Passati sisävalojen katkaisin

Katkaisija rikki

Onko tieto miten vaihdetaan sisävalojen katkaisin 2006 Passattiin.
Eli onko kosteja miten saan purettua valokonsolin jossa katkaisin sijaitsee?

10

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spiegel

Siis siinä taustapeilin vieressä? Se koko höskä tulee yhtenä osana.

Hae googlella 1K0947105E.

• passatti1

Onko Spiegelillä vinkkejä mistä sais koko ton "höskän" Passat vm. 2003:seen. Käytettynä ostettu auto ja mystisesti irronnut se valoasetuskytkin, millä valitaan, että syttyykö valot kun ovet avataan, onko ne sammuksissa vai onko kaikki valot päällä. Sisävaloja toki pystyy ohjailemaan jokaisen lampun omalla erillisellä kytkimellä, mutta olis ihan kiva, jos valot syttyis, kun avaa ovet.

• passatti1

Kiitti linkistä! Käykö noi ulkomaalaisten autojen osat yks yhteen suomalaisten verrokkien kanssa? Mahtaako olla vaikea vaihtaa tuo konsoli, kokemuksia?

• Osanumerolla

Kaiva vanha irti, ota siitä osanumero talteen ja etsi sillä.

• vikkaa

Itsellä sama edessä. Taitaa olla tekovika noissa katkaisimissa kun näitä on niin monella rikki. Osalle noi on vaihdettu takuuseen mutta omassa autossa se on jo ummessa.
      Liikkeestä ei kannata tuota osaa mennä hakemaan, maksaa melkein kaksi hunttia.

• hinta tolle

Itse asiassa 1K0947105E 106,08 €

• Jake12

Tarjolla 3B0 947 105 C sisävalo ja mulla ollut kiinni 2002 passatissa. Hintaa 50,- sis. postit. Irrottaminen helppoa. Etuosassa oleva läpinäkyvä muovi lähtee sormin irti ja sieltä näkyy kaksi ruuvia. Johdot tulevat mukana kun vedät ulos koko paketin. Voin laittaa kuvia spostiin.

• Jake12

Notta ei menis persiilleen niin 35 posteineen ja polttimoineen. Yhteyttä saa Laine747(at)hotmail.com;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6888
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1228
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1064
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      944
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe