Hei! Etsitkö hoitajaa Tampereella säännölliseen tai epäsäännölliseen lastenhoitoon.Olen 2kymppinen .Lastenhoitokokemusta on kertynyt jo omastakin takaa.Olen ehdottoman luotettava ja pidän kiinni siitä mitä lupaan.Olen sosiaalinen luonne ja tulen hyvin juttuun kaiken ikäisten lasten kanssa.Kodin pikkuaskareet hoituvat tarvittaessa.Ota yhteyttä jos tarvetta ilmenee.
sähköposti on [email protected]
mulle käy viikonloppuisin ja viikolla arkisin. lisä tietoo saa kysymällä
Lasten hoitaja tampere
jossu_111
2
108
Vastaukset
- huolestunut4
LASTEN_HOITAJA.
lisä tieto.
huoh. 2kymppisenä (20-vuotiaana) pitäis jo osata yhdys____sanat.- ihmetteleväinen
Älä viilaa pilkkua, et itsekkään taida olla penaalin terävin kynä. Oletko joku äidinkielen poliisi täällä ?? Huhhuh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684735KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1713665- 1723226
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?723114Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502839- 251964
- 241891
- 301666
- 1741660
- 431375