Kun nainen pyytää synttärikakulleen. Mitä odotat? Luetko rivien välistä jotain muuta? Voitko ottaa sen pelkkänä kakun syönti ehdotuksena? Tässä tapauksessa on kyseessä tuttu mies, jonka kanssa tulee oltua jonkin verran tekemisissä.
Mies miten reagoit?
16
118
Vastaukset
- RIPSIPIIRAKKA-AKKAA
TIETYSKIN
Kysyn minkä tyyppinen kakku on kyseessä ja onko itse tehty.
"Haluatko kakkua?"
"Kiitos mielelläni ja hyvää ikääntymispäivää"
Mums, mums, muns
"Hyvää oli, kiitos (ja moi)"- Mä SYÄN:.!1#%?+
.
"Mä syän kaiken mitä eteen tuoraan"
Har!
. - Heh,
tämä mies olisi tässä tapauksessa lukenut rivien välistä kaiken lukemisen arvoisen jo kauan ennen synttärikakulle kutsumista.
- pieceofcake2
Mutta tarkoittaako se kakulle pyytäminen miehen mielestä mitään?
- No ainakin sitä,
että kakkua ja kahvia on tarjolla.
- pieceofcake2
No hyvä, että mies ei luule sen tarkoittavan mitään muuta!
Mitä sitä vois kuvit kirjoitti:
.
"Mitä sitä niin kuin vois kuvitella????????"
http://youtu.be/Fwr7cu2aLF0
Har!
.Aika raakaa kermakakun päällisiksi :\
- Outoja Tapoja:.!1#%+
sxthsens kirjoitti:
Aika raakaa kermakakun päällisiksi :\
.
"Huomaan ettemme tunne kaikkia jenkkien tapoja"
Har!
.
No jaa. Jos minä pyytäisin synttärikakuilleni, jotka on kohta, niin toivisin et mulla on... seuraa.
En kyllä pyydä ketään miestä. En ainakaan, jos epäselvyyttä on. Musta on mukava olla jutella ja kuunnella, mut en ole aikoihin tuntenut mitään :|Riippuu tuleeko kutsu ainoaksi vieraaksi vai yhdeksi monista. Jos ainoaksi, voi mietityttää pikkusen että minkäsorttinen kutsu pohjimmiltaan on kyseessä.
- pieceofcake2
Jos mies tietäisi, että koko päivän on kakkua tarjolla ja vieraita on luultavasti muitakin kuin hän, niin olisiko kutsu silti liian "läpinäkyvä"? Vai olettavatko miehet, että tässä on nyt automaattisesti kyse muusta? Olen tämän saman miehen kanssa käynyt aiemmin kerran syömässä ja toisen kerran kahvilla, mutta nekin ovat olleet sellaisia viattomia (pakkohan ihmisen on jotain syödä, jos koko päivän työskentelee-tyyppisiä) juttuja.
- lifemocker
riippuu siitä haluaako mies uuden kaverin vai etsiikö jotain vakavampaa.
tuollainen kaverillisuus kun saattaa tuntua hölmöltä jos itse hakee suhdetta
sillä jos olisit miehestä kiinnostunut tätä koko asiaa ei tarvitsisi arpoa, sillä sä kutsuisit hänet privaatisti ettei muita ole paikalla
- lifemocker
minkälaisessa suhteessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi303569Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi473157Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo593017Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs502957100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es522569Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks332138Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522109Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa601952- 451829
- 491637