Viestiarkisto?

Viestiarkisto?

Mihin tarvitaan noita vanhoja "viestiarkiston" viestejä. Minä ainakaan en niitä tarvi ja siellä näkyy profiilinsa poistaneidenkin viestit. Minä olen luullut, että viestit poistuvat, kun viestittely loppuu ja poistaa viestit kansiosta. Mikä niiden säilyttämisen tarkoitus on? Missä ja milloin olen antanut luvan säilyttää henkilökohtaisia viestejäni, jotka olen poistanut palvelimellanne?

11

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Järjenvastaista

      Ei niin mihinkään! Jos ne on jo joskus poistanut aikoinaan. Ja niin ärsyttävä sekasotku vielä, kun jossain epämääräisessä aikajärjestyksessä. Voisiko niille saada roskiksen , minne ne voi lykätä? No comments, suomi24@fi ? Niinkuin ei nihinkään olennaiseen kysymykseen...

    • Vastaa ylläpito

      Olen samaa mieltä. Olisi mukava saada ylläpidolta vastaus, että millä oikeudella säilyttävät poistettuja viestejä. Nehän ovat kahdenkeskisiä keskusteluja ja niitä ei ole ylläpitäjällä oikeus lukea ja säilyttää. Laittakaa nyt ainakin se tuossa alempana ehdotettu roskakori, mihin voi poistaa haluamansa viestit LOPULLISESTI!

    • viestit jo poistanut

      Tietosuojavaltuuten asiahan tämä alkaa olla, kuluttajaviraston lisäksi. Eihän tällainen touhu täytä rekisterilakia.

      @suomi24:lla näyttää olevan aivan omat lait ja säännöt rekistereidensä pidossa. Itsekin kävin näiden uuden treffien lanseerauksien yhteydessä kaikki omat viestini läpi ja poistin kaikki vanhat ja tarpeettomat. Nyt @suomi24 ja @jarnos24 ovatkin päättäneet että se mikä on joskus poistettu on käyttäjän saatava takaisin.

      Mihinkähän se roskakorikin hävisi viestiarkistosta? Homma on aivan hukassa tällä @suomi24-porukalla, ei tiedä oikea käsi mitä vasen tekee. Sotku tämä oli jo lähtökohdiltaan, suunta ei ole kuin suurempaan kaaokseen.

    • Hei,

      Lupasimme tuoda viestiti viimeisen kuuden kuukauden ajalta uudistuneeseen palveluun. Siispä toteutamme vain sen, mikä oli jo ennalta luvattu.

      Viestien poisto ja roskakori tulevat viestittelyyn tulevissa päivityksissä.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

      • Yksityisyys1

        Vastaapa miksi ja mitä tarkoitusta varten olette tallentaneet poisteut yksityisviestit.
        Milloin olette kysyneet luvan yksityisviestien tallentamiseen. Minusta tuntuu, että tässä loukataan käyttäjien yksityisyyden suojaa. Vastaukseksi ei riitä tämän viestin poistaminen.


    • Merkkisekoilut pitäisi olla nyt korjattu. Ilmoittakaa jos havaitsette niitä vielä :).

      Terveisin,
      Rasmus
      Suomi24 Ylläpito

    • Hei,

      Pahoittelen, tuo ongelma ei ole tosiaan korjaantunut vielä täysin. Mutta ongelma on tiedossa ja teemme töitä sen korjaamiseksi.

      Terveisin,
      Elina
      Suomi24

    • Siivosin viestejäni eilen ja tänäänkin..
      Jäi kuitenkin yksi viesteistä mieleen ja kävin katomassa lähettäjän profiilia, meinasin jo viestinkin lähettää. Sen peruin..

      Mitä sitten tapahtui? Poistamani viesti oli ilmestynyt takaisin.. MIKSI???
      Enkö todellakaan voi viestejäni poistaa jos niin haluan? Kenen oikeudella niitä säilötte?

    • Hei,

      treffipalvelun viestittely toimii niin, että kun klikkaat viestin yhteydessä näkyvää roskalaatikkoa (Poista keskustelu-painike), viesti poistuu näkyvistä. Viesti ei kuitenkaan poistu kokonaan palvelusta. Jos jompikumpi viestittelyn osapuoli palaa keskusteluun kirjoittamalla uuden viestin, keskustelu palaa taas Aktiiviset-välilehdelle. Kyseessä on siis viestittely eikä sähköpostipalvelun kaltainen viestipalvelu, jonka viestejä voi poistaa.

      Terveisin,
      Mari
      Suomi24

    • arkistoraatti

      @suomi24,
      Ja viestiarkiston viestit ihme , miksei ole aikajärjestyksessä???

    • Hei,
      olemme tietoisia siitä, että viestit eivät näy oikeassa järjestyksessä Arkistot-välilehdellä. Vika korjataan samalla kun viestittelyyn tehdään muitakin uudistuksia ja korjauksia. Voit tutustua keskusteluun täällä: keskustelu.suomi24.fi/node/11295834

      Terveisin,
      Mari
      Suomi24

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Asumistuen leikkaukset alkavat näkyä

      Tamperelaisia häädetään kodeistaan nyt kiihtyvällä tahdilla. Asunnottomuus lisääntyy. https://www.aamulehti.fi/tampere
      Maailman menoa
      388
      3735
    2. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      227
      3116
    3. No nyt on motomies

      Biologi ja tutkimussukeltaja Myyri Sysivesi oli viime viikolla Suomussalmen Hukkajoella tekemässä jokihelmisimpukoiden e
      Kuhmo
      77
      3029
    4. Raakkuja kuoli tuhansia k*sipääkuljettajan takia

      https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsa/311c5b57-3641-4cb6-a643-a6aad34372fb No, sakko per kuollut raakku melkein 600
      Maailman menoa
      314
      2337
    5. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      28
      2257
    6. Oho! Hanna Pakarinen sai Roope Salmisen suivaantumaan Vain elämää lehdistötilaisuudessa:"Per**kele!"

      Oho, tämä asia näytti osuvan Salmisen hermoon jopa niin, että piti sanoa oma mielipide kesken Pakarisen haastattelun...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1722
    7. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      75
      1691
    8. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1661
    9. Ei sinun nainen

      Kannata koskaan epäröidä mitään. Pidän edelleen sinusta todella paljon ja olet kuin suunniteltu minulle. Oli suorastaan
      Ikävä
      55
      1244
    10. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      112
      1107
    Aihe