Olen ihastunut elämäni ensimmäistä kertaa naiseen.
Upea tyyppi, vetävän näköinen ja loistava suutelija.
Siinäpä se nyt sitten olikin.
Huoh.
Jonnekin sanottava
9
1333
Vastaukset
- aah
minusta näyttää että naisilla on erikoinen taito suudella toista naista paremmin kuin mies suutelee naista
Nainen tietää mistä naiset pitää - hienoa
suukkoja sulle ja onnea t. BI pari
- knock-out
sairasta.
- Alicia
Sairasta?
Mitäs sinä täällä roikut? - lääkettä
Mitäs siinä valitat!
- knock-out
lääkettä kirjoitti:
Mitäs siinä valitat!
en ole bi.
- Höpö
knock-out kirjoitti:
en ole bi.
Kyselepä itseltäsi, miksi surffaat tälle palstalle ja vielä kirjoittelet täällä. Heterot hus! Tunnen kyllä moooonia heteroita, eivätkä he ole ollenkaan kiinnostuneita tulemaan tänne.
- Ally
Mäkin olen seonnut naisen tähden. En ole tuntenut mitään vastaavaa mitä tunnen nyt erästä hymyilevää ruskeasilmää kohtaan. Hän on varattu, mutta ei ehkä saavuttamattomissa. Voisin vain katsella häntä lopun ikääni syömättä, juomatta, silmää räpäyttämättä. Olen niin epätoivoinen että yritän tehdä hänestä mustasukkaista jotta huomaisin jotakin välittämisen piirteitä...onnistumatta. En luovuta koskaan.
- Kirsikka
Mukava kuulla, että en ole ainoa. Minäkin olen toivottoman rakastunut erääseen naiseen joka vaikuttaa saavuttamattomalta. Toivottavasti ei sentään samat ruskeat silmät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomessa on meneillään boomereiden kosto
1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä272279Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?
Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri281626Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle
Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t241403- 891402
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171072- 1211024
Pelolla pakottaminen
Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha624916Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet
Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa234866kamera hakokylässä
kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!13734- 10710