Missä keskustelupalsta lapsille?

Hmmm...

Netistä näyttää olevan vaikea löytää sellaista keskustelupalstaa, jossa lapset voisivat keskustella keskenään heitä kiinnostavista asioista aikuisten moderaattorien valvonnan alaisina.

Poikani on 10-vuotias ja hän haluaisi kirjoitella esim. tietokonepeleistä, musiikista ja koulusta muiden samanikäisten kanssa, kun hänellä on vain vähän kavereita tosielämässä. Tottakai kaverien kanssa leikkiminen olisi parempi vaihtoehto kuin nettikeskustelut, mutta kun se ei nyt vain ole se asia, jota riittäisi hänen kaikeksi vapaa-ajakseen.

Teini-ikäisille tarkoitetuille palstoille en häntä halua päästää, sillä en halua, että hän innostuu sitä kautta energiajuomien lipittäjäksi tai skeittari-graffititöhertäjäksi. Hän saisi elää lapsuuttaan lasten asioiden parissa vielä ne muutamat vuodet, kun se vielä on mahdollista ennen teini-ikää.

Mistä siis palstoja joissa lapset kirjoittavat lapsille heidän omista jutuistaan, valvotusti?

24

1391

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niksuli185

      mäki kyl tartten sellast apuu ku oon ite nyt ku kirjotan nii oon 10 koht 11 mist niit löytyy

      • Hmmmmmmmmmmmmm

        En tiiä. Oon ite myös 11. Ois hauska löytää joku keskustelu paikka. Vois vaikka lähettää kuvia. Vähä niin kuin facebook, mutta vaan meidän ikäsille. Tietääkö kukaan sellasta paikkaa????????????????????????????????????


      • hmmmmmmm
        Hmmmmmmmmmmmmm kirjoitti:

        En tiiä. Oon ite myös 11. Ois hauska löytää joku keskustelu paikka. Vois vaikka lähettää kuvia. Vähä niin kuin facebook, mutta vaan meidän ikäsille. Tietääkö kukaan sellasta paikkaa????????????????????????????????????

        Eikös Facebookista löydy sopivia ryhmiä?


      • mä voin koodata semmosen jos maksatte


    • minä::OO

      no siis täälä suomi24ssä on nuoret palsta ja vaikka mitä.

      • Joku tyttö

        No siis mä oon 9v mut en tiiä sellast paikkaa Mis lapset
        Vois jutella se ois kivaa jos ois sellainen paikka
        Esim ku Facebook tai whats app mut valvottuina
        Mut täällähän voi jutella


      • Joku tyttö

        No siis mä oon 9v mut en tiiä sellast paikkaa Mis lapset
        Vois jutella se ois kivaa jos ois sellainen paikka
        Esim ku Facebook tai whats app mut valvottuina
        Mut täällähän voi jutella


      • Sossugurll

        Momio se on sellanen lasten peli ja silleen se on ihan turvallinen ja menee yöksi kiinni


    • yvyfre

      Suoli24 Nuoret on ehkä enemmän niille yli kymmenen vuotiaille...

    • Eräs_hakkeri

      Oon 12 ja voin sanoo suoraan... ÄLKÄÄ LUOTTAKO SUOMI24 SIVUSTOIHIN!!!! (Joissain suomi24 sivuissa on viruksia!)

      • joooo-o

        Itse s24-sivuilla tuskin on, mutta pedoja on.


      • lataa Avast niin ei paskasti koodatut virukset pääse koneelle


      • Koululainen_fi

        Koululainen.fi-sivulta löytyy turvallinen moderoitu keskustelupalsta alakouluikäisille.


      • Anonyymi
        Koululainen_fi kirjoitti:

        Koululainen.fi-sivulta löytyy turvallinen moderoitu keskustelupalsta alakouluikäisille.

        Koululaisen oli hyvä mut se lopetettiin niin ei sitten :(


    • ytyuturi

      Kannattaa kysyä Allianssista: http://www.alli.fi/etusivu/ . Mun idea olis esim Whats app, ryhmä sinne ja joku nuorisotyöntekijä valvojaks esim Allianssista. Mut kyselkää tuolta, niin jokin ratkaisu järjestyy.

      • eikannata

        allianssi on sossujen kätyri..


      • ja sit yks pedo tunkee sinne ja saa kaikkien pikkulapsien numerot. vitun hieno homma


      • Minä uskon että pedoja on vain yksi suku ja se suku on yuggiksen


    • Anonyymi

      Voiks joku antaa growis kamaa

    • Anonyymi

      Momio on todella hyvä paikka! Kannattaa kokeilla

      • Anonyymi

        Niin onkin mut jos vanhemmat ei päästä sinne nii mitä sitten?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onkin mut jos vanhemmat ei päästä sinne nii mitä sitten?

        Siis momio on hyvä ja koululaisen keskustelupalsta suljettiin.
        Nuorten netti on kyllä vähän liikaa nuorten meille 8-11v ihmisille.
        Hyvät vanhemmat minkää johonki koodaus kurssille ja kehittäkää lapsillenne ja esiteineillenne keskustelupalsta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      57
      1922
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe