FINVIP raidataan kuulemma tässä viikon aikana TTVK:n ja Poliisin voimin.
FINVIP
10
4308
Vastaukset
- RAID4U
Eli jos ei löydy vaihtuvaa ip:tä, julkisessa käytössä olevaa wlania kerrostalossa ja vähintään cryptattua kovoa niin voi voi. Kovalevyn tuhoamista suositellaan välittömästi, ilman fyysisiä todisteita on vaikeampi kasata juttua.
- eikannata
sittekun noin pääsis käymään niin miks ihmeessä pitäis pistää kone/sen osia paskaks? mä ainakin kiikuttaisin rakaan tietsikkani anopin luo odottelemaan myrskyn laantumista :) ei kai ne sieltä niitä softia,musia,avi/xvid/mkv yym tiedostoja lähe ettimään? sillä aikaa vois pelata linux läppärillä vaikka poks:ia aapelissa :)
- dude u0pio
Nytkö se on raidattu kun ei toimi?
käytin äskettäin heroiinia - uploadurho
mun faija on kyttä ja se sano et niit ei kiinnosta. pyyti ite invitee sinne sain vaihos lavan es :D
- olkoot vaikka pressa
paska juttu hermanni
- micce09
nyt se olis ratsattu kiin on ja pysyy........
- vainiiiin
P.n marjat, pystyssä on. Maksut taisi vain olla maksamatta pati pvää.
- trololol1234
siltä näyttää
- y5TexidP
Onko siellä kärpäsiä kun pitää Raidilla myrkyttää?
- Anonyymi
FINVIP raidataan kuulemma tässä viikon aikana TTVK:n ja Poliisin voimin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o122699Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.891817"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää1391676Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol171339Talousasiantuntija sanoo säästämisestä
" parin kuukauden tulo on sellainen, joka voi olla vaikka tilillä tai jossain korkorahastossa, eikä se ole tuottohakuine2621158Lieksa tukee kuntoutumista reilusti
Lieksan sosiaalitoimi käynnistää uuden tukihankkeen – työttömille veneitä hyvinvoinnin edistämiseksi Lieksan sosiaalito65933Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole78882- 98851
Nato on käytännössä kuollut!
Puolustusliitto Nato on toki natissut liitoksistaan ennenkin, mutta koskaan aiemmin sen vahvin maa Yhdysvallat ei ole uh268825Oot mun sielunpuolikas
Nainen. Harmi vaan että tavattiin väärään aikaan ja synnyttiin tälle planeetalle eri aikaan. 👩❤️👩❤️39724