaisia" eli 4,5€ paikkoja löytyy vaikka kuinka

        ja kaikki täydellä alvilla ja alkoholiverolla


      • Silent Crew
        efeferw kirjoitti:

        Turussa.

        Halvin paikka 2,90€ keskustassa

        Toisteksi halvin 3,2€

        4€ paikkoja onkin sitten useampia.

        "Vikinglinen hintaisia" eli 4,5€ paikkoja löytyy vaikka kuinka

        ja kaikki täydellä alvilla ja alkoholiverolla

        Kaiken logiikan mukaan siis laivalla tulisi olla HALVEMPAA kuin maissa, koska ei mene alkoholiveroa, eikä ALV:tä sekä maksettu että pääsee laivaan

        Tuo 3,2€ olut on muuten nelosolutta...

        Huvittavin on Gabriellan HappyHour... olut maksaa 3,5€ eli vain 30c ENEMMÄN kuin maissa :)


    • dsadasasdasdaf

      EI kysytä papereita jos viron laivalla menet, taxfreestäki voit ostaa ihan vapaasti...
      Ei niitä virolaisia kiinnosta.. nimimerkillä kokemusta on monesta kertaa

      • NilsHol

        Hmm, Viron suuntaan menevillä aluksilla ei ole tax-freetä.


      • lisäys:
        NilsHol kirjoitti:

        Hmm, Viron suuntaan menevillä aluksilla ei ole tax-freetä.

        jolleivat kulje ahvenanmaan satamien kautta kuten tallinna tukholma toimitaan


    • Euro lisää

      Laita Vikingin hintoihin euro lisää. Siinä sulle hinnastoa.

    • Propagandapäällikkö.

      Asia on periaatteessa. Faktojen ja yksityiskohtien täytyy olla kunnossa. Silja Line is no longer, has deceased, kaputt ist es.

      Tallink rules the Baltic Sea.

      • Et vaan osaa!

        Paitsi että Silja Linen matkoja myydään.

        Älä koeta sanoa mitään saksaksi, jos et sitä osaa. Kome sanaa ja niissäkin hirmuinen kielioppivirhe. Yo-kirjoituksissa yhdeksän pinnan virhe!

        Eikä tuo englantilainen mennyt nappiin.


      • etkö tiedä
        Et vaan osaa! kirjoitti:

        Paitsi että Silja Linen matkoja myydään.

        Älä koeta sanoa mitään saksaksi, jos et sitä osaa. Kome sanaa ja niissäkin hirmuinen kielioppivirhe. Yo-kirjoituksissa yhdeksän pinnan virhe!

        Eikä tuo englantilainen mennyt nappiin.

        silja linen matkoja ei ole ollut myynnossä enää vuosiin, tilalle ovat tulleet tallink siljan markkinoivat ja tallink siljan myynnissä olevat silja line matkat.

        silja linen matkojen myynti loppui kun silja line sulautui yrityskaupan seurauksena osaksi tallink konserniin kuuluvaa tallink siljaan


      • Herää pahvi!
        etkö tiedä kirjoitti:

        silja linen matkoja ei ole ollut myynnossä enää vuosiin, tilalle ovat tulleet tallink siljan markkinoivat ja tallink siljan myynnissä olevat silja line matkat.

        silja linen matkojen myynti loppui kun silja line sulautui yrityskaupan seurauksena osaksi tallink konserniin kuuluvaa tallink siljaan

        Katsos vaikka mainoksia. Tai Matkapoikia tai Matkavekkaa.

        Herää pahvi!


      • ja pahvi herää
        Herää pahvi! kirjoitti:

        Katsos vaikka mainoksia. Tai Matkapoikia tai Matkavekkaa.

        Herää pahvi!

        kyllä ne ovat tallink siljan matkoja vaikka niitä markiinoidaan "silja" matkoina.
        kannattaa katsoa tallink siljan tai tallinkin toimittamia prosyyreja,


    • Propagandapäällikkö.

      Miksi sitten päädyn tallinksilja.com sivulle kun googlaan silja line?

      Silja Line EI ole enää olemassa, se on nykyään TALLINKsilja line.

      Kapishi!

      • Mitä välii?

        Mitä väliä sillä, millä sivulla on. Tääasia, että matkan saa ostettua.


      • Puppua pukiset

        Ei pidä paikkaansa. Kyllä siellä viimeksi luki matkapojat. Siljan risteilyn ostin.


      • Propagandapäällikkö.
        Mitä välii? kirjoitti:

        Mitä väliä sillä, millä sivulla on. Tääasia, että matkan saa ostettua.

        Kyllä sillä on väliä, faktat ja pienet yksityiskohdat ovat tärkein asia maailmassa. Jos ainoastaan tuijottaa isoa kuvaa ja unohtaa pikkuasiat ja yksityiskohdat niin maailma ei etene.


      • Oppisit kieltä!

        Mikä ihmeen kapinen? Kielitaitosi on kapista.
        Tarkoititko mahdollisesti capire-verbiä?


      • opi itte
        Oppisit kieltä! kirjoitti:

        Mikä ihmeen kapinen? Kielitaitosi on kapista.
        Tarkoititko mahdollisesti capire-verbiä?

        vinkataan sulle sen verran että tuo on vanha suomalainen sana, olet varmastikin sen verran nuorikin ettet edes voi tietää

        tässä muuten yksi sanonta jossa sana kapinen esiintyy.
        Kuin kapinen koira. (tai: vanha kapinen koira)

        ps. kannattaa välillä kyellä vanhemmiltasi asioiden merkitystä,
        kaikki tieti ei löydy nettiä selaillen.

        tämä näin sivusta seuranneen kommenttina, yrität usein esuttää niin tietäväistä vaikka todellisuus on täysin toinen etkä tiedä mistään mitään


      • Vo luoja!
        opi itte kirjoitti:

        vinkataan sulle sen verran että tuo on vanha suomalainen sana, olet varmastikin sen verran nuorikin ettet edes voi tietää

        tässä muuten yksi sanonta jossa sana kapinen esiintyy.
        Kuin kapinen koira. (tai: vanha kapinen koira)

        ps. kannattaa välillä kyellä vanhemmiltasi asioiden merkitystä,
        kaikki tieti ei löydy nettiä selaillen.

        tämä näin sivusta seuranneen kommenttina, yrität usein esuttää niin tietäväistä vaikka todellisuus on täysin toinen etkä tiedä mistään mitään

        Seuraa nuolia urpo! Vai onko sekin sinulle liian vaativaa. Vastaushan oli: Propagandapäällikkö.
        17.1.2014 14:33.

        Mutta taas paljastui viisautesi koko kuva kaikessa alastomuudessaan.


      • opi itte
        Vo luoja! kirjoitti:

        Seuraa nuolia urpo! Vai onko sekin sinulle liian vaativaa. Vastaushan oli: Propagandapäällikkö.
        17.1.2014 14:33.

        Mutta taas paljastui viisautesi koko kuva kaikessa alastomuudessaan.

        kerrottakoon että vastasin tähän viestiin:
        "Mikä ihmeen kapinen? Kielitaitosi on kapista.
        Tarkoititko mahdollisesti capire-verbiä?"

        Seuraa sinä vain nuoliasi, minä seurailen keskustelun kulkua, ja kommentoin katssoessani sen tarpeelliseksi.

        viisaudesta en tiedä, keskusteluja osaan seurata,
        helpottaa seuraamista kun kutistaa viestit.
        löyytyy aina avauksien ensi kommentin kohdalla
        kokeile sinäkin


        ps. taidat olla läheinenkin tuttava tuolle propagandapäällikölle, kun niin ihailet häntä,
        muutoin tyyppi tuntuu olevan kiinostamaton palstan keskustelijoiden joukossa.
        vai lienetkö itse tuo jankkaamasi propagandapäällikkö joka muuten ei osaa edes keskustella saati kommentoida keskusteluita, ainoastaan nälviä muiden kommentteja.

        voi luoja, siinä olet oikeassa, mitään palstalla ei menetettäisi jos tuo propagandapäälliköstä vuosia jauhannut häirikkö ymmärtäisi ettei hänen häiriköintinsä keskusteluissa kiinnosta ketään


      • Bonimaju!
        opi itte kirjoitti:

        kerrottakoon että vastasin tähän viestiin:
        "Mikä ihmeen kapinen? Kielitaitosi on kapista.
        Tarkoititko mahdollisesti capire-verbiä?"

        Seuraa sinä vain nuoliasi, minä seurailen keskustelun kulkua, ja kommentoin katssoessani sen tarpeelliseksi.

        viisaudesta en tiedä, keskusteluja osaan seurata,
        helpottaa seuraamista kun kutistaa viestit.
        löyytyy aina avauksien ensi kommentin kohdalla
        kokeile sinäkin


        ps. taidat olla läheinenkin tuttava tuolle propagandapäällikölle, kun niin ihailet häntä,
        muutoin tyyppi tuntuu olevan kiinostamaton palstan keskustelijoiden joukossa.
        vai lienetkö itse tuo jankkaamasi propagandapäällikkö joka muuten ei osaa edes keskustella saati kommentoida keskusteluita, ainoastaan nälviä muiden kommentteja.

        voi luoja, siinä olet oikeassa, mitään palstalla ei menetettäisi jos tuo propagandapäälliköstä vuosia jauhannut häirikkö ymmärtäisi ettei hänen häiriköintinsä keskusteluissa kiinnosta ketään

        Juuri mainitsemassani viestissä ihmettelin sanaa "kapishi". Jos olisit kyennyt yhdistämään nämä asiat ja nuolien saurannan, olisit ehkä voinut päätyä oikeaan. Mutta koskapa propagandapäällikkö olisi mitään oikeaa sanonut. Eihän Joseph Goebbelskään aikoinaan.

        Niin, sellaista sanaa kuin kapishi ei löydy. Et siis osaa saksaa, et englantia, et italiaa, jne. Et edes suomen kielioppia!

        Voi luoja, siinä olen oikeassa, mitään palstalla ei menetettäisi jos tuo vuosia jauhannut propagandapäällikkö-häirikkö ymmärtäisi ettei hänen häiriköintinsä keskusteluissa kiinnosta ketään!


      • opi ite
        Bonimaju! kirjoitti:

        Juuri mainitsemassani viestissä ihmettelin sanaa "kapishi". Jos olisit kyennyt yhdistämään nämä asiat ja nuolien saurannan, olisit ehkä voinut päätyä oikeaan. Mutta koskapa propagandapäällikkö olisi mitään oikeaa sanonut. Eihän Joseph Goebbelskään aikoinaan.

        Niin, sellaista sanaa kuin kapishi ei löydy. Et siis osaa saksaa, et englantia, et italiaa, jne. Et edes suomen kielioppia!

        Voi luoja, siinä olen oikeassa, mitään palstalla ei menetettäisi jos tuo vuosia jauhannut propagandapäällikkö-häirikkö ymmärtäisi ettei hänen häiriköintinsä keskusteluissa kiinnosta ketään!

        nyt täytyy sanoa etten ymmärtänyt, lueppa kommenttini tästä avauksesta, olen kirjoittanut ne yhtä ja samaa merkkiä "opi ite" käyttäen, erotat ne siis helposti.

        "nuolien seuranta" kuten sinä ilmaiset keskustelun kulkua alkoi minun osaltani tästä viestistäsi: "Mikä ihmeen kapinen? Kielitaitosi on kapista.
        Tarkoititko mahdollisesti capire-verbiä?" eli juuri tuon vuoksi kyselin etkö tiedä mitä kapinen tarkoittaa, siinä siis ei ole kielien osaamisellasi mitään merkitystä.
        Yritä jatkossa seurata keskustelua nuolien sijaan, on helpompi keskustella


      • Mitä jankkaat?
        opi ite kirjoitti:

        nyt täytyy sanoa etten ymmärtänyt, lueppa kommenttini tästä avauksesta, olen kirjoittanut ne yhtä ja samaa merkkiä "opi ite" käyttäen, erotat ne siis helposti.

        "nuolien seuranta" kuten sinä ilmaiset keskustelun kulkua alkoi minun osaltani tästä viestistäsi: "Mikä ihmeen kapinen? Kielitaitosi on kapista.
        Tarkoititko mahdollisesti capire-verbiä?" eli juuri tuon vuoksi kyselin etkö tiedä mitä kapinen tarkoittaa, siinä siis ei ole kielien osaamisellasi mitään merkitystä.
        Yritä jatkossa seurata keskustelua nuolien sijaan, on helpompi keskustella

        Propagandapäällikkö.
        17.1.2014 14:33
        3
        Sulje
        Miksi sitten päädyn tallinksilja.com sivulle kun googlaan silja line?

        Silja Line EI ole enää olemassa, se on nykyään TALLINKsilja line.

        Kapishi!


        Oppisit kieltä!
        18.1.2014 15:59
        -1
        Sulje
        Mikä ihmeen kapinen? Kielitaitosi on kapista.
        Tarkoititko mahdollisesti capire-verbiä?




        opi itte
        18.1.2014 16:19
        0
        Sulje
        vinkataan sulle sen verran että tuo on vanha suomalainen sana, olet varmastikin sen verran nuorikin ettet edes voi tietää

        tässä muuten yksi sanonta jossa sana kapinen esiintyy.
        Kuin kapinen koira. (tai: vanha kapinen koira)

        ps. kannattaa välillä kyellä vanhemmiltasi asioiden merkitystä,
        kaikki tieti ei löydy nettiä selaillen.

        tämä näin sivusta seuranneen kommenttina, yrität usein esuttää niin tietäväistä vaikka todellisuus on täysin toinen etkä tiedä mistään mitään




        Täytyy todeta, että sinun ei ainakaan tarvitse näytellä tyhmempää kuin olet.


      • itku tulee
        Mitä jankkaat? kirjoitti:

        Propagandapäällikkö.
        17.1.2014 14:33
        3
        Sulje
        Miksi sitten päädyn tallinksilja.com sivulle kun googlaan silja line?

        Silja Line EI ole enää olemassa, se on nykyään TALLINKsilja line.

        Kapishi!


        Oppisit kieltä!
        18.1.2014 15:59
        -1
        Sulje
        Mikä ihmeen kapinen? Kielitaitosi on kapista.
        Tarkoititko mahdollisesti capire-verbiä?




        opi itte
        18.1.2014 16:19
        0
        Sulje
        vinkataan sulle sen verran että tuo on vanha suomalainen sana, olet varmastikin sen verran nuorikin ettet edes voi tietää

        tässä muuten yksi sanonta jossa sana kapinen esiintyy.
        Kuin kapinen koira. (tai: vanha kapinen koira)

        ps. kannattaa välillä kyellä vanhemmiltasi asioiden merkitystä,
        kaikki tieti ei löydy nettiä selaillen.

        tämä näin sivusta seuranneen kommenttina, yrität usein esuttää niin tietäväistä vaikka todellisuus on täysin toinen etkä tiedä mistään mitään




        Täytyy todeta, että sinun ei ainakaan tarvitse näytellä tyhmempää kuin olet.

        24/7 Copy/Pastea????


      • Vars vaavi
        itku tulee kirjoitti:

        24/7 Copy/Pastea????

        Niin tulee. Kuinka joku voi olla noin naiivi?


      • Paljastuksia
        Vo luoja! kirjoitti:

        Seuraa nuolia urpo! Vai onko sekin sinulle liian vaativaa. Vastaushan oli: Propagandapäällikkö.
        17.1.2014 14:33.

        Mutta taas paljastui viisautesi koko kuva kaikessa alastomuudessaan.

        Kapista suomen kielessä myös perusmuotona kapinen,,
        selvästihän kirjoitat kapista, selvästiylempänä täysin eri sana: kapishi.
        siinä se suomenkieli on vaikea vaikka urpotteletkin, kirjoita sana siten kuin se oli alkujaan.


      • jos lainaat/nuolet?
        Bonimaju! kirjoitti:

        Juuri mainitsemassani viestissä ihmettelin sanaa "kapishi". Jos olisit kyennyt yhdistämään nämä asiat ja nuolien saurannan, olisit ehkä voinut päätyä oikeaan. Mutta koskapa propagandapäällikkö olisi mitään oikeaa sanonut. Eihän Joseph Goebbelskään aikoinaan.

        Niin, sellaista sanaa kuin kapishi ei löydy. Et siis osaa saksaa, et englantia, et italiaa, jne. Et edes suomen kielioppia!

        Voi luoja, siinä olen oikeassa, mitään palstalla ei menetettäisi jos tuo vuosia jauhannut propagandapäällikkö-häirikkö ymmärtäisi ettei hänen häiriköintinsä keskusteluissa kiinnosta ketään!

        jos lainaat toisesta viestistä jotain, muista lainausmerkit jotta "se" on ymärrettävä. Vaikeaa seurata "nuoliasi" joita ei palstalla ole edes havaittavissa.


      • odotettua
        Vars vaavi kirjoitti:

        Niin tulee. Kuinka joku voi olla noin naiivi?

        et sitten ymmärtänyt


      • Aasi olet
        odotettua kirjoitti:

        et sitten ymmärtänyt

        Sellaista sanaa kuin kapishi ei ole olemassa missään kielessä.

        Etkö todella ymmärtänyt?


      • tutkituta kans pääsi
        jos lainaat/nuolet? kirjoitti:

        jos lainaat toisesta viestistä jotain, muista lainausmerkit jotta "se" on ymärrettävä. Vaikeaa seurata "nuoliasi" joita ei palstalla ole edes havaittavissa.

        Tuo sininen nuoli?

        Mene silmälekuriin!


    • Nyt näin

      Aikoinaan Tallinkilla oli kehno palvelu ja halvat hinnat.

      Aikinaan Siljalla oli hyvä palvelu ja kalliit hinnat.

      Sitten yhdistettiin ja kummaltakin otettiin yksi ominaisuus.

      Nyt on kalliit hinnat ja huono palvelu.

    • Anonyymi

      Ota muovi tai satku taskuun, niin jumat saat.
      Ikäjuttu sama kuin maissa. Jos ostaja näyttää alle 30-vuotiaalta, kysytään paperit.

      • Anonyymi

        Noin menee ja siksi baarissa on aina jonoa.


    • Anonyymi

      Kiinnostaisi tämä sama mitä olut ja lonkero nykyisin vuonna 2024 maksaa laivan baarissa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe