Kertokaas että mihinkä asti olis turvallista kellottaa tätä näytönohjainta?
tässä kuvassa näkyvät tämänhetken arvot:
http://aijaa.com/qAbVrk
gtx 560 ylikelloitus
6
128
Vastaukset
Valmistajan suosittelemiin arvoihin.
- safety overclock
Joka on?? en tiedä noista mitään.. kertoisitko minulle paljonko kutakin noista voi nostaa että se on turvallista? Tiedän että 50 asteen lämmöt ovat vielä ok.
safety overclock kirjoitti:
Joka on?? en tiedä noista mitään.. kertoisitko minulle paljonko kutakin noista voi nostaa että se on turvallista? Tiedän että 50 asteen lämmöt ovat vielä ok.
Se mitä oletuksena on. Valmistaja on testannut niillä toimivaksi ja niin että kestää myös jonkinaikaa.
Ylikellottaminenhan lyhentää käyttöikää ja heikentää luotettavuutta.
- safety overclock
Kuka osais nyt vastaa tähän ja vähän auttaa??? Kun olen yrittänyt msi afterburnerin avulla nostaa noita lukemia, niin olen saanut pelkästään white/ tai black screenin, ja pitää käynnistää kone uudelleen koska jää jumiin.
- örpä dörpä
Jätä aluksi muistien taajuus oletusarvoonsa. Helpompaa kellottaa yhtä asiaa kerrallaan, niin tietää, mistä mahdolliset ongelmat johtuvat.
Nosta coren taajuutta vähitellen, kunnes alkaa tulla kaatuilua ym. Tässä vaiheessa nosta coren jännitettä hieman, esim 0,05V, ja kokeile, kuinka paljon voit nyt nostaa taajuutta ennen ongelmien ilmenemistä. Testaile kortin toimintaa joka noston jälkeen jollain grafiikkatestiohjelmalla tai pelaamalla piiriä reilusti rasittavaa peliä.
Coren jännitettä tuskin kannattaa nostaa yli 0,2V alkuperäisestä, liian suuri jännite voi rikkoa piirin. Huomioi kuitenkin se, että sekä jännitteen että taajuuden nostaminen molemmat nostavat kortin tehonkulutusta, ja jäähdytyksen pitää olla kunnossa.
Kun olet saanut coren taajuuden hinattua niin korkealle kuin lämpötilojen ja jännitteen puitteissa pystyt, nosta muistien taajuutta niin pitkälle, kuin ne virheettömästi toimivat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1492690
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541679Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461674Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1501401- 661348
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3021223The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut141195- 156996
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek24950Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58899