Haluaisin mennä vaihto oppilaaksi Usa:han vuon 2014 (lukion eka vuosi) nii minkä järjestön kautta te suosittelisitte? Ite olen miettinyt mennä AFS:n kautta, mutta en tiedä, onks see järjestö luotettavaa? Onks teillä omii kokemuksia?
Vaihto oppilaaksi Usa:han
6
212
Vastaukset
- Mehh
Mitä oon lukennut, nii Afs, yfu ja rotarit luotettavii. Näyttävästi samana vuonna itsekin vaihtoon menossa.
- Ellixxx
Mä olin ite YFU:n kautta USA:ssa ja voin kyllä suositella järjestöä.
- Eveliin--
Ite olin 2011-2012 Up Educationin kautta vaihdossa ja voin suositella niitä sataprosenttisesti! Koska ne on EF:ää ja YFU:ta yms. paljon pienempi yritys, ei oppilaat oo pelkkiä nimiä ja numeroita paperilla. Aina kun sinne soitti, ne heti ties etunimestä jo kuka oli, ja tarjoutu aina vaikka lähtemään kahville, jos joku paino mieltä. Vuoden aikana kyselivät useaan kertaan kuulumisia ja olivat myös vanhempiin yhteydessä. Upilla jokainen oppilas saa myös entisen vaihtarin tukioppilaakseen, jolta voi kysyä niitäkin juttuja joita ei aikusilta ehkä halua.
Kannattaa todellakin tutustua Up Educationiin ja mennä vaikka haastatteluun juttelemaan ja kyselemään, en oo kuullu kenestäkään jolla ei ois ollu hyvä vuos Upin kautta! :)
Tässä linkki niitten sivulle ja mun vaihtariblogiin jos sua kiinnostaa:
http://www.upeducation.fi/fi/Etusivu
http://thebeautyoflife-utah.blogspot.fi/ - Gregor
YFUlla on tosi pitkä kokemus jenkkivuodesta. En uskaltais lähtee minkään uuden yrityksen kautta. Mä olin kans 2011-2012 vaihdossa mut YFUn kautta. En tuntenu et oisin ollu vaan numero. Ainakin mä sain hyvää palvelua ja oon tyytyväinen.
- Hei Eveliin
Täälläkin Eveliin mainostaa Upia. Olet aika ehtiväinen kun joka ketjussa mainostat! Toivottavasti ne maksaa sulle hyvin.
- Hei vaan
Vielä tännekin uudestaan, en mainosta siksi, että mulle maksetaan siitä tai et mua ois edes pyydetty mainostamaan yritystä, vaan siksi, et olin ite tyytyväinen yritykseen ja täällähän niitä mielipiteitä kai saa kertoa? Vai eikö ketjun kirjoittaja juuri sitä pyytänyt?
Oon pahoillani jos mun "mainostus" häiritsee sua noin paljon. Voin kuitenki rehellisesti sanoa et mulla ei oo mitään tarkotusta yrittää houkutella ja huijata ihmisiä valitsemaan Upin, kunhan vaan jaan mun omat kokemukset. Niin kuin sanoin jo aikaisemmin, kaikissa järjestöissä on varmasti paljon hyvää. Jokainen tehköön oman valintansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019