Haluaisin vaan tietää, kuinka moni täällä oikeasti välittää enemmänkin näitten pelien tarinasta, eli siis lukee dialogeja ja kirjoja oikeasti kiinnostuneena eikä vaan yritä kiirehtiä main questia läpi tullakseen mahdollisimman vahvaksi tai pelaa lähinnä modien takia?
Ei niissäkään pelityyleissä mitän pahaa ole, jokainen sa pelata niin kuin haluaa, haluaisin vain tietää onko täällä ketään yhtä nörttiä kuin minä joka opettelee lukemaan daedric scriptiä ja lukee lähes joka kirjan joka tulee vastaan?
Puhun siis tässä kaikista kolmesta uusimmasta pelistä (Morrowind, Oblivion, Skyrim) : 3.
Tarinapelailija
3
299
Vastaukset
- 4+17
Skyrimissä ei paljoa lorea löydy, mutta noissa vanhemmissa sitä löytyy enemmälti.
- Ireth
Hyvä tarina on mulle yhtä tärkeä ominaisuus ku vaikka grafiikat.. Rikastaa sitä tunnetta että on oikeasti siinä maailmassa jos "opiskelee" siitä maailmasta vähän kuuntelemalla ihmisiä ja lukemalla kirjoja. Jos tarinavetoset pelit kiinnostaa niin suosittelen hirmuisesti To The Moon- nimistä peliä! (:
- vanhempi boxsari
Mulla pelin tarina ja tunnelma on tärkeitä. Englannin taitoni on kuitenkin rajallista joten paljon jää pimentoonkin. Aloitin muuten joku viikko sitten Fall out Las Vegasin eikä se ainakaan mitään silmäkarkkia ole, vanha peli ja vanhalle moottorille tehty. Mutta mukava sitä on pelailla ajankuluksi, kun pojalla on omalla koneella GTA 5 menossa, niin sitä odotellessa. Tykkään muutenkin rentoutumiskeinona pelailla noita vanhempia pelejä jotka aikanaan jäi pelaamatta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa
Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens1203531EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt2222541Kesäaika on normaaliaika...
...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul2141975Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa
taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta491802Ähtärin päättäjät
Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b521177Tulen hulluksi hänestä
Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu67997Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?
Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva18895- 109889
Koulussa puukotus
Tapuli kaupungissa, ollaanhan me maailman onnellisin kansa. Voi puhäjysäys.. millä mittarilla onnellisuus on mitattu,, p26821Ensimmäinen kuukausi palkatatta
Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty72782