Sohvamaailma

Annika90

Käytiin ostamassa sohvaa Sohvamaailmasta (joku hieno tarjous joka jatkuu koko ajan) ja siellä oli sitten tämä miesmyyjä. Puhui pääasiassa miehelleni, eikä oikeastaan kiinnittänyt minun toiveisiini huomiota.

Ostettiin sitten sohva, kun hyvä löydettiin ja mainiolla hinnalla. Ukko löi hinnan koneeseen ja länttäsi kuitin tiskille odottaen miehen maksavan. Oli siinä ilmettä, kun minä kaivoinkin rahat lompakosta.

Ei siinä, ohitin koko jutun. Sellaisia ne vanhemman kansan ukot on, olettavat että mies on se jolta rahat löytyvät. Otettiin kotiinkuljetus kun meillä oli pikkuauto: Miun mies ja kuski lähtivät kantamaan sohvaa, sanoin että ajan edeltä ja näytän suunnan. Oli myyjäukolla leuka lattiassa ja kehtasi kysyä, että onko miulla muka ajokortti. "Että naisella ajokortti..."

Viimeisen kerran kyseisessä puljussa asioin. Naiset, varautukaa siihen, ettette osaa tuon ukon silmissä ajaa eikä teillä ole rahaa.

4

1297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siitäs sait teini

Oikein sinulle, heheheheeh.

• enusko

No tuskin on totta ainakaan tuo ajokorttijuttu...

• Nainen ostoksilla

Itsekin ostin sieltä sohvan, Ihan sain asiallista palvelua. Näin kyllä heti mitä halusin, siinä ei paljonkaan mietitty ja ehkä minä tein sen selväksi heti että minä ostan sohvaa. Kävin vielä nostamassa rahat ja hommasin auton jolla sohva kyyditettiin kotiini.

• Timi

Ketjun aloittaja taitaa olla elämässään vielä kehitysvaiheessa.
      Jos ei ole vielä niin kannattaisi alkaa kehittää itseään ymmärtämään maailmaa
      ympärillään eikä vain miettimään että kaikki vanhat miehet tai ihmiset yleensä ovat häntä vastaan.
      Itse asioin paikassa parilla tonnilla ostaen kaikenlaista (KOTIMAISTA tavaraa jota ei ihan joka kaupasta edes enää saa) ja hienosti sujui, hyvä palvelu.
      Sitten kaivoin rahat lompsasta eikä ollut mukana minkäänlaista hienohelmaa
      loukkaantumassa ettei häntä kohdeltu kuin prinsessaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      307
      7740
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      86
      6031
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      173
      3581
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2077
    5. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1916
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1911
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1699
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      59
      1486
    10. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1441
    Aihe