Moi!!!!
Olen 13 - vuotias poika, joka pitää kovasti jalkapallosta. en kylläkään harrasta lajia, vaikka haluasinkin ( rahat ei riitä perheessä ). mulla on jotkut pask*t 20e nappikset ja alle 10e kusihanskat. ja koulussa mun pallo ryövättiin :( nyt olen ostamassa uutta, joten olisko semmonen "select Striker Jalkapallo, koko 4" hyvä kun naapurilla on se ja se pomppii ihan hullusti. eli kysymys on: onko se pallo hyvä ja miten oppii futista ilman harrastamista (ei ole rahaa siihen) ? ? ?
uutta palloa ostaisin.......
the-n1k0
4
131
Vastaukset
- futis harrastaja 3 v
luuletko et jotkut viittii vastaa tähä mee kauppaa koittaa palloi ja tapa vastaantulijat nii hyvä pallo on silloin
- the-n1k0
no pitää kokeilla, mutta kenet tappaa? ja sä vastasit :DD
- futishullu1
Älä osta ihan paska pallo
- the-n1k0
no iskä ostikin jonkun Puma pallon :/ en osaa sanoa onko hyvä, mutta mulle ainaski
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851798Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1231220YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621080- 62956
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli81817Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.118782