Mä ja mun kaveri ollaa alottamas lumilautailee ja mun kaveril on jo lauta muttei oo kokeillu laskee kertaakaa... ja harrastan ite lasketteluu ja sukset jäi pieneks nii ajattelin aloitta lumilautailun kamun kaa!
Mitä hyvii alottelu vinkkei?
Onko pakkokäydä joku lumilautailukoulu?
Mistä mun olis hyvä hankii lauta, joku edulline kummiski?
Ajattelin vuokrata ekall kerral laudan.. ja sit ostaa oman jos se on kivaa!
Ja me olla molemmat siis 13v tyttöjä!!
LUMILAUTAILU!!??
1
212
Vastaukset
- KokenutLautailija
Moips!
Lumilautailu kannattaisi aloittaa harjoittelemalla esim kääntymistä, jarruttamista, pystyssä pysymistä. Kun osaat jo kohtalaisen hyvin, voit opetella menemän kovempaa, reilata, mennä boxeista/presseistä, hyppyreistä yms.
Lumilauta kannattaa vuokrata ensimmäisille kerroille, koska muuten jos et itse tykkää lautailusta, niin ei mene turhaa rahaa hukkaan.
Lumilautakoulu ei ole pakollinen, jos on hyvät hermot ja on kärsivällinen. Itse kun aloitin, niin aloitin ihan itse, ilman mitään kouluja. Nykyään osaan jo hyvin laskea.
Itse ostin käytetyn lumilaudan Huuto.netistä, ja sain sieltä hyvn lumilaudan halvalla!¨Suosittelen ostamaan tuolta.
Jos Kuitenkin haluat ostaa liikeistä, niin googlaamalla selviää halvimmat lumilaudat.
Onnea teille 13v tytöille! ;)
PS. Lumilautailu on kiva harrastus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605840Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2104813En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v194493- 533802
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k673752- 113491
- 963426
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah743265- 332981
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia352604