..maksaa noin suurin piirtein 2 rotan lopetus?
Viimeset rotat on menossa ja toiselta löyty patti...Ovat eläneet koko pienen elämänsä yhessä niin en haluu että edes kuolema erottaa heidät:(. Rotat on kyllä aivan ihania otuksia, mutta vuoden sisällä olen jo menettänyt 2 ja taas 2 menettämässä niin en vaan yksin kertasesti jaksa sitä, joten ei enää rottia mulle...
mutta pitäkää te muut huolta omista pikku viiksiniekoistanne:)!
Paljonko...
5
197
Vastaukset
- Sansi
En kyllä tiedä mitä maksaa, mutta harmi, että olet lopettamassa molemmat. Kun mä olisin ehkä tarvinnut kolmannen rotan, kun noin mun 2 tappelee silleen aika plajon, ja luin jostakin että kolmas voisi lopettaa tappelun.. =)
- Sandra
emmä millään raaski luopuu toisesta..jos mä sen pitäsin niin pitäsin ittelläni:). en raaskis muuten luopuu!
- Narsku
Aika omituinen näkemys kun toinen tarjoaa toiselle rotistasi onnellista loppuelämää ja haluat sen mieluummin kuolevan.. Nukutus maksoi heinäkuussa noin 38e/a , mutta riippunee paikasta.
- sandra
nooh, ne nyt on ollu koko pienen elämänsä yhessä, enkä haluis vanhoilla päivillä siirtää omaa pikku mussukkaani vieraaseen paikkaan, vieraitten rottien luo...kummallista tai ei, mutta näin mä haluan tehdä!
- Irwin
sandra kirjoitti:
nooh, ne nyt on ollu koko pienen elämänsä yhessä, enkä haluis vanhoilla päivillä siirtää omaa pikku mussukkaani vieraaseen paikkaan, vieraitten rottien luo...kummallista tai ei, mutta näin mä haluan tehdä!
Ajattele mitä rottasi haluaisi tehdä äläkä vaan sitä mitä itse haluat. Toihan oli loistava tarjous, kyllä rotta sopeutuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332549"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781- 39728