Haluaisin vaan tietää, kuinka moni täällä oikeasti välittää enemmänkin näitten pelien tarinasta, eli siis lukee dialogeja ja kirjoja oikeasti kiinnostuneena eikä vaan yritä kiirehtiä main questia läpi tullakseen mahdollisimman vahvaksi tai pelaa lähinnä modien takia?
Ei niissäkään pelityyleissä mitän pahaa ole, jokainen sa pelata niin kuin haluaa, haluaisin vain tietää onko täällä ketään yhtä nörttiä kuin minä joka opettelee lukemaan daedric scriptiä ja lukee lähes joka kirjan joka tulee vastaan?
Puhun siis tässä kaikista kolmesta uusimmasta pelistä (Morrowind, Oblivion, Skyrim) : 3.
Tarinapelailija
3
206
Vastaukset
- 4+17
Skyrimissä ei paljoa lorea löydy, mutta noissa vanhemmissa sitä löytyy enemmälti.
- Ireth
Hyvä tarina on mulle yhtä tärkeä ominaisuus ku vaikka grafiikat.. Rikastaa sitä tunnetta että on oikeasti siinä maailmassa jos "opiskelee" siitä maailmasta vähän kuuntelemalla ihmisiä ja lukemalla kirjoja. Jos tarinavetoset pelit kiinnostaa niin suosittelen hirmuisesti To The Moon- nimistä peliä! (:
- vanhempi boxsari
Mulla pelin tarina ja tunnelma on tärkeitä. Englannin taitoni on kuitenkin rajallista joten paljon jää pimentoonkin. Aloitin muuten joku viikko sitten Fall out Las Vegasin eikä se ainakaan mitään silmäkarkkia ole, vanha peli ja vanhalle moottorille tehty. Mutta mukava sitä on pelailla ajankuluksi, kun pojalla on omalla koneella GTA 5 menossa, niin sitä odotellessa. Tykkään muutenkin rentoutumiskeinona pelailla noita vanhempia pelejä jotka aikanaan jäi pelaamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k372373Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel482010Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä91946Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien421671Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1361381Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi22981Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘62883Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️69863Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää
Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka118861- 67856