Haluaisin vaan tietää, kuinka moni täällä oikeasti välittää enemmänkin näitten pelien tarinasta, eli siis lukee dialogeja ja kirjoja oikeasti kiinnostuneena eikä vaan yritä kiirehtiä main questia läpi tullakseen mahdollisimman vahvaksi tai pelaa lähinnä modien takia?
Ei niissäkään pelityyleissä mitän pahaa ole, jokainen sa pelata niin kuin haluaa, haluaisin vain tietää onko täällä ketään yhtä nörttiä kuin minä joka opettelee lukemaan daedric scriptiä ja lukee lähes joka kirjan joka tulee vastaan?
Puhun siis tässä kaikista kolmesta uusimmasta pelistä (Morrowind, Oblivion, Skyrim) : 3.
Tarinapelailija
3
283
Vastaukset
- 4+17
Skyrimissä ei paljoa lorea löydy, mutta noissa vanhemmissa sitä löytyy enemmälti.
- Ireth
Hyvä tarina on mulle yhtä tärkeä ominaisuus ku vaikka grafiikat.. Rikastaa sitä tunnetta että on oikeasti siinä maailmassa jos "opiskelee" siitä maailmasta vähän kuuntelemalla ihmisiä ja lukemalla kirjoja. Jos tarinavetoset pelit kiinnostaa niin suosittelen hirmuisesti To The Moon- nimistä peliä! (:
- vanhempi boxsari
Mulla pelin tarina ja tunnelma on tärkeitä. Englannin taitoni on kuitenkin rajallista joten paljon jää pimentoonkin. Aloitin muuten joku viikko sitten Fall out Las Vegasin eikä se ainakaan mitään silmäkarkkia ole, vanha peli ja vanhalle moottorille tehty. Mutta mukava sitä on pelailla ajankuluksi, kun pojalla on omalla koneella GTA 5 menossa, niin sitä odotellessa. Tykkään muutenkin rentoutumiskeinona pelailla noita vanhempia pelejä jotka aikanaan jäi pelaamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka333418Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032585Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv732547- 112358
- 1192217
- 411418
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3891085Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos45936Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6820TVssä TomCruisen superjännä Vaarallinen tehtävä Mission Impossible Rogue Nation
Alkaa uskomattomalla lentokone kuvauksella. Toimintaelokuvan jatko-osa agentti (Tom Cruise) on hankaluuksissa, kun järje28818