Ilmaiset HTML kotisivut?

Apua!

Elikkäs, olen monesti tehnyt sivuja Websillä käyttäen myös HTML-koodia. Miksi kyseinen paikka ei kuitenkaan nyt enää anna tehdä niin? Tahtoisin kovasti käyttää Websiä mutta ilman HTML:ää se ei ole juuri mitään...

Onko sitä mahdollisuutta tuolla enää ollenkaan?

Onko tälläisiä hyviä sivustoja muita? (Suomen tai englannin kielellä)

11

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olehyvävaan

      jos kerran teet html koodilla niin tee ensin omalle koneellasi ne sivut jollakin html editorilla ja siirrä ne sitten sinne websiin, tai missä nyt sivusi ovatkaan...

    • Niin?

      Miten se siirtäminen sitten onnistuu? Tai siis minne se sinne pitää laittaa?

    • Tarvitset kotisivutilan jostain. Helpointa olisi tilata maksullinen web-hotellipaketti, jos sivusi ovat yhtään vakavammalla mielellä tehdyt. (Tosin kun kyse on puhtaasti html-tuotoksesta, niin en sitten tiedä...)

      Ilmaisiakin kotisivutilan tarjoajia on, mutta ne laittavat lähes varmasti sivuillesi mainoksia, jotka vievät viimeisetkin rippeet uskottavuudesta. Tosin Arkku.net taitaa vielä nykyäänkin olla täysin ilmainen. Ovat kuitenkin aikamoisia niuhottajia, joten tilin saaminen ei ole aivan satavarmaa.

      Jos sulla on kerta älyä html:n käyttöön omatoimisesti, niin kannattaisi ehkä miettiä WordPressin laittamista. Se vaatii hieman lisää perehtymistä illan pimeydessä, mutta on lopulta aika helppo tapa parantaa sivujen käytettävyyttä ja ylläpidettävyyttä. Tällöin tarvitset kuitenkin php-tuella varustetun kotisivutilan. Kaikki maksulliset palvelut tarjoavat myös php:n, useimmat ilmaiset luultavasti ei. Tuolla Arkku.netissäkin se on.

    • Weebly

      Weebly on ilmainen ja ilman HTML koodaustakin erittäin kattava kotisivukone. Ainakin viime kerralla oli myös mahdollisuus lisätä HTML'ää. Suosittelen.

      Weebly.com

    • mikk2

      No tuo kotisivukone.fi tai ainia.fi




      kokeileppas niitä.Mulla on 3 blogia,2 sähköpostia ja 1 kotisivu.

    • 1hykytfyh

      Websissä ei enää pysty koodaamaan itse omia nettisivuja, vaan on käytettävä valmisleiskoja.

    • Ööh

      Arkkua olen nyt kokeillut, sillä sain sieltä omat kotisivut. Siellä ongelani on se, että en vielä oikein osaa käyttää sitä... Ja sinulle Timeandspace tiedoksi, tahdon ilmaiset kotisivut! Eli nyt vain pitäisi opetella Arkun käyttöä tai muuta...

    • testaasiin
      • Uutelias

        Miten onnistuit siinä? Ite oon vääntäny Websin kanssa pari päivää enkä oo vielkää tajunnu miten sen saa html'äksi. ?


    • omandomaininomistaja

      Miksi ihmeessä vääntää rautalankaa ja hakata päätä seinään. Nykypäivän omat nettisivut omalla domainilla saa noista palvelua tuottavilta tahoilta. Itse testailin useampia ja päädyin kotisivukoneeseen. Siellä hinta-laatusuhde oli paras. Ei niillä mitään mainostoimiston jälkeä vastaavaa tällaiselta matti -meikäläiseltä tule, mutta ihan toimivat sivut kuitenkin. Kotisivukoneessa helpparikin toimii ja sivujen tekoa voi kokeilla ihan ilmaiseksi, parin viikon ajan Jos innostut kokeilemaan anna kampanjakoodi 100157686 .

    • Kotisivut Suomessa

      Kokeilkaapa IT-Huolto Helsinki Oy:n webhotellia. 30pv ilmaisen kokeiluajan jälkeen maksat sivuista 12€/ vuosi !!
      Sivut on Suomalaisella palvelimella ja palvelimet on Helsingissä !!
      www.it-huolto.fi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      451
      2229
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      225
      1991
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      189
      1562
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1531
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      52
      1303
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1301
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      148
      1267
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      49
      1170
    9. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      65
      1060
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      99
      1044
    Aihe