Persoonallinen ruokapaikka

Hyvät pihvit

Kävimme Budapestissa ja löysimme aivan ihastuttavan ja persoonallisen ruokapaikan, For Sale pub.
Ruokalistalla oli valtava määrä erilaisia ruokavaihtoehtoja ja itse paikka jo oli nähtävyys :) Mielestäni kannattaa tutustua.

22

550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Beef fan

      No et jaksanut kertoa, missä moinen on...

    • tervetuloa Budaan

      On lähes kauppahallia vastapäätä !!

    • googlaamalla löytyy

      For Sale Pub on minustakin hauska paikka, olkia lattialla ja parvi ylhäällä ruokailua varten. Se on varsinkin ulkomaalaisopiskelijoiden suosiossa, koska annokset on isoja ja ruoka on maukasta ja suomalaiseen hintatasoon tottuneelle hyvin edullista.

      Joskus on käynyt mielessä että miten sieltä pääsee nopeasti ulos, jos vaikka oljet syttyy palamaan, kun siellä on yleensä kynttilöitäkin. Ainakaan ennen siellä ei käynyt kortit, joten piti olla käteistä mukana.

      • turvallisuus!

        Ravintoloitsijana voin sanoa että olin syvästi järkyttynyt tuon kyseisen paikan hygieeniasta...mieti, olkia lattialla (niitä ei ole vaihdettu vuosikausiin) tarkoittaa myös sitä että siellä on mahdotonta siivota saati sitten pestä lattioita koskaan. Muutenkin ei menisi meillä terveystarkastajien tai palotarkastajien läpi ollenkaan.

        Huh, huh!!!


      • hyvä paikka
        turvallisuus! kirjoitti:

        Ravintoloitsijana voin sanoa että olin syvästi järkyttynyt tuon kyseisen paikan hygieeniasta...mieti, olkia lattialla (niitä ei ole vaihdettu vuosikausiin) tarkoittaa myös sitä että siellä on mahdotonta siivota saati sitten pestä lattioita koskaan. Muutenkin ei menisi meillä terveystarkastajien tai palotarkastajien läpi ollenkaan.

        Huh, huh!!!

        Söitkö lattialla ??


      • ei ihan jees
        hyvä paikka kirjoitti:

        Söitkö lattialla ??

        For Sale Pubissa on tunkkaista ja pölyistä. Gulassikeitosta löynytyt hius ei lisännyt ruokahalujamme laisinkaan. Ikkunat olivat niin likaiset että ei juuri läpi nähnyt :(


      • aika rutisija olet
        ei ihan jees kirjoitti:

        For Sale Pubissa on tunkkaista ja pölyistä. Gulassikeitosta löynytyt hius ei lisännyt ruokahalujamme laisinkaan. Ikkunat olivat niin likaiset että ei juuri läpi nähnyt :(

        Et sitten huomannut ikkunoita pestä ,kun siellä olit ja huomasit likaisuuden.


      • eiks niin
        aika rutisija olet kirjoitti:

        Et sitten huomannut ikkunoita pestä ,kun siellä olit ja huomasit likaisuuden.

        Ravintola sijaitsee paikassa , jossa saattaa jokunen autokin mennä vuorokaudessa. Ikkunat pysyykin kauan puhtaina pesunjäljeltä


      • bcgglgfgkglg
        turvallisuus! kirjoitti:

        Ravintoloitsijana voin sanoa että olin syvästi järkyttynyt tuon kyseisen paikan hygieeniasta...mieti, olkia lattialla (niitä ei ole vaihdettu vuosikausiin) tarkoittaa myös sitä että siellä on mahdotonta siivota saati sitten pestä lattioita koskaan. Muutenkin ei menisi meillä terveystarkastajien tai palotarkastajien läpi ollenkaan.

        Huh, huh!!!

        Mistä tiedät, että olkia ei ole vaihdettu vuosikausiin ?


    • lorvi1

      Voi herranjumala.. menkää afrikkaan, siellä syödään savimajassa jossa ei ole lattiaa.. pelkkä maa. Ja ruoka syödään yhteisestä saavista sormin!!! Voi luoja. Syökää viiden tähden rafloissa jos likaisuus pelottaa...

    • Eiks nii

      No jos samaan rahaan saa valita kauniin ja siistin paikan paskasen kuppilan sijaan niin mulle kiitos mielummin se parempi. Ymmärrän kyllä jos joku tuntee olonsa mukavammaksi pahnoilla ja liassa...kukin tyylillään :)

      • eiks niin

        Et taida pystyä syömään kuin Mäkkärissä, Rahan ja siisteyden takia- Eikä ollut Visassa enempää katetta


    • Mene Tallinnaan

      Vittuks sinne tuppasit. Olisit pysynyt kotonasi maailmanmatkaaja

    • LihapullaChef

      Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikäs valtava menu ole huono asia? Ravintolalla ei voi mitenkään olla useita eri lajeja tuoreena.

      • mene sinne

        On Mäkkärissäkin monenlaita evästä, ja ovat ilmeisesti tuoreita


      • älä lähre sinne
        mene sinne kirjoitti:

        On Mäkkärissäkin monenlaita evästä, ja ovat ilmeisesti tuoreita

        Pakkasesta ne tempasee pihvit ainaskin.


      • sinne vaan
        älä lähre sinne kirjoitti:

        Pakkasesta ne tempasee pihvit ainaskin.

        Ei muutakun pihvi käkättimeen ja Zörözöhön kaljalle !!
        On kunnon meininkiä.


    • katis2

      Missä sellainen paikka on Budapestissä?

      • Tervetuloa Budaan

        On lähes kauppahallia vastapäätä !!


      • Windus

        Voitko sinne mennä. jos sille on ikkunat paskaset ?? Ota Windusta mukaan , että pääset ikkunoita pesemään ennen ruokailua


      • V.itun tollot
        Windus kirjoitti:

        Voitko sinne mennä. jos sille on ikkunat paskaset ?? Ota Windusta mukaan , että pääset ikkunoita pesemään ennen ruokailua

        Kannattaako tehdä omat voikkoleivät mukaan, kun matkustaa Budapestiin, kun siellä on ravintolassakin ikkunat paskaset ? Ei siellä uskalla mitään syödä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      118
      1690
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      61
      1086
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      143
      1031
    4. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      885
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      74
      877
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      851
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      36
      822
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      749
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      60
      735
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      711
    Aihe