Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jos siltä näyttää. Hän on sinua vanhempi ja meillä on aikamoinen magnetismi. Elämäni on murroksessa. Mietin vain, että.. Suurin sinua niin paljon. Välittäminen ja halu, rakkaus... Sitä on ollut niin paljon sinua kohtaan..
Hän on sinkku.
Naiselta
Kannattaa toimia yleisesti ottaen
102
500
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Olipa sekava viesti.
- AnonyymiUUSI
Anteeksi.
- AnonyymiUUSI
Sellaista se nääs on kun itserakas äijä kirjoittelee itsestään kolmannessa persoonassa ja sinutellen limittäin. Get over it
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista se nääs on kun itserakas äijä kirjoittelee itsestään kolmannessa persoonassa ja sinutellen limittäin. Get over it
Kato moro. 👍🏻😁
- AnonyymiUUSI
Juupati jaa
- AnonyymiUUSI
Anteeksi.. 😔
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi.. 😔
Ai mitä anteeksi?🤪
- AnonyymiUUSI
Onnea hänen kanssa sitten... 👋
- AnonyymiUUSI
Noh. Sitä tarvitaan kun ei me olla edetty kuin varovaisin pikku askelin..
- AnonyymiUUSI
❤️❤️❤️❤️❤️❤️ On niin suloinen 🤓 ja ihana nimi.. Hoen sitä koko ajan. Siitä saa todella helposti monta lempinimeä.
- AnonyymiUUSI
Yks juttu vaan. Hänen pitäs tietää mun tilanteesta paremmin koska voipi sen vuoksi pelätä..tähän tarvitaan sen vuoksi puhelinnumero.
/Ap
- AnonyymiUUSI
Montako kreppirautaa tulessa? :D
-sivusta- AnonyymiUUSI
Ei yhtään. Suoristusrauta löytyy. 🤣
- AnonyymiUUSI
En ole mikään tunteeton pska. Olen vain ihminen. Välitän muista, mutta kyllä itseäänkin pitäisi arvostaa ja vetää rajoja. Ne ovat minulta puuttuneet.
/ap - AnonyymiUUSI
Onko naisena erittäin viksuille esiintyvä aapee kirjoitellut taas hiusten laitosta sekä ehostamisesta?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko naisena erittäin viksuille esiintyvä aapee kirjoitellut taas hiusten laitosta sekä ehostamisesta?
Toki toki hei.
- AnonyymiUUSI
Oho, varattuja sä yleensä käytät hyväksesi. Onnea kuitenkin.
- AnonyymiUUSI
Vastaus alempana..
- AnonyymiUUSI
Kyllä mies tekeekin jotain jos kiinnostaa vakavasti. Älä siis liikaa imartele itseäsi, koska todennäköisesti jokin on saanut miehen perääntymään. Aina ei ole fiksua mennä päätyyn asti jos näkee ajoissa, että homma ei toimi.
- AnonyymiUUSI
Niinpä, ja voi sattua ylimäärästä draamaa vain.. Sit en halua. En halua rikkoa mitään enkä välttämättä olisi siihen saakka edes kyennyt. Ja eihän hän sitä välttämättä olisi tehnyt. Ajatuksista ei joudu "kadotukseen"
/ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, ja voi sattua ylimäärästä draamaa vain.. Sit en halua. En halua rikkoa mitään enkä välttämättä olisi siihen saakka edes kyennyt. Ja eihän hän sitä välttämättä olisi tehnyt. Ajatuksista ei joudu "kadotukseen"
/apOhi meni, viuh.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän höimömpikin osaa tulkita nämä sekavat itsellesi kirjoitetut kirjelmät itseäsi ylistävänä ja naista tarkoituksenhakuisesti mitätöivänä skeidana, apäijä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän höimömpikin osaa tulkita nämä sekavat itsellesi kirjoitetut kirjelmät itseäsi ylistävänä ja naista tarkoituksenhakuisesti mitätöivänä skeidana, apäijä
Vai äijänä. Saat tulkita kuinka tykkäät.
- AnonyymiUUSI
Ei se noin aina ole. Itse olen niin ujo että juoksen karkuun.
Mieheltä - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vai äijänä. Saat tulkita kuinka tykkäät.
Ei susta äijää kyllä saa. Täysin turha planktoni jonka isommat valaat tulee nielaisemaan palstaäijä.
- AnonyymiUUSI
Noup. Ei mitään sellaista. Ei ole tapahtunut mitään. ❤️ Ollut vain tunteita. Aitoja tunteita jotka eivät kuole.
Se kelle kirjoitan ja kelle viesti ei todennäköisesti edes ylety on MAN jolla on erityinen tehtävä täällä.
Hänen tarkoitus on herättää.. Ja pelastaa naisia ❤️ näin koen. En tiedä tietääkö hän itse tästä. Tai tiedostaako.
Saada nainen hehkumaan ja ymmärtämään arvonsa sekä löytämään aidon rakkauden.- AnonyymiUUSI
Tämä aloittajan viesti joka piti vastata eri kommenttiin.
Sellaiseen missä luki että käytän varattuja hyväkseni. Ei ei ei. Tunteitaan jotain kohtaan ei päätetä. Ne vain ovat. - AnonyymiUUSI
VMP 😂
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
VMP 😂
Olkoon. Aina voi kääntää ajatuksensa siten että ne lohduttaa itseä. Hauku vaan.
/ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
VMP 😂
Varamiespalvelu.. Juu😉😉😅 suus kii
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
VMP 😂
Jooo kuulostaa joltain hihhuli ajatukselta mutta lohduttaa koska sydän on ollut rikki.. 🫠
/ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jooo kuulostaa joltain hihhuli ajatukselta mutta lohduttaa koska sydän on ollut rikki.. 🫠
/apOot vaan herkkä taiteilijasielu. Se on fine. Olet hyvä sellaisena kuin olet. Moni kaltaisesi kokee tulevansa väärinymmärretyksi usein.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
/apTämä naisten rikkinäinen sydän on vissiin tärkeä fantasia sinulle palstaäikä kun se on pakko kirjoittaa joka narratiivin sisään herättämään kiinnostusta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tämä naisten rikkinäinen sydän on vissiin tärkeä fantasia sinulle palstaäikä kun se on pakko kirjoittaa joka narratiivin sisään herättämään kiinnostusta
Ps i got full functioning pump no problem
- AnonyymiUUSI
Mukava kuulla jos olet löytänyt jonkun josta pidät.
- AnonyymiUUSI
Joo, meillä on hirmusti yhteistä...
- AnonyymiUUSI
Jos näin nopeasti löydät tunteita jotain toista kohtaan, niin epäilen, ettei ne ollut lainkaan niin vahvoja kun annoit ymmärtää. Ärsyttää, että olin ehkä sittenkin oikeassa.
- AnonyymiUUSI
Ei se välttämättä ole noin yksioikoista.. Ihan oikeasti.
- AnonyymiUUSI
Eipä hän sydämestä poistu koskaan. Ei koskaan. Niin se on.
/ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eipä hän sydämestä poistu koskaan. Ei koskaan. Niin se on.
/apEi hänkään, mutta silti. Onneksi ehdin nähdä tämän, ennen kuin tein mitään peruuttamatonta tänään. Kuvittelin oikeasti, että oltiin jotain hyvin erityistä ja ainutlaatuista.
Ainakaan minussa ei kukaan muu ole aiheuttanut mitään tuntemuksia, koska tunsin niin vahvasti häntä kohtaan. Olen melko varma, että saman aiheuttaa muissakin, jos on samat tunteet. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei hänkään, mutta silti. Onneksi ehdin nähdä tämän, ennen kuin tein mitään peruuttamatonta tänään. Kuvittelin oikeasti, että oltiin jotain hyvin erityistä ja ainutlaatuista.
Ainakaan minussa ei kukaan muu ole aiheuttanut mitään tuntemuksia, koska tunsin niin vahvasti häntä kohtaan. Olen melko varma, että saman aiheuttaa muissakin, jos on samat tunteet.Noh mitä olisit tehnyt? Minä oikeasti halusin hänet. Halusin lähelleni ja olisin ollut valmis kohtaamaan asiat kasvokkain.. Mutta kun meidän välinen kommunikaatio on niin vaikeaa. On lämpöä vetäytymistä ja lämpöä ja taas vetäytymistä.
Pieni sydän surullinen on..
/ap
- AnonyymiUUSI
Ja hei.. Älkää tuomitko niin äkkiä. Jos meidän on määrä kohdata seuraavalla tasolla tässä elämässä, vapaana ja valmiina, se tapahtuu.
Jos kyse on ns. "kaksoisliekkisuhteesta" tai mitä nyt ikinä onkaan, on se meitä molempia kasvattanut ja sen rakkauden voi kääntää lämpimäksi sydämessään.. Ja oppia rakastamaan itseään terveellä tavalla.
Voimme olla toistemme elämässä täältäkin tukien. Ja sitä olemme olleetkin. ❤️
/Aloittajalta- AnonyymiUUSI
Etäältäkin*❤️ tuleepa virheitä paljon mutta sitähän tää elämä on. Oppia niistä.
Ap:n lisäys
- AnonyymiUUSI
Haukkujille tiedoksi..
En taatusti ole nimittäin ainoa.. Jotenkin tuntuu siltä että hän vetää naisia kuin magneetti puoleensa ja kaikille on jotain annettavaa. Mietipä sitä..
Joten jatka vaan valitsemallas tiellä.
Varattuun en sekaannu. Itsekin vapautumassa tässä kuitenkin.
/ap - AnonyymiUUSI
Tätä luullaan nyt monen naisen aloitukseksi. Kerro jotain oleellista mikä erottaa sinut niistä. Vaikka sen horoskooppimerkki ja kirjain, kelle tän suuntaat. Tai omasi.
- AnonyymiUUSI
Kala naiselta skorpparille. Naimisissa ja perhe. :/
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ja tosiaan niin ollaan nähty viimeksi kesällä. Sen jälkeen vain kuvista.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saisko palstasetä tähän typerryttävän teatteriin myös hieman eri nimikirjainvaihtoehtoja?
- AnonyymiUUSI
Nuorena miehet rakastuvat helpommin eivätkä mieti asioita vaan toimivat. Vanhempana miehet ovat kokeneita ja osaavat paremmin luovia naisten testien läpi ja ennen kaikkea testata itse naista.
- AnonyymiUUSI
Eipä ketää voi mihinkään pakottaa. Miksi tyrkyttäisin vaikka miten haluaisin. Noloa ja lapsellista.
/ap - AnonyymiUUSI
Aikuiset tai vanhempi osaa olla testailematta, kuin keskenkasvuisen teini! Siinä oikeasti aikuinen ottaa pian jalat alleen... Just saying.
Sivusta - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aikuiset tai vanhempi osaa olla testailematta, kuin keskenkasvuisen teini! Siinä oikeasti aikuinen ottaa pian jalat alleen... Just saying.
SivustaJoo, aikuinen kypsä mies hakusessa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joo, aikuinen kypsä mies hakusessa.
Saako sitä olla edes vähän lapsenmielinen
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saako sitä olla edes vähän lapsenmielinen
Saa, ja pitää.
- AnonyymiUUSI
Tartu siihen ap.älä neuvo täällä muita.
- AnonyymiUUSI
Enhän mä neuvokaan. Elän tuolla irl.
Älkää omiko, ei ole teistä kellekään. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Enhän mä neuvokaan. Elän tuolla irl.
Älkää omiko, ei ole teistä kellekään.Täällä puretaan ajatuksia.. Otan kyllä neuvoja vastaan.
/ap
- AnonyymiUUSI
Entäs jos vaan loin sen rakkauden päässäni.. Kaikki kuvitelmaa ja unelmia, haaveita. Haikeutta menetetyistä vuosista. Ei siis olla tunnettu vuosia.
Onneksi olen vielä melko nuorehko. Elämää on jäljellä. Nautitaan vielä kun ollaan terveitä.
IRL ne asiat tapahtuu. Ei täällä.
Täällä saat vaan mielenterveyden ongelmia.
/ap - AnonyymiUUSI
Kerro AP vaikka horoskooppisi, jottei ihmiset vedä vääriä johtopäätöksiä?
- AnonyymiUUSI
Kalat.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kalat.
Kiitos Ap.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos Ap.
Olen vain odottanut ja odottanut että hän vihdoin pyytää johonkin mua ja haluaa jutella. Avaa tunteensa. Herkkä on, mutta kuori on paksu.
En haluaisi enempää kipua enää, mutta toisaalta olen kestänyt näinkin pitkälle.. 😔Kestäisikö se rakkaus vielä tämänkin. Luulen, että kestäisi, jos niin on tarkoitettu.
/ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olen vain odottanut ja odottanut että hän vihdoin pyytää johonkin mua ja haluaa jutella. Avaa tunteensa. Herkkä on, mutta kuori on paksu.
En haluaisi enempää kipua enää, mutta toisaalta olen kestänyt näinkin pitkälle.. 😔Kestäisikö se rakkaus vielä tämänkin. Luulen, että kestäisi, jos niin on tarkoitettu.
/apEi kun nyt vaan eteenpäin!!!!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun nyt vaan eteenpäin!!!!
"vuosisadan rakkaustarina..."
- AnonyymiUUSI
Ja oletan ja luulen ainakin olevan sinkku. Voihan se olla ettei meistäkään tule kummempaa.
Kauhea kahvikuppineuroosi kummallakin, mutta ei sillä vielä rakenneta suhdetta. Edes yön yli kestävää. Vetovoima on ihan mieletön.
Tarvitsee tehdäkin jotain asioiden eteen. Ei ne itsekseen tapahdu.
Ainahan saa unelmoida.
/ap- AnonyymiUUSI
Onpa söpöä. Rakkaus on kaunis asia ja herkkää. Veikkaan että teidät on huomattu.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpa söpöä. Rakkaus on kaunis asia ja herkkää. Veikkaan että teidät on huomattu.
Tiiä siitäkään. Mayyybe. Ei ny mennä asioiden edelle.
- AnonyymiUUSI
Voihan tuo olla vain joku hetken halu jos sellaista puuttuu elämästä. Muistuttaako hän jollain tavalla sitä kelle kirjoitat?
- AnonyymiUUSI
Muistuttaa kyllä jollain tavalla. On toki vaan ujo versio hänestä. Näen hänet kaikkialla minne menen.. Haen hänen olemustaan ja kasvojaan kaikkialta... Mitä tämä on.. Voi kun tietäisin.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muistuttaa kyllä jollain tavalla. On toki vaan ujo versio hänestä. Näen hänet kaikkialla minne menen.. Haen hänen olemustaan ja kasvojaan kaikkialta... Mitä tämä on.. Voi kun tietäisin.
Ja nyt alkoi taas itkettää.. Hotel California.. 😭
/ap - AnonyymiUUSI
Tai sit se on se suuri rakkaus. Sielunpuolikas. Muusa🤭🤗❤️❤️❤️❤️ anna mennä nyt vaan nainen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tai sit se on se suuri rakkaus. Sielunpuolikas. Muusa🤭🤗❤️❤️❤️❤️ anna mennä nyt vaan nainen.
Siis sinä hänen muusansa. Hän kuuli äänesi jota muut eivät olleet noteeranneet. 😉 Ja se iski jalat alta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Siis sinä hänen muusansa. Hän kuuli äänesi jota muut eivät olleet noteeranneet. 😉 Ja se iski jalat alta.
Mitää hittooo? 🤭 Noh. Näin se kai on sitten.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla. Tämän kortin haluan kääntää. Oikeasti haluan.
Tunne on vahva ja olen hyvin ihastunut. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla. Tämän kortin haluan kääntää. Oikeasti haluan.
Tunne on vahva ja olen hyvin ihastunut.Ei siinä oo mitään väärää
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuota tuota.🤪
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä oo mitään väärää
"on lupa rakastaa..."
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
"on lupa rakastaa..."
Kyllä kitosh
- AnonyymiUUSI
Odotan(ko) turhaan sinua rakkain..
/ap - AnonyymiUUSI
Hänen ansiostaan voin nykyään kuitenkin paremmin ja olen löytänyt hehkuni. Ystävä kertoi eilen miten mun silmät säihkyy ja olen terveemmän näköinen ja kaventunut.
Vain häntä saa tästä kiittää. Hän on mulle opettanut ties mitä, monessakin asiassa.
Vientiä olisi jopa yllättävänkin paljon ja se tietty imartelee. Mutta täytyy olla asiallinen. Ei sekoittaa kahta asiaa ainakaan nolosti keskenään koska se pilaa maineen. Yrityksenkin maineen. Asiat voi tehdä nätistikin.
Nyt pitäisi kaivaa rohkeus selvittää välit, jos ei halua menettää jotain kaunista mikä on osa itseä. Jotain tärkeää se on.
/ap- AnonyymiUUSI
Ei kun nyt vaan tartut uuteen tilaisuuteen
- AnonyymiUUSI
Ja tähän kaikkeen liittyy osapuoli jonka puolesta koen surua.. 😔
Häntäkään ei saa unohtaa. Ja hän on se joka joutuu jätetyksi.
Ja se sattuu ihan hlvetisti. Koska pitkö suhde ja kiintymys on valtava. Onhan se toinen perheenjäsen.
Meidän suhde vaan ei toimi, vaikka yrittäisi uudelleen ja uudelleen.. Harkinta-aikaa olisi ja mitä tahansa... Suhde sisältää vain epäterveitä käytös ja toimintamalleja.
/ap- AnonyymiUUSI
Voimia, kaikki kääntyy lopulta hyväksi.
- AnonyymiUUSI
Kuuluuko tämä sururibuleisson aloittajaäijä tähän näytelmään jotenkin olennaisesti? Vissiin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuuluuko tämä sururibuleisson aloittajaäijä tähän näytelmään jotenkin olennaisesti? Vissiin
Ei voi koskaan tietää ketkä täällä häärää. 😁
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi koskaan tietää ketkä täällä häärää. 😁
Amorit näemmä 🤗❤️😂 sydämeni osuman sai....
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Amorit näemmä 🤗❤️😂 sydämeni osuman sai....
Niinpä sai..
- AnonyymiUUSI
Käy kimppuun kuin sik limppuun. Minullakin on ollut ja on muita naisia. En sure enkä haikaile meitä.
- AnonyymiUUSI
Jos näin olisi, ei tässä sitten mitään kaunista ollutkaan. Loin rakkaustarinan päässäni.
Enkä epäile että on muita naisia, koska on naisten kanssa hyvä. 🫠
Tahdon ehkä sellaisen kiltimmän. Sellaisen joka ei näkyvästi flirttaile ihan jokaiselle naiselle kuka eteen tulee. 😂
/ap - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos näin olisi, ei tässä sitten mitään kaunista ollutkaan. Loin rakkaustarinan päässäni.
Enkä epäile että on muita naisia, koska on naisten kanssa hyvä. 🫠
Tahdon ehkä sellaisen kiltimmän. Sellaisen joka ei näkyvästi flirttaile ihan jokaiselle naiselle kuka eteen tulee. 😂
/apNiin sinä itsestäsi rupatteleva äijä olet epäilemättä niin vahvoilla vastakkaisen sukupuolen kanssa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinä itsestäsi rupatteleva äijä olet epäilemättä niin vahvoilla vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Kyllä kyllä. Erittäin vahvoilla. 😅
- AnonyymiUUSI
No sitten on kyllä vanha! 😁
- AnonyymiUUSI
No ei se ikäloppu ole. 🤭 Määrittele vanha.
- AnonyymiUUSI
Ei sillä oo mitään merkitystä. 👌
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei sillä oo mitään merkitystä. 👌
Nyt on sitten tosi kyseessä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nyt on sitten tosi kyseessä
Niin on. Tunne että pitää toimia. Vain siten voidaan tietää todellisuus.
Eli pitää saada numero. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli pitää saada numero.Ja jos ei sitä saa niin sitten antaa olla. Mitään ei voi pakottaa.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eli pitää saada numero.Kysymällä selviää
- AnonyymiUUSI
Hyvä, kun olet löytänyt vapaan. Anna palaa!
- AnonyymiUUSI
Joo 🤗
- AnonyymiUUSI
Kerro se lauluin.😘
- AnonyymiUUSI
Ja äitikin kyllä tykkää😘 Nou hätä.
I will stay by your side now and forever
I will always only be in love with you
Is it true when you say that you love me?
And is it true that I'm the one?
In the day we walk together
In the night I think of you
*I will phone your mother and ask her
If I can marry you*
I will stay by your side now and forever
I will always only be in love with you
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot19317624Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss5110115Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?1756250Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki13482Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman483259Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.272957Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.482952"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita612747Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling882700Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen542086