FINVIP raidataan kuulemma tässä viikon aikana TTVK:n ja Poliisin voimin.
FINVIP
10
3686
Vastaukset
- RAID4U
Eli jos ei löydy vaihtuvaa ip:tä, julkisessa käytössä olevaa wlania kerrostalossa ja vähintään cryptattua kovoa niin voi voi. Kovalevyn tuhoamista suositellaan välittömästi, ilman fyysisiä todisteita on vaikeampi kasata juttua.
- eikannata
sittekun noin pääsis käymään niin miks ihmeessä pitäis pistää kone/sen osia paskaks? mä ainakin kiikuttaisin rakaan tietsikkani anopin luo odottelemaan myrskyn laantumista :) ei kai ne sieltä niitä softia,musia,avi/xvid/mkv yym tiedostoja lähe ettimään? sillä aikaa vois pelata linux läppärillä vaikka poks:ia aapelissa :)
- dude u0pio
Nytkö se on raidattu kun ei toimi?
käytin äskettäin heroiinia - uploadurho
mun faija on kyttä ja se sano et niit ei kiinnosta. pyyti ite invitee sinne sain vaihos lavan es :D
- olkoot vaikka pressa
paska juttu hermanni
- micce09
nyt se olis ratsattu kiin on ja pysyy........
- vainiiiin
P.n marjat, pystyssä on. Maksut taisi vain olla maksamatta pati pvää.
- trololol1234
siltä näyttää
- y5TexidP
Onko siellä kärpäsiä kun pitää Raidilla myrkyttää?
- Anonyymi
FINVIP raidataan kuulemma tässä viikon aikana TTVK:n ja Poliisin voimin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773095
- 862989
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 241677
- 211661
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299