Homo, lesbo, hetero, bi, pari hävisi?

pöö, ei mitään

Nyt voi hakea joko mies, nainen tai jokin muu. Ei tuo jokin muu merkitse yhtään mitään jos ajatellaan että treffipalstan käyttäjä etsii jotain valtavirran ulkopuolista kumppania.
Silläkin on merkitystä onko homo, lesbo tai bi-seksuaali.
Miksi tämäkin seikka mentiin muuttamaan hakuehdoissa noin tökeröksi?

7

116

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aller on sontaa

      Kun palvelun tarjoaa @suomi24, ainahan se on tätä.. Uudistuksin pilataan taatusti kaikki. Aller Media / Seiska-laatua. Täyttä soopaa.

      PIti olla että tehdän palvelu asiakkaiden toiveiden mukaan, ja katin kontit.
      Jonku idiootin päähänpisto ja päiväuni tää uusi treffit on... EIKÄ MIKÄÄN TOIMI NIINKU PITÄIS.

    • helppo homma

      Hakuehdoissa on erikseen sukupuoli ja seksuaalinen suuntautuminen. Olet ilmeisesti joko sokea tai idiootti jos et sitä näe tai ymmärrä. Sukupuoli=muu on tarpeen niitä varten, jotka ovat esim. vaihtaneet sukupuolta.

    • ...............

      Ilmeisesti nyt on kyse hakusivusta...
      - "Jokin muu" tarkoittaa esim. paria, transseksuaalia tai ihmistä joka on vaihtanut sukupuolen tms..
      - "Perustiedot"-osasta löytyy: Seksuaalinen suuntautuminen: homoseksuaali, hetero, biseksuaali...

      • jareization

        Monella menee metsään sukupuolivähemmistöjä koskevat termit:

        1) Transseksuaali on vanha ja epälooginen termi, joka tarkoittaa samaa kuin moderni termi transsukupuolinen. Seksuaalisuuden kanssa kyseisellä termillä ei ole yhtään mitään tekemistä.

        2) Transsukupuolinen taas tarkoittaa samaa kuin mitä sinä tarkoitat "sukupuolen vaihtaneella" henkilöllä.

        3) En ole kuullut kenenkään haluavan "vaihtaa" sukupuoltaan. Kyseessä on pikemminkin fyysisen kehon korjaaminen vastaamaan henkisesti koettua sukupuolta. Henkisesti koettu sukupuoli ei vaihdu, ainoastaan keho muuttuu. Siten olisi luontevampaa puhua "sukupuolen korjaamisesta", tai ehkäpä vielä mieluummin "kehon korjaamisesta todellista sukupuolta vastaavaksi".

        4) Sukupuoltaan korjannut henkilö saattaa luokitella itsensä "muuksi sukupuoleksi", mutta kaikki eivät näin tee, eikä tarvitsekaan. Jos kokee itsensä naiseksi, silloin on nainen riippumatta sukupuolielimistä tai siitä, onko korjannut sukupuoltaan vai ei. Sama juttu jos kokee itsensä mieheksi, fyysiset seikat eivät sitä muuta miksikään. Sukupuoli kun ei riipu alapään elimistä.

        5) Lisäksi on olemassa muitakin sukupuoliluokituksia, joihin ei oma tietämykseni valitettavasti riitä, joten en lähde niitä sen tarkemmin mutuilemaan. Joka tapauksessa on olemassa ihimisiä jotka kokevat olevansa jotain muuta sukupuolta, ilman että se tarkoittaisi sukupuoltaan korjannutta tai korjaavaa henkilöä.

        Lisäksi en ymmärrä, miten "muu sukupuoli" -luokkaan voitaisiin laskea parit. Itse miellän että haussa haetaan nimen omaan yhtä ihmistä. Muuta sukupuolta olevat ja parit pitäisi aivan selvästi erotella toisistaan. Voisihan tuolla hyvinkin olla hakuvaihtoehdot tyylin "Haetaan myös pareja", "Haetaan vain pareja" ja "Ei haeta pareja". Ja sitäkin voitaisiin hifistellä määrittämällä onko kyse miesparista, naisparista, vai miehen ja naisen muodostamasta parista. Tai parista, jossa yksi tai molemmat osapuolet edustavat muuta sukupuolta. Huh, vaikeaksi menee! Ehkä sittenkin kannattaa tuo parien hakeminen toteuttaa mahdollisimman yksinkertiasesti ja jättää hifistelyt pois.


    • Hei,

      Kurjaa, jos tämä muutos ei sinua miellytä. Osa kokee tämän paremmaksi, osa huonommaksi.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • kaxkyt

        "Osa kokee tämän paremmaksi, osa huonommaksi."

        Uskallatteko tehdä kyselyn treffipalstan käyttäjien keskuudessa; kumpi on parempi uusi vai vanha?


      • Transpertti

        @suomi24 Hei Elina, kurjaa on mun mielestä se, että kun olen mies ja avaan naisen profiilin ja teidän synkkausprosentti hymynaama hymyilee leveästi, vaikka kyseinen profiili on homoseksuaali ja ihannekumppanina on nainen. Sitä rupeaa uhkaavasti epäilemään omaa identiteettiään, piti melkein käydä vessassa kurkkaamassa mitä siellä jalkovälissä killuu. Ja sitten ...voi taivas, että vaikka killuttimet onkin niin koettu sukupuoli kuitenkin ratkaisee. Eli teidän treffipalvelun synkkausprosentti itseasiassa tietää, että minä koenkin itseni naiseksi vaikka fyysisesti olen mies, enkä edes itse tiennyt olevani nainen. Jumangekka! Mielenvikast läpändeerost, saa käyttää muttei o pakko!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Asumistuen leikkaukset alkavat näkyä

      Tamperelaisia häädetään kodeistaan nyt kiihtyvällä tahdilla. Asunnottomuus lisääntyy. https://www.aamulehti.fi/tampere
      Maailman menoa
      385
      3554
    2. No nyt on motomies

      Biologi ja tutkimussukeltaja Myyri Sysivesi oli viime viikolla Suomussalmen Hukkajoella tekemässä jokihelmisimpukoiden e
      Kuhmo
      61
      2390
    3. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      187
      2288
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      28
      2217
    5. Raakkuja kuoli tuhansia k*sipääkuljettajan takia

      https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/311c5b57-3641-4cb6-a643-a6aad34372fb No, sakko per kuollut raakku melkein 600
      Maailman menoa
      283
      2061
    6. Oho! Hanna Pakarinen sai Roope Salmisen suivaantumaan Vain elämää lehdistötilaisuudessa:"Per**kele!"

      Oho, tämä asia näytti osuvan Salmisen hermoon jopa niin, että piti sanoa oma mielipide kesken Pakarisen haastattelun...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1652
    7. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      68
      1633
    8. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1576
    9. Ei sinun nainen

      Kannata koskaan epäröidä mitään. Pidän edelleen sinusta todella paljon ja olet kuin suunniteltu minulle. Oli suorastaan
      Ikävä
      55
      1194
    10. Haluatko tietää, minkälainen on ihannenaiseni

      Kysymys sinulle nainen. Otaksun, että sinua kiinnostaa tietää, koska peilaat itseäsi kysymykseen ja olet ehkä epävarma.
      Ikävä
      62
      996
    Aihe