Mikä on kelkan huippunopeus,riittääkö teho umpisessa, missä kilometreillä pitää tehdä koneelle remonttia ja mitä siihen pitää vaihtaa, nyt kelkassa 7000km, olis hienokuntoinen muuten ja kiinnostais ostaa, tiukka hinta on 4000e . kelkka on rovaniemellä ja itse olen riihimäeltä, mutta olen menossa muonioon ja olis helppo ostaa reissuun kelkka matkalta
Ostolistalla polaris 550 sport touring-04
4
5388
Vastaukset
- Älä osta
Ei riitä teho. Mäntiä noihin joutuu vaihtamaan, mutta ne on onneksi näppärä ja suht edullinen vaihtaa. En koskis tikullakaan kyllä kyseiseen keksintöön.
- emilia63..
Ei niihin normaaliajolla mäntiä joudu urakalla vaihtamaan, itse en koskis articattiin enään tikulla , siksi vaihdan merkkiä
- jussi 47
Itellä mökkikelkkana ja pilkkihommissa polariksen 550 tourinki , mittarissa nyt 8000 mailia, koneelle ei ole tehty mitään,ollut uudesta asti minulla, hyvä kelkka ja voima riittää, jonkin verran olen puuhommissakin käyttänyt vetämiseen, ainoo mikä joskus oikuttelee on startti, liekö akku loppu, minulla ainakin on hyviä kokemuksia laitteesta, osta pois vaan
- late2
Joko hankit kelkan Lapista?
Itsellä samanlainen kelkka mutta uudempi ja vähemmän ajettu ja lähtee 4200e. (trail touring, -06, ajettu reilu 3000 km)
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273326- 903074
- 762994
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672905"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m522852Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852609- 332424
- 492269
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se412137- 321923