Maxi skootterin tuulilasi?

tapassi1

Pitäisi hankkia Piaggio x8 250 tuulilasi. Kysyisin mielipiteitä ja kommentteja.

- Matala ns originaali näyttää "sporttisemmalta, mutta taitaa ajoviima aiheuttaa kypärään ääniä?

-Korkea ilmeisesti estää ajoviiman tuntumisen, mutta entä esim tuulisella ilmalla, ottaako tuuli pahasti?

-Ja tuo väritys: Kirkas on aina kirkas, mutta entä ne värjätyt? Savunharmaata ja "mustaksi" tummennettua netistä löytyy. Miten on, haittaako tuo värity (harmaa/musta) näkyvyyttä iltahämärässä?

Asiallisia (tietenkin) vastauksia odotellen..

T:Tapsa

4

1106

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aprilli

      Sopiva tuulilasin korkeus riippuu siitä millä korkeudella kuskin kypärä keikkuu.Itselläni pitkäselkäisenä Atlantic 250 katelasi ohjasi turbulenssin suoraan kypärääni ja turjutti päätäni ikävästi jo 70 km vauhdeissa.Meteli kävi myös korville.Hankin avuksi tuulenohjaimen jollaisia saa netistä.Nyt voin ajaa vaikka visiiri auki vielä 80 km nopeuksia ja meteli kypärän sisälläkin väheni.Tuulenohjain on savunharmaa ja on hyvä auringossa ajaessa.Pimeällä ja sateessa näkyvyyttä sen läpi ei ole.Jos nyt hankkisin ,se olisi kirkas.Ja vielä jos ajelet sateessa ja sitähän Suomessa riittää,hanki lasi,jonka yli voit kovalla sateella yltää näkemään ajosuuntaasi.

      • Burgman 250

        Olisiko kenellekäkään tietoa että löytyykö tuuliohjainta Suzuki Burgmanniin 250 ja kyseessä vuosimallia 99, löysin ohjaimia etsimällä vain isompiin Burgmanneihin?

        Itse olen 180 centtinen ja tämä vakio tuulilasi tuo juuri äänet kypärän yläosaan eli jos pari kolme centtiä menen matalammaksi niin johan hiljenee äänet. En haluaisi hankkia isompaa tuulilasia josta sitten joutuisi katselemaan koko ajan läpi, niitä olen kyllä nähnyt myynnissä.

        Onko tietoa, vai pystyisikö tekemään sellaisen ja tietysti maksua vastaan.


    • Mulla on Piaggio X9 500cc ja siinä korkeus-säädettävä tuulisuoja.
      Se on kätevä kun sen voi säätää itselle sopivaan korkeuteen.
      Jos ohittelee rekkoja kovalla tuulella niin repiihän se.

    • shadowmarker

      Storm motorilla myydään 100e hintaan säädettävää tuulilasilippaa. On kuulemma hintansa väärti. Tietty helpompi homma on vaihtaa koko tuulilasi uuteen korkeampaan ja hinta taitaa olla sama ebaysta tilattuna.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe