Mä ja mun kaveri ollaa alottamas lumilautailee ja mun kaveril on jo lauta muttei oo kokeillu laskee kertaakaa... ja harrastan ite lasketteluu ja sukset jäi pieneks nii ajattelin aloitta lumilautailun kamun kaa!
Mitä hyvii alottelu vinkkei?
Onko pakkokäydä joku lumilautailukoulu?
Mistä mun olis hyvä hankii lauta, joku edulline kummiski?
Ajattelin vuokrata ekall kerral laudan.. ja sit ostaa oman jos se on kivaa!
Ja me olla molemmat siis 13v tyttöjä!!
LUMILAUTAILU!!??
1
178
Vastaukset
- KokenutLautailija
Moips!
Lumilautailu kannattaisi aloittaa harjoittelemalla esim kääntymistä, jarruttamista, pystyssä pysymistä. Kun osaat jo kohtalaisen hyvin, voit opetella menemän kovempaa, reilata, mennä boxeista/presseistä, hyppyreistä yms.
Lumilauta kannattaa vuokrata ensimmäisille kerroille, koska muuten jos et itse tykkää lautailusta, niin ei mene turhaa rahaa hukkaan.
Lumilautakoulu ei ole pakollinen, jos on hyvät hermot ja on kärsivällinen. Itse kun aloitin, niin aloitin ihan itse, ilman mitään kouluja. Nykyään osaan jo hyvin laskea.
Itse ostin käytetyn lumilaudan Huuto.netistä, ja sain sieltä hyvn lumilaudan halvalla!¨Suosittelen ostamaan tuolta.
Jos Kuitenkin haluat ostaa liikeistä, niin googlaamalla selviää halvimmat lumilaudat.
Onnea teille 13v tytöille! ;)
PS. Lumilautailu on kiva harrastus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797443
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes873306- 572335
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691502Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3701438- 571353
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201326Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028