Haluaisin vaan tietää, kuinka moni täällä oikeasti välittää enemmänkin näitten pelien tarinasta, eli siis lukee dialogeja ja kirjoja oikeasti kiinnostuneena eikä vaan yritä kiirehtiä main questia läpi tullakseen mahdollisimman vahvaksi tai pelaa lähinnä modien takia?
Ei niissäkään pelityyleissä mitän pahaa ole, jokainen sa pelata niin kuin haluaa, haluaisin vain tietää onko täällä ketään yhtä nörttiä kuin minä joka opettelee lukemaan daedric scriptiä ja lukee lähes joka kirjan joka tulee vastaan?
Puhun siis tässä kaikista kolmesta uusimmasta pelistä (Morrowind, Oblivion, Skyrim) : 3.
Tarinapelailija
3
245
Vastaukset
- 4+17
Skyrimissä ei paljoa lorea löydy, mutta noissa vanhemmissa sitä löytyy enemmälti.
- Ireth
Hyvä tarina on mulle yhtä tärkeä ominaisuus ku vaikka grafiikat.. Rikastaa sitä tunnetta että on oikeasti siinä maailmassa jos "opiskelee" siitä maailmasta vähän kuuntelemalla ihmisiä ja lukemalla kirjoja. Jos tarinavetoset pelit kiinnostaa niin suosittelen hirmuisesti To The Moon- nimistä peliä! (:
- vanhempi boxsari
Mulla pelin tarina ja tunnelma on tärkeitä. Englannin taitoni on kuitenkin rajallista joten paljon jää pimentoonkin. Aloitin muuten joku viikko sitten Fall out Las Vegasin eikä se ainakaan mitään silmäkarkkia ole, vanha peli ja vanhalle moottorille tehty. Mutta mukava sitä on pelailla ajankuluksi, kun pojalla on omalla koneella GTA 5 menossa, niin sitä odotellessa. Tykkään muutenkin rentoutumiskeinona pelailla noita vanhempia pelejä jotka aikanaan jäi pelaamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest405530Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul884883Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden3273891Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1373233Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma472729- 252068
Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1101966Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri101887- 2481842
Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell761777