Nyt täällä onkin Cristiano Ronaldo -faneja. Mihin se ihana ja jumalainen David Beckham jäi, jolle vielä huusitte rakkautta vähän aikaa sitten? Kuka on seuraava pikkutyttöjen ihailun kohde? Vaihdatteko aina ihailun kohdetta, kun julkisuudessa kauhistellaan huonoja pelisuorituksia (esim. Beckhamin tapaus)?
Niin ja miksi, ette pidä Wayne Rooneysta? Ettehän te tienneet Cristianostakaan mitään ennen kuin näitte hänet TV:ssä? Ettekö pidä Waynesta, koska hän ei luultavasti menestyisi mallikisoissa? Waynehan on ainakin yhtä lahjakas pelaaja kuin Ronaldo ellei lahjakkaampi. Ai niin mutta ettehän te Cristianon fanit tiedä kuka on Wayne Rooney! Tai ehkä 1% teistä tietää kuka hän on! te pidätte Cristianosta vain koska hänen ulkonäkönsä on teille mieleen. Jos Cristiano olisi rumempi ei kukaan olisi kiinnittänyt häneen huomiota!
Piíkkutytöt unohti beckhamin!
8
327
Vastaukset
- näin on
Näin se vaan on, ei voi mitään.
- mää
Tämänpäivän nuoriso on niin kriittistä porukkaa, että housut pois. Jos Ronaldolla olis pari ylimäärästä kiloo, niin se olis roskakorissa koko heppu alta aikayksikön.
Ja Rooneykin on taitava.
Niin ja kyllä se C.Ronaldo kohta unohtuu, kunhan saadaan taas uusi nätti ja nuori peluri niitylle. - Kysymysmerkkinä
Ni mitä sitten??
- virpi
kuka ihmeen Rooney? onks se joku irlantilainen? Jääkiekkoilija wayne retskyn tiedän. Ei sekään ollut niin hyvä ja ihaaana kuin krisu. Muiskis Cristianolle.
- Kkkk
N0o minä en ainakaan oo unohtanut... että silleen. ei vois vähempää kyllä kiinnostaa joku ronaldo... siis se nuori jätkä. Becks sentään on jotain!
- Minä täältä
Totta vie minä Waynen tiedän, futislehdethän ylistää sitä ihan kilpaa! Sanonpahan vaan kaikille (myös itselleni), että Wayne Rooney on melkeinpä taitavampi futaaja kuin Cristiano Ronaldo. Se on totta, mutta Cristianon pelityyli on mun mieleen, en mä sen ulkonäköö nyt niin hirmuisesti kattele!! Beckham on ihan vanha juttu, mut ei voi kyllä väittää ettei se osais mitään.. Ja W. Rooney on mielettömän söde :P
- ronaldo<333333333333333
toi on niin helkkarin lapsellista...vähän alkaa kyrpii toi ku arvostellaa cristiano faneja!!!!! No helvetti mä en oo koskaan ees beckhamia ihaillukaan!!!!!!!!!!! se jätkä saa painuu ¤%#&/)¤%(%¤(())))%&=/¤?)=/((/&(%=##
elikkä siis...antakaa nyt jo asian olla...toi on niin lapsellista jatkaa tollasta!!!!!!!! cristiano..pukkityttöjen idoli...vain koska näyttää hyvältä...*ittu mä ainaki iskin siihen silmäni sern mahtavan pelitaidon takia!!!!- just
Housut pois nii näkee mitä on miehiään... en mä mitään 200 kilosta ukkoo haluis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4083035SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis682362Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj782009Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis1171727- 1411600
- 711233
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021039Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön2721030Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li121022- 40884