Passati sisävalojen katkaisin

Katkaisija rikki

Onko tieto miten vaihdetaan sisävalojen katkaisin 2006 Passattiin.
Eli onko kosteja miten saan purettua valokonsolin jossa katkaisin sijaitsee?

10

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spiegel

Siis siinä taustapeilin vieressä? Se koko höskä tulee yhtenä osana.

Hae googlella 1K0947105E.

• passatti1

Onko Spiegelillä vinkkejä mistä sais koko ton "höskän" Passat vm. 2003:seen. Käytettynä ostettu auto ja mystisesti irronnut se valoasetuskytkin, millä valitaan, että syttyykö valot kun ovet avataan, onko ne sammuksissa vai onko kaikki valot päällä. Sisävaloja toki pystyy ohjailemaan jokaisen lampun omalla erillisellä kytkimellä, mutta olis ihan kiva, jos valot syttyis, kun avaa ovet.

• passatti1

Kiitti linkistä! Käykö noi ulkomaalaisten autojen osat yks yhteen suomalaisten verrokkien kanssa? Mahtaako olla vaikea vaihtaa tuo konsoli, kokemuksia?

• Osanumerolla

Kaiva vanha irti, ota siitä osanumero talteen ja etsi sillä.

• vikkaa

Itsellä sama edessä. Taitaa olla tekovika noissa katkaisimissa kun näitä on niin monella rikki. Osalle noi on vaihdettu takuuseen mutta omassa autossa se on jo ummessa.
      Liikkeestä ei kannata tuota osaa mennä hakemaan, maksaa melkein kaksi hunttia.

• hinta tolle

Itse asiassa 1K0947105E 106,08 €

• Jake12

Tarjolla 3B0 947 105 C sisävalo ja mulla ollut kiinni 2002 passatissa. Hintaa 50,- sis. postit. Irrottaminen helppoa. Etuosassa oleva läpinäkyvä muovi lähtee sormin irti ja sieltä näkyy kaksi ruuvia. Johdot tulevat mukana kun vedät ulos koko paketin. Voin laittaa kuvia spostiin.

• Jake12

Notta ei menis persiilleen niin 35 posteineen ja polttimoineen. Yhteyttä saa Laine747(at)hotmail.com;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      88
      1531
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      114
      1410
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      67
      1263
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1131
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      982
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      918
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      19
      882
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      797
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      733
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      76
      721
    Aihe