Kannattaa toimia yleisesti ottaen

Anonyymi-ap

Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jos siltä näyttää. Hän on sinua vanhempi ja meillä on aikamoinen magnetismi. Elämäni on murroksessa. Mietin vain, että.. Suurin sinua niin paljon. Välittäminen ja halu, rakkaus... Sitä on ollut niin paljon sinua kohtaan..
Hän on sinkku.
Naiselta

102

500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Olipa sekava viesti.

• Anonyymi
        UUSI

Anteeksi.

• Anonyymi
        UUSI

Sellaista se nääs on kun itserakas äijä kirjoittelee itsestään kolmannessa persoonassa ja sinutellen limittäin. Get over it

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaista se nääs on kun itserakas äijä kirjoittelee itsestään kolmannessa persoonassa ja sinutellen limittäin. Get over it

Kato moro. 👍🏻😁

• Anonyymi
      UUSI

Juupati jaa

• Anonyymi
        UUSI

Anteeksi.. 😔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Anteeksi.. 😔

Ai mitä anteeksi?🤪

• Anonyymi
      UUSI

Onnea hänen kanssa sitten... 👋

• Anonyymi
        UUSI

Noh. Sitä tarvitaan kun ei me olla edetty kuin varovaisin pikku askelin..

• Anonyymi
        UUSI

❤️❤️❤️❤️❤️❤️ On niin suloinen 🤓 ja ihana nimi.. Hoen sitä koko ajan. Siitä saa todella helposti monta lempinimeä.

• Anonyymi
        UUSI

Yks juttu vaan. Hänen pitäs tietää mun tilanteesta paremmin koska voipi sen vuoksi pelätä..tähän tarvitaan sen vuoksi puhelinnumero.
        /Ap

• Anonyymi
      UUSI

Montako kreppirautaa tulessa? :D
      -sivusta

• Anonyymi
        UUSI

Ei yhtään. Suoristusrauta löytyy. 🤣

• Anonyymi
        UUSI

En ole mikään tunteeton pska. Olen vain ihminen. Välitän muista, mutta kyllä itseäänkin pitäisi arvostaa ja vetää rajoja. Ne ovat minulta puuttuneet.
        /ap

• Anonyymi
        UUSI

Onko naisena erittäin viksuille esiintyvä aapee kirjoitellut taas hiusten laitosta sekä ehostamisesta?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko naisena erittäin viksuille esiintyvä aapee kirjoitellut taas hiusten laitosta sekä ehostamisesta?

Toki toki hei.

• Anonyymi
      UUSI

Oho, varattuja sä yleensä käytät hyväksesi. Onnea kuitenkin.

• Anonyymi
        UUSI

Vastaus alempana..

• Anonyymi
      UUSI

Kyllä mies tekeekin jotain jos kiinnostaa vakavasti. Älä siis liikaa imartele itseäsi, koska todennäköisesti jokin on saanut miehen perääntymään. Aina ei ole fiksua mennä päätyyn asti jos näkee ajoissa, että homma ei toimi.

• Anonyymi
        UUSI

Niinpä, ja voi sattua ylimäärästä draamaa vain.. Sit en halua. En halua rikkoa mitään enkä välttämättä olisi siihen saakka edes kyennyt. Ja eihän hän sitä välttämättä olisi tehnyt. Ajatuksista ei joudu "kadotukseen"
        /ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä, ja voi sattua ylimäärästä draamaa vain.. Sit en halua. En halua rikkoa mitään enkä välttämättä olisi siihen saakka edes kyennyt. Ja eihän hän sitä välttämättä olisi tehnyt. Ajatuksista ei joudu "kadotukseen"
        /ap

Ohi meni, viuh.

• Anonyymi
        UUSI

Eiköhän höimömpikin osaa tulkita nämä sekavat itsellesi kirjoitetut kirjelmät itseäsi ylistävänä ja naista tarkoituksenhakuisesti mitätöivänä skeidana, apäijä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän höimömpikin osaa tulkita nämä sekavat itsellesi kirjoitetut kirjelmät itseäsi ylistävänä ja naista tarkoituksenhakuisesti mitätöivänä skeidana, apäijä

Vai äijänä. Saat tulkita kuinka tykkäät.

• Anonyymi
        UUSI

Ei se noin aina ole. Itse olen niin ujo että juoksen karkuun.
        Mieheltä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vai äijänä. Saat tulkita kuinka tykkäät.

Ei susta äijää kyllä saa. Täysin turha planktoni jonka isommat valaat tulee nielaisemaan palstaäijä.

• Anonyymi
      UUSI

Noup. Ei mitään sellaista. Ei ole tapahtunut mitään. ❤️ Ollut vain tunteita. Aitoja tunteita jotka eivät kuole.
      Se kelle kirjoitan ja kelle viesti ei todennäköisesti edes ylety on MAN jolla on erityinen tehtävä täällä.
      Hänen tarkoitus on herättää.. Ja pelastaa naisia ❤️ näin koen. En tiedä tietääkö hän itse tästä. Tai tiedostaako.
      Saada nainen hehkumaan ja ymmärtämään arvonsa sekä löytämään aidon rakkauden.

• Anonyymi
        UUSI

Tämä aloittajan viesti joka piti vastata eri kommenttiin.
        Sellaiseen missä luki että käytän varattuja hyväkseni. Ei ei ei. Tunteitaan jotain kohtaan ei päätetä. Ne vain ovat.

• Anonyymi
        UUSI

VMP 😂

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

VMP 😂

Olkoon. Aina voi kääntää ajatuksensa siten että ne lohduttaa itseä. Hauku vaan.
        /ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

VMP 😂

Varamiespalvelu.. Juu😉😉😅 suus kii

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

VMP 😂

Jooo kuulostaa joltain hihhuli ajatukselta mutta lohduttaa koska sydän on ollut rikki.. 🫠
        /ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jooo kuulostaa joltain hihhuli ajatukselta mutta lohduttaa koska sydän on ollut rikki.. 🫠
        /ap

Oot vaan herkkä taiteilijasielu. Se on fine. Olet hyvä sellaisena kuin olet. Moni kaltaisesi kokee tulevansa väärinymmärretyksi usein.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

/ap

Tämä naisten rikkinäinen sydän on vissiin tärkeä fantasia sinulle palstaäikä kun se on pakko kirjoittaa joka narratiivin sisään herättämään kiinnostusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä naisten rikkinäinen sydän on vissiin tärkeä fantasia sinulle palstaäikä kun se on pakko kirjoittaa joka narratiivin sisään herättämään kiinnostusta

Ps i got full functioning pump no problem

• Anonyymi
      UUSI

Mukava kuulla jos olet löytänyt jonkun josta pidät.

• Anonyymi
        UUSI

Joo, meillä on hirmusti yhteistä...

• Anonyymi
      UUSI

Jos näin nopeasti löydät tunteita jotain toista kohtaan, niin epäilen, ettei ne ollut lainkaan niin vahvoja kun annoit ymmärtää. Ärsyttää, että olin ehkä sittenkin oikeassa.

• Anonyymi
        UUSI

Ei se välttämättä ole noin yksioikoista.. Ihan oikeasti.

• Anonyymi
        UUSI

Eipä hän sydämestä poistu koskaan. Ei koskaan. Niin se on.
        /ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä hän sydämestä poistu koskaan. Ei koskaan. Niin se on.
        /ap

Ei hänkään, mutta silti. Onneksi ehdin nähdä tämän, ennen kuin tein mitään peruuttamatonta tänään. Kuvittelin oikeasti, että oltiin jotain hyvin erityistä ja ainutlaatuista.

Ainakaan minussa ei kukaan muu ole aiheuttanut mitään tuntemuksia, koska tunsin niin vahvasti häntä kohtaan. Olen melko varma, että saman aiheuttaa muissakin, jos on samat tunteet.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hänkään, mutta silti. Onneksi ehdin nähdä tämän, ennen kuin tein mitään peruuttamatonta tänään. Kuvittelin oikeasti, että oltiin jotain hyvin erityistä ja ainutlaatuista.

Ainakaan minussa ei kukaan muu ole aiheuttanut mitään tuntemuksia, koska tunsin niin vahvasti häntä kohtaan. Olen melko varma, että saman aiheuttaa muissakin, jos on samat tunteet.

Noh mitä olisit tehnyt? Minä oikeasti halusin hänet. Halusin lähelleni ja olisin ollut valmis kohtaamaan asiat kasvokkain.. Mutta kun meidän välinen kommunikaatio on niin vaikeaa. On lämpöä vetäytymistä ja lämpöä ja taas vetäytymistä.
        Pieni sydän surullinen on..
        /ap

• Anonyymi
      UUSI

Ja hei.. Älkää tuomitko niin äkkiä. Jos meidän on määrä kohdata seuraavalla tasolla tässä elämässä, vapaana ja valmiina, se tapahtuu.
      Jos kyse on ns. "kaksoisliekkisuhteesta" tai mitä nyt ikinä onkaan, on se meitä molempia kasvattanut ja sen rakkauden voi kääntää lämpimäksi sydämessään.. Ja oppia rakastamaan itseään terveellä tavalla.
      Voimme olla toistemme elämässä täältäkin tukien. Ja sitä olemme olleetkin. ❤️
      /Aloittajalta

• Anonyymi
        UUSI

Etäältäkin*❤️ tuleepa virheitä paljon mutta sitähän tää elämä on. Oppia niistä.
        Ap:n lisäys

• Anonyymi
      UUSI

Haukkujille tiedoksi..
      En taatusti ole nimittäin ainoa.. Jotenkin tuntuu siltä että hän vetää naisia kuin magneetti puoleensa ja kaikille on jotain annettavaa. Mietipä sitä..
      Joten jatka vaan valitsemallas tiellä.
      Varattuun en sekaannu. Itsekin vapautumassa tässä kuitenkin.
      /ap

• Anonyymi
      UUSI

Tätä luullaan nyt monen naisen aloitukseksi. Kerro jotain oleellista mikä erottaa sinut niistä. Vaikka sen horoskooppimerkki ja kirjain, kelle tän suuntaat. Tai omasi.

• Anonyymi
        UUSI

Kala naiselta skorpparille. Naimisissa ja perhe. :/

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tosiaan niin ollaan nähty viimeksi kesällä. Sen jälkeen vain kuvista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saisko palstasetä tähän typerryttävän teatteriin myös hieman eri nimikirjainvaihtoehtoja?

• Anonyymi
      UUSI

Nuorena miehet rakastuvat helpommin eivätkä mieti asioita vaan toimivat. Vanhempana miehet ovat kokeneita ja osaavat paremmin luovia naisten testien läpi ja ennen kaikkea testata itse naista.

• Anonyymi
        UUSI

Eipä ketää voi mihinkään pakottaa. Miksi tyrkyttäisin vaikka miten haluaisin. Noloa ja lapsellista.
        /ap

• Anonyymi
        UUSI

Aikuiset tai vanhempi osaa olla testailematta, kuin keskenkasvuisen teini! Siinä oikeasti aikuinen ottaa pian jalat alleen... Just saying.
        Sivusta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aikuiset tai vanhempi osaa olla testailematta, kuin keskenkasvuisen teini! Siinä oikeasti aikuinen ottaa pian jalat alleen... Just saying.
        Sivusta

Joo, aikuinen kypsä mies hakusessa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, aikuinen kypsä mies hakusessa.

Saako sitä olla edes vähän lapsenmielinen

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saako sitä olla edes vähän lapsenmielinen

Saa, ja pitää.

• Anonyymi
      UUSI

Tartu siihen ap.älä neuvo täällä muita.

• Anonyymi
        UUSI

Enhän mä neuvokaan. Elän tuolla irl.
        Älkää omiko, ei ole teistä kellekään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Enhän mä neuvokaan. Elän tuolla irl.
        Älkää omiko, ei ole teistä kellekään.

Täällä puretaan ajatuksia.. Otan kyllä neuvoja vastaan.
        /ap

• Anonyymi
      UUSI

Entäs jos vaan loin sen rakkauden päässäni.. Kaikki kuvitelmaa ja unelmia, haaveita. Haikeutta menetetyistä vuosista. Ei siis olla tunnettu vuosia.
      Onneksi olen vielä melko nuorehko. Elämää on jäljellä. Nautitaan vielä kun ollaan terveitä.
      IRL ne asiat tapahtuu. Ei täällä.

Täällä saat vaan mielenterveyden ongelmia.

/ap

• Anonyymi
      UUSI

Kerro AP vaikka horoskooppisi, jottei ihmiset vedä vääriä johtopäätöksiä?

• Anonyymi
        UUSI

Kalat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kalat.

Kiitos Ap.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos Ap.

Olen vain odottanut ja odottanut että hän vihdoin pyytää johonkin mua ja haluaa jutella. Avaa tunteensa. Herkkä on, mutta kuori on paksu.
        En haluaisi enempää kipua enää, mutta toisaalta olen kestänyt näinkin pitkälle.. 😔Kestäisikö se rakkaus vielä tämänkin. Luulen, että kestäisi, jos niin on tarkoitettu.
        /ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen vain odottanut ja odottanut että hän vihdoin pyytää johonkin mua ja haluaa jutella. Avaa tunteensa. Herkkä on, mutta kuori on paksu.
        En haluaisi enempää kipua enää, mutta toisaalta olen kestänyt näinkin pitkälle.. 😔Kestäisikö se rakkaus vielä tämänkin. Luulen, että kestäisi, jos niin on tarkoitettu.
        /ap

Ei kun nyt vaan eteenpäin!!!!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun nyt vaan eteenpäin!!!!

"vuosisadan rakkaustarina..."

• Anonyymi
      UUSI

Ja oletan ja luulen ainakin olevan sinkku. Voihan se olla ettei meistäkään tule kummempaa.
      Kauhea kahvikuppineuroosi kummallakin, mutta ei sillä vielä rakenneta suhdetta. Edes yön yli kestävää. Vetovoima on ihan mieletön.
      Tarvitsee tehdäkin jotain asioiden eteen. Ei ne itsekseen tapahdu.
      Ainahan saa unelmoida.
      /ap

• Anonyymi
        UUSI

Onpa söpöä. Rakkaus on kaunis asia ja herkkää. Veikkaan että teidät on huomattu.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa söpöä. Rakkaus on kaunis asia ja herkkää. Veikkaan että teidät on huomattu.

Tiiä siitäkään. Mayyybe. Ei ny mennä asioiden edelle.

• Anonyymi
      UUSI

Voihan tuo olla vain joku hetken halu jos sellaista puuttuu elämästä. Muistuttaako hän jollain tavalla sitä kelle kirjoitat?

• Anonyymi
        UUSI

Muistuttaa kyllä jollain tavalla. On toki vaan ujo versio hänestä. Näen hänet kaikkialla minne menen.. Haen hänen olemustaan ja kasvojaan kaikkialta... Mitä tämä on.. Voi kun tietäisin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Muistuttaa kyllä jollain tavalla. On toki vaan ujo versio hänestä. Näen hänet kaikkialla minne menen.. Haen hänen olemustaan ja kasvojaan kaikkialta... Mitä tämä on.. Voi kun tietäisin.

Ja nyt alkoi taas itkettää.. Hotel California.. 😭
        /ap

• Anonyymi
        UUSI

Tai sit se on se suuri rakkaus. Sielunpuolikas. Muusa🤭🤗❤️❤️❤️❤️ anna mennä nyt vaan nainen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tai sit se on se suuri rakkaus. Sielunpuolikas. Muusa🤭🤗❤️❤️❤️❤️ anna mennä nyt vaan nainen.

Siis sinä hänen muusansa. Hän kuuli äänesi jota muut eivät olleet noteeranneet. 😉 Ja se iski jalat alta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siis sinä hänen muusansa. Hän kuuli äänesi jota muut eivät olleet noteeranneet. 😉 Ja se iski jalat alta.

Mitää hittooo? 🤭 Noh. Näin se kai on sitten.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla. Tämän kortin haluan kääntää. Oikeasti haluan.
        Tunne on vahva ja olen hyvin ihastunut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla. Tämän kortin haluan kääntää. Oikeasti haluan.
        Tunne on vahva ja olen hyvin ihastunut.

Ei siinä oo mitään väärää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota tuota.🤪

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei siinä oo mitään väärää

"on lupa rakastaa..."

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"on lupa rakastaa..."

Kyllä kitosh

• Anonyymi
      UUSI

Odotan(ko) turhaan sinua rakkain..
      /ap

• Anonyymi
      UUSI

Hänen ansiostaan voin nykyään kuitenkin paremmin ja olen löytänyt hehkuni. Ystävä kertoi eilen miten mun silmät säihkyy ja olen terveemmän näköinen ja kaventunut.
      Vain häntä saa tästä kiittää. Hän on mulle opettanut ties mitä, monessakin asiassa.
      Vientiä olisi jopa yllättävänkin paljon ja se tietty imartelee. Mutta täytyy olla asiallinen. Ei sekoittaa kahta asiaa ainakaan nolosti keskenään koska se pilaa maineen. Yrityksenkin maineen. Asiat voi tehdä nätistikin.

Nyt pitäisi kaivaa rohkeus selvittää välit, jos ei halua menettää jotain kaunista mikä on osa itseä. Jotain tärkeää se on.
      /ap

• Anonyymi
        UUSI

Ei kun nyt vaan tartut uuteen tilaisuuteen

• Anonyymi
      UUSI

Ja tähän kaikkeen liittyy osapuoli jonka puolesta koen surua.. 😔
      Häntäkään ei saa unohtaa. Ja hän on se joka joutuu jätetyksi.
      Ja se sattuu ihan hlvetisti. Koska pitkö suhde ja kiintymys on valtava. Onhan se toinen perheenjäsen.
      Meidän suhde vaan ei toimi, vaikka yrittäisi uudelleen ja uudelleen.. Harkinta-aikaa olisi ja mitä tahansa... Suhde sisältää vain epäterveitä käytös ja toimintamalleja.

/ap

• Anonyymi
        UUSI

Voimia, kaikki kääntyy lopulta hyväksi.

• Anonyymi
        UUSI

Kuuluuko tämä sururibuleisson aloittajaäijä tähän näytelmään jotenkin olennaisesti? Vissiin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuluuko tämä sururibuleisson aloittajaäijä tähän näytelmään jotenkin olennaisesti? Vissiin

Ei voi koskaan tietää ketkä täällä häärää. 😁

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei voi koskaan tietää ketkä täällä häärää. 😁

Amorit näemmä 🤗❤️😂 sydämeni osuman sai....

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Amorit näemmä 🤗❤️😂 sydämeni osuman sai....

Niinpä sai..

• Anonyymi
      UUSI

Käy kimppuun kuin sik limppuun. Minullakin on ollut ja on muita naisia. En sure enkä haikaile meitä.

• Anonyymi
        UUSI

Jos näin olisi, ei tässä sitten mitään kaunista ollutkaan. Loin rakkaustarinan päässäni.
        Enkä epäile että on muita naisia, koska on naisten kanssa hyvä. 🫠
        Tahdon ehkä sellaisen kiltimmän. Sellaisen joka ei näkyvästi flirttaile ihan jokaiselle naiselle kuka eteen tulee. 😂
        /ap

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos näin olisi, ei tässä sitten mitään kaunista ollutkaan. Loin rakkaustarinan päässäni.
        Enkä epäile että on muita naisia, koska on naisten kanssa hyvä. 🫠
        Tahdon ehkä sellaisen kiltimmän. Sellaisen joka ei näkyvästi flirttaile ihan jokaiselle naiselle kuka eteen tulee. 😂
        /ap

Niin sinä itsestäsi rupatteleva äijä olet epäilemättä niin vahvoilla vastakkaisen sukupuolen kanssa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sinä itsestäsi rupatteleva äijä olet epäilemättä niin vahvoilla vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Kyllä kyllä. Erittäin vahvoilla. 😅

• Anonyymi
      UUSI

No sitten on kyllä vanha! 😁

• Anonyymi
        UUSI

No ei se ikäloppu ole. 🤭 Määrittele vanha.

• Anonyymi
        UUSI

Ei sillä oo mitään merkitystä. 👌

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sillä oo mitään merkitystä. 👌

Nyt on sitten tosi kyseessä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt on sitten tosi kyseessä

Niin on. Tunne että pitää toimia. Vain siten voidaan tietää todellisuus.
        Eli pitää saada numero.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli pitää saada numero.

Ja jos ei sitä saa niin sitten antaa olla. Mitään ei voi pakottaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli pitää saada numero.

Kysymällä selviää

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä, kun olet löytänyt vapaan. Anna palaa!

• Anonyymi
        UUSI

Joo 🤗

• Anonyymi
      UUSI

Kerro se lauluin.😘

• Anonyymi
        UUSI

Ja äitikin kyllä tykkää😘 Nou hätä.

I will stay by your side now and forever
        I will always only be in love with you
        Is it true when you say that you love me?
        And is it true that I'm the one?
        In the day we walk together
        In the night I think of you
        *I will phone your mother and ask her
        If I can marry you*
        I will stay by your side now and forever
        I will always only be in love with you

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!

Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot
      Maailman menoa
      193
      17624
    2. Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois

Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss
      Maailman menoa
      51
      10115
    3. Vasemmistoaate on aatteista jaloin

Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?
      Maailman menoa
      175
      6250
    4. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      1
      3482
    5. Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa

Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman
      Perussuomalaiset
      48
      3259
    6. Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)

Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.
      Maailman menoa
      27
      2957
    7. Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen

Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.
      Maailman menoa
      48
      2952
    8. "Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa

Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita
      Maailman menoa
      61
      2747
    9. Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!

Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling
      Kotimaiset julkkisjuorut
      88
      2700
    10. Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen

"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen
      Maailman menoa
      54
      2086
    Aihe