Outo ilmoitus Helsingin Sanomissa liittyy Hannu Kailajärveen

Täytetty lupaus

"HS:n onnitteluilmoitus liittyy Hannu Kailajärven saamaan Wincapita-tuomioon.
Perjantain Helsingin Sanomien ilmoituspalstalla on kummallinen onnitteluilmoitus:

"Tilliliha & Valuuttakauppias,sovitte yhteen nyt ja ikuisesti, sitä ylistäen. Oikeuden päätöstä kunnioittaen. Capitrolli."

Uusi Suomi kertoo ilmoituksen liittyvän Hannu Kailajärvelle tällä viikolla annettuun Wincapita-tuomioon. Heti vangittavaksi määrätty Kailajärvi tuomittiin törkeästä petoksesta ja rahankeräysrikoksesta viiden vuoden ehdottomaan vankeusrangaistukseen.

Ilmoitus on Uuden Suomen mukaan seurausta Suomi24-keskustelupalstalla aiemmin käydystä keskustelusta, jossa nimimerkki Capitrolli lupasi toiselle keskustelijalle ilmoituksen HS:iin, jos Kailajärvi tuomitaan Wincapitan takia.

Lupaus on nyt täytetty. "

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288538602064.html?pos=ok-nln

Trölli teki miehen teon! Hieno ele! :-)

14

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma robluutti

Oli selkärankaa...hmm...haiskahtaa

• Entinen Arska

Selkärankaa ainakin näyttää Capitrollilta löytyvän, jos pitää paikkaansa. Syvä kumarrus ja kolminkertainen eläköön- huuto hänelle.

Nyt vain odotellaan uutisia poliklinikoilta, jossa kerrotaan erikoisesta epidemiasta ympäri maata, jonka arvellaan johtuvan siitä, että potilaat ovat syöneet hatullisen ulostetta.

Capitrolli on sanansamittainen mies!

• markus columbo

aika velmu on valuuttakauppias nyt ei tarvi kovin etsivä olla jos haluaa tietää kuka on capitarolli.. hesarin toimittajat varmaan jo tietää....

• Oletko Antti oikesti aivan pönttö? Miksi ylipäätään jonkun pitäisi tietää forumilla kirjoittavan kirjoittajan henkilöllisyys? Mitä siitä joku kostuisi? Oletko jotenkin vajaa monista hoidoista huolimati?

Hae kuule niitä FBI:n agentteja avuksesi. Josko ne osaisi sut ohjata oikeeseen osoitteeseen "lokeroon".

Ja mitaan ette voi...

• Capitrollille "iso käsi" hienosti hoidetusta lupauksesta. Taidat olla todellakin sanojesi mittainen mies/nainen.

Ja mitaan ette voi...

• Tasmania T

"Taidat olla todellakin sanojesi mittainen mies/nainen. "

Kaikki Capitrollin sponssaamat varmasti saivatkin heille mainostamansa tuotot.

• Tasmania T kirjoitti:

"Taidat olla todellakin sanojesi mittainen mies/nainen. "

Kaikki Capitrollin sponssaamat varmasti saivatkin heille mainostamansa tuotot.

Mistäpä sitä tietää forumin lukija, jotta mitä Capitrolli on luvannut, jos on luvannut kelleen, mitään tuottoja? Tuon valuuttakauppiaalle forumilla antamansa lupauksen hän kuitenkin piti.

Ja mitaan ette voi...

• Tasmania T
        RailiSuominen kirjoitti:

Mistäpä sitä tietää forumin lukija, jotta mitä Capitrolli on luvannut, jos on luvannut kelleen, mitään tuottoja? Tuon valuuttakauppiaalle forumilla antamansa lupauksen hän kuitenkin piti.

Ja mitaan ette voi...

Lupaamisesta en puhunut mitään vaan mainostamisesta. Osoita sinä sponssi, joka ei ole mitään kenellekään tuotoista mainostanut, niin minä näytän samalla mestarisluokan valehtelijan.

Yhden uhopäissään annetun lupauksen pitäminen ei tee kenestäkään sanansa mittaista miestä.

• B...
        Tasmania T kirjoitti:

Lupaamisesta en puhunut mitään vaan mainostamisesta. Osoita sinä sponssi, joka ei ole mitään kenellekään tuotoista mainostanut, niin minä näytän samalla mestarisluokan valehtelijan.

Yhden uhopäissään annetun lupauksen pitäminen ei tee kenestäkään sanansa mittaista miestä.

Sinähän käyt jälleen kuumana kuin Rautaruukin valssaamo Hannun jäljiltä! Rauhoitu nyt, lapsi hyvä.

Voitaisiinko lähteä siitä, että jos minä olen sinulle luvannut, niin tule esittämään siitä vaade. Minä sitten lupaan katsoa, josko se on aiheellinen.

Jos puolestaan minun Winkkarin toimintaan mukaan sponsoroimillani henkilöillä on vaateita, niin eikö heidän tulisi esittää myös vaade joko minulle tai suoraan oikeudelle ja kertoa syy siihen. Jos minä olen rikkonut lakia, kohtuullisuuden tai moraalisääntöjä, niin eikö ole vain oikeus ja kohtuus, että minä siitä vastaan?

Sen sijaan, jos minulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä eikä kuvaamillasi sponsoroimillani henkilöillä ole vaateita, niin eikö ole vain oikeus ja kohtuus, että sinä lopetat turhan suun soittamisen? Suustasi tulee saman verran perusteltua ja järkevää asiaa kuin tiineen punatulkun utareista pastöroitua maitoa. Näin se oli ennen ja niin se tuntuu olevan nyt.

Haluaisitko muuten keskustella järjestäytyneestä rikollisuudesta ja Winkkarista?

• Tasmania T
        B... kirjoitti:

Sinähän käyt jälleen kuumana kuin Rautaruukin valssaamo Hannun jäljiltä! Rauhoitu nyt, lapsi hyvä.

Voitaisiinko lähteä siitä, että jos minä olen sinulle luvannut, niin tule esittämään siitä vaade. Minä sitten lupaan katsoa, josko se on aiheellinen.

Jos puolestaan minun Winkkarin toimintaan mukaan sponsoroimillani henkilöillä on vaateita, niin eikö heidän tulisi esittää myös vaade joko minulle tai suoraan oikeudelle ja kertoa syy siihen. Jos minä olen rikkonut lakia, kohtuullisuuden tai moraalisääntöjä, niin eikö ole vain oikeus ja kohtuus, että minä siitä vastaan?

Sen sijaan, jos minulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä eikä kuvaamillasi sponsoroimillani henkilöillä ole vaateita, niin eikö ole vain oikeus ja kohtuus, että sinä lopetat turhan suun soittamisen? Suustasi tulee saman verran perusteltua ja järkevää asiaa kuin tiineen punatulkun utareista pastöroitua maitoa. Näin se oli ennen ja niin se tuntuu olevan nyt.

Haluaisitko muuten keskustella järjestäytyneestä rikollisuudesta ja Winkkarista?

Kukahan se tässä kuumana käy :-P

• H...
        Tasmania T kirjoitti:

Kukahan se tässä kuumana käy :-P

Sinä.

• Tasmania T
        H... kirjoitti:

Sinä.

Yhtä väärin arvattu, kuin mitä arvasit rahankeräysrikoksen kohdalla. Yritä uudelleen.

• B...
        Tasmania T kirjoitti:

Yhtä väärin arvattu, kuin mitä arvasit rahankeräysrikoksen kohdalla. Yritä uudelleen.

Arvaus 2: sinä.

• on hauska ilmiö

Täällä näyttää yksi sun toinen lähtevän mukaan aivan sivustakin puolustamaan samanhenkisesti kälttäreitä, kälttärit ovat niin hyviä lietsomaan tuota omaa vaikeuttaan, jotta vahingonkärsijät rahansamenettäneet ovat nyt syylisiä, heidän asiaa ei enää aja kukaan kitjoituksilla,

--vankiloissahan säilytetään paljon syytömiä, näin se vain menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      208
      1360
    2. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1256
    3. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      9
      898
    4. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      85
      842
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      2
      830
    6. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      57
      776
    7. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      31
      768
    8. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      14
      762
    9. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      43
      713
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      37
      708
    Aihe