Sairas veljeni

Läskikö

Mun 15v veli haukkuu mua läskiksi koko ajan. No olenko läski? 158 42kg??
Veli haukkui myös raskaana olevaa äitiäni.
Ja pikku v homoksi, samoin isääni. Minulla on paha olla. Olen 12

8

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaaaaaaaarrrrrrrrggh

ET OLE LÄSKI!!! mä oon........

• 46456456

^miinus siis koska ''mä oon''. säälittävää valitusta.

Jos aloittaja et ole joku paskatrolli, täydet sympatiat sulle. Ja sä olet normaalipainoinen, isoveljesi on paska.

• 15v

ehk oot pikkase painavammal puolel oon pari vuot vanhempi ja poika ja oon vähä laihempi mut toisaalt taian olla niit kukka keppi ihmisii mut tuski su veli sil mitää tarkottaa joku teini poika vaa siin ragee itel on kans pikkusisko sellanen 10v nii vaik joskus vähä ärsyttäiski nii on se aina mulle se oma rakas pikkusisko mut eiköhä se siit ja täytyy myöntää et lihas painaa enemmän kuin läski :D

• Gkobfeyv

Et todellakaan oo! Kun Olin kans 12v nii olin 158 pitkä ja painoin saman verran ku sinä. Kasvat tosta viel pituutta nii kyl se painoki sitte vähä laskee! Eli hoikka tyttö oot! Veljet vaa on vhä tollasii :-)

• nkjekjm

Se on vaan murrosikä. Kyllä se ohi menee.

• tommose isoveli

tonnilkäset sanoo kaike mitä keksii vaik asia ei nii ookkaa

• toimii2

Pane sitä ja sen jälkeen voit vittuilla sille takasin "panit läskiä"

• läski1

Et ole läski. Ite oon 142cm.Tyttö ja painan 45 keskimäärin. No on mulla kyl vähän lihastakin. Ja tavoite ois päästä 40kg.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      224
      3418
    2. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      62
      2084
    3. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      40
      1688
    4. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      65
      1613
    5. Oon kyllä välillä ollut susta

Nainen huolissani, en oo niin sydämetön mitä tunnut ajattelevan
      Ikävä
      105
      1357
    6. Tuntuuko sinusta mies

että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti
      Ikävä
      22
      1245
    7. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      6
      1090
    8. Rakastan sitä

kun uppoat selittämään jotain. Etsit oikeaa tapaa sanoa jotain, jonka olet jo etukäteen miettinyt, sekoat vähän sanoissa
      Ikävä
      50
      1053
    9. Jokaisella tytöllä on supervoimansa

Millaisia ajatuksia artikkeli herättää? Mainos: Dove | ”Itsetuntoni oli ihan romuttunut” – Peppina Rosén haastaa tavan
      Sinkut
      197
      996
    10. Mitä tapahtuisi....

Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties
      Ikävä
      61
      957
    Aihe