Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Vaihto oppilaaksi Usa:han

ho98

Haluaisin mennä vaihto oppilaaksi Usa:han vuon 2014 (lukion eka vuosi) nii minkä järjestön kautta te suosittelisitte? Ite olen miettinyt mennä AFS:n kautta, mutta en tiedä, onks see järjestö luotettavaa? Onks teillä omii kokemuksia?

6

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mehh

      Mitä oon lukennut, nii Afs, yfu ja rotarit luotettavii. Näyttävästi samana vuonna itsekin vaihtoon menossa.

    • Ellixxx

      Mä olin ite YFU:n kautta USA:ssa ja voin kyllä suositella järjestöä.

    • Eveliin--

      Ite olin 2011-2012 Up Educationin kautta vaihdossa ja voin suositella niitä sataprosenttisesti! Koska ne on EF:ää ja YFU:ta yms. paljon pienempi yritys, ei oppilaat oo pelkkiä nimiä ja numeroita paperilla. Aina kun sinne soitti, ne heti ties etunimestä jo kuka oli, ja tarjoutu aina vaikka lähtemään kahville, jos joku paino mieltä. Vuoden aikana kyselivät useaan kertaan kuulumisia ja olivat myös vanhempiin yhteydessä. Upilla jokainen oppilas saa myös entisen vaihtarin tukioppilaakseen, jolta voi kysyä niitäkin juttuja joita ei aikusilta ehkä halua.

      Kannattaa todellakin tutustua Up Educationiin ja mennä vaikka haastatteluun juttelemaan ja kyselemään, en oo kuullu kenestäkään jolla ei ois ollu hyvä vuos Upin kautta! :)

      Tässä linkki niitten sivulle ja mun vaihtariblogiin jos sua kiinnostaa:
      http://www.upeducation.fi/fi/Etusivu
      http://thebeautyoflife-utah.blogspot.fi/

    • Gregor

      YFUlla on tosi pitkä kokemus jenkkivuodesta. En uskaltais lähtee minkään uuden yrityksen kautta. Mä olin kans 2011-2012 vaihdossa mut YFUn kautta. En tuntenu et oisin ollu vaan numero. Ainakin mä sain hyvää palvelua ja oon tyytyväinen.

    • Hei Eveliin

      Täälläkin Eveliin mainostaa Upia. Olet aika ehtiväinen kun joka ketjussa mainostat! Toivottavasti ne maksaa sulle hyvin.

    • Hei vaan

      Vielä tännekin uudestaan, en mainosta siksi, että mulle maksetaan siitä tai et mua ois edes pyydetty mainostamaan yritystä, vaan siksi, et olin ite tyytyväinen yritykseen ja täällähän niitä mielipiteitä kai saa kertoa? Vai eikö ketjun kirjoittaja juuri sitä pyytänyt?

      Oon pahoillani jos mun "mainostus" häiritsee sua noin paljon. Voin kuitenki rehellisesti sanoa et mulla ei oo mitään tarkotusta yrittää houkutella ja huijata ihmisiä valitsemaan Upin, kunhan vaan jaan mun omat kokemukset. Niin kuin sanoin jo aikaisemmin, kaikissa järjestöissä on varmasti paljon hyvää. Jokainen tehköön oman valintansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe